PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Bridgestone RE050
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 18:56:43    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Bridgestone RE050 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σερφάροντας στο site της Bridgestone, διάβασα για ένα καινούριο μάλλον λάστιχο με τον κωδικό RE050. Εμφανισιακά τουλάχιστον είναι πολύ όμορφο και,κρίνοντας από την ποιότητα των ελαστικών της εταιρίας,θα πρέπει να είναι και πολύ καλό.Βγαίνει και σε πολλές διαστάσεις.Σύμφωνα με την εταιρία,έχουν εφαρμοστεί όλες οι τελευταίες τεχνολογίες που εφαρμόζονται και στη Formula-1 και κάνει λόγο για εξαιρετικό κράτημα και στο στεγνό αλλά και στο βρεγμένο.Έχει κανένας ακούσει τίποτα σχετικό ή ακόμα καλύτερα,έχει κανένας κάποια εμπειρία Question Question Question .Άντε γιατί πλησιάζει ο καιρός να βάλω τις δεκαπεντάρες...Μίλτο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 14 Μάρ 2003, 21:15:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χωρις να το εχω δει νομιζω προκειται για ημισλικ.
Αν δεν εχεις τουλαχιστον μια υποτυπωδως σκληρη αναρτηση,δε νομιζω οτι θα σε βοηθησει,το αντιθετο μαλλον!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 03:53:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει δίκιο ο SPS, υπερσπόρ το ελαστικό σε υπερνορμάλ αυτοκίνητο... Θα καίγεσαι από το πολύ ζέσταμα! Το κράτημα στην πόλη και στις χαμηλές ταχύτητες θα είναι ίσως και χειρότερο από ένα απλούστερο λάστιχο. Το RE720 είναι πιο ταιριαστό στο 1.4. Πάντως, εάν σου αρέσει να "στροφάρεις" θα υπάρξουν στιγμές που θα το χαρείς και με το παραπάνω. Αλλά από την άλλη, με τα μανίσια Continental Premium Contact που είχα (μεσαία κατηγορία) απολάμβανα και με το παραπάνω το στροφιλίκι και μάλιστα με ρυθμούς που για το 1.4 βρίσκονται στη σφαίρα της φαντασίας. Είναι σα να θέλεις αθλητικά παπούτσια και να ζητάς αυτά που φοράει ο Κεντέρης, αγνοώντας ότι στο πεζοδρόμιο θα γλυστράς από τα καρφάκια που προεξέχουν για να γατζώνουν στο ταρτάν.

Πάντως εάν σου μπήκανε στο μάτι πάρτα, και μόνο στην ιδέα ότι θα φοράς τέτοια λάστιχα θα αναβαθμίζεις 100% την οδηγική σου ψυχολογία.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 11:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 17:00:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσοχή,το λάστιχο δεν είναι ημι-σλίκ.Το αντίθετο μάλιστα.Εξάλλου βγαίνει και σε μικρές διαστάσεις αν θυμάμαι καλά,από 135/80/13 έως και 235/55/17,οπότε μάλλον και οι δείκτες ταχύτητας θα είναι λογικοί,αν και δεν αναφέρονται στο site.

ΥΓ προς XASOS:S-03
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 23:27:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικ, αν είναι έτσι όπως τα λες με τις διαστάσεις τότε δεν είναι υπερσπόρ το ελαστικό όπως κατάλαβα, αλλά μάλλον νορμάλ. Οπότε σίγουρα μπορείς να το βάλεις. Πάω να δω στο site της Bridgestone....
....Nαί, πράγματι! Τα RE050 ανήκουν στην σπορ κατηγορία μεν αλλά είναι για νορμάλ αυτοκίνητα (ξεκινάει από την διάσταση 135/80/13 και φτάνει μέχρι την 235/55/17), δηλαδή το λάστιχο είναι ψηλοπρόφιλου χαρακτήρα, άρα δεν φοριέται στα σούπερσπορ αυτοκίνητα. Δεν βγαίνει ούτε στο δημοφιλές προφίλ 50. Τελειώνει στο 55. Άρα κάνει τόσο για το 1.1 & 1.4 όσο και για το 1.6 16V. Για 2.0 με τις 16άρες φυσικά δεν βγάζει.
Στην σπορ κατηγορία Potenza, η Bridgestone βγάζει 4 ελαστικά ξεκινώντας από το λιγότερο σπορ:
1) RE050
2) RE720
3) RE040
4) S-03
Τα (3) και (4) θα έλεγε κανείς ότι αλληλοσυμπληρώνονται.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Μάρ 2003, 23:49:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι......Μιλτο απο οτι ειδα και εγω δεν ειναι στην κατηγορια του Α-032 που φοραει ο Ντανι ετσι Question Αν κανω λαθος διωρθωστε με Exclamation


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάρ 2003, 22:48:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως όμορφο δεν είναι;Και έχει και ένα πέλμα...Ελπίζω να έχει έρθει στην Ελλάδα και να μπορέσω νατο βρω και να ρωτήσω τιμές.Εννοείται ότι θα σας ενημερώσω για κάθε νεώτερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Μάρ 2003, 22:14:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V?


Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά
ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!!
ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!!
στο συνιστώ ανεπιφύλακτα

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2003, 00:07:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
XASOS έγραψε:
Να ρωτήσω και τη γνώμη σας για κάτι στα λάστιχα. Σε ΒΜW 525 E34 (η προηγούμενη πεντάρα,192hp) σε 17'' ζάντες και 225/45/17 λάστιχο ποιο θα προτείνατε να βάλω? τα michelin pilot sport(τα καινούρια λέει είναι διαφορετικά μπρος πίσω και τα πίσω βγαίνουν από 245 και πάνω, bridgestone S-02,ή bridgestone RE040 τα οποία βγαίνουν και σε δείκτη ταχύτητας V?


Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά
ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!!
ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!!
στο συνιστώ ανεπιφύλακτα

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...


Κατσε Πανο..............Αλλα με τι ακριβως εχει να κανει ο δεικτης ταχυτητας Question

Εν μερη παιζει ρολο.Αλλα εγω πχ πιστευα οτι αν εβαζα ενα λαστιχο με δεικτη ταχυτητας πχ ΖR οτι δεν θα το ζεσταινα με τιποτα λογο οτι η τελικη μου ειναι σχετικα κοντη,αυτο καθε αλλο μολις το εβαλα μετα απο 4 περασματα 3 κοματιων (οχι πολυ) τα λαστιχα ειχαν παραδωσει το πνευμα. Shocked

Αυτο ηταν λογο αναρτησης ή οποία τα Radial γενικα ελαστηκα ασχετως δεικτη ταχυτητας τα ξεμπερδευει στο αψε σβησε..


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2003, 00:11:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...


Είσαι σίγουρος;Γιατί οι 4Τροχοί σε πρόσφατο τέστ ελαστικών διαστάσεων 195/65/15,ανέφεραν ότι αδικούνταν λάστιχα δείκτη V σε σχέση με αυτά με δείκτη Η,ακόμα και για βαριά αυτοκίνητα όπως η Alfa 147;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2003, 01:48:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο τα λάστιχα του Ντάνη είναι εκτός συναγωνισμού καθότι καθαρόαιμα. Δεν είναι ούτε σπορ ούτε σούπερσπορ. Εϊναι αγωνιστικά.

Για τα ελαστικά τα έχουμε ξαναπεί αλλά θα το ξαναπώ:
Το καλύτερο για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας είναι να βάζουμε ελαστικά με δείκτη ταχύτητας το κοντινότερο δυνατόν με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας. Και αν έχουμε σκληρό στήσιμο μπορούμε να ανεβάσουμε και μία κατηγορία.

Τα PZero του Πάνου δεν έχουν χαμηλότερο δείκτη από Υ. Οπότε τί να λέμε τώρα; Απλά τα λάστιχα είναι φτιαγμένα για να αποδίδουν και σε Ferrari. Και δεν μπορεί να ανέχεται ο κάθε ιδιοκτήτης Ferrari να έχει λάστιχα που γλυστράνε σε συνθήκες χαμηλών ταχυτήτων...

Τα Ρ7000 που φοράω είχαν μικρότερο δείκτη τον W. Άρα είναι τα πιο μαλακά. Εάν υπήρχαν με δείκτη V θα έβαζα με V.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2003, 08:58:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pduke έγραψε:
Pirelli P-Zero System....
Assimetrico πίσω-Direcionale μπροστά
ακόμα δεν πιστέυω το κράτημά μου!!!!
ότι πιο καθαρόαιμο αυτή τη στιγμήκαι βαράει και κοπανάει και τραβάει ...αλλά......στρίβει!!!!
στο συνιστώ ανεπιφύλακτα...

βρήκα και κάτι καινούρια Michelin pilot sport τα οποία σε ένα τέστ που βρήκα στο διαδίκτυο τα βγάζει εκπληκτικά αλλά με αδυναμία στο βρεγμένο. χμμμμ.......ε καλοκαίρι έρχεται!!!!!

Επί τούτου να ξαναπώ για όσα είπε ό ΝΙκ και ο Μίλτος ότι
Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΕΣΤΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΟ!!!στην τελική έχω τον υψηλότερο δείκτη άρα ένα χρόνο τώρα ακόμα θα το ζέσταινα...για ελάτε να το πιάσετε...[/quote]

Νομίζω ότι παίζει ρόλο. Για να αποδώσει ένα λάστιχο έίκτη ταχύτητας Υ π.χ. θέλει πρώτα ζέσταμα. Και με τα δικά μου το έχω δει στα μέγαρα καθώς στην αρχή γλύστραγα περισσότερο αλλά όταν έπιασα τη θερμοκρασία λειτουργίας τους ήταν σαφώς καλύτερα... ¨Οταν έιχα τις 15αρες με V δείκτη μετά τον πρώτο γύρω πήγαινε το ίδιο και μετά από μερικούς άρχισε να χάνει σε απόδωση......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pduke (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 GT 2.0 16V

Ένταξη: 17 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1311
Τόπος: Scholarington(Duke of..)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2003, 17:30:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά τα πράγματα είναι απλά
Τα λάστιχά μου ζεσταίνονται τόσο γ΄ρηγορα όσο και τα Michelin που είχα με δείκτη πολύ χαμηλότερο
Από την άλλη υπάρχει και ο δείκτης βάρους,αλλά πάνω απόλα είναι η γόμα.Η Pirelli γράφει ότι το Pzero έχει έιδικά υλικά για ταχύτερο ζέσταμα
Δηλαδή αν πάρεις μια Lambo και πηγαίνεις στην εθνική με 120 στην πρώτη στροφή θα πας ευθεία????ή μέσα στην πόλη θα τραβάς χειρόφρενα για να στρίβεις??


GT όπως Μέγας Τουρίστας

Don't forget the boogie ... and those marvellous bastards !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Μάρ 2003, 22:41:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και κατι αλλο.. Εκτος απ'το οτι ο δεικτης δεν εχει απαραιτητα σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα λαστιχο, να συμπληρωσω οτι η θερμοκρασια του ελαστικου δεν εχει απαραιτητα σχεση με τα επιπεδα προσφυσης που προσφερει καθως σχεδον ολα τα λαστιχα εχουν διαφορετικα φασματα λειτουργιας... Δηλαδη δεν ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ το οτι ενα λαστιχο πρεπει να το ζεστανεις πολυ για να αποδωσει τα μεγιστα. Υπαρχουν και κρυες γομες και λαστιχα τα οποια εχουν ενσωματωμενες τεχνολογιες για αποτροπη της ζεστης καθως με τη ζεστη υπαρχουν φαινομενα δυσκαμψιας στο λαστιχο με αποτελεσμα πτωση αποδοσης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 10:02:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Και κατι αλλο.. Εκτος απ'το οτι ο δεικτης δεν εχει απαραιτητα σχεση με το ποσο γρηγορα ζεσταινεται ενα λαστιχο, να συμπληρωσω οτι η θερμοκρασια του ελαστικου δεν εχει απαραιτητα σχεση με τα επιπεδα προσφυσης που προσφερει καθως σχεδον ολα τα λαστιχα εχουν διαφορετικα φασματα λειτουργιας... Δηλαδη δεν ειναι ΚΑΝΟΝΑΣ το οτι ενα λαστιχο πρεπει να το ζεστανεις πολυ για να αποδωσει τα μεγιστα. Υπαρχουν και κρυες γομες και λαστιχα τα οποια εχουν ενσωματωμενες τεχνολογιες για αποτροπη της ζεστης καθως με τη ζεστη υπαρχουν φαινομενα δυσκαμψιας στο λαστιχο με αποτελεσμα πτωση αποδοσης...


Για εξήγησέ το λίγο παραπάνω ρε συ Αλέξανδρε. Είχα την εντύπωση πως όταν ένα σώμα θερμαίνεται, γίνεται και πιο εύκαμπτο.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 13:30:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου πω την αληθεια την ιδια γνωμη ειχα και εγω μεχρι που ειδα γραμμενο στο site της Bridgestone οτι τα S02 εχουν μια τεχνολογια αποτροπης ζεσταματος του ελαστικου γιατι η γομα σκληραινει. Αν και περιεργο δεν εχω λογο να μην πιστεψω τη Bridgestone που εχει ξοδεψει απιστευτα ποσα στα τμηματα research & development που εχει...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Μάρ 2003, 14:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Scratch Scratch Scratch Scratch Scratch




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 02:28:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα βοηθήσω λίγο να ξεκαθαρίσουμε πώς επιλέγουμε ελαστικό βάση Δείκτη Ταχύτητος:
Από την στιγμή που θα διαλέξουμε το λάστιχο που θεωρούμε ότι κάνει για το αυτοκίνητό μας (μην με βάλετε να σας διαλέξω λάστιχο!) πρέπει να επιλέξουμε τον σωστό Δείκτη Ταχύτητος. Δεν είναι τυχαίο που οι κατασκευαστές βγάζουν ίδια λάστιχα με διαφορετικό Δ.Τ.
1) Εάν υπάρχει Δ.Τ. που καλύπτει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου μας τον επιλέγουμε. Ο δείκτης Η (έως 210χαω) καλύπτει όλα τα μοντέλα. Εάν υπάρχει δείκτης Τ (έως 190) τα 14άρια πρέπει να τον προτιμούν. Εάν είστε στροφάκηδες μπορείτε να ανεβείτε μία κατηγορία, αλλά με την επίγνωση ότι τα λάστιχα θα αποδίδουν χειρότερα όταν θα είναι κρύα.
2) Εάν όμως ο δείκτης ταχύτητος υπερ-καλύπτει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου μας τότε επιλέγουμε την χαμηλότερη κατηγορία. Εάν πχ ο χαμηλότερος δείκτης είναι V (έως 240) τότε είναι ανοησία να πάρουμε με μεγαλύτερο δείκτη αφού ο V μας υπερκαλύπτει ακόμη και αν έχουμε το RC. Ειδάλλως θα έχουμε λάστιχο που ζεσταίνεται αργά χωρίς να έχουμε καλύτερη απόδοση όταν θα ζεσταθεί (πολύ δύσκολα έως αδύνατον να ζορίσουμε θερμοκρασιακά με τα 206 μας, ένα λάστιχο με δείκτη V, ακόμη και στο κατακαλόκαιρο). Δεν μιλάμε φυσικά για πίστα γιατί εκεί τα δεδομένα αλλάζουν και ούτως ή άλλως εκεί δεν αντέχουν ούτε τα αγωνιστικά.

Παράδειγμα: Του PDuke τα λάστιχα είναι τα Pirelli PZero Assimetrico 195/45/16 και δεν υπάρχουν παρά με Δείκτη Ταχύτητος Υ (έως 300χαω!!). Άρα ο μικρότερος Δ.Τ. για το 206GT του PDuke είναι Υ, και εννοείται ότι η τεχνολογία του συγκεκριμένου ελαστικού του επιτρέπει να αποδίδει καί κρύο όπως και ένα κοινό ελαστικό. Αλλιώς, δεν θα ήταν δύσκολο στην Pirelli να το βγάλει με Δ.Τ. H ή V. Και σκεφτείτε: Ξέρετε πολλά SuperCars να φορούν τέτοια διάσταση ελαστικών;

Πιστεύω να ξεκαθαρίστηκε δια παντός το θέμα των δεικτών ταχύτητος...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
mick206 (Πράσινος Ninja)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.1lt tequila-line

Ένταξη: 06 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1302
Τόπος: Άλφα Κένταυρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 12:21:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθελα να προσθέσω πώς έχω δεί τα συγκεκριμένα λάστιχα το περασμένο Σάββατο που είχα πάει για καφέ στο Μικρολίμανο σε...
FIAT Seicento!!!! Ναί!!! Καλά βλέπετε!!! Seicento παρακαλώ.
Και σε 13'' ζάντα. Οπότε μάλλον καταρρίπτεται ο μύθος του υπερ-σπόρ ελαστικού. Εμφανισιακά είναι όντως πολύ όμορφο και μάλλον πρέπει να είναι και πολύ καλό αν αναλογιστούμε τις τεχνολογίες που έχει ενσωματώσει η Bridgestone(βλέποντας απο το επίσημο site της).
Αναμένουμε εντυπώσεις μέχρι να το δοκιμάσει κάποιος ή να έχει ακούσει κάποιος κάτι απο κάποιον που ''ξέρει'' Wink


Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1455s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on