Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 00:53:47 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εισαγωγη AC-Sport για 206 |
|
|
ο λογος για την εισαγωγη της ac sport που αγορασαμε για 206
http://www.ac-sport.com/v2/catalogue/index.php?page=4&PHPSESSID=b36fe2f74b287246bc585d7166148d48
εδω το group buy
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14688
και η διασπαση της συζητησης
Παίρνουμε τα εξής:
(ο κωδικός στο φίλτρο Κ&Ν είναι από την ίδια την εταιρία)
(ο κωδικός στο πολυεστερικό σκουπάκι είναι της AC Sport)
(οι λοιποί κωδικοί είναι από την Peugeot της γειτονιάς σας)
Μπορώ να πώ ότι είμαι σχετικά απογοητευμένος από το καλούπι που έχει η AC Sport για το συγκεκριμένο σκουπάκι, όσον αφορά την εφαρμογή του στην μεταλλική πιρούνα που στηρίζει αυτό και το φιλτροκούτι, αλλά και στην χωροταξία του για την τοποθέτηση δίπλα από το ψυγείο νερού.
Για να τοποθετηθεί χρειάζεται να κοπεί η "σκούπα ψυγείου" (το Νο 1 δηλαδή) από την πλευρά του οδηγού έτσι ώστε να μπει το σκουπάκι χωρίς ζόρι (πράγμα απαράδεκτο για εμένα, αφού έπρεπε να μπαίνει χωρίς παρεμβάσεις, την στιγμή που το πληρώνεις 120 ευρώ).
Αν ΔΕΝ το κάνετε αυτό, το πιθανότατο είναι να κλαίτε το ψυγείο νερού σας κατά την προσπάθεια να το σφηνώσετε . Αν ΔΕΝ θέλετε να την πατήσετε όπως εγώ, βγάζετε το ψυγείο και το ξανατοποθετείτε για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.
Η μόνη ένσταση μου για την αντοχή του κλπ. είναι ότι βρίσκει στην γωνία του κάτω μέρος του ψυγείου νερού.
Το καλό στην όλη εργοστασιακή φάση είναι ότι εκεί από όπου τραβάει αέρα, είναι οι κυψέλες της πλαστικής εργοστασιακής σίτας του προφυλακτήρα, οι οποίες στο συγκεκριμένο σημείο είναι αδιαπέρατες (έχουν πλαστικό από πίσω που τις κλείνει) και τραβάει τον αέρα ουσιαστικά από το πλάι. Οπότε στα "πολλά" χιλιόμετρα λογικά ΔΕΝ θα έχουμε "μπούκωμα" από τον αέρα που θα σμπρώχνεται μέσα αν ερχόταν απ' ευθείας στο σκουπάκι.
Με μια aftermarket σίτα αλουμινίου η οποία θα έχει κενό στις κυψέλες τις εκεί, ίσως να έχουμε αρνητική επίδραση αφού ο αέρας θα πάει κατ' ευθείαν μέσα στο σκουπάκι με πίεση.
Εν τέλει όμως, και επειδή δεν έχω προλάβει να το απλώσω καμια 4η - 5η να δώ τί κάνει, εντός πόλης και σε μικρά πατήματα μέχρι τελειωμένη 2α, μπορώ να πώ ότι το μοτέρ και ακούγεται, και λειτουργεί καλύτερα από σκούπα. Ο ήχος στον κόφτη, είναι απείρως καυλωτικός
Μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα θα βγούμε και μια Εθνική οδό να δούμε αν τελικά έχουμε κέρδος στα πολλα χ.α.ω. ή όχι, όπως επίσης εν καιρώ θα δούμε αν κάνει ζημιά η aftermarke σίτα ή όχι.
Αλλά και πάλι, τα 120 ευρώ είναι πολλά για το σκουπάκι σκέτο, άσχετα με τα ωφέλη του. Περίμενα καλύτερη κατασκευή 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 08:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φαινεται πως θα δουλευει καλυτερα απο σκουπα σαν σκεπτικο με το καθετο αερα στο φιλτρο και λοιπα.
Pughell βλεπεις τα θυμαμαι καλα...
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 09:51:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
νομιζω οτι η πεζο σπορτ προτεινει για το δικο της αντιστοιχο κουνημα λιγο του ψυγειο 1-2ποντους
αυτο κανατε αργυρη στον αρη??????
σταυρο εχε υποψη σου οτι ο εγκεφαλος θα χρειαστει τουλαχιστον 100++χλμ για να προσαρμοστει
αν βλεπεις απο τωρα διαφορα σε αποδοση ποιος μας πιανει
το σκουπακι οντως ειναι φτηνοκατασκευη νομιζω ομως οτι τωρα που εχουμε καλουπι αν θελουμε φτιαχνουμε και ιδια
τι να κανουμε οι πρωτοποροι παντα πληρωνουμε κατι παραπανω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 09:59:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και να κουνήσεις το ψυγείο, το θέμα είναι η πλαστική "σκούπα" του ψυγείου η οποία ΔΕΝ μετακινείται αφού πιάνει στην τραβέρσα και στους φανοστάτες μπροστά.
Απλά θυσιάζεις μια "λεπίδα" 15 εκατοστών πλαστικού (τα οποία ουσιαστικά ΔΕΝ επηρεάζουν ούτε την ασφάλεια του ψυγείου ούτε κάποιο άλλο σημείο ζωτικής σημασίας) επειδή στο καλούπι της AC Sport δεν μπορούσαν να κάνουν 1-2mm πιο στενό το ορθογώνιο τμήμα της κατασκευής 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:07:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιο απλά τρυπάς το φιλτροκούτι και τραβάς υδραυλικό μπουροσωλήνα ή στο ίδιο σημείο που έβγαλες το σκουπάκι σου ή κάτω απ τον προφυλακτήρα (λύση Άλεξ). Για να μην μπουκώνει στα πολλά, ίσως μία κλίση στο άνοιγμα βοήθαγε.
Κόστος 5 ευρώ. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:16:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tvra ειναι απλο τοτε που εγινε οχι τοσο
γιατι το εμβαδο της ορθογωνιας διατομης ειναι συγκεκριμενο στο πεζο σπορτ και εδω . .
επισης η στροφη κατω απο το φιλτροκουτι δε γινεται με σωληνα αν το δεις θα καταλαβεις
εχεις μετατοπιση και στο ζ αξονα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:26:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Πιο απλά τρυπάς το φιλτροκούτι και τραβάς υδραυλικό μπουροσωλήνα ή στο ίδιο σημείο που έβγαλες το σκουπάκι σου ή κάτω απ τον προφυλακτήρα (λύση Άλεξ). Για να μην μπουκώνει στα πολλά, ίσως μία κλίση στο άνοιγμα βοήθαγε.
Κόστος 5 ευρώ.  | Ναι?
Τί άλλα?
Όλα καλά?
Σκυλιά, σπίτια κλπ.?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:34:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρέπει να παραδεχτείς ότι αυτή η παπάτζα δεν άξιζε 120 ευρώ και το έφτιαχνες κ μόνος σου με λίγη προσπάθεια 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:36:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
XΩΡΙΣ ΚΑΛΟΥΠΙ ΟΧΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΣ
σκεψου οτι πολυεστεραδες οταν βλεπανε φωτο λεγανε μινιμουμ 80... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:37:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Πρέπει να παραδεχτείς ότι αυτή η παπάτζα δεν άξιζε 120 ευρώ και το έφτιαχνες κ μόνος σου με λίγη προσπάθεια  | Το έχω παραδεχθεί σε 5 περίπου post παραπάνω, απλά έχεις ανάγκη να γράψεις την μαλ***α σου επειδή βαριέσαι να διαβάζεις, δημιουργώντας ακόμα μια spamωδία 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:40:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λυπαμαι,αλλα θα συμφωνησω απολυτα με τον Ζηση οτι μπορουσατε να κανετε το ιδιο με χαρτοσωληνα καλης ποιοτητας και κοστολογιο μολις 20-30Ε...
Το σκουπακι ετσι οπως ειναι,δεν θα ελεγα οτι ειναι και ο ορισμος του ram air μονο και μονο απο τις λαθος γωνιες που εχει.
Ναι μεν μπορει να εχει καλη εφαρμογη στο εργοστασιακο φιλτροκουτι αλλα με το σχημα που εχει στα παααρα πολλα χιλιομετρα(180+) μπορει και να κανει τα πραγματα χειροτερα αντι καλυτερα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:43:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Ναι μεν μπορει να εχει καλη εφαρμογη στο εργοστασιακο φιλτροκουτι αλλα με το σχημα που εχει στα παααρα πολλα χιλιομετρα(180+) μπορει και να κανει τα πραγματα χειροτερα αντι καλυτερα.  | ΜΗΝ ΣΠΑΤΕ αρχ**ια ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ
ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ.
ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:52:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλλο πραμα λεει σταυρο ο στειλος
στελιο αυτο θα φανει δοξα το θεο στο wideband  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 10:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | ΜΗΝ ΣΠΑΤΕ αρχ**ια ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ
ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ.
ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. |
O Σταύρος νευριάσεεεε
Καλά, παλιοπαπάτζα, επειδή το σχεδιάζω καιρό το πρότζεκτ εισαγωγής, θα δεις σύντομα πως γίνεται το πράγμα 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 11:14:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι Τάκη, άλλο λέει ο Στέλιος.
Steve έγραψε: | Το καλό στην όλη εργοστασιακή φάση είναι ότι εκεί από όπου τραβάει αέρα, είναι οι κυψέλες της πλαστικής εργοστασιακής σίτας του προφυλακτήρα, οι οποίες στο συγκεκριμένο σημείο είναι αδιαπέρατες (έχουν πλαστικό από πίσω που τις κλείνει) και τραβάει τον αέρα ουσιαστικά από το πλάι. Οπότε στα "πολλά" χιλιόμετρα λογικά ΔΕΝ θα έχουμε "μπούκωμα" από τον αέρα που θα σμπρώχνεται μέσα αν ερχόταν απ' ευθείας στο σκουπάκι.
Με μια aftermarket σίτα αλουμινίου η οποία θα έχει κενό στις κυψέλες τις εκεί, ίσως να έχουμε αρνητική επίδραση αφού ο αέρας θα πάει κατ' ευθείαν μέσα στο σκουπάκι με πίεση.
[...]
Μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα θα βγούμε και μια Εθνική οδό να δούμε αν τελικά έχουμε κέρδος στα πολλα χ.α.ω. ή όχι, όπως επίσης εν καιρώ θα δούμε αν κάνει ζημιά η aftermarke σίτα ή όχι. | Θέλετε να μου σπάσετε τα @@ πρωί πρωί ή να μην κάνω καθόλου παρουσιάσεις και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 11:21:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως στελιο αν το δεις δε μειωνει πουθενα διατομη
το οτι εχει 2 κουρμπες σορι αλλα και το πεζο σπορτ εχει εκει κατω αν δεις και αρη που ειναι παρομοιο
δε το γλυτωνεις αυτο γιατι εχεις μετακινηση και στους 3 αξονες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 11:39:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο το οποιο με φοβιζει ειναι το γεγονος οτι ενω κανει βεντουρι στην αρχη,"σβηνει" σε στρογγυλο σωληνα(πραγμα πολυ λογικο) αλλα αναστρεφει και την φορα κατα 90 μοιρες.
Αμα εσωτερικα παντως δεν εχει γωνιες,λογικα δεν θα εμφανισει προβλημα.
Αν εχει,τοτε μπορειτε να αρχιστε να κλαιτε...
Το καλο βεβαια ειναι οτι εσωτερικα,οπου διαπιστωσετε γωνια,μπορειτε να προμηθευτειτε λιγο ειδικο στοκο και να τις εξαλειψετε οποτε και το flow effect δεν θα παει χαμενο.
Επισης προτεινω να μην το κανετε "τυφλο" αλλα να το ελευθερωσετε εντελως και απλα,μιας και θα βγαλετε το εργοστασιακο φιλτροκουτι εξω,να κανετε μια τρυπα με τρυπανακι 5 ή 6 mm στο κατω μερος του φιλτροκουτιου,εκτος και αν φυσικα εχει ηδη οποτε τις ταπωνετε ολες και αφηνετε μονον μια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 12:24:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Επισης προτεινω να μην το κανετε "τυφλο" αλλα να το ελευθερωσετε εντελως και απλα,μιας και θα βγαλετε το εργοστασιακο φιλτροκουτι εξω,να κανετε μια τρυπα με τρυπανακι 5 ή 6 mm στο κατω μερος του φιλτροκουτιου,εκτος και αν φυσικα εχει ηδη οποτε τις ταπωνετε ολες και αφηνετε μονον μια. |
Για explain... Γιατί να γίνει τρύπα εκεί;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 12:57:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εκτονωση.
Ειναι κατι που ειχε πει ο Salex και ο Volvos παλιοτερα και δεν ειχαν αδικο.
Δεδομενου οτι αρκετοι map sensor τερματιζουν πολυ νωριτερα απο τις πιεσεις που δεχεται το ιδιο το κουτι,δεν μπορει το ολο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου να ανταπεξελθει στον επιπλεον αερα ακομα και αν διορθωνει βαση λ.
Οποτε οι επιλογες ειναι δυο.
Τροφοδοτεις το μοτερ με οσο αερα μπορεις,εκμεταλλευομενος στο maximun τον αερα αλλα με πλουσιες ρυθμισεις στους χαρτες ωστε ακομα και με μεγαλες ταχυτητες να μην ξεμενεις απο καυσιμο ή εναλλακτικα κανεις μια by pass valve η οποια εκτονωνει μερος της πιεσης που δημιουργει το ram air για να δουλευεις με την επιθυμητη ποσοτητα αερα.
Ολα ειναι θεμα ρυθμισεων και αναγκων παντως... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 15:20:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
stelio γωνιες δεν εχει γινεται τελειως γλυκα και ωραια η στροφη χωρις καμια ακμη ή στενεμα...
και επισης εφαρμοζει τελειως στο κατω μερος του φιλτροκουτιου αρα δε μενει καπου χωρος για 2η σωληνα
αυτο που λες αν καταλαβα καλα ειναι μια τρυπα στο κατω μερος του φιλτροκουτιου ωστε οταν εχει περισσεια αερα εκει μεσα να εκτονωθει απο το σωληνα/?
θα το δουμε στη πραξη γιατι φοβαμαι οτι ισως χαλας ροες και δημιουργεις στροβισμους μεσα στο δοχειο που ειναι μεγα προβλημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|