Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 14:45:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δυναμο δεν εχει γειωση βρε κεφαλα;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 15:13:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο που προσπαθουσα να σου πω τακη, ειναι πως δεν συμφωνουν οι εταιριες παραγωγής μπουζι ,μπος και εκεμ, στα "δικα" μας ,ας το πουμε μοντελα.
Εμμένω στα εκεμ τελικα του 206 1.6 και ιδωμεν...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlasis Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 15:22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
διαφωνω και για τον αναλυτη καυσαεριων που αν δεν μετραει κατευθειαν μετα την πολλαπλη εξαγωγης,αυτα που βγαζει ειναι "παραποιημενα" απο καταλυτη,θερμοκρασιες,κλπ... |
ναι δικιο εχεις απλα, οι σοβαροι βελτιωτες το μετρανε πριν το καταλυτη με αντικατασταση του μαμισιου λαμδα.
βεβαια τα γρηγορα μοτορια εχουν αγωνιστικα χταποδια με 2 τρυπες για λαμδα και βολευει πολυ.
Δεν καταλαβα τι εννουσες με το θερμοστατη ομως.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 15:34:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περι μετρησεις λ ειναι οπως τα λες.
Περι θερμοστατη,το μοτερ λειτουργει σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες,το λαδι δεν δουλευει εκει που πρεπει με αποτελεσμα να "σκαβει" το μπλοκ και να αποκτα οβαλ.
Ετσι κανουν και πολλοι μαστορες του ελληνικου χωρου και βλεπεις κορμο με 100.000 χιλιομετρα που εχει σχεδον 1mm οβαλ.
Αν θελεις να βοηθησεις την ψυξη του μοτερ,βελτιωνεις το ψυγειο με καποιο καλυτερο ή το βεντιλατερ με καποιο ισχυροτερο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 15:41:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως για το wideband λ εξατμισης απο οσους εχω ρωτησει-ψαξει ιντερνετ ολοι λενε οτι η διαφορα με το να βαλεις λ στη θεση τη μαμα ειναι 0.1-0.3 το πολυ αναλογα το αμαξι
στις θερμοκρασιες οκ εχει διαφορα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 15:48:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εστω οτι το 0,1 ειναι μηδαμινο,το 0,3 ομως δεν ειναι,και ενταξει,μπορει να μην σπασεις μοτερ αλλα το "κορωνεις" ανετα...
Οποτε σαν την μετρηση στο σημειο του μαμα λ δεν εχει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2008, 15:53:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για αυτο κοιτας να εχεις οσο και με το μαμ προγραμμα και τελος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 10:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο και παλι σχετικο ειναι βρε κεφαλα και σου εξηγησα τον λογο...
Ενα μοτερ που δουλευει στο ιδιο φασμα με το εργοστασιακο μπορει ανετα να δουλευει με τον τροπο που προτεινες πριν λιγο.
Ενα μοτερ που δουλευει ομως +1000 στροφες πανω,τοτε σιγουρα δεν μπορει να δουλευει με την εργοστασιακη αναλογια.
Οποτε το κανεις ενα-δυο κλικ πιο πλουσιο και εισαι ΟΚ.
Εκτος και αν στροφαρεις 8500αρες οποτε εκει αλλαζει κατα πολυ το πραγμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 02:51:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ε μια και θα τον παρεις τηλ
κωδικους τιμες μπος για
206 1.6
206 rc
c2 vts
106 16v
|
Απο παλιοτερα που το εψαχνα εχω κρατησει τους κωδικους της bosch για τα 206:
1,6 e 110 --> FR 8 SE 0
2.0 s16 138 --> FR 8 ME
2.0 rc 180 --> FQR 7 ME
Aπο την αλλη η NGK δινει τους ιδιους κωδικους για το απλο 2λιτρο και για το RC...(LFR5B), πραγμα που δε μπορουσα να το πιστεψω....
Τους ειχα στειλει mail (για το ποια μπουζι δινουν για το 206RC) και η απαντηση τους ηταν η παρακατω:
NGK έγραψε: |
Bonjour Mr. Aris,
La reference pour votre 206 RC est la reference LFR5B.
Bonne journee
Service technique NGK
|
Aρα οι κωδικοι που δινει η NGK για τα 206 ειναι οι παρακατω:
TU5JP4-NFU/16V 110bhp --> LFR6B
2.0 s16 138 --> LFR5B
2.0 rc 180 --> LFR5B
Σκεφτομουν να δοκιμαζα μια 4αδα ιριδιου που δινει η NGK για το 206RC με κωδικο (IRRIDIUM): LFR5AIX-11
Οι τιμες τους παιζουν απο 60-80 ευρω....
Γνωμες............?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα προτεινα 6αρια Αρη...
Συγκεκριμενα τα LFR6AIX-11.
Αν παντως θελεις να μαθεις με σιγουρια τι προτεινει η ιδια η NGK για σενα,καλυτερα να στειλεις mail στην ιδια την Ιαπωνια.
Ολοι οι αλλοι ειναι απλως dealers και σου απαντανε αυτο που διαβαζουν στον καταλογο τους.
Αμα θελεις πες τους και τις βελτιωσεις(ή τις πιθανες βελτιωσεις) που εχεις ή θα κανεις ωστε να σου προτεινουν επακριβως αυτο που χρειαζεσαι.
Εναλλακτικα δες τι προτεινει η PS για το gr N RC.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 11:17:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχουμε πει προσοχη με τα ιριδιου
για ρωτηστε και σαλεξ
και....αλεκουκο τι παθανε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 11:37:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι παθανε μωρε μλκα και εσυ,τοσα μοτερ φορανε μπουζι πλατινας που ειναι ουσιαστικα αντιστοιχα με τα ιριδιου.
Αλλο το να κανεις λαθος επιλογη μπουζι και αλλο το να φταιει το ιδιο το μπουζι απο κατασκευαστικη ατελεια.
Με την ιδια λογικη,απο τα οσα 106 φορανε ιριδιου,γιατι μονον ενα ελαχιστο ποσοστο εχει αντιμετωπισει προβλημα και αυτο μονο οταν τα ειχε για σεβαστο αριθμο χιλιομετρων επανω;
Υ.Γ.Για Αλεκουκο αν εννοεις το τωρινο,δεν ειναι απο μπουζι,τουλαχιστον απο αυτα που καταλαβα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 12:54:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εχουμε πει προσοχη με τα ιριδιου
για ρωτηστε και σαλεξ
και....αλεκουκο τι παθανε  |
Τι παθανε μωρε???
Pughell έγραψε: | Θα προτεινα 6αρια Αρη...
Συγκεκριμενα τα LFR6AIX-11 |
Aυτα λεγανε και στο γαλλικο φορουμ, αλλα 2-3 παιδια που πηραν ιριδιου, κατεληξαν στα 5αρια....
Pughell έγραψε: | Εναλλακτικα δες τι προτεινει η PS για το gr N RC. |
Ο υπολογιστης μου ειναι τσακωμενος με το site της PS, αλλα δεν θυμαμαι να δινει κατι για το gr. N...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 13:07:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο μονος λογος να βαλεις 5αρια αντι για 6αρια θα ειναι να τα "βλεπει" κοκκινα ο εγκεφαλος κατα την ψυχρη εκκινηση.
Απο εκει και περα δεν μπορω να βρω καποιον πιθανο λογο για τον οποιο θα δημιουργουσε προβληματα η επιλογη ενος βαθμου ψυχροτερα μπουζι...
Περι μπουζι PS,αν δεν αναφερει στο site,τοτε μονον μεσω της ομολογκασιον θα μπορεσεις να μαθεις.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 17:13:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κωδικους για ->
206 1.6
206 rc
|
FR8ME ή FR78NX |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 12:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας και καθομαι και διαβαζω το pdf του C2 Challenge αυτες τις μερες,λεει αλλαγη των μπουζι καθε 3 αγωνες,δηλαδη οριακα καθε 2000 χιλιομετρα.
Οποτε μηπως εμεις οι "βελτιωμενοι" TU5JP4αδες θα πρεπει να τα αλλαζουμε στην ξεφτιλα καθε 10.000 χιλιομετρα,για να μην πω καθε 5(δεδομενου οτι κοστιζουν 6Ε η τετραδα); |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 14:37:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μιας και καθομαι και διαβαζω το pdf του C2 Challenge αυτες τις μερες,λεει αλλαγη των μπουζι καθε 3 αγωνες,δηλαδη οριακα καθε 2000 χιλιομετρα.
Οποτε μηπως εμεις οι "βελτιωμενοι" TU5JP4αδες θα πρεπει να τα αλλαζουμε στην ξεφτιλα καθε 10.000 χιλιομετρα,για να μην πω καθε 5(δεδομενου οτι κοστιζουν 6Ε η τετραδα); |
otan εγω πέταγα τα μπουζι στο βελτιωμενο καθε 5000 και στο μαμα καθε 7500 με ελεγες γραφικο ...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Ιαν 2009, 14:57:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα μαμα μπουζι του 206rc εχουν 20-25 ευρω
αρα μαλλον θες να πεις 6το ενα...
εγ πνατως καθε 10000χλμ τα βγαζω και τα ελεγχουμε.
στελιο σκεψου ομως οτι το τσαλεντζ ειναι ενα κουρουκουκου μοτερ
με πολυ μεγαλες θερμοκρασιες ελεω μαμα εξαγωγης και γενικα δουλευει παραδοξα για να βγαλει αυτα τα αλογα.
ενω εμεις που εχουμε την ελευθερια να αλλαξουμε χταποδι αμεσως εχουμε καλυτερη ροη καυσαεριων και χαμηλοτερες θερμοκρασιες στο κυλιδρο? ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|