Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Νοέ 2008, 17:54:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok με πεισατε!!! 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Νοέ 2008, 18:17:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειπαμε dr εγγυηση. 
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlasis Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 19:47:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οσο ποιο ερπετο τοσο το καλυτερο ΑΛΛΑ
υπαρχουν καποιοι κανονες που πρεπει να ακολουθουμε οταν
παμε σε extreme χαμηλωματα.
ειναι αρκετοι και δε μπορω να τα περιγραψω ομορφα και απλα
αλλα αν ειναι να πω μια μονο συμβουλη, κρατηστε αυτο
Α) ριξτε μια ματια στις γωνιες των ψαλιδιων/ακρομπαρων ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ ΕΔΑΦΟΣ πριν το χαμηλωμα.
Β) ριξτε μια ματια στις ιδιες γωνιες μετα το χαμηλωμα.
αν οι γωνιες των ψαλιδιων εχουν αλλαξει δραματικα, τοτε η παλιδρομηση του τροχου στο θολο δεν θα ειναι η προβλεπομενη -σχεδον- κατακορυφη αλλα σε τροχια τοξου που προκαλει εντονες αλλαγες στη γωνια του πελματος στο οδοστρωμα.
ειναι και αλλα πολυ κρισιμα θεματα για το χαμηλωμα αλλα χωρις εικονες και σχεδιαγραμματα δε θα τα περιγραψω απλα και πρακτικα
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 15 Νοέ 2008, 18:44:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εχω 206 με σελεξ μπλε επανω και σκεφτηκα χαμηλωμα με 2 ελατηρια εμπρος H&R 3cm ή Eibach 3cm..
Ηθελα να ρωτησω εαν χρειαζεται να κανω ιδιατερη ρυθμιση στα σελεξ προκειμενου να εχουν πολυ δυνατο rebound, δηλαδη αποσυμπιεση.. ειναι ρυθμιζομενα αλλα δεν ξερω σε τι(σε υψος σε αποσβεση, σε σκληροτητα..)
Επισης αν χαμηλωσει το αμαξι, πισω τι γινεται? θα πρεπει να αλλαχτουν οι ραβδοι στρεψης (εχω 19 τωρα) ή παραμενουν οι εργοστασιακοι και μεσω κουρδισματος πισω επιτυγχανεται το χαμηλωμα των 3 ποντων..?
Καθε γνωμη δεκτη, τιμη δε με απασχολει, αρκει να γινει σωστα ολο το θεμα και να ξερω απο πριν τι να ζητησω εκει που θα παω και να μη με δουλεψουν..
Γιατι τι πιθανοτερο ειναι να την πατησω. Ευχαριστω, καθε γνωμη δεκτη
Υ.Γ: να πω οτι το αμαξι ειναι 3-θυρο 2006 μοντελο , 90 ιππων και δεν εχει γινει καμια απολυτως μετατροπη ποτε και πουθενα, εκτος απο τα selex μπλε που εβαλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)
Ένταξη: 16 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Δεκ 2008, 16:26:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν. Ανάρτηση Hot-bits. Ρυθμίζεις όπου γουστάρεις. Θές μαλακό? Θές σκληρό? Αλλά αυτό δεν είναι το καλύτερο. Το καλύτερο είναι η τιμή και το service τους. Την είχα πάρει πρίν απο 2 χρόνια, περίπου στα 1350€. Το μοντλέλο αυτό λέγεται DT1 και έχει 40 σκάλες ρύθμισης(bound-rebound μαζί). Οσο για το sevice θα σου πώ το εξής. Άκουγα ένα θόρυβο μπροστά δεξιά και πήγα στην Κόρινθο που είναι η εταιρία για να δώ τι παίζει και επι τη ευκαιρία είπα στα παιδιά εκεί να κάνουμε service και στα 4 αμορτισέρ. Λοιπόν. Αλλαγή λάδια-o-rings-πίσω uniball-revalving(καινούριο setup απο ιαπωνία) 50€. Ειλικρινά πιστεύω οτι έναναν κάποιο λάθος στην τιμή. Το συνεργείο δίπλα που τα ανεβοκατέβασε πήρε 50Ε. Σύνολο 100€. Εγώ σου λέω και 200€ να δώσεις πάλι λίγα είναι. Έχεις ολοκαίνουργια αμορτισέρ συνέχεια. Επίσης ξέχασα να πώ οτι η εξωτερική μπουκάλα αζώτου που είδες δίνει στο αμορτισέρ την δυνατότητα να έχει μεγαλύτερη διαδρομή απο τα κλασικά αμορτισέρ αφού λείπει απο το κατώτερο σημείο ο θάλαμος του αζώτου. Το καλάμι είναι 46mm όταν στο wrc τα καλάμια είναι 50mm. 46mm έχουν κι άλλες αναρτήσεις αλλά όχι με αυτήν την τιμή. Για την ιστορία να αναφέρω ο θόρυβος που αναφέρω πιο πάνω ήταν μια διαλυμένη βάση κινητήρα τελικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Δεκ 2008, 16:49:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...εγω στα χω πει από κοντα...
σουπερ επιλογή...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 11:25:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν πολλα δεν ειναι για αναρτηση?? λεω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 11:33:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καθόλου πολλά δεν είναι.
Εξάλλου έχουμε πει ότι πληρώνεις παίρνεις.
Για το δικό μου είχα δώσει κοντά 1200ευρω (KW Variant1 για 307) και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 12:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Σαν πολλα δεν ειναι για αναρτηση?? λεω.. |
μην την βάλεις παλικάρι μου!
αντε βάλε τα μαμα να κάνεις την δουλεια σου
δεν ειναι για σενα, ουτε καν εχεις καταλάβει τι κάνει αυτό το πράγμα, ουτε καν εχεις μπει σε 206 με σωστή ανάρτηση, ουτε εχεις οδηγήσει

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 12:28:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταρχην εχει παρα πανω σημερα
αν θυμαμαι καλα καπου 1400
ειναι καθαρα αυτο που λενε
you get what you pay
αν ξερεις να εκτιμησεις τι ειναι αυτο που παιρνεις...
αργυρη το οδηγησες καθολου?
πως σου φανηκε απο σκληροτητα λακουβες κλπ?
billy poy peripoy tin exeis ρυθμισει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BILLY. (ΒΑΣΙΛΗΣ) Μόλις έγραψα

PEUGEOT 206 1.6(16v) XS (2003)
Ένταξη: 16 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 39 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 15:41:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν υποθέσουμε οτι το 40 κλικ είναι το σκληρό εγώ το έχω στο 15. Αρκετά μαλακό δηλαδη. Βέβαια αυτό είναι σχετικό. Μαλακό για coilover οχι μαλακό σαν μαμα. Στο 0 κλικ είναι αρκετά μαλακό σαν μαμά. Στο 40 είναι αρκετά σκληρό αλλά όχι κούτσουρο. Πίσω το έχω τελείως σκληρό. Βέβαια έχω ακόμα μαμά ραβδους. Όταν βάλω του rc βλέπουμε. Πάντως το σκαλί της σκληρότητας απο ένα κλίκ στο επόμενο είναι αρκετά μικρό για να μπορείς να κάνεις fine tuning. Όταν την είχα αγοράσει είχε το παλιό setup, εκεί στο 40 ήταν πραγματικά κουτσουρο. Μόνο για πίστα θα έλεγα. Το καινούργιο setup είναι αρκετά πιο ήπιο. Πιο all around. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dark (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μόλις έγραψα

 peugeot 206 cc 1.6 (16v) (2002)
Ένταξη: 02 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 15 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 18:17:32 Θέμα δημοσίευσης: HI |
|
|
PAIDIA mia erwtisi.exw ena cc me 16 ares.kw varian 1 i koni?den thelw bilstein giati einai cabrio kai tha kopanaei i orofi polu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 20:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεταξυ των 2...
kw var 1 με κλειστα μάτια...
και γραφε με ελληνικα σε παρακαλω 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sakis206t (sakis) Νέος χρήστης

 peugeot 206 xs 1.4 8v
Ένταξη: 09 Δεκ 2008 Δημοσιεύσεις: 55 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Δεκ 2008, 22:58:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πολυ καλη επιλογη η kw |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2008, 02:06:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πωωω μανθο τι μου λες?? μπορει οντως να μην ξερω και να οδηγω..
Εγω παντως με τη selex ειμαι ευχαριστημενος και με τα μισα λεφτα. Κανω τη δουλεια μου μια χαρα.. σιγουρα αν μπουμε μαζι σε στροφη εσενα θα κρατησει καλυτερα το δικο σου, ομως δεν εχει και τοσο σημασια νομιζω.. Αν ποτε κατεβω σε αγωνες, θα παρω μια M3 και θα ρθω.. Προς το παρον βολτες κανω με το 206.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2008, 02:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Πωωω μανθο τι μου λες?? μπορει οντως να μην ξερω και να οδηγω..
Εγω παντως με τη selex ειμαι ευχαριστημενος και με τα μισα λεφτα. Κανω τη δουλεια μου μια χαρα.. σιγουρα αν μπουμε μαζι σε στροφη εσενα θα κρατησει καλυτερα το δικο σου, ομως δεν εχει και τοσο σημασια νομιζω.. Αν ποτε κατεβω σε αγωνες, θα παρω μια M3 και θα ρθω.. Προς το παρον βολτες κανω με το 206.  |
και καλά κάνεις και θα κάνεις κλπ κλπ
αλλά εμείς αλλο συζητάμε εδω 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2008, 11:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Πωωω μανθο τι μου λες?? μπορει οντως να μην ξερω και να οδηγω..
Εγω παντως με τη selex ειμαι ευχαριστημενος και με τα μισα λεφτα. Κανω τη δουλεια μου μια χαρα.. σιγουρα αν μπουμε μαζι σε στροφη εσενα θα κρατησει καλυτερα το δικο σου, ομως δεν εχει και τοσο σημασια νομιζω.. Αν ποτε κατεβω σε αγωνες, θα παρω μια M3 και θα ρθω.. Προς το παρον βολτες κανω με το 206.  |
και μ3 να παρεις 1.12 μεγαρα δε θα κανεις οποτε φιλικα
ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2009, 04:34:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι γνώμη έχετε για τα ΚΟΝΙ τα κίτρινα ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα σε σύγκριση με τα Bilstein Β6; Να τα προτιμήσω ή όχι; Σήμερα-αύριο τα παραγγέλνω για να τα βάλω μάλλον από βδομάδα.
//Τελικά Δευτέρα θα τα παραγγείλω, δεν είχε χρόνο σήμερα.
Από μια υποτιθέμενη μεσαία ρύθμιση για άνεση και κράτημα, μπορώ να τα κάνω λογικά πιο μαλακά για πόλη, αλλά και πιο σκληρά για ταξίδια, σωστά; Ξέρει κανείς όμως, κατά πόσο κρατάει καλύτερα το αμάξι όταν το σκληρύνω κι άλλο, σε σχέση με τα Bilstein που προσαρμόζονται μόνα τους ανάλογα με το στυλ οδήγησης; Θα αξίζει περισσότερο και στην σκληρότερη ρύθμισή τους, θα πατάνε καλύτερα από τα Β6 ή να μην μπλέκω με τέτοια και πειράζω τα αμορτισέρ μία σκληρά-μία μαλακά;
Επηρεάζεται η ζωή του αμορτισέρ αν το ρυθμίζεις; Δε λέω να είμαι στο λύνω-δένω κάθε μέρα, αλλά πχ μπορεί 1 φορά στις 2 εβδομάδες να θέλω να το σφίξω λίγο παραπάνω ή στα ταξίδια προφανώς.
Υπόψιν, δεν ενδιαφέρομαι άμεσα τουλάχιστον να χαμηλώσω το αμάξι με σφιχτότερα ελατήρια αλλάζοντας δραματικά και την οδική συμπεριφορά (πιο απότομο στο όριο), κοιτάζω κυρίως για αμορτισέρ. Αν τώρα αυτό χαμηλώσει μόνο με αμορτισέρ, δε με πειράζει, ένα χαμηλωμένο αμάξι, φαίνεται πιο εμφανίσημο.
Δείτε και εδώ κάτω κάτω:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=317839#317839
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Αύγ 2009, 23:17:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κατοπιν ερωτησης του Μανθου, να γραψω 2-3 πραγματιακια για την GAZ coilover που εχω.
Σε γενικες γραμμες εχει βγει καλη αναρτηση, σιγουρα πολυ καλη για τα λεφτα που κοστιζει.
Το πισω αμορτισερ ειχε υποψια δακρυσματος(πως διαδιδοναται τα νεα )
αλλα επειδη το κοιταω συνεχεια δεν εχει ξαναβγαλει λαδι,οποτε θεωρω πως ειναι οκ.
Αυτο που παραμενει ειναι ενας θορυβος μπροστα αριστερα, οταν στριβω το τιμονι, με πρωτη πχ και πεσω σε λακουβα,
Απο θεμα αποδοσης ειμαι ευχαριστημενος, πχ και πιστα δεν εδειξε σημαδια κοπωσης.
Σε ρυθμισεις στην πιστα την ειχα στο 20/36 κλικ εμπρος και 15/36 πισω και ηταν πιο σφιχτη και λιγο πιο αμεσες αντιδρασεις απο peugeot routier του Πανου, που ειδα την ιδια μερα.
Στο δρομο εδω και καιρο πλεον κυκλοφορω με 15/36 εμπρος πισω και ειναι ηδη αρκετα σκληρο, αλλα χωρις να με ενοχλει ιδαιτερα,πχ οσο με ενοχλουσε ο συνδυασμος koni-HR.
Προσεχως περισσοτερα μετα απο το fine tuning σε πουπακη.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Αύγ 2009, 09:50:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστώ...
πόσα κμ την εχεις φορεμένη?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|