PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σας αρέσει το σαζμάν του 206;
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 18:44:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Sidobre, τι τεχνικές είναι αυτές, μύτι - τακούνι....;;;;
Σε λίγο θα μας πεις να φορέσουμε κράνος, γάντια, να βάλουμε roll cage και να κατέβουμε σε καμία ειδική...
Ήμαρτον.....


Δεν είναι τίποτα τρομερό. Οι πολύ παλιοί οδηγοί το ήξεραν, γιατί τότε δεν υπήρχαν συχρονιζέ. Είναι ο μόνος τρόπος να οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο χωρίς συχρονισμένο σασμάν (όπως τα αγωνιστικά).

Την τεχνική την διάβασα, όταν ήμουν πολύ νέος οδηγός, σε ένα περιοδικό για 4χ4. Έτσι έμαθα από την αρχή να τη χρησιμοποιώ και μου έγινε συνήθεια.

Το πλεονέκτημα της μεθόδου δεν είναι μόνο τα εύκολα κατεβάσματα. Λόγω του ότι την ώρα που επιβραδύνεις, ανεβάζεις στροφές, μόλις αφήσεις το φρένο και βάλεις την ταχύτητα, βρίσκεσαι ήδη στις στροφές της ωφέλιμης ισχύος. Μεγάλο κέρδος χρόνου δηλαδή , αλλά και ασφάλεια αφού έχεις το γκάζι διαθέσιμο εκεί που το χρειάζεσαι.

Σε αντίθεση δε με το 'φρένο με το αριστερό', η 'μύτη τακούνι' είναι κατάλληλη για τις θέσεις των πεταλιών στα καθημερινά αυτοκίνητα και δεν ταλαιπωρεί καθόλου το αυτοκίνητο.

Πάντως για την όπισθεν, η λύση είναι απλή. Με στροφές στο ρελαντί, αν δεν την παίρνει, με πατημένο φρένο βάλτε πρώτα 1η και μετά όπισθεν. Wink


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 18:54:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Πάντως για την όπισθεν, η λύση είναι απλή. Με στροφές στο ρελαντί, αν δεν την παίρνει, με πατημένο φρένο βάλτε πρώτα 1η και μετά όπισθεν. Wink


Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την 1η όταν έχει πραγματικά "μουλαρώσει" σε ακινησία. Βάζεις 2α και μετά 1η... θα μπεί.

Αυτό απ'όσο φαντάζομαι μουλαρώνει καμμιά φορά λόγω των κεκλιμένων γραναζιών και την μικρής τους απόστασης



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 20:42:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Πάντως για την όπισθεν, η λύση είναι απλή. Με στροφές στο ρελαντί, αν δεν την παίρνει, με πατημένο φρένο βάλτε πρώτα 1η και μετά όπισθεν. Wink


Σωστος.........ή 3-4 και μετα οπισθεν Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 21:48:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβασα αυτα που εχουν γραψει οι προηγουμενοι και οφειλω να ομολογησω οτι υπαρχουν και αντιθετες αποψεις Question Rolling eyes
Η γνωμη μου ειναι οτι το 206 (1600 Xs2) εχει ενα μετριο σασμαν με μακριες διαδρομες και λιγο δυστροπο. Sad
Η αληθεια ειναι οτι ειναι παζει μεγαλο ρολλο και η χρηση ομως σε συγκριση με αλλα αυτοκινητα το βρισκω μετριο.


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 11 Μάρ 2003, 23:29:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
Εγω θεωρω οτι ειναι καθαρά θέμα στρωσίματος και χειριστή... το δικό μου ασ ποθμε που είναι 1400ρι.... Εκπληκτική αίσθηση και ταχύτητα αλλαγών σύμφωνα με τα δικά μου μέτρα πάντα... δεν σκαώνει δέν χτυπάει δεν δεν δεν γενικά δεν ειχα ποτέ πρόβλημα ακόμα και κατα την διάρκεια μαθήματος στον chataso και τον pduke πως αλλάζουμε ταχύτητες ΧΩΡΙΣ την χρήση συμπλέκτη και όταν λέω αλλάζουμε και ανεβάζματα ΚΑΙ κατεβάσματα για όλες τισ ταχύτητες με εξέρεση τα ευκολως εννοούμενα δηλαδή να εισε σταματημένος και να βάζεις 1η ή Όπισθεν....

Σε όλα αυτα μπορεί να συμβάλει το γεγονός οτι έχω κόψει τον μοχλό κατα 4 εκατοστα και το λεβιεδάκι κάθετε χαμηλά μιάς και στην ράβδο μπαίνει χονευτό...

Κατα το Touring απο υπερβολική ταχύτητα αλλαγής έχασα την αλλαγη απο 4η σε 5η και επέλεξα 3η με τα γνωστά (αναφέρονται στο topic) επακόλουθα...

Και σε εμένα έκανε μάθημα ο Νίκος!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 00:02:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ με το κιβώτιο δεν έψω κανένα πρόβλημα!!Το μόνο του πρόβλημα ήταν ότι χτύπησε το γρανάζι της δευτέρας μάλλον από κακή δική μου αλλαγή!αλλά γενικά κανένα πρόβλημα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 00:18:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Tomcat έγραψε:
ΡΕ Sidorbe δεν μας λες και μας το κόλπο με την πρώτη??????????

Γιατί........ έχουν παίξει τα νεύρα μου! Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Eπειδή δεν θέλω να σε βάλω να μαθαίνεις τεχνικές τύπου μύτη τακούνι (όπως λέει και ο BTS) δοκίμασε το εξής:

Για αρχή βρές την ακριβή διαδρομή της πρώτης. Δεν είναι δύσκολο... θα το καταλάβεις εύκολα αν την πας τόσο γλυκά που θα μπεί μόνη της.

Κατεβάζοντας λοιπόν από 2α σε 1η, βάζεις τον επιλογέα ταχυτήτων προς την πρώτη και θα σου σταματήσει ακριβώς πάνω στο συγχρονιζέ (δεν θα σε αφήνει λοιπόν να βάλεις την πρώτη) Πιέζοντας μαλ**α τον επιλογέα πάτα λίγο φρένο! Ως δια μαγείας η πρώτη θα μπεί γλυκά και ωραία.


sidobre αν αυτο που περιγραφεις ειναι εν κινησει (δηλ. φρεναροντας), τοτε μεχρι να τα κανεις ολα αυτα και να βαλεις και 1η και να αφησεις συμπλεκτη και να ξαναφρεναρεις με συμπλεκτη σουχει σβησει το αυτοκινητο....γεια σας...
απο την αλλη μπορει να μην καταλαβα και τι εννοεις...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 00:21:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Sidobre, τι τεχνικές είναι αυτές, μύτι - τακούνι....;;;;
Σε λίγο θα μας πεις να φορέσουμε κράνος, γάντια, να βάλουμε roll cage και να κατέβουμε σε καμία ειδική...
Ήμαρτον.....


Δεν είναι τίποτα τρομερό. Οι πολύ παλιοί οδηγοί το ήξεραν, γιατί τότε δεν υπήρχαν συχρονιζέ. Είναι ο μόνος τρόπος να οδηγήσεις ένα αυτοκίνητο χωρίς συχρονισμένο σασμάν (όπως τα αγωνιστικά).

Την τεχνική την διάβασα, όταν ήμουν πολύ νέος οδηγός, σε ένα περιοδικό για 4χ4. Έτσι έμαθα από την αρχή να τη χρησιμοποιώ και μου έγινε συνήθεια.

Το πλεονέκτημα της μεθόδου δεν είναι μόνο τα εύκολα κατεβάσματα. Λόγω του ότι την ώρα που επιβραδύνεις, ανεβάζεις στροφές, μόλις αφήσεις το φρένο και βάλεις την ταχύτητα, βρίσκεσαι ήδη στις στροφές της ωφέλιμης ισχύος. Μεγάλο κέρδος χρόνου δηλαδή , αλλά και ασφάλεια αφού έχεις το γκάζι διαθέσιμο εκεί που το χρειάζεσαι.

Σε αντίθεση δε με το 'φρένο με το αριστερό', η 'μύτη τακούνι' είναι κατάλληλη για τις θέσεις των πεταλιών στα καθημερινά αυτοκίνητα και δεν ταλαιπωρεί καθόλου το αυτοκίνητο.

Πάντως για την όπισθεν, η λύση είναι απλή. Με στροφές στο ρελαντί, αν δεν την παίρνει, με πατημένο φρένο βάλτε πρώτα 1η και μετά όπισθεν. Wink


καμια φορα η οπισθεν δεν μπαινει ουτε με προσπαθεια για 1η αλλα θελει το αμαξι να τσουλησει με 1η εστω για μισο μετρο και μετα μπαινει.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 04:34:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε teoman να ξερεις οτι αν βαλεις short-shift θα σκληρηνει παρα πολυ το σαζμαν σου...Κατσε και σκεψου αν αξιζει ολο αυτο το πανηγυρι για να εχεις λιγο πιο κοντες σκεψεις...Βεβαια αυτο που σου λεω θα το καταλαβεις οταν εισαι στη φαση της ηρεμης και χαλαρης βολτας και οχι πανω στην αρχικη λυσσα.....

Φιλε Δημητριε να ξερεις οτι η 2α του σαζμαν μας ( κι εγω 1,6 16V εχω) απο 3η μπενει πολυ ευκολα με τα χιλιομετρα που αναφερεις...Αν το δοκιμασεις προσπαθησε να πατησεις τερμα το συμπλεκτη και να μετακινησεις αποφασιστηκα(...οχι με μανια ετσι!!!) το λεβιε προς την 2α.

και εγω απο την δικια μου εμπειρια στα γαλλικα επειδη ετυχε να περασουν απο τα χερια μου και 3 γιαπωνεζικα και ενα γερμανικο για αρκετο διαστημα στην οικογενεια, θελω να συμφωνησω με το αποφασιστηκα.οι αλλαγες θελουν αποφασιστηκες κινησεις και αφου εχουμε βρει με ηρεμο τροπο που κουμπωνει η καθε ταχυτητα το κανουμε αποφασιστηκα.εδω ειναι πιστευω και το λαθος στην καθημερινη οδηγηση.οι περισσοτεροι δεν καθονται π.χ δευτερα πρωι που πανε για δουλεια μεσα στην κινηση να προσεχουν πως αλλαζουν τις ταχυτητες η δεν ασχολουνται γενικα.ο γαλλικος επιλογεας θελει αποφασιστηκοτητα στην αλλαγη, μια κινηση δηλαδη και γρηγορη αλλα και αργη παραλληλα Shocked .ειναι ψιλοκουφο αυτο αλλα προσπαθηστε να με 'πιασετε'.ειδικα στα κατεβασματα απο 2 σε 1η μολις εμαθα το κολπο και στον κοφτη κατεβαζω Twisted evil πλεον.
στον xasos λεω αν εχει τοσο προβλημα να παρει ενα yaris η starlet μεταχειρισμενο που αλλαζει ταχυτητες και ο πσω επιβατης αμα θελησει.αλλα και αντι για αμαξι να εχει τζιπακι γιατι τα κρατηματα μετα τα 100χλμ θυμιζουν vitara με σπασμενα αμορτισερ. Very happy δεν σπαει-δεν χαλαει-δεν κραταει ειναι το σλογκαν.για το astra παντως που λετε εχω διαβασει για τον επιλογεα τα χειροτερα απο ολα σχεδον τα περιοδικα.
τελος εχετε δοκιμασει σε κατεβασματα την τεχνικη ξερογκαζιας σε χρονο dt πριν το κατεβασμα?για μενα ειναι η λυση ωστε να συχρονιστουν γρηγοροτερα στροφες κινητηρα με γραναζιου,και ειδικα σε κατεβασματα απο 3-2α σε στροφιλικι αποδιδει,το αμαξι δεν χανει ταχυτητα στο κατεβασμα και κουμπωνουν ευκολοτερα οι σχεσεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 09:18:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
XASOS έγραψε:
Μην πουλάτε μούρη λοιπον...απλά μπορεί να έτυχε να μην έχετε πρόβλημα.....


Μήπως γίνεσαι αυστηρός ή ίσως και λίγο προσβλητικός χωρίς να υπάρχει λόγος;

Κατ'αρχήν για την όπισθεν μήπως δεν έχεις προσέξει ότι όσο έχει στροφές ο κινητήρας ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ??? Για την δική σου ασφάλεια μήπως;

Και στροφές όχι απαραίτητα επειδή πατάς γκάζι, αλλά επειδή ο εγκέφαλος κράτησε από την προηγούμενη "εντολή" σου ψηλότερα το αβανς;

Μήπως δεν έχεις προσέξει ότι οι ταχύτητες δεν μπαίνουν ακριβώς στην ευθεία αλλά ακολουθούν μια διαφορετική διαδρομή;

Μήπως επειδή δεν του έχεις αφιερώσει λίγο χρόνο να σου δείξει αυτό τον ιδανικό τρόπο να βάζεις τις ταχύτητες παρά το βιάζεις ώστε να τις βάζεις όπως βολεύει εσένα;

Και μήπως αν το έκανες αυτό από την αρχή πλέον δεν συμπεριφέρεται σωστά;

λέω μήπως....

Συγνώμη φίλε μου αλλά κάνεισ λάθος.... καταρχήν εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις αλλαγές,όύτε ότι τις βιάζω για να μπούν. Απλά στις δείχνει σε κάθε αλλαγή να γρατζουνάει.. και κατά δεύτερον είναι αστείο να θεωρείς ότι διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν μπαίνει η όπισθεν όταν έχει στροφές ο κινητήρας. Κι αν ήμουν εγω προσβλητικός καλύτερα να μην πούμε για την ειρωνεία με την οποία το γράφεις εσύ αυτό. Ασε τα ειρωνικά "μήπως" λοιπόν γιατί έχω οδηγήσει πάρα πολλά αμάξια και βλέπω ότι το σαζμάν του 206 είναι το χειρότερο από αυτά που έχω οδηγήσει. κι αν ήταν μόνο θέμα του να ξέρεις να βάζεις ταχύτητες τότε δεν θα υπήρχε λόγος να μιλάμε για κακό ή καλό σασμάν.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 09:47:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

XASOS έγραψε:
Κι αν ήμουν εγω προσβλητικός καλύτερα να μην πούμε για την ειρωνεία με την οποία το γράφεις εσύ αυτό. Ασε τα ειρωνικά "μήπως" λοιπόν γιατί έχω οδηγήσει πάρα πολλά αμάξια και βλέπω ότι το σαζμάν του 206 είναι το χειρότερο από αυτά που έχω οδηγήσει.


Δεν πάμε για κανένα καφεδάκι να τα πούμε από κοντά σαν φιλαράκια;
Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Γιατί από τα γραπτά....

Δεν ήθελα να φανώ "ειρωνικός", ερωτήσεις είναι! Κι αν είναι όντως προβληματικό το σασμάν σου εδώ είμαστε εμείς να το επιβεβαιώσουμε (ή όχι) για να ξέρεις και εσύ τι γίνεται. Γιατί και εγώ έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα και μπορώ να πω ότι η κλιμάκωση και η αίσθηση που έχει το κιβώτιο των γαλλικών (ως πρώιν κάτοχος Saxo, αδερφού 106 Rallye, μέχρι.... γιαγιάς με 106!) είναι αριστότατη!!!

Να δείς ασαφέστατα και μπούρδες κιβώτια που έχω δεί και έχω οδηγήσει!!!! (Τoyota, VW -εκεί να δείς γλέντια!- Οpel - Seat...... και ο κατάλογος συνεχίιιιιιιζει!!!)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
XASOS 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


ΒMW 525

Ένταξη: 10 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 86

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 10:05:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
XASOS έγραψε:
Κι αν ήμουν εγω προσβλητικός καλύτερα να μην πούμε για την ειρωνεία με την οποία το γράφεις εσύ αυτό. Ασε τα ειρωνικά "μήπως" λοιπόν γιατί έχω οδηγήσει πάρα πολλά αμάξια και βλέπω ότι το σαζμάν του 206 είναι το χειρότερο από αυτά που έχω οδηγήσει.


Δεν πάμε για κανένα καφεδάκι να τα πούμε από κοντά σαν φιλαράκια;
Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy Very happy
Γιατί από τα γραπτά....

Δεν ήθελα να φανώ "ειρωνικός", ερωτήσεις είναι! Κι αν είναι όντως προβληματικό το σασμάν σου εδώ είμαστε εμείς να το επιβεβαιώσουμε (ή όχι) για να ξέρεις και εσύ τι γίνεται. Γιατί και εγώ έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα και μπορώ να πω ότι η κλιμάκωση και η αίσθηση που έχει το κιβώτιο των γαλλικών (ως πρώιν κάτοχος Saxo, αδερφού 106 Rallye, μέχρι.... γιαγιάς με 106!) είναι αριστότατη!!!

Να δείς ασαφέστατα και μπούρδες κιβώτια που έχω δεί και έχω οδηγήσει!!!! (Τoyota, VW -εκεί να δείς γλέντια!- Οpel - Seat...... και ο κατάλογος συνεχίιιιιιιζει!!!)
\

Very happy Very happy Very happy Very happy
Κι εγώ δεν ήθελα να προσβάλλω κανέναν.... Θα κανονίσουμε για κάνα καφέ....!!!!!

εγώ έχω οδηγήσει εκτός του 206 ένα saxo vts, ίδιο περίπου σασμάν,bmw 525 και 518, σαφώς καλύτερο κιβώτιο αν και οικογενειακά, ένα mx-5 με επίσης πολύ καλό κιβώτιο, ένα rover 216 με ίδια περίπου αίσθηση αλλά με κατέβασμα όποτε κι αν το ζητήσεις, κι ένα Kia Rio του οποίου το κιβώτιο είναι σαν λάστιχο!!!(μιλάμε για πολύ γέλιο κιβώτιο!). σε κλιμάκωση πάντως είναι πολύ καλό το 206....! ΑΣΧΕΤΟ: να κανονίσούμε να μαζευτούμε μέγαρα καμιά μέρα!! θα ειδοποιήσουμε και τους 4Τ να κάνουν ρεπορτάζ!!!)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 14:46:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Να δείς ασαφέστατα και μπούρδες κιβώτια που έχω δεί και έχω οδηγήσει!!!! (Τoyota, VW -εκεί να δείς γλέντια!- Οpel - Seat...... και ο κατάλογος συνεχίιιιιιιζει!!!)


Για τα Opel που λες το επιβεβαιώνω και εγώ...
Οδηγώ Astra Elegance και Comfort του 1998 στην εταιρία που εργάζομαι και έχω πάει και αρκετά ταξίδια...
Το σασμάν είναι σαν λάστιχο...και η αίσθηση σπογγώδες στην χρήση...

Ηταν και ο μοναδικός φόβος που είχα για το δικό μου ... αλλά ευτυχώς με διέψευσε .... καμιά σχέση με το Astra που είχα μάθει ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 15:06:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχω ακούσει και εγώ ότι η Opel έχει βελτιώσει αρκετά τα κιβώτια!

Να δω πότε θα βελτιώσει και η VW... Εδώ ένα Golf GTi που είχα δεί ήταν.... Splat
Μπροστά του το δικό μας έμειαζε υπεράριστο!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 15:23:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

...
Μπροστά του το δικό μας έμειαζε υπεράριστο!
....

Tάσο μου εγώ θα το ξαναπώ...
το κιβώτιο του 206 είναι από τα καλύτερα...
τυχόν προβληματάκια έχουν να κάνουν με τη χρήση αλλά και με τις βαλβολίνες...

Θα πω ένα απλό παράδειγμα...
Διαφορετικά συμπεριφέρεται ένα κιβώτιο σε μία επαρχιακή πόλη που το αυτοκίνητο δουλεύει φυσιολογικά και διαφορετικά μέσα στην Αθήνα με τις συνεχείς εναλλαγές 1η-2α, 2α-1η ... το κιβώτιο όπως και να γίνει κουράζεται περισσότερο ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Μάρ 2003, 15:41:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Φιλε teoman να ξερεις οτι αν βαλεις short-shift θα σκληρηνει παρα πολυ το σαζμαν σου...Κατσε και σκεψου αν αξιζει ολο αυτο το πανηγυρι για να εχεις λιγο πιο κοντες σκεψεις...Βεβαια αυτο που σου λεω θα το καταλαβεις οταν εισαι στη φαση της ηρεμης και χαλαρης βολτας και οχι πανω στην αρχικη λυσσα.....


Δυστυχώς έτσι είναι και το ξέρω.Στο βωμό της-λίγο- πιο γρήγορης οδήγησης,θυσιάζεις κάποια πράγματα.'Εχω δει το λεβιεδάκι που αναφέρω σε vti και έχω πάθει πλάκα... Το χάϊδευες και έμπαιναν μόνες οι σχέσεις Smile Αλλά... άλλο το σασμάν της honda και άλλο της peugeot... Confused


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1487s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on