Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Νοέ 2008, 18:40:18 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα με ωστήρια σε 206 1.6 16V |
|
|
Βασικά καλησπέρα σας και με τις υγείες μου.
Πήγα χθες να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο και δεν κράταγε ρελαντί με αποτέλεσμα να μην παίρνει μπρος. Πατώντας το γκάζι έπαιρνε μπρος, αλλά με το που άφηνα το γκάζι έσβηνε.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία με οδική βοήθεια. Είπαν ότι δύο από τους κυλίνδρους δεν είχαν καθόλου συμπίεση και ότι κατά 99% η αιτία είναι κολλημένα ωστήρια. Άρα πρέπει να αλλάξουν τα ωστήρια (και τα 8).
Κόστος...760 ευρώ!
Και όλα αυτά ξαφνικά και χωρίς κάποιο προηγούμενο πρόβλημα με την απόδοση του αυτοκινήτου.
Το αυτοκίνητο το έχω 5 χρόνια έχοντας κάνει 50000 χλμ. Αλλάζω λάδια 1 φορά το χρόνο (ανα 10000 χλμ) και βάζω τα γνωστά MOTUL 8100 5-40. Η μέση κατανάλωσή μου είναι 7,4 Lt/100km. Δεν το πιέζω πρίν ανέβει η θερμοκρασία λαδιού. Βενζίνη μόνο από συγκεκριμένο βενζινάδικο. Καταλαβαίνετε πόσο πολύ το προσέχω...
Έψαξα πολύ το forum, αλλά δε βρήκα κάποιο παρόμοιο θέμα. Ο μοναδικός είμαι ρε π****η μου;
Μπορεί κάποιος να μου δώσει μια εξήγηση για το που μπορεί να οφείλεται η ζημιά;
Και κάτι άλλο...Υπάρχει περίπτωση να δίνω τσάμπα τα 760 ευρώ; Π.χ. να ήταν κάποιο πρόβλημα στον εγκέφαλο το οποίο θα λυνόταν με κάποιο reset;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 13:19:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για περίμενε 1-2 μέρες , να δεί το μύνημα σου ο Touristas(Αργύρης) , που σίγουρα θα μπορεί να σου δώσει κάποιες πληροφορίες παραπάνω. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 13:22:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PERISTERI?
στη λαιον στο ποταμι το πηγες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 13:24:35 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με ωστήρια σε 206 1.6 16V |
|
|
Μπορείς να μας πεις σε ποιά αντιπροσωπεία το έχεις πάει; Αν δεν θέλεις δημόσια μπορείς και με ΠΜ.
Λογικά αν πρόκειται να σου αλλάξουν ωστήρια, πρέπει να σου αλλάξουν και τα 16 (και όχι μόνο τα 8).
Προσωπικά πιστεύω ότι η τιμή είναι αρκετά σεβαστή. Παρ'ότι αντιπροσωπεία (που λογικό να χρεώνει) μου ακούγονται πάρα πολλά.
Ξεκίνα να μας πεις αντιπροσωπεία μπας και βοηθήσουμε...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 13:35:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον παιδιά.
Στην OSCAR το πήγα, πίσω από τα ΚΤΕΛ Κηφισσού.
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 13:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδια,εχω την εντυπωση οτι το σετ των 16 κανει κατω απο 400Ε...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 13:53:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για την ακρίβεια έχουν 426,72 EUR βάση του ServiceBox.
Η γνώμη μου είναι πριν ξεκινήσουν οποιαδήποτε εργασία, και εφ'όσον τα χλμ είναι λίγα (50.000) να διαπραγματευτείς την τιμή (με συμμετοχή της εταιρίας στην βλάβη) ως αστοχία υλικού.
Δυστυχώς κάποια 206 (χωρίς να γνωρίζω ποιά και χωρίς κάποιο σχετικό έγγραφο) ψιλοέδειξαν προβληματικά ωστήρια και σε οχήματα εκτός εγγύησης έκαναν κάποια έκπτωση. Αυτά όμως - δυστυχώς - πριν να βάλουν χέρι οι Γάλλοι για τις εγγυήσεις (οι αντιπροσωπείες έχουν πρόβλημα πλεον με τις εγγυήσεις).
Πάντα η γνώμη μου είναι όμως να το διαπραγματευτείς! Εστω (για εμένα το λιγότερο) μια έκτπωση 20% σε εργασία και ανταλλακτικά.
(Edit) Εγώ προσωπικά (αλλά με αρκετά χλμ παραπάνω) θα έβαζα μεταχειρισμένα, ή θα έπερνα ωστήρια από το ραλλύ (δεν έδειξαν ποτέ βλάβη). Εχω αλλάξει ωστήρια (για άλλους λόγους όμως - βλέπε βελτίωση)με ραλλύ μεταχειρισμένα και το κόστος βέβαια διατηρήθηκε σε πολύ μικρά νούμερα. Ομως όταν παίρνεις κάτι μεταχειρισμένο, πάντα παίζει η πιθανότητα να στο ξαναπάθει.... (/edit)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 14:07:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν το αμαξι κινειται δε παιρνεις και μια δευτερη γνωμη? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 14:20:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η επισκευή έχει ήδη αρχίσει. Το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να κινηθεί.
Μου φαίνεται όμως ότι πρώτα έπρεπε να ανοίξω το θέμα στο forum και μετά να το πάω για επισκευή (από Αγ. Στέφανο μεριά ίσως).
Όταν πάρω την απόδειξη θα δω και πώς βγήκαν τα 760 ευρώ.
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 14:24:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οα αγιος στεφανος που λες αν λες αυτον που λεμε και εμεις ειναι τωρα στο περιστερι λαιον  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Νοέ 2008, 14:43:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάκη, και τώρα διαπραγματεύσου την τιμή. Δεν έχει κοπεί ακόμα η απόδειξη! Ολο και κάτι μπορείς να καταφέρεις!
Ενδεικτικά ακόμα και μια έκπτωση 10% που κάνουν όλοι στους καλούς πελάτες, είναι 76 ευρώ. Κυνήγα 20% ή έστω εκεί κοντά. 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2008, 12:06:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέρα από το υψηλό κόστος επισκευής, αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι εαν το πρόβλημα προήλθε όντως από τα φθαρμένα ή ελαττωματικα ωστήρια. Ο πατέρας μου (συνταξιούχος μηχανικός πλοίων) που είδε τα "προβληματικά" ωστήρια, μου είπε ότι δεν του φαινόντουσαν τόσο φθαρμένα ώστε να προκαλέσουν τέτοιου είδους βλάβη (εντάξει δεν είναι και ειδικός στά αυτοκίνητα).
Δε θέλω να ξανατρέχω πάλι για το ίδιο πρόβλημα και να μου πουν ότι πρέπει να αλλάξω κάτι άλλο και να δώσω άλλα 760 ευρώ.
Αναρωτιέμαι επίσης μήπως θα λυνόταν το πρόβλημα αν απλώς καθαρίζανε τα ωστήρια και αλλάζανε και λάδια.
Το αυτοκίνητο θα το πάρω τη Δευτέρα. Αν κάνω post φωτογραφίες από τα αλλαγμένα ωστήρια θα μπορέσει κάποιος να καταλάβει αν έχουν πρόβλημα;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Νοέ 2008, 12:22:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς τα ωστήρια χαλάνε στο εσωτερικό τους και δεν φαίνεται εξωτερικά. Το μόνο που μπορείς να δείς και αυτό όχι απόλυτα είναι κατά πόσο συμπιέζονται ή όχι.
Αν συμπιέζονται πολύ εύκολα ή δεν συμπιέζονται καθόλου, τότε έχουν ψιλοχαλάσει. Και αυτό σχετικό βέβαια γιατί θα πρέπει να είναι γεμάτα με λάδι για να το δεις αυτό (υδραυλικά)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 12:42:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν είχαν "ψιλοχαλάσει", δε θα είχα κάποιου είδους συμπτώματα με τον κινητήρα σε λειτουργία;
Η αλήθεια είναι ότι από την αρχή με ξένιζαν οι κραδασμοί του κινητήρα στο ρελαντί. Έτρεμε ο λεβιές των ταχυτήτων. Θεώρησα όμως ότι έτσι ειναι το 206. Λέτε να είχα πρόβλημα από την αρχή και να μην το ήξερα;
Πάντως μάλλον με είχε προειδοποιήσει το 206. Δύο φορές στο παρελθόν είχε αρνηθεί να πάρει μπροστά με έντονους κραδασμούς του κινητήρα. Ταυτόχρονα είχα μήνυμα ANTIPOLLUTION FAULT και αργότερα ένδειξη του διαγνωστικού για ατελή καύση (αν θυμάμαι καλά) στον τάδε κύλινδρο και σε απροσδιόριστο αριθμό κυλίνδρων. Όμως ήταν παροδικό. Επίσης θυμάμαι μια δυο φορές να παίρνει μπροστά κανονικά και να σβήνει μετά απο κάποια δέκατα. Δεν έδωσα σημασία όμως γιατί με τη δεύτερη πήρε κανονικά.
Μήπως έχει κανείς κανένα σχεδιάγραμμα (τομή) των ωστηρίων του 1.6 16v, να το ποστάρει;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 13:04:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόβλημα είναι στην τρύπα τροφοδοσίας λαδιού τόσο σε αυτή που έχουν τα ωστήρια αλλά και σε αυτή που έχει η κεφαλή.
Τα νέα ωστήρια έχουν λίγο μεγαλύτερη τρύπα και το ίδιο και οι νέες κεφαλές.
Συνήθως κολλάνε από βούλωμα αυτής της τρύπας του ωστηρίου ή τις κεφαλής λόγω κατάλοιπων από το λάδι. Επίσης μπορεί να κολλήσουν και οι βαλβίδες είτε ανοιχτές ή κλειστές από κατάλοιπα και καρβουνήλα που μαζεύουν στους οδηγούς με αποτέλεσμα την μη κανονική λειτουργία του κινητήρα.
Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο τους χειμερινούς μήνες που η θερμοκρασίες είναι ποιο χαμηλές και οι ανοχές στα μέταλλα κατά τα πρώτα λεπτά λειτουργίας του κινητήρα είναι πάρα πολύ μικρές με αποτέλεσμα ο κινητήρας να δουλεύει με τρεις ή δύο κυλίνδρους ή ακόμα και να μην πάρει μπροστά καθόλου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 13:55:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για explain λίγο το "νέα ωστήρια". Αυτά που μου έβαλαν δηλαδή είναι διαφορετικά απο τα υπόλοιπα 8;
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 14:27:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το αμάξι σου δεν έχει 8 αλλά 16.
Εάν αλλάξουν μόνο τα 8 είναι λάθος.
Από τι στιγμή που το αμάξι έχει αυτό το πρόβλημα καλό είναι να αλλαχτούν και τα 16.
Εξάλλου δεν νομίζω να είναι τόσα πολλά λεφτά για εργασία και αλλαγή 8 ωστήρια.
Τα 8 έχουν 213ευρώ συν ένα κιτ ιμάντα χρονισμού 130ευρω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Makis77 (Μάκης) Μέλος

 206 1.6 GTi (Αυγ 2003)
Ένταξη: 07 Ιούλ 2003 Δημοσιεύσεις: 124 Τόπος: Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 16:38:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρχίζω και ανεβάζω θερμοκρασία σιγά σιγά
Το αυτοκίνητο έχει 50000 χλμ και είναι 5 χρονών. Ρώτησα για αλλαγή ιμάντα και μου είπαν στα 75000 χλμ ή μετά τα 5 χρόνια. Θα μου χρεώνανε μισή εργασία αν την κάνανε τώρα μαζί με την αλλαγή των ωστηρίων. Τους είπα λοιπόν να αλλάξουνε και ιμάντα. Επιπλέον ήταν η ώρα να κάνω και service. Μου είπαν για ιμάντα και service 525 ευρώ.
Σύνολο ~1300 ευρώ.
Για να δούμε τι θα δούμε αύριο...
Ελπίζω τουλάχιστον να έχουν αλλάξει και τα 16 ωστήρια.
Day Dreamer
Flying Low
Looking For The Big L |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Νοέ 2008, 21:44:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Makis77 έγραψε: | Σύνολο ~1300 ευρώ. |

.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kammenos (panagiotis) Τρελλαμένο μέλος


 PEUGEOT 2
Ένταξη: 24 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 447 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Δεκ 2008, 00:15:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλάμε για ευρώ ετσι?
Εγώ θα το άφηνα στην άκρη κ θα περνα ποδήλατο αν μου λέγανε τόσα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|