Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 16:03:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποτε καμια παραπανω αλλαγη υγρων πιο μπρωστα απ οτι λεει το manual δεν εβλαψε κανεναν...ειναι κ αναλογα την χρηση...ενα μεσο ορο βγαζει η πεζο με νορμαλ οδηγηση...αν εσυ πας ταπα συνεχεια κ τα λαδια φτανουν κοκκινα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 16:31:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MTerry έγραψε: |
η μαμά Peugeot ξέρει και ειναι υπέυθυνη για το προιον της ! . . . κανένας άλλος . . . ! |
μέχρι τα 2 χρόνια της εγγύησης.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jim 106 Μόλις έγραψα

 peugeot 106 rallye 1.6
Ένταξη: 19 Φεβ 2006 Δημοσιεύσεις: 21
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 18:50:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οπως ειναι υπευθυνη και για τα σαζμαν που φτιαχνει+τις ρημαδοβαλβολινες που βαζει μεσα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 19:37:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τον μέσο οδηγό δεν είναι άσχημα ούτε τα σασμάν, ούτε οι βαλβολίνες.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 19:53:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι υπάρχει μέσος οδηγός με GT/Rallye/RC εκτός από τις εξαιρέσεις γιατί απλά οι κάτοχοι τετοιων αυτοκινήτων το πατάμε λίγο πολύ όλοι μας...
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 19:57:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ok, αλλά peugeot δεν είναι μόνο gt/rc. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas207rc (kostakis) Έχω ξεφύγει !!!


 207 RC 1.6T
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 2071 Τόπος: Αθήνα-Καρδίτσα...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 20:03:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι συμφωνώ με αυτό που λες απλα το ανέφερα γιατί κάναμε λόγο για τα παραπάνω αυτοκίνητα
Sex,πούδρα,πτυσσόμενο κρεβάτι και χρησιμοποιημένες πετσέτες για λίγες μέρες μόνο 15e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Νοέ 2008, 20:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | ποτε καμια παραπανω αλλαγη υγρων πιο μπρωστα απ οτι λεει το manual δεν εβλαψε κανεναν...ειναι κ αναλογα την χρηση...ενα μεσο ορο βγαζει η πεζο με νορμαλ οδηγηση...αν εσυ πας ταπα συνεχεια κ τα λαδια φτανουν κοκκινα  |
Βλάπτει μόνο την τσέπη μας και το περιβάλλον . . .
Αλλά σαν γνήσιοι έλληνες δεν μας ενδιαφέρει κανένα απο τα δύο . . .
. . . αυτό πάλι με το μέσο όρο και την νορμάλ οδήγηση ποιός το είπε . . . ??? . . . η Peugoet ? . . .δεν νομίζω
drdino έγραψε: | μέχρι τα 2 χρόνια της εγγύησης. |
Και η υστεροφημία την ενδιαφέρει σίγουρα . . .
jim 106 έγραψε: | Οπως ειναι υπευθυνη και για τα σαζμαν που φτιαχνει+τις ρημαδοβαλβολινες που βαζει μεσα |
Αν θέλεις να βελτιώσεις σε αίσθηση κάτι , ειναι άλλο . . . δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα . . . δλδ σπάνε ?
Τέσπα ας κάνει ο καθένας ότι νομίζει . . . 
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2008, 00:52:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MTerry γιατι πηρες 207 rallye και δεν πηρες ενα prius μιας που εχεις τοσο οικολογικες ανησυχιες?
η πεζο ναι..αν ηταν ετσι καμια εταιρια δεν θα βγαζε εκτος εγγυηση κατι με λογο κακη χρηση...γιατι και να το καιες κακη χρηση ειναι την ακουει το αμαξι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2008, 10:21:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | MTerry γιατι πηρες 207 rallye και δεν πηρες ενα prius μιας που εχεις τοσο οικολογικες ανησυχιες?  |
Αλλη μια "ελληνική εξυπνάδα" ειναι αυτή . . . ?
android έγραψε: | η πεζο ναι..αν ηταν ετσι καμια εταιρια δεν θα βγαζε εκτος εγγυηση κατι με λογο κακη χρηση...γιατι και να το καιες κακη χρηση ειναι την ακουει το αμαξι |
"κακή χρήση"
Sorry ρε φίλε αλλα αυτό δεν το έχω ξανακούσει . . . !
Δλδ δεν σε καλύπτουν με αυτή τι δικαιολογία . . . πως αποδεικνύεται . . . ???
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Νοέ 2008, 18:58:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορει να μην ειναι διακαιολογια αλλα κ αληθεια
βαζεις εσυ καρφωτες...αρχιζεις κ γρατζουναει λιγο μετα πιο πολυ κ μετα χαλαει κοσμο...πας κ σου λενε οπα μεγαλε το μαμισες ετσι οπως πας...αυτο εχει σημβει κ σε impreza σε γνωστο περιοδικο....βεβεα μην κοιτας την εγγυηση της πεζο στα 2 χρονια τι να παθουν κ ποσα να παθουν τεσπα...
δεν ειναι ελληνικη εξυπναδα...περνεις ενα αμαξι που σ αρεσει κ γουσταριες να το πας οσο παει...τοτε δεν εισαι οικολογος
αλλωστε τα λαδια ανακυκλωση πηγαινουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Gr13 (Chris) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 3008 Allure
Ένταξη: 07 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 729 Τόπος: Ναύπακτος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 03:30:17 Θέμα δημοσίευσης: Φρεσκο 207 1.6Τ |
|
|
Καλοτάξιδο το αμάξι .Παιδιά εγώ πάλι έχω το αμάξι ένα "6μηνο" και του έχω κάνει 15000km,το πήγα στην πεζό για έλεγχο λάδια και τέτοια στα 10000km και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή παρα μονο λίγο συμπλήρωμα.ο κοίταξαν μου συμπλήρωσαν και λίγο λαδάκι και θα με ξαναδούν σύντομα στα 20000.Επιπλέον και εγώ στρώσιμο στις 3000-4000 στροφές πάνω κάτω έκανα για καμια χιλιάρα χιλιόμετρα και τέλος (καλά ήταν που άντεξα και τόσο,συνήθως δεν στρώνω τίποτα και ποτε )είμαι της απόψεις ότι με τόσους ελεγχους που έχουν περάσει στρωμώνα είναι.Τώρα το αν θα αντέξει και ποσο θα αντέξει τι να σας πω θα φανεί στον χρόνο,αν και τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης,αλλιώς θα έκλειναν τα συνεργεία και οι αντιπροσωπείες.Τέλος πάντων λίγο με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς πάνω από 3 χρονια δύσκολα κρατάω αμάξι.Α και διαπίστωσα και κάτι άλλο στο πεζο για αλλαγή λάδια φίλτρο μου είπαν ότι stixixei 140 euro σχεδόν,έλεος στο opc δίνω 70 .
Ήμαρτον. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 08:32:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρεσκο 207 1.6Τ |
|
|
Gr13 έγραψε: | Καλοτάξιδο το αμάξι .Παιδιά εγώ πάλι έχω το αμάξι ένα "6μηνο" και του έχω κάνει 15000km,το πήγα στην πεζό για έλεγχο λάδια και τέτοια στα 10000km και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή παρα μονο λίγο συμπλήρωμα.ο κοίταξαν μου συμπλήρωσαν και λίγο λαδάκι και θα με ξαναδούν σύντομα στα 20000.Επιπλέον και εγώ στρώσιμο στις 3000-4000 στροφές πάνω κάτω έκανα για καμια χιλιάρα χιλιόμετρα και τέλος (καλά ήταν που άντεξα και τόσο,συνήθως δεν στρώνω τίποτα και ποτε )είμαι της απόψεις ότι με τόσους ελεγχους που έχουν περάσει στρωμώνα είναι.Τώρα το αν θα αντέξει και ποσο θα αντέξει τι να σας πω θα φανεί στον χρόνο,αν και τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης,αλλιώς θα έκλειναν τα συνεργεία και οι αντιπροσωπείες.Τέλος πάντων λίγο με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς πάνω από 3 χρονια δύσκολα κρατάω αμάξι.Α και διαπίστωσα και κάτι άλλο στο πεζο για αλλαγή λάδια φίλτρο μου είπαν ότι stixixei 140 euro σχεδόν,έλεος στο opc δίνω 70 .
Ήμαρτον. |
Όλα καλά, αλλά γιατί πιστεύεις ότι οι καινούργιοι κινητήρες έχουν ημερομηνία λήξης? Αντιθέτως, τα μέταλλα πλέον έχουν τέτοιες αντοχές που με μια σωστή συντήρηση και νορμάλ μεταχείρηση, ένας σημερινός κινητήρας μπορεί να βγάλει παρα πολλά χιλιόμετρα. Αδύνατο σημείο του ίσως τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματά του, αλλά αυτά επιδιορθόνονται σχετικά εύκολα. Θυμήσου τους περισσότερους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000χμ θέλαν γενική επισκευή (ρεκτιφιέ μέταλλα κλπ...)
Γι' αυτό και έχουν χαθεί κατα τη γνώμη μου τα μικροσυνεργεία, τα δε εξουσιοδωτημένα ζουν απο τις μικροεπισκευές και τα service...
Όσο για το κόστος αλλαγής λαδιών,δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες Peugeot την ίδια οικονομική πολιτική, μπορείς να βρεις και πολύ φτηνότερα.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 11:39:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρεσκο 207 1.6Τ |
|
|
Gr13 έγραψε: | Καλοτάξιδο το αμάξι .Παιδιά εγώ πάλι έχω το αμάξι ένα "6μηνο" και του έχω κάνει 15000km,το πήγα στην πεζό για έλεγχο λάδια και τέτοια στα 10000km και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή παρα μονο λίγο συμπλήρωμα.ο κοίταξαν μου συμπλήρωσαν και λίγο λαδάκι και θα με ξαναδούν σύντομα στα 20000.Επιπλέον και εγώ στρώσιμο στις 3000-4000 στροφές πάνω κάτω έκανα για καμια χιλιάρα χιλιόμετρα και τέλος (καλά ήταν που άντεξα και τόσο,συνήθως δεν στρώνω τίποτα και ποτε )είμαι της απόψεις ότι με τόσους ελεγχους που έχουν περάσει στρωμώνα είναι.Τώρα το αν θα αντέξει και ποσο θα αντέξει τι να σας πω θα φανεί στον χρόνο,αν και τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης,αλλιώς θα έκλειναν τα συνεργεία και οι αντιπροσωπείες.Τέλος πάντων λίγο με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς πάνω από 3 χρονια δύσκολα κρατάω αμάξι.Α και διαπίστωσα και κάτι άλλο στο πεζο για αλλαγή λάδια φίλτρο μου είπαν ότι stixixei 140 euro σχεδόν,έλεος στο opc δίνω 70 .
Ήμαρτον. |
Υπαρχει ενα παλιοτερο μου Post που πολυ με εκραξαν γιατι εψαχνα να δω τι παιζει με τις τιμες..καθε συνεργειο ζηταγε τα δικα του και ας ελεγαν οτι κρατουν την ιδια πολιτικη με τη laion..
Τους πειραξε πολλους εδω που ενοχλουσα τα συνεργεια να δω τι γινεται..τους ετρωγα το πολυτιμο χρονο τους..
Εγω προσωπικα αλλαξα σε εξουσιοδοτημενο με 75 ευρω λαδια φιλτρο..
Οι υπολοιποι δεν τους νοιαζουν που δινουν 150-200 μονο για λαδια φιλτρο..
Με θεωρουσαν πολυ χαζο που κερδισα 75-125 ευρω..θεωρουν οτι επειδη πηρα αμαχι 22.000 θα πρεπει να βαζω και βαθεια το χερι στη τσεπη για οτιδηποτε..
Ψαξτο φιλε και σιγουρα θα βρεις καλυτερη τιμη απο τα 140.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 13:48:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον σερβις στα 19000 χλμ στην lion
ειναι 5 λιτρα λαδι shell ultra extra 5w-30 94.38e
φιλτρο λαδιου 9.10e
ροδελα ταπας λαδιου 0.56e
φιλτρο a/c 20.74e
συνολο 124.79
αντικατασταση φιλτρου γυρης 8.70e
συστηματικες εργασιες σερβις 71.64e
συνολο 80.34
ολικο συνολο 205.13e |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 14:28:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Arvas έγραψε: | Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... |
Συμφωνω για την συντομη αλλαγη,διαφωνω για τα γρεζια(για την ποσοτητα τους μαλλον).
Arvas έγραψε: | οσο για τα 6000χλμ ειναι παρα πολλα και θα κανεις το μοτερ νουλα... τα μοτερ ειναι ηδη ψιλοστρωμενα θελουν το πολυ μεχρι τα 1000χλμ ηρεμη οδηγηση και μετα βαθια πατηματα με μεγαλη ταχυτητα (4η) να φτασει ψηλα και μετα ρολαρισμα. δεν ειναι μονο ο κυλινδροσ που πρεπει να ξυστει ειναι και τα ελατηρια και αυτα χωρις ζορι δεν στρωνουν... |
Κανενα μοτερ δεν ειναι στρωμμενο.Σε ηλεκτρομηχανες δουλευουν με κινηση απο τον στροφαλο,οχι οπως δουλευει επανω στο μοτερ.
Και ποτε δεν θελει βαθια πατηματα.
Πρεπει να ειναι εντος ωφελιμου φασματος ωστε η πιεση λαδιου να εχει μια αποδεκτη τιμη και απο εκει και περα οσο χαμηλοτερες στροφες εχει,τοσο το καλυτερο ειναι.
android έγραψε: | 2500 χλμ? και δεν εχεις δει πως παει?ρε θα μπουκωσει το αμαξι θα αρχησει να καιει λαδια...δωστου να αρπαξει δεν τρεχει τπτ... |
Παρα πολλα τρεχουν αλλα δεν τα ξερετε.
makis106 έγραψε: | Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο  |
Λαθος,λαθος και παλι λαθος.
Η καλυτερη κατεργασια ειναι για μικροτερες ανοχες,που σημαινει μεγαλυτερες τριβες,που σημαινει μεγαλυτερο χρονο διαστηματος ρονταρισματος.
Οσο για τα λαδια,οπως ειπε και ο δοκτωρ(drdino) ολα γινονται για λογους marketing και κοστολογιου.
Καντε εναν ελεγχο στο λαδι(σε τεστ εργαστηριου) και θα δειτε οτι ιδιαιτερα τα εργοστασιακα εχουν χασει το 70% της λιπανσης τους απο τις πρωτες 100 ωρες λειτουργιας.
makis106 έγραψε: |
Δεν νομίζω για τον κατασκευαστή που του έφυγε ο κ**ος για να φτιάξει έναν όσο το πιο δυνατόν τέλειο και αξιόπιστο κινητήρα να υπερισχύουν οι οικολογικοί και λόγοι marketing απο την αξιοπιστία του κινητήρα που και καλά θα επιμηκυνθεί απο τις συχνότερες αλλαγές λαδιού, ίσα ίσα, καλύτερο θα έκανε στο marketing της εταιρέιας η φημη αξιόπιστων κινητήρων. |
Καλα,μην εισαι τοσο σιγουρος.
Το marketing ειναι πανω απο ολα,σε ολες τις επιχειρησεις.
Δεν υφισταται σχεδιαστικο τμημα που να υπερεχει του διοικητικου(βλεπε marketing) ή οικονομικου.
makis106 έγραψε: | Πόσοι αγοραστές πριν αγοράσουν ένα αμάξι ενδιαφέρονται περισσότερο για το κάθε πότε αλλάζει λάδια, παρα για το πόσο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας και σε βάθος χρόνου. Για τους οικονομικούς λόγους, δεν το συζητάω, δεν θα τις πληρώσει απο την τσέπη του τις πιο συχνές αλλαγές ο κατασκευαστής, ούτε η Peugeot. |
Επειδη η παγκοσμια αγορα δεν ειναι η Ελλαδα,τα κριτηρια του υπολοιπου κοσμου ειναι το service.
Οποτε και σε αυτο βασιζονται οι κατασκευαστες.
Εξελισσουν καποια μοτερ με πολυ καλη ποιοτητα,φτηνο και αραιο service και ημερομηνια ληξης περι τις 200-250 χιλλιαδες χιλιομετρα.
Στην Ελλαδα βεβαια(στα αστικα κεντρα) αυτα τα χιλιομετρα(ωρες λειτουργιας καλυτερα) τα φτανουμε σε μικροτερο χρονικο διαστημα που ισοδυναμει σε 4-5 χρονια περιπου.
makis106 έγραψε: | Δηλαδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε για να δουλεύει μέσα στο εργοστάσιο και να το κάνει βόλτες στον αυλόγυρο!
Ρε παιδιά μη λέμε ότι θέλουμε δηλαδη. Αν ανοίξεις το βιβλιαράκι που φρόντισε να σου παρέχεται μαζί με το αμάξι, θα δεις ότι λέει ανα 30000 και σε συνθήκες σκληρής χρήσης (αυτό που λες δηλαδή) ανα 20000, άντε και κρατάμε το δεύτερο.
Μην ακούτε τι λέει η κάθε αντιπροσωπεία. Εντάξει και εγώ ο ίδιος, τα αλλάζω ανα 10000, αλλα περοσσότερο για ψυχολογικούς λόγους, μην το παρακάνουμε όμως. |
Οχι,αλλα οπως ειπα και παραπανω,ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει το μποτιλιαρισμα του ελληνικου αστικου κυκλου.
Σχεδον πουθενα στην Ευρωπη δεν επικρατουν παραπλησιες συνθηκες με τοσο χαμηλους ρυθμους χιλιομετρων ανα ωρα.
Οποτε και εσυ δουλευεις το μοτερ σου 45 λεπτα για να πας απο την Καλαμαρια(Θεσσαλονικη) στο κεντρο της πολης και εχεις κανει ουτε 10 χιλιομετρα.
Ο μεσος ευρωπαιος ομως εχει κανει στα 45 αυτα λεπτα σχεδον 90 χιλιομετρα για να μην πω παραπανω.
Δες την διαφορα.
Τιποτα δεν ειναι ψυχολογικο.
MTerry έγραψε: | Κάνεις πολύ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ !
Οι αλλαγές γίνονται σε αυτά τα χλμ (20,000) σύμφωνα με την Peugeot για δυσμενείς συνθήκες δλδ (στην πόλη,μικρές διαδρομές, κ.λ.π.)
Εαν οι συνθήκες δεν ειναι δυσμενείς (π.χ. ταξίδια ) τότε λέει αλλαγή στα 30.000 χλμ .
Δεν μιλάει πουθενά για συνθήκες εργαστηρίου !!!
READ THE ****IN MANUAL. |
Μαλλον εσυ κανεις λαθος...
Ναι,αυτο που αναφερεις παραπανω ειναι αυτο που γραφει το manual αλλά διαφερει αρκετα απο την πραγματικοτητα,κατα ποσο δε την ελληνικη.
Αν παρατηρησες δινει και διαφορετικα ιξωδη αναλογα με το κλιμα.
Σε συνθηκες εργαστηριου θα δεις τις πραγματικες αντοχες του λαδιου και τον δεικτη φθορας του μεταλλου.
Κοινως θα δεις μεχρι που αντεχει το λιπαντικο σου και απο εκει και περα ποσο αντεχει το μοτερ σου(μεχρι να κανει το μπαμ).
Δεν ξερω αν το θυμαστε αλλα οταν παραλαμβανετε το αμαξι σας λενε "Καθε 20.000 χιλιομετρα ή μια φορα τον χρονο".Επισης σας συνισταται και η πρωτη αλλαγη εντος 6 μηνων.
drdino έγραψε: | MTerry έγραψε: |
η μαμά Peugeot ξέρει και ειναι υπέυθυνη για το προιον της ! . . . κανένας άλλος . . . ! |
μέχρι τα 2 χρόνια της εγγύησης. |
Δεν το σχολιαζω γιατι θα με δειρουν(οι δικοι μου).
makis106 έγραψε: | Όλα καλά, αλλά γιατί πιστεύεις ότι οι καινούργιοι κινητήρες έχουν ημερομηνία λήξης? Αντιθέτως, τα μέταλλα πλέον έχουν τέτοιες αντοχές που με μια σωστή συντήρηση και νορμάλ μεταχείρηση, ένας σημερινός κινητήρας μπορεί να βγάλει παρα πολλά χιλιόμετρα. Αδύνατο σημείο του ίσως τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματά του, αλλά αυτά επιδιορθόνονται σχετικά εύκολα. Θυμήσου τους περισσότερους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000χμ θέλαν γενική επισκευή (ρεκτιφιέ μέταλλα κλπ...)
Γι' αυτό και έχουν χαθεί κατα τη γνώμη μου τα μικροσυνεργεία, τα δε εξουσιοδωτημένα ζουν απο τις μικροεπισκευές και τα service...
Όσο για το κόστος αλλαγής λαδιών,δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες Peugeot την ίδια οικονομική πολιτική, μπορείς να βρεις και πολύ φτηνότερα. |
Μακη εδω εισαι παρα πολυ λαθος.
Οι νεοι κινητηρες αντιμετωπιζουν πολυ δυσκολοτερες συνθηκες καθως δουλευουν με πολυ φτωχοτερα μιγματα που σημαινει οτι αν ενα μοτερ του 1990 ειχε θερμοκρασια καυσαεριων πχ 750 βαθμους,τα τωρινα δουλευουν με 900+ που ταλαιπωρει αναλογα μεταλλα,λαδια,κλπ,κλπ...
Οποτε παρολο που δομικα(απο μεταλλα εννοω) ειναι πολυ πιο εξελιγμενα,οι αντιξοες συνθηκες μειωνουν δραματικα τις αντοχες τους.
Ε,αναλογιστειτε τωρα τι κανετε εσεις αφηνωντας με λαδια 10-20 χιλλιαδων χιλιομετρων ενα μοτερ που δουλευει με 900 βαθμους στην εξαγωγη του και κοκκινιζει την τουρμπινα του απο την πιεση και τα φορτια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 15:09:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Puzzle έγραψε: | android έγραψε: | λοιπον σερβις στα 19000 χλμ στην lion
ειναι 5 λιτρα λαδι shell ultra extra 5w-30 94.38e
φιλτρο λαδιου 9.10e
ροδελα ταπας λαδιου 0.56e
φιλτρο a/c 20.74e
συνολο 124.79
αντικατασταση φιλτρου γυρης 8.70e
συστηματικες εργασιες σερβις 71.64e
συνολο 80.34
ολικο συνολο 205.13e |
Ηθελα να δω τι ωρα δινεις παρασταση καραγκιο..κο Steve..
Και απο τα παραπανω..εγω πληρωσα 75 ευρω..
Δηλαδη αν εβαζα και φιλτρο a/c και φιλτρο γυρης θα πληρωνα αλλα 130?Γιατι μονο ετσι φτανω τα 205..
Μαλλον με αυτα θα εφτανα τα 75+8,70+20,74=104,44..
Οχι ρε steve..μαλακ@α γλυτωσα 100 ευρω ρε φιλε..ξεχασα...δεν εχεις αναγκη εσυ..τι ειναι 100 ευρω για σενα... |
ειναι τα 70κατι του σερβις που χρεωνει βασικα σαν εργασια...
το κακο ειναι οτι χρεωνει 5 λιτρα κ περνει 4 κ δεν σου δινουν κ το λιτρο δλδ. αλλα τεσπα....μια φορα εγινε αυτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο με την εγγυηση....στην επομενη θα χει τελιωσει η εγγυηση οποτε δεν ξαναπαταω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 15:16:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Puzzle έγραψε: | android έγραψε: | λοιπον σερβις στα 19000 χλμ στην lion
ειναι 5 λιτρα λαδι shell ultra extra 5w-30 94.38e
φιλτρο λαδιου 9.10e
ροδελα ταπας λαδιου 0.56e
φιλτρο a/c 20.74e
συνολο 124.79
αντικατασταση φιλτρου γυρης 8.70e
συστηματικες εργασιες σερβις 71.64e
συνολο 80.34
ολικο συνολο 205.13e |
Ηθελα να δω τι ωρα δινεις παρασταση καραγκιο..κο Steve..
Και απο τα παραπανω..εγω πληρωσα 75 ευρω..
Δηλαδη αν εβαζα και φιλτρο a/c και φιλτρο γυρης θα πληρωνα αλλα 130?Γιατι μονο ετσι φτανω τα 205..
Μαλλον με αυτα θα εφτανα τα 75+8,70+20,74=104,44..
Οχι ρε steve..μαλακ@α γλυτωσα 100 ευρω ρε φιλε..ξεχασα...δεν εχεις αναγκη εσυ..τι ειναι 100 ευρω για σενα... |
ειναι τα 70κατι του σερβις που χρεωνει βασικα σαν εργασια...
το κακο ειναι οτι χρεωνει 5 λιτρα κ περνει 4 κ δεν σου δινουν κ το λιτρο δλδ. αλλα τεσπα....μια φορα εγινε αυτο για να χω το κεφαλι μου ησυχο με την εγγυηση....στην επομενη θα χει τελιωσει η εγγυηση οποτε δεν ξαναπαταω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 15:29:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το λιτρο δεν στο δινουν αλλα αν τυχον ποτε χρειαστεις συμπληρωμα και πας σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημενο δεν προκειται να σου παρουν δραχμη..
Οπως ας πουμε και λαμπα φλας που χρειαστηκε να αλλαξω δεν μου τη χρεωσαν..
Βεβαια το σωστο θα ηταν να το παιρνεις μαζι σου το υπολοιπο..
Και οι τιμες που ανεφερα εγω σε εξουσιοδοτημενο ηταν, γιατι εχω μαθει να πηγαινω τα αμαξια μου μονο σε εξουσιοδοτημενα..νιωθω μεγαλυτερη ασφαλεια..
Αλλα δεν ειναι κακο να το ψαχνουμε και ας κραζει κοσμος..
Δηλαδη αν ηθελες και τακακια θα ειχες πληρωσει χαλαρα 280 ευρω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 16:08:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | makis106 έγραψε: | Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο  |
Λαθος,λαθος και παλι λαθος.
Η καλυτερη κατεργασια ειναι για μικροτερες ανοχες,που σημαινει μεγαλυτερες τριβες,που σημαινει μεγαλυτερο χρονο διαστηματος ρονταρισματος.
Οσο για τα λαδια,οπως ειπε και ο δοκτωρ(drdino) ολα γινονται για λογους marketing και κοστολογιου.
| χμ νομίζω ότι έχεις και εσύ λάθος, απ΄αυτά που ξέρω εγώ η καλύτερη κατεργασία σημαίνει καλύτερες επιφάνειες, άρα λιγότερες τριβές, γι' αυτό και καμία πρόταση απο τον κατασκευαστή για ροντάρισμα...
Pughell έγραψε: | makis106 έγραψε: |
Δεν νομίζω για τον κατασκευαστή που του έφυγε ο κ**ος για να φτιάξει έναν όσο το πιο δυνατόν τέλειο και αξιόπιστο κινητήρα να υπερισχύουν οι οικολογικοί και λόγοι marketing απο την αξιοπιστία του κινητήρα που και καλά θα επιμηκυνθεί απο τις συχνότερες αλλαγές λαδιού, ίσα ίσα, καλύτερο θα έκανε στο marketing της εταιρέιας η φημη αξιόπιστων κινητήρων. |
Καλα,μην εισαι τοσο σιγουρος.
Το marketing ειναι πανω απο ολα,σε ολες τις επιχειρησεις.
Δεν υφισταται σχεδιαστικο τμημα που να υπερεχει του διοικητικου(βλεπε marketing) ή οικονομικου. |
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η αξιοπίστία και η φήμη μιας εταιρίας είναι το καλύτερο marketing. Άλλωστε αν σκοπός αυτής της τόσο αραιής αλλαγής λαδιών είναι το marketing, γιατί δεν διαφημίζεται πουθενά? TV, διαφημιστικά έντυπα κλπ
Pughell έγραψε: | makis106 έγραψε: | Πόσοι αγοραστές πριν αγοράσουν ένα αμάξι ενδιαφέρονται περισσότερο για το κάθε πότε αλλάζει λάδια, παρα για το πόσο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας και σε βάθος χρόνου. Για τους οικονομικούς λόγους, δεν το συζητάω, δεν θα τις πληρώσει απο την τσέπη του τις πιο συχνές αλλαγές ο κατασκευαστής, ούτε η Peugeot. |
Επειδη η παγκοσμια αγορα δεν ειναι η Ελλαδα,τα κριτηρια του υπολοιπου κοσμου ειναι το service.
Οποτε και σε αυτο βασιζονται οι κατασκευαστες.
Εξελισσουν καποια μοτερ με πολυ καλη ποιοτητα,φτηνο και αραιο service και ημερομηνια ληξης περι τις 200-250 χιλλιαδες χιλιομετρα.
Στην Ελλαδα βεβαια(στα αστικα κεντρα) αυτα τα χιλιομετρα(ωρες λειτουργιας καλυτερα) τα φτανουμε σε μικροτερο χρονικο διαστημα που ισοδυναμει σε 4-5 χρονια περιπου. |
Αντιφατικό.
Pughell έγραψε: | makis106 έγραψε: | Δηλαδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε για να δουλεύει μέσα στο εργοστάσιο και να το κάνει βόλτες στον αυλόγυρο!
Ρε παιδιά μη λέμε ότι θέλουμε δηλαδη. Αν ανοίξεις το βιβλιαράκι που φρόντισε να σου παρέχεται μαζί με το αμάξι, θα δεις ότι λέει ανα 30000 και σε συνθήκες σκληρής χρήσης (αυτό που λες δηλαδή) ανα 20000, άντε και κρατάμε το δεύτερο.
Μην ακούτε τι λέει η κάθε αντιπροσωπεία. Εντάξει και εγώ ο ίδιος, τα αλλάζω ανα 10000, αλλα περοσσότερο για ψυχολογικούς λόγους, μην το παρακάνουμε όμως. |
Οχι,αλλα οπως ειπα και παραπανω,ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει το μποτιλιαρισμα του ελληνικου αστικου κυκλου.
Σχεδον πουθενα στην Ευρωπη δεν επικρατουν παραπλησιες συνθηκες με τοσο χαμηλους ρυθμους χιλιομετρων ανα ωρα.Οποτε και εσυ δουλευεις το μοτερ σου 45 λεπτα για να πας απο την Καλαμαρια(Θεσσαλονικη) στο κεντρο της πολης και εχεις κανει ουτε 10 χιλιομετρα.
Ο μεσος ευρωπαιος ομως εχει κανει στα 45 αυτα λεπτα σχεδον 90 χιλιομετρα για να μην πω παραπανω.
Δες την διαφορα.
Τιποτα δεν ειναι ψυχολογικο. |
Το μποτιλιάρισμα δεν είναι φαινόμενο μόνο της Ελλάδας, εκτός και αν δεν έχεις βγει παραέξω να δεις τι γίνεται. Γι΄αυτόν ακριβώς το λόγο, ο κατασκευαστής δεν έχει ορίσει μόνο όριο χιλιομέτρων αλλα και χρονικό.
Pughell έγραψε: | makis106 έγραψε: | Όλα καλά, αλλά γιατί πιστεύεις ότι οι καινούργιοι κινητήρες έχουν ημερομηνία λήξης? Αντιθέτως, τα μέταλλα πλέον έχουν τέτοιες αντοχές που με μια σωστή συντήρηση και νορμάλ μεταχείρηση, ένας σημερινός κινητήρας μπορεί να βγάλει παρα πολλά χιλιόμετρα. Αδύνατο σημείο του ίσως τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματά του, αλλά αυτά επιδιορθόνονται σχετικά εύκολα. Θυμήσου τους περισσότερους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000χμ θέλαν γενική επισκευή (ρεκτιφιέ μέταλλα κλπ...)
Γι' αυτό και έχουν χαθεί κατα τη γνώμη μου τα μικροσυνεργεία, τα δε εξουσιοδωτημένα ζουν απο τις μικροεπισκευές και τα service...
Όσο για το κόστος αλλαγής λαδιών,δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες Peugeot την ίδια οικονομική πολιτική, μπορείς να βρεις και πολύ φτηνότερα. |
Μακη εδω εισαι παρα πολυ λαθος.
Οι νεοι κινητηρες αντιμετωπιζουν πολυ δυσκολοτερες συνθηκες καθως δουλευουν με πολυ φτωχοτερα μιγματα που σημαινει οτι αν ενα μοτερ του 1990 ειχε θερμοκρασια καυσαεριων πχ 750 βαθμους,τα τωρινα δουλευουν με 900+ που ταλαιπωρει αναλογα μεταλλα,λαδια,κλπ,κλπ...
Οποτε παρολο που δομικα(απο μεταλλα εννοω) ειναι πολυ πιο εξελιγμενα,οι αντιξοες συνθηκες μειωνουν δραματικα τις αντοχες τους.
Ε,αναλογιστειτε τωρα τι κανετε εσεις αφηνωντας με λαδια 10-20 χιλλιαδων χιλιομετρων ενα μοτερ που δουλευει με 900 βαθμους στην εξαγωγη του και κοκκινιζει την τουρμπινα του απο την πιεση και τα φορτια. |
Νομίζω ότι το ξαναείπα παραπάνω, απλά κάνε μια αναδρομή στο παρελθόν και θυμήσου πόσες επισκευές γίνονταν παλιότερα και κάθε πότε στους τότε κινητήρες και πόσες γίνονται στους σημερινούς.
etuned
Έχει επεξεργασθεί από τον/την makis106 στις Τρι 25 Νοέ 2008, 16:42:05, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|