PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Σασμαν απο 1.1 8ν σε 1.6 8ν
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 14:01:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:

Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. Rolling eyes

Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...

Πριν το βαλεις βρε παπαρε,δεν σου λεγαμε ολοι να βαλεις το μακρυ(4,06) ή τουλαχιστον να βαλεις τις 14αρες αλλα μας ελεγες οτι δεν θελεις να φαινεται οτι ειναι "γαργαλημενο" και οτι με τις 13αρες κανει και ρανει,κλπ,κλπ; Rolling eyes

Τεσπα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
andreaskoudou (Aνδρεας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999

Ένταξη: 20 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 14:16:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα φρενα θ'αλλαξω μονο πισω δηλαδη απο ταμπουρο θα παω σε δυσκο.
θελει και αξωνα????????????


1.6 8v 4-throtlle on fire.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 14:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

andreaskoudou έγραψε:
κοιτα φρενα θ'αλλαξω μονο πισω δηλαδη απο ταμπουρο θα παω σε δυσκο.
θελει και αξωνα????????????


Ναι, θέλει αλλαγή όλος ο άξονας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
andreaskoudou (Aνδρεας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999

Ένταξη: 20 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 14:40:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οποσδηποτε????
ποσο θα παει ξερεις περιπου???


1.6 8v 4-throtlle on fire.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 15:09:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να αλλαξεις μονο τα ακρα δεν, θες κανα 250ρι το λιγοτερο και αν δεν τα βαλεις και μονος σου θες και κατανομιτη γιατι αν δεν εχεις θα ειναι σαν χειροφρενο, ενω ακομα δεν θα εχεις 24μμ και 19μμ ραβδους οπως τα 1.6 και θες και μπροστα φρενα γιατι αυτα που εχουμε απο μαμα, εγω τα εβραζα με το 1.1 φαντασου με 40 αλογα ακομα ειναι φρενα και δεν παιζεις με αυτα.
Εγω τον ειχα παρει 350 και 26 οι 2 ντυζες του χειροφρενου εμενα ομως δεν ηθελε ουτε τακακια ουτε δισκους ηταν σε παρα πολυ καλη κατασταση και θες και κανα 250 ακομα και βαζεις 266 μπροστα απο 206



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
andreaskoudou (Aνδρεας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999

Ένταξη: 20 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 15:46:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν σου κρυβω οτι ολα αυτα μου ακουγονται σωστα. ομως σκευτομαι οτι επιδει δεν θα το πηγαινω και γ*&%ντας μηπως δεν αλλαζα(τουλαχιστον ακομα).


1.6 8v 4-throtlle on fire.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 16:04:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι πολυ γλυκο το γκαζι...τα εχω πει αυτα πολλες φορες και εγω



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 16:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ταμπούρο μια χαρά φρένο είναι... Απλά αν το πατάς συνέχεια μετά απλά δεν υπάρχει... Μόνο σε καταβάσεις το χω νιώσει αυτό και ύστερα από πολύ πάτημα. Δεν είναι και 1,5 τόνος το αμάξι!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
andreaskoudou (Aνδρεας)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999

Ένταξη: 20 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 141
Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 16:17:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δλδ τι λες δεν θα την παλεψω χωρις πισω αξωνα???
ναι ρε γ?&*το ειναι γλυκο


1.6 8v 4-throtlle on fire.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 16:49:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 17:16:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:

Μου τα έλεγες? Δε θυμάμαι.. Rolling eyes

Ε βέβαια, τι άλλο θα σχολίαζε ο σοφός του φόρουμ?
|Στα 'λεγα, να είδες τώρα που δε με άκουσες" κτλ... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing ...

Πριν το βαλεις βρε παπαρε,δεν σου λεγαμε ολοι να βαλεις το μακρυ(4,06) ή τουλαχιστον να βαλεις τις 14αρες αλλα μας ελεγες οτι δεν θελεις να φαινεται οτι ειναι "γαργαλημενο" και οτι με τις 13αρες κανει και ρανει,κλπ,κλπ; Rolling eyes

Τεσπα...


Α α α...

Σα να θυμάμαι... Embarassed

Ναι, ναι, εγώ είμαι αυτός... Very happy




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 17:19:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω.


Πολύ σωστός ο Ζήσης!

Αυτό έκανα κι εγώ.

Μπροστά φρένα από ραλλύ (247 αεριζόμενα).
Εμένα μάλιστα έχει δαγκάνες από 13άρι.

Και πίσω τα ταμπούρα.

Φρενάρει κορυφαία, ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

Ενώ παλιά, με τα παλιά φρένα στράβωνα δίσκο για πλάκα.



Είναι ελαφριά τα αμαξάκια μας και φρενάρουν μια χαρά με τα ταμπούρα πίσω.
Να θυμάσαι ότι το 70% (ίσως και παραπάνω) του φρεναρίσματος το αναλαμβάνουν τα μπροστά. -ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ- Very happy

Τα μπροστά είναι και φτηνά, οπότε είναι απαραίτητο. Wink




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 18:22:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψιτ,κοριτσια,ξεφυγαμε ολιγον off topic,ε... Exclamation

Αναφορικα με τα φρενα,οι δισκοι δεν ειναι υποχρεωτικοι αλλα θελει τα μεγαλα ταμπουρα απο Rallye/XSi.
Περισσοτερα βεβαια σε αναλογο topic.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 23:11:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Αν ποτέ άλλαζα μοτέρ, θα προτιμούσα για αρχή να φτιάξω τα μπροστινά φρένα και τα πίσω όοοοοοοποτε μπορέσω.

Αυτο εκανα και εγω φρενα κ αναρτηση



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1155s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on