Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 11:26:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαι για να το σοβαρέψω.
Σωστά όλα αυτά που λέει ο Miltellas, από κοινωνικοφιλοσοφικής απόψεως αλλά αυτή είναι η μία πλευρά του λόφου. Yπάρχει και μία άλλη. Tων ανθρώπων που αγαπούν την τεχνολογία, και μελετάνε πάνω σε αυτή. Όχι γιατί είναι η δουλειά τους, αλλά γιατί τους αρέσει, σαν hobby. Διαβάζουν τεχνικά άρθρα. Πως λειτουργεί ο κινητήρας, οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης κ.α.
Kαι κάποια στιγμή τους βγαίνει πάνω στο αυτοκίνητο. Bελτιώνουν το αυτοκινητό τους, όχι σαν αναζήτηση της μοναδικότητας αλλά σαν μια άσκηση εφαρμοσμένης θεωρίας.
Δηλαδή δεν φτιάχνει το αυτοκινητό του, για να πάει να βάζει κόντρες στα φανάρια αλλά για να το χαίρεται ο ίδιος, σαν ένα δώρο στον εαυτό του για τις ώρες που "ξόδεψε" διαβάζοντας.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Ιούλ 2002, 21:03:24 Θέμα δημοσίευσης: Chips, SuperChip και τσίπς με πάπρικα και ρίγανη |
|
|
Ξαναενεργοποιώ αυτό το topic για να γράψω κάποια λίγα πράγματα για το τι είναι «τσιπωμα» ενός εγκεφάλου, πως προσέχουμε να μην γίνει ο εγκεφαλος του 206 μας, ανεγκέφαλος.
Ο κινηση του αυτοκινήτου μας παράγεται διά της καύσης. Αέρας και βενζίνη στους κυλίνδους, σπινθήρας από τα μπουζί, φώκο η βενζίνη, και τους πατήσαμε όλους στο φανάρι.
Εξού και η συμπίεση του κινητήρα. Είναι η αναλογία αέρα - καυσίμου.
Το chip αποτελεί την database του εγκέφαλου του κινητήρα μας. Πέρα από τα ένα σωρό πράγματα που ελέγχει ο εγκέφαλος του κινητήρα μας, αποφασίζει πόση χρονική διάρκεια θα μείνει κάποιο μπεκ ανοιχτό (ψεκάζοντας καύσιμο στον κινητήρα) καθώς και παράγει σπινθίρα ένα μπουζί σε συναρτήση της φάσης την οποία εκείνη τη στιγμή ο κινητήρας μας. (γωνία εκκεντροφόρων, βύθισμα βαλβίδων κ.α.)
Έτσι πέρνουμε ένα chip που αυξάνει την παροχή καύσιμου στους κυλίνδρους. Από την στιγμή που δεν υπάρχει ο ανάλογος αέρας για να καεί η παραπάνω βενζίνη η καύση είναι ατελής. Περισσότερα καυσαέρια χωρίς να παίρνεις κάτι στο δρόμο.
Ελευθερώσουμε την εισαγωγή (φιλτροχοάνες-σκούπες και φαράσια) τι κάνουμε; Αλλάζουμε την αναλογία αέρα - καυσίμου στους κυλίνδρους μας. Και εκεί που ο κινητήρας μας X αέρα για να κάψει Ψ βενζίνη, στις τάδε στροφές τώρα έχει 2Χ αέρα αλλά Ψ βενζίνη. Άρα πάλι ατελής καύση.
Άρα στο μέτρο που κρατάμε την συμπίεση σταθερή θα πρέπει να αυξάνουμε αναλογίκα το αέρα και την βενζίνη. Άρα αυξάνοντας τον αέρα στον κινητήρα μας πάμε και λέμε στον εγκέφαλο μέσω της database να αυξήσει τόσο το καύσιμο στις τάδε στροφές.
Που σημαίνει ότι πρέπει να υπολογίσεις πόσος είναι ο παραπάνω αέρας που μπαίνει στον κινητήρα για να αυξήσεις την βενζίνη ανάλογα. Και το αντίστροφο.
Από εκεί και πέρα χρειαζεται αρκετή δουλειά στον υπολογιστή και στο δυναμόμετρο με τη βοήθεια και αρκετών ακόμα οργάνων για υπάρξει αποτέλεσμα.
Αυτά τα ολίγα απλοϊκά και αν θέλετε το κάνω και πιο επιστημονικό με πιο πολλές λεπτομέριες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούλ 2002, 07:39:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστά! Και γι'αυτό πρέπει όταν πειράζουν τον εγκέφαλο, το αμάξι να δυναμομετρήτε ξανά και ξανά μέχρι να βρεθεί το καλύτερο αποτέλεσμα Ροπής & Ιπποδύναμης!
Κάποιοι βέβαια έχουν κάτι σαν λάπτοπ που το συνδέουν στο φυσάκι του εγκεφάλου και βγαίνουν έξω για τσάρκα! και το ρυθμίζουν κατευθείαν στον δρόμο!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούλ 2002, 15:09:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Κάποιοι βέβαια έχουν κάτι σαν λάπτοπ που το συνδέουν στο φυσάκι του εγκεφάλου και βγαίνουν έξω για τσάρκα! και το ρυθμίζουν κατευθείαν στον δρόμο! |
Aυτοί συνήθως αυτό που κάνουν είναι να ανεβάζουν τις παραμέτρους του chip λίγο προς τα πάνω. Kαι με προγράμματα σπασμένα και κατεβασμένα από το Internet. Παίρνει ο πιτσιρικάς το αυτοκινητο του ακούει και λίγο θόρυβο παραπάνω λόγω της εξατμησης και νομίζει ότι πάει πιο γρήγορα.
Kαι κάποια στιγμή πάει να βγάλει κάρτα καυσαερίων και παίρνει το μακρύτερο
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούλ 2002, 15:25:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Chris δεν το νομίζω, ότι είναι ακριβώς έτσι!
Για παράδειγμα, ένας γνωστός μου που τρέχει σε αγώνες, με ένα τέτοιο λάπτοπ ρυθμίζει το αυτοκίνητό του! Μάλιστα μαζί με τον συνοδηγό, πηγένουν για δοκιμή με το λάπτοπ πάντα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο και ανάλογα την διαδρομή, κάνουν και τις κατάληλες ρυθμίσεις.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Ιούλ 2002, 15:45:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Chris δεν το νομίζω, ότι είναι ακριβώς έτσι!
Για παράδειγμα, ένας γνωστός μου που τρέχει σε αγώνες, με ένα τέτοιο λάπτοπ ρυθμίζει το αυτοκίνητό του! Μάλιστα μαζί με τον συνοδηγό, πηγένουν για δοκιμή με το λάπτοπ πάντα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο και ανάλογα την διαδρομή, κάνουν και τις κατάληλες ρυθμίσεις. |
Μήπως το εν λόγο laptop χρησιμεύει για να καταγράφει στοιχεία του κινητήρα τα οποία θα επεξεργαστούμε στην συνέχεια;
Ή μήπως με κάποια υπάρχοντα προγράμματα μπορούμε να αλλάζουμε ελαφρός τις ρυθμίσεις του κινητήρα ανάλογα με τη διαδρομή που πρόκειται να κάνουν ώστε να κερδίζουν λίγο σε ροπή χαμηλά ή δύναμη ψηλά ανάλογα με τις απαιτήσεις τις κάθε ειδικής;
Απ' ότι έχω ακούσει και εγώ το να ρυθμίσεις τον εγκέφαλο ενός σημερινού αυτοκινήτου δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Θέλει πολύ ψάξιμο, μία και οι παράμετροι είναι πολλές και αλληλοεξαρτώμενες, και μου φένετε δύσκολο να το ρυθμίζεις μόνο με την αίσθηση - εκτός αν υπάρχουν "έτοιμα" προγράμματα. Θυμάμαι παλαιότερα που μπορούσες να "τσιπώσης" το αυτοκίνητο όχι μόνο για να αυξήσεις την ισχύ αλλά την ροπή θυσιάζοντας τα άλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιούλ 2002, 04:39:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Chris δεν το νομίζω, ότι είναι ακριβώς έτσι!
Για παράδειγμα, ένας γνωστός μου που τρέχει σε αγώνες, με ένα τέτοιο λάπτοπ ρυθμίζει το αυτοκίνητό του! Μάλιστα μαζί με τον συνοδηγό, πηγένουν για δοκιμή με το λάπτοπ πάντα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο και ανάλογα την διαδρομή, κάνουν και τις κατάληλες ρυθμίσεις. |
Ναί, αλλά ο Θεραπευτής αναφέρθηκε σε πιτσιρικάδες, εννοώντας άπειρους και όχι σε αγωνιζόμενους. Υποτίθεται ότι οι αγωνιζόμενοι γνωρίζουν τί έχουν κάτω από το καπό και τί θέλουν!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 14:00:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ενεργοποιώ ξανά αυτό το πολλλλλλλλλλλύ καλό topic, για μια απορία που έχει γεννηθεί εδώ και λίγο καιρό.
Απορία:
Σε όλα τα περιοδικά μιλάνε για φτιάξιμο 1ου Σταδίου 2ου... κτλ!
Μάλιστα λένε ότι το 3πτυχο της επιτυχίας που θα σου δώσει καμιά 10αρια αλογάκια, είναι το 1ο στάδιο βελτίωσης που δεν είναι άλλο από Φίλτρο - Εξατμιση - Πρόγραμμα!
Και αυτό το απλό πράγμα στο 206 μου έγεινε βουνό!!!!!!! Και εξηγούμε.
Φίλτρο ΟΚ κανένα πρόβλημα, λύσεις πολλές!
Εξάτμιση, τι;; Τελικό και μεσαίο;;; Ο καταλύτης είναι περίεργος και πάνω του έχει χίλια πράγματα (αισθητήρες λ κτλ ), χταπόδι; πού να πάω ο π.....ης να το ψαρέψω!!!
Πρόγραμμα, ούτε κουβέντα!!! Ο εγκέφαλος μας βγήκε ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ
Και ερωτώ! Τί κάνουμε εμείς οι άμοιροι που θέλουμε να δώσουμε ένα κλίκ παραπάνω δύναμη στο λιοντάρι μας;; Μήν μου πείτε για Peugeot Sport γιατί ακόμα τους περιμένουμε Έφυγε το καλοκαίρι και αυτοί ακόμα φέρνουν προγράματα και χταπόδια :fist:
Με ένα τελικό - μεσαίο και ένα ελέυθερο φίλτρο (έχοντας βγάλει πρώτα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΝΙΧΤΕΣ), τί λέτε θα δώσει τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά; Έχετε ακούσει για τίποτα άλλο σε επίπεδο 1ου σταδίου;;;
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Αύγ 2002, 20:28:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου κι εγώ αυτά ακριβώς έχω διαβάσει για βελτίωση 1ου σταδίου. Φίλτρο-Πρόγραμμα-Εξάτμιση.
Τώρα βέβαια εγώ δεν έχω ψαχτεί, αλλά οι σκέψεις μου είναι:
Για φιλτροχοάνη ή σκούπα δεν το σκέφτομαι με τίποτα. Μια από αυτα που μου έχουν πει, έχουν μπει ψύλλοι στα αυτιά μου. Αυτό που σκέφτομαι είναι φίλτρο Κ&Ν που μπαίνει στο φιλτροκούτι,αξίας 85 ευρώ. Όχι οτι θα πετύχω κάτι παραπάνω από το φίλτρο που μου έβαλε η Peugeot, απλά για να βγάζει ΚΑΙ φίλτρα για φιλτροκούτια η Κ&Ν, ε κάτι καλύτερο προφανώς θα έχει πετύχει από τα το εργοστασιακό. Ακόμη επειδή μου μπήκε ιδεά όπως αλλάζεις λάδια κάθε 5-6000 χλμ, να αλλάζω και φίλτρο κάθε 3-4-5 μήνες.
Για το πρόγραμμα δεν το συζητώ. Δεν θέλω το πειράξω γιατί ,ίσως, μετά υπάρχει περίπτωση να τρέχω και να μην φτάνω. Και δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο.
Για εξάτμιση έχω υπόψη μου κάποιο silencer 90mm από Sebring για τελικό. Ωστόσο με πόρωσε η βελτίωση ενός 206 με Devil και ψάχνομαι και με αυτή την μάρκα,αφορμή επίσης και με την συνεργασία της με το 206 WRC. Δεν μπόρώ να βρω το site της,αλλά μου φαίνεται οτι δεν έχει καθαυτή,αλλά κάποια εταιρία θυγατρική της. Ακόμη δεν μου πάει να πάω στον εξατμισά χωρίς λόγο και να σφάξω την μανίσια εξατμισή μου για να βάλω τελικό,αλλά και πάλι περιμένοντας να σπάσει μόνη της, με τον ρυθμό που το κινώ εγώ, ίσως κατα 5320 να πάω να την αλλάξω. Πάντως να κάποτε συμβεί αυτό ίσως αλλάξω και το μεσαίο καζάνι, αν ο καταλύτης βρίσκεται μετά την πολλαπλή, οπότε δεν ανακατευόμαστε με λ και λοιπά.
Αυτά από θέμα βελτιώσεων. Αλλά όπως λέει και συνοδηγός pezomania αν είναι τόσο παλούκι να το βελτιώσεις έστω και τόσο, τότε γ@μησέ τα και άφησέ τα, και πολύ περισσότερο που να ασχοληθείς με την υπόθεση turbo;
Και κάτι άσχετο. Ξέρει μήπως κανείς στα πόσα bar δουλεύει το 1400άρι; Αρχική μορφή συμπίεσης-δύναμη εξαγωγής καυσαερίων;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Αύγ 2002, 07:20:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επισημαίνω, ότι με το πιο ελεύθερο φίλτρο, καλό είναι να απαλαγούμε από τους πνίχτες!! Θα κάνει καλύτερη δουλειά (νομίζω)! 
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 15:59:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer in another topic έγραψε: | Kαι εγώ τα ίδια θα έκανα στο 206 μου αλλά δεν τα κάνω και αποταμιεύω τα χρήματα. Δεδομένου ότι το 206 χάνει κάθε χρόνο 10% της αξίας του σε δύο χρόνια το σκοτώνω με 3800. Kαι ~3 μύρια των μετατροπών, 6800. Πόσο είπαμε ότι κάνει το 206 RC
180 αλογατάκια, μανίσια και αξιόπιστα. Tώρα για το τεκμήριο στο topic, tunning ιστορίες γέλιου και δακρύων  |
To να παρακάμψεις το τεκμήριο είναι πταίσμα. Aπλά, σπας την κυριότητα του αυτοκινήτου δε δύο ή περισσότερα άτομα. Συνήθως με την μαμά. δεν πρόκειται να σου πει όχι, δεν πρόκειται να στο ζητήσει για βόλτα. Δεδομένου ότι μέχρι 600cc είναι αφορολόγητα, της τα γράφεις, φορολογήσε για 1400 και κυκλοφορείς με δίλιτρο σαν κύριος.
Tο πρόβλημα με το δίλιτρο είναι το κόστος συντήρησης αλλά και πάλι δεν είναι πολύ περισσότερο από ένα πειραγμένο αυτοκίνητο. Ίσως σε κάποιες περιπτώσεις το πειραγμένο να έχει πολύ μεγαλύτερο κόστος. Kαι πάλι κύριος.
Mήπως να πάω στην Lion να παραγγείλω το RC;;; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 19:29:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ... μήπως ξεχνάς τα τέλη κυκλοφορίας (σημαντική διαφορά 1400cc με 2000cc) και τα ασφάλιστρα; Όπως και να το κάνεις είναι σημαντικές διαφορές για κάποιους... 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Αύγ 2002, 22:18:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Χμμ... μήπως ξεχνάς τα τέλη κυκλοφορίας (σημαντική διαφορά 1400cc με 2000cc) και τα ασφάλιστρα; Όπως και να το κάνεις είναι σημαντικές διαφορές για κάποιους...  |
Στο πρώτo Project του Drive που ήταν ένα 106 rallye για 147 άλογα, το κόστος συντήρησης όπως το είχαν υπολογίσει κάποιοι γάτοι αναγνώστες έβγαινε περίπου όσο το κόστος συντήρησης μιας 911 turbo!!!!!!!
Όταν φτάσεις να έχεις τακάκια των 150000, τα ασφάλιστρα σε μαράνανε. Γενικά μιλάω, δεν το λέω για σένα.
Mιλάω πάντα για συνολική βελτίωση, όπως αυτή που λέει ο Sidobre, όπου θα έχεις και σοβαρά αποτελέσματα. Γι' αυτό τον παίρνω σαν παράδειγμα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 07:15:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ Chris μαζί σου, αλλά άμα φτάσεις το αμάξι σου 180Hp από το να το αγοράσεις, είναι διαφορετικό το αίσθημα (της δημιουργίας κατά πολλούς)! Εμένα βέβαια εάν με ρώταγαν, θα προτιμούσα τα 180 από την μαμά του! Διότι εάν πάρεις ένα αμάξι 100hp και θέλει να το κάνεις 180, πάει να πεί ότι το αμάξι που πήρες είναι "λίγο" για σένα και κακώς το πήρες!
Από την άλλη, εάν έχεις ένα αμάξι 150hp και θέλεις να το πάς 160, όλα οκ! Απλά πιο πολύ το κάνεις για να "λές " ότι έχεις κάνει και εσύ κάτι και πάει έτσι! (γι' αυτό και εγώ παραπάνω ρωτάω για 1ου σταδίου βελτίωση, έτσι για το feeling )
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 10:34:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | theflame έγραψε: | Χμμ... μήπως ξεχνάς τα τέλη κυκλοφορίας (σημαντική διαφορά 1400cc με 2000cc) και τα ασφάλιστρα; Όπως και να το κάνεις είναι σημαντικές διαφορές για κάποιους...  |
Στο πρώτo Project του Drive που ήταν ένα 106 rallye για 147 άλογα, το κόστος συντήρησης όπως το είχαν υπολογίσει κάποιοι γάτοι αναγνώστες έβγαινε περίπου όσο το κόστος συντήρησης μιας 911 turbo!!!!!!!
Όταν φτάσεις να έχεις τακάκια των 150000, τα ασφάλιστρα σε μαράνανε. Γενικά μιλάω, δεν το λέω για σένα.
Mιλάω πάντα για συνολική βελτίωση, όπως αυτή που λέει ο Sidobre, όπου θα έχεις και σοβαρά αποτελέσματα. Γι' αυτό τον παίρνω σαν παράδειγμα. |
Για αυτούς τους λόγους είμαι και εγώ κατά του tuning. Για το λεγόμενο Value for money. Το να σου φθαρεί κάτι και να σκεφτείς να το αλλάξεις με κάτι σχετικά καλύτερο ναι δεν λέω (πχ αλλαγή αμορτισέρ ή τακάκια) αλλά να αρχίζεις να πειράζεις κάτι καινούργιο για να το κάνεις καλύτερο... σίγουρα δεν αξίζει οικονομικά.
Το καλύτερο value for money το πετυχαίνουν σίγουρα οι εταιρείες. Λες μέσα στον ανταγωνισμό που υπάρχει να θέλουν να βγάλουν μέτρια προϊόντα ή χειρότερα από ότι πραγματικά μπορούν να πετύχουν 8O
Εγώ σαφώς και αναφέρομαι σε έξοδα που είναι στάνταρ όταν αγοράζεις ένα αμάξι αλλά πολλοί τα παραμελούν. Έχω βρεθεί σε περίπτωση φίλου που αγόρασε Alfa 2λιτρη σε πολύ καλή κατάσταση (δεν θυμάμαι ακριβώς μοντέλο) και σε πολύ χαμηλή τιμή αλλά μόνιμα ήταν με δανεικά για να καλύψει ασφάλειες κλπ!!! Τελικά την πούλησε...
Άσε που (ο νόμος του Μέρφυ; ) όταν έρχετε η ώρα να πληρώσεις αυτά τα έξοδα είσαι πάντα πανί με πανί...
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 11:35:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pezomania έγραψε: | Με ένα τελικό - μεσαίο και ένα ελέυθερο φίλτρο (έχοντας βγάλει πρώτα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΝΙΧΤΕΣ), τί λέτε θα δώσει τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά; Έχετε ακούσει για τίποτα άλλο σε επίπεδο 1ου σταδίου;;; |
Eίναι γνωστό ότι ο εγκέφαλος το 206 XS δεν πειραζεται. Δεν ξέρω τι γινεται με παράλληλο εγκέφαλο αλλά και αυτό είναι μεγάλη μανούρα από όσο ξέρω και αμφιβόλου αξιοπιστίας και απόδοσης.
Eίναι εύκολο να ελευθερώσεις την αναπνοή του κινητήρα αλλά εάν δεν πεις στον εγκέφαλο να λειτουργήσει με τα νέα δεδομένα, το πολύ πολύ να εκπέμπεις περισσότερα καυσαέρια, σε σημείο να μην βγάζεις κάρτα.
H πιο σοβαρή λύση αναβάθμησης που εγώ ξέρω είναι αλλαγή, του κινητήρα με αυτόν από rallye. Aπό εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι εύκολο να βρεθούν.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Αύγ 2002, 12:16:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: | pezomania έγραψε: | Με ένα τελικό - μεσαίο και ένα ελέυθερο φίλτρο (έχοντας βγάλει πρώτα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΝΙΧΤΕΣ), τί λέτε θα δώσει τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά; Έχετε ακούσει για τίποτα άλλο σε επίπεδο 1ου σταδίου;;; |
Eίναι γνωστό ότι ο εγκέφαλος το 206 XS δεν πειραζεται. Δεν ξέρω τι γινεται με παράλληλο εγκέφαλο αλλά και αυτό είναι μεγάλη μανούρα από όσο ξέρω και αμφιβόλου αξιοπιστίας και απόδοσης.
Eίναι εύκολο να ελευθερώσεις την αναπνοή του κινητήρα αλλά εάν δεν πεις στον εγκέφαλο να λειτουργήσει με τα νέα δεδομένα, το πολύ πολύ να εκπέμπεις περισσότερα καυσαέρια, σε σημείο να μην βγάζεις κάρτα.
H πιο σοβαρή λύση αναβάθμησης που εγώ ξέρω είναι αλλαγή, του κινητήρα με αυτόν από rallye. Aπό εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι εύκολο να βρεθούν. |
Nα βγάλω τον κινητήρα τον δικό μας, που είναι ο πιο εξελιγμένος από του rallye με ιπποδυνάμεις από 116 -120 άλογα (ενό του rallye 118-125) + ότι ο καινουργιος του rallye έχει τον ίδιο εγκέφαλο με τον δικόμας και είναι και αυτουνού κλειστός!
Εγώ μίλησα μόνο για φίλτρο και εξάτμιση, επειδή στα δύο αυτά ξέρω ότι πάσχει ο κινητήρας μας. Εάν είναι για αλλαγή εγκεφάλου ΜΟΝΟ Peugeot Sport!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Αύγ 2002, 00:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως κι εγώ μπορεί να διαβάζω πολλά σχετικά με tuning, βελτιώσεις κλπ, να λέμε ιστορίες με φίλους και να λέμε πράγματα από εμπειρία, αλλά όταν έρχεται η στιγμή για το αυτοκίνητό μου,και μας, προτιμώ την δύναμη του εργοστασίου που είναι δοκιμασμένη,μετρημένη, ψαγμένη. Γιατί πολλά μπορεί να κάνουν πολλοί, όμως όπως βγήκε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο δεν βγήκε τυχαία. Και στο κάτω κάτω αν θες να δώσεις λεφτά για να το φτιάξεις, δώστα σε ένα καινούργιο για να το χαίρεσαι και να σε χαίρεται. Βέβαια χάνεις την χαρά της δημιουργίας, αλλά από αξιοπιστία; Γι αυτό κι εγώ βέβαια μπορεί να υποστηρίζω το light tuning, όπως καμιά ζαντούλα όμορφη, κανα σποιλεράκι, αλλά απο ΄κει και μετά σε οτι προτείνει η μαμά του που το ξέρει καλύτερα από όλους.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|