PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μετατροπή για υδραυλικό τιμόνι;

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pierrot le fou (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3

Ένταξη: 05 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2008, 12:58:35    Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή για υδραυλικό τιμόνι; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια χαρά σε όλους.Σκέφτομαι να αποκτήσω το 106 rallye 1.3 8v μοντέλο 95.Απ'όσο ξέρω δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.Πόσο περίπου κοστίζει η μετατροπή από μη σε υδραυλικό;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2008, 13:47:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρέπει να βρεις από παλιατζήδικο, κρεμαγιέρα και ηλεκτροϋδραυλική αντλία απο 106, Επίσης θα χρειαστείς κολώνα τιμονίού μαζί με το σεβρό γιατί δεν ταιριάζει. Λογικά χρειάζεται και τιμόνι γιατί απ'ότι θυμάμαι και το καρέ του τιμονιού είναι διαφορετικό στις δύο κολώνες. Λογικά μαζί με την εργασία θα σου πάει γύρω στα 550-600 ευρώ. (150-200 κρεμαγιέρα, 120-170 η αντλία με τις σωληνώσεις και το δοχείο,κανένα 50-80 η κολώνα, κανένα 50άρι το τιμόνι και τα υπόλοιπα εργασία + ότι άλλο βγει στην πορεία)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pierrot le fou (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3

Ένταξη: 05 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 08 Οκτ 2008, 15:09:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eυχαριστώ Sidobre(και Πρόεδρε) για την άμεση και αναλυτική σου απάντηση.Μμμ.. έχει αρκετά πράγματα η υπόθεση αλλά πρέπει να γίνει.
Τα χρήματα μου φαίνονται φυσιολιογικά για τόσα πράγματα.Εντάξει φτηνά δεν βγαίνει σίγουρα.

Ευχαριστώ και πάλι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2008, 11:20:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιώργο κι εγώ ξεκίνησα για να κάνω την εν λόγω μετατροπή στο Saxo μου.
Χρειάζονται ακριβώς τα εξαρτήματα που γράφει παραπάνω ο Τάσος.

Πιστεύω ωστόσο ότι αν και σχετικά ακριβή, είναι μια απαραίτητη αναβάθμιση για όποιον χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο στην πόλη και χρειάζεται συχνά το τιμόνι για παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα.

Μέχρι στιγμής έχω βρει αντλία υδραυλικού, μαζί με τις βάσεις και τα ρελέ της, υδραυλική κρεμαγιέρα και προχωράω για τα υπόλοιπα.

Καλή δύναμη!!!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2008, 13:05:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πω και εγω που ειχα υδραυλικο στο μαυρο μου; Laughing
Λοιπον,τα πραγματα ειναι πιο απλα και το κοστολογιο δεν ξεπερναει τα 500Ε(στην Θεσσαλονικη τουλαχιστον).
Χρειαζεσαι φλασιερα,αντλια και κρεμαγιερα φυσικα,πεταλιερα και αν εισαι και μερακλης ημιμπαρα,εναλλακτικα κανεις πατεντα στα δικα σου. Wink

Κολωνα τιμονιου δεν χρειαζεται ρε Τασο,οπως επισης και το καρε του τιμονιου ειναι ιδιο. Confused
Τα ανταλλακτικα σαν μεταχειρα κοστιζουν περιπου το μισο κοστολογιο που ανεφερα και αλλα τοσα κοστιζει η τοποθετηση γιατι ειναι μεγαλο ζορι...
Επισης αν εισαι τυχερος και βρεις αντλια απο τα τελευταια μοντελα,το παγουρακι το εχει ενσωματομενο πανω στην βαση της και οχι με σωληνακι ωστε να πρεπει να το κρεμασεις καπου...

Εγω στο συνιστω ανεπιφυλακτα και μαλιστα περιμενω να μαζεψω φραγκα για να το ξανακανω στο υπαρχον 13αρι μου. Smile
Απλα να θυμασαι οτι θελει σαφως πιο μικρομετρικες κινησεις στο τιμονι σε σχεση με το παρελθον(μηχανικη κρεμαγιερα) καθως με τις μισες κινησεις απο πριν το τιμονι "κοβει" πολυ περισσοτερο και ειναι πολυ ευκολο(και επικινδυνο) να βρεθεις να στριβεις με τα πλαγια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1973s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on