PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Γεωμετρία αναρτήσεων και Ευθυγραμμιση
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 22, 23, 24  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 09:57:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

exete Μπερδεψει τα δεκαδικα

ο ζησης μετα απο συμβουλη μου ειναι στα 0.5 απο καθε μερια
αρα 1 συνολο

ο χαρης μιλαγε οντως για 5 δηλαδη 2,5 απο καθε μερια δηλαδη 5 φορες πανω του ζηση που ειναι παντελως παραλογο. . . . .
ειτε δουλευει ειτε οχι

εμενα προσπωικα το μεγιστο που μου αρεσε ηταν 0.8-1 μετα αρχισε να γινεται κουραστικο στην εξοδο σε δρομους που δε ξερεις τελεια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 12:12:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
exete Μπερδεψει τα δεκαδικα

μαλ***ες του Ζήσαρου λοιπ0ρν Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 12:28:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου πω την αλήθεια... δεν τον κόβω Razz αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι 5mm και όχι 0,5... Με 0,5 δεν θα ήταν καν αισθητή η διαφορά...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 12:35:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
Να σου πω την αλήθεια... δεν τον κόβω Razz αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι 5mm και όχι 0,5... Με 0,5 δεν θα ήταν καν αισθητή η διαφορά...

Πίστεψε με, και με 0,5 φαίνεται η διαφορά.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kammenos (panagiotis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

PEUGEOT 2

Ένταξη: 24 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 447
Τόπος: ΠΑΤΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 13:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρει κανείς τί ώρα κλείνει ο πουπάκης καθημερινές?
Θα ανέβω αθήνα αύριο για δουλειές και επειδή ξεμπερδεύω κατά τις 1 σκεφτόμουνα μπας και προλάβαινα να πέρναγα από κει.
Θα θέλει ραντεβού ή να πάω έτσι χύμα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PASALIMANI (Σπυρος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)

Ένταξη: 07 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 85
Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:23:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παρτον ενα τηλ,αλλα αν μπορεις πηγαινε πρωι την ωρα που ανοιγει γιατι μετα πλακωνουν οι γρηγοροι... το σαββατο πετυχα οκταβια 300αλογων και μετα απο καμια ωρα το καινουριο TT και ενα μαυρο evo καραπολεμικο με τελειως σλικ λαστιχα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kammenos (panagiotis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

PEUGEOT 2

Ένταξη: 24 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 447
Τόπος: ΠΑΤΡΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 19:20:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι ότι θα ξεκινήσω 8.30 από πάτρα μαζί με άλλα 2 άτομα.
Θα περάσω καπάκι από μάνθο και μετά βούρ καλιθέα από την άλλη μεριά κουστουμαρισμένοσ για δουλειά.
Οπότε αν πρόλαβω μόνο για μεσημέρι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 19:32:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παρε τηλ Wink
συνηθως ειναι μεχρι 5 καπου εκει
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2008, 14:13:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας,

το πρώτο μου ποστ σε αυτό το φορουμ. Με προσκάλεσε ένας φίλος από το PSClub και απο οτι βλεπω ειχε δικιο οτι ειστε ...αρρωστοι (με τη καλη εννοια).

Για να απαντησω και εγω στο ποστ αυτο με λιγα λογια:

1) Η ευθυγραμμιση ειναι απο τα ποιο σημαντικα θεματα οσων αναζητουν τις επιδοσεις. Το όχημα το επιταχυνουν, επιβραδυνουν και στριβουν τα ελαστικα και κανεις άλλος !. Αρα το πως παταει και που βλεπει το πέλμα καθε ελαστικού έχει δραματικη επιδραση στις επιδοσεις.

2) Οσα γραφτηκαν στα πρωτα ποστ δεν ειναι σωστα (χωρις παραξηγηση), ειναι τα αντιθετα απο οτι ισχυει. Επειδη λοιπον η ευθυγραμμιση ειναι πολυ σοβαρη υποθεση, καλο ειναι να παραμείνετε στις εργοστασιακες τιμες μεχρι να γινει κατανοητο στο καθενα ΤΙ και ΠΩΣ το κανει η σπορ ευθυγραμμιση.
Μια καλη προταση είναι να πατε οσο ποιο πολυ αρνητικο καμπερ μπορειτε εμπρος μεχρι και -3 για δρομισιους μια αρνητικη μοιρα λιγοτερο πισω (εως -2 πισω δηλαδη).

3) Οι ευθυγραμμισαδες θα κανουν οτι τους πειτε ή οτι κατεβασει το μυαλο τους. Το καμπερ ειναι ευκολη υποθεση αλλα οι αλλες παραμετροι (πχ Συγκλιση) ειναι συνθετη υποθεση και διαφερουν ανα αυτοκινητο. ΕΠιγραμματικα αναφερω οτι αλλη ευθυγραμμιση κανει ο Dragster, αλλη ο Ταξιδιαρης, άλλη ο Πισταδορος και αλλη ο επαγγελματιας με σλικ και αγωνιστικο στησιμο.

Τωρα για να ξεκαθαρισω επιγραμματικα τα θεματα στα πρωτα ποστ:

Η Συγκλιση στους εμπρος τροχους διατηρει το όχημα στην ευθεια καθως οι δυο τροχοι "βλεπουν" σε συγκλινουσες πορειες. Ακομη κι οταν ο οδηγός σηκωσει τα χερια απο το τιμονι, αυτο μενει σταθερο. Επιπλεον η επιβραδυνση ειναι προβλεψιμη και το οχημα κεντραρει καθως σταματαει. Όταν ομως ο οδηγος αποφασισει να στριψει, ο εσωτερικός τροχός δεν "βλέπει" το εσωτερικο της στροφής. Αυτό καθυστερει τη δημιουργια πλευρικης προσφυσης απο τον εσωτερικο τροχό.

Η Αποκλιση ειναι ακριβως το αντιθετο. Η αποκλιση στρεφει προς τα εξω τον εσωτερικο -οποιο τροχο τύχει σε δεξια ή αριστερη στροφη- τροχο προς τη κατευθυνση που δειχνει το συστημα διευθυνσης (τιμονι). Αρα με την αποκλιση "τσιτωνουμε" τους τροχους ωστε να ειναι συνεχως στραμμενοι προς τα εξω και ετοιμοπολεμοι για καθε αλλαγη κατευθυνσης.

Εαν κι οι δυο τροχοι ειναι συμμετρικα αποκλινοντες, οταν ο ενας "τραβαει" δεξια ο άλλος τραβαει αριστερα με την ιδια δυναμη. Αρα το αμαξι μενει στην ευθεια. Επειδη ομως στους δρομους η προσφυση δεν ειναι ομοιομορφη (γραμμες, μπαλλωματα κλπ) το αμαξι με τροχους που αποκλινουν εχει "δικο του" κεφαλι και θελει συνεχεια διορθωσεις στο τιμονι.

Αυτα ειναι πολυ γνωστα δεν ειναι κατι μυστικο και δεν αρκουν καν για να "ακουμπησουμε" και μονο το κεφαλαιο Ευθυγραμμιση
που εχει πολυυυ ψωμι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2008, 14:22:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

an eisai ο βλασης που υποπτεομαι χαιρομαι πολυ που σε εχουμε στη παρεα μας

τα εχουμε πει και απο το trackday-special (εκει γραφω σαν pskarm)

to βιβλιο ακομα να βγει? Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2008, 15:54:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως μας ηρθες Βλαση...!! Very happy
Οντως, το βιβλιο ποτε με το καλο???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 10:19:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημερα Παναγιωτη και Γιαννη,

ναι το ξερω τα χουμε πει σε αλλα fora, να στε καλα.

για το βιβλιο στην εκτυπωση του ειμαι, αλλα περισσοτερα
θα μαθετε απο αλλου για να μην καταχραστω το φορουμ αυτο.


Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 10:22:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περιμενουμε προσκληση Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:11:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

βλαση ενα ενα

ολοι λενε οτι στα μακφερσον που ειναι το 90% των σημερινων μπρστινων αναρτησεων δε πρεπει να ρυθμιζεις γεωμετρια απο πανω αν ειναι δυνατο αφου παει παπαλα ολη η υπολοιπη λογικη της αναρτησης μεσα στη στροφη

σε εμας δε ρυθμιζει καμπερ απο κατω απο τα ακρα η πεζο σπορτ δινοντας αλλα διαφορετικα ακραξονια
ενω καστερ μπορουμε να δωσουμε πειραζοντας εδρασεις ψαλιδιων πανω στη γεφυρα

αφου περα απο ολα τα αλλα δεν υπαρχει κενο στους θολους για τοπμαουντ τετοιου τυπου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:30:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχουν κάποια top mount που δίνουν έως μισή μοίρα καμπερ και δεν θυμάμαι πόσο καστερ, αλλά οι τιμές είναι πραγματικά μικρές λόγω της ιδιομορφίας του θόλου.

Η Peugeot Sport σε τεχνικό εγχειρίδιο για το 206, έδειχνε σε σχεδιάγραμμα πως να ανοίξεις άλλες τρύπες στον θόλο μεγαλώνοντας και την κεντρική για να αποκτήσεις διαφορετική γεωμετρία (χωρίς να αναφέρει επακριβώς τί και πως) ενισχύοντας όμως τους θόλους με πλακάκια.

... Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο είναι λογικό να γίνει σε βολτίσιο αυτοκίνητο...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:33:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντε να ξυπνησουμε λιγο

αυτες οι χλαπες τις εδινε η πεζο σπορτ απο μεσα απο θολο σαν ενισχυση για χωμα...
καμια φωτο???

και ειχαν 2τρυπες σε καθε θεση που πιανουν οποτε να βαζεις το τοπ μαουντ σε αλλη θεση καθε φορα αλλα εχω την αισθηση οτι μοονο καμπερ μπορεις να παρεις ετσι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:41:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν οι "νεες" τρύπες αυτές ειναι προς τα μέσα μόνο τότε μπορείς να πάρεις μόνο καμπερ.

αν ειναι και προς πίσω τότε μπορεί να δίνει και καστερ, αλλά μαλλον λίγο γιατί γι αυτό νομίζω οτι πρέπει να αλλάξει και κάτι στην εδραση των ψαλιδιών στο σασί... (δεν ειμαι σιγουρος για το παραπάνω, υπόθεση κάνω)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:46:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/sidobre/tholos.jpg

Τώρα που το κοιτάω κάτι αναφέρει... μάλλον σαν μάξιμουμ επιτρεπόμενες τιμές...

Carrossage maxi = -2°10’. (κάμπερ)
Chasse maxi = 3°15’. (κάστερ?)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 12:08:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απο οσο ειχα υπολογισει για καθε μοιρα καμπερ ή καστερ θελουμε περιπου ενα εκατοστο μετατοπιση ψαλιδιου ή τοπ μαουντ αφου εχουμε υψος γονατο απο ροδα ως θολο καπου 50εκατοστα

αρα για να παρει μιση και κατι μοιρα θελουμε 6-7χιλιοστα

ετσι οπως φαινεται σχημα το εχει αυτο σε καμπερ αλλα οχι καστερ

καστερ οσα εχω δει πουπακη ειναι ολα καπου στα 2-2.5
αρα θελουμε καργα ενα εκατοστο μετατοπιση Crying or Very sad


τεσπα για να ξυφυγουμε αυτο που εχω μεγαλη απορια και θελω να ρωτησω το βλαση καιρο ειναι το εξης

στο 206 απο μαμα εχουμε
0καμπερ
3παρα κατι καστερ

ακομα και στα εννιαια του206rcc που τρεχανε μονο πιστα
εδινε ακραξονια που μετα ειχες
1.5καμπερ

ενω το δε καστερ δε το πειραζε και ηταν το πολυ 2.5 απο χαμηλωμα

δηλαδη δεν ασχολουνταν καθολου με το καστερ
και οσον αφορα το καμπερ ηταν υπερσυντηρητικοι σε τιμες για πισταδορικα αμαξια που ειχαν τη δυνατοτητα να κανουν οτι θελουν....

γιατι?????????μηπως η γεωμετρια του 206 και οι μεταβολες της μεσα στη στροφη ειναι τετοιες που δε χρειαζεται καμπερ στατικο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 12:27:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τί έχει το RCC??? 1,5 μοίρα καμπερ? Μαμά καστερ?

Πάρε να έχεις...





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 22, 23, 24  Επόμενη
Σελίδα 14 από 24

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,133s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on