Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 09:57:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
exete Μπερδεψει τα δεκαδικα
ο ζησης μετα απο συμβουλη μου ειναι στα 0.5 απο καθε μερια
αρα 1 συνολο
ο χαρης μιλαγε οντως για 5 δηλαδη 2,5 απο καθε μερια δηλαδη 5 φορες πανω του ζηση που ειναι παντελως παραλογο. . . . .
ειτε δουλευει ειτε οχι
εμενα προσπωικα το μεγιστο που μου αρεσε ηταν 0.8-1 μετα αρχισε να γινεται κουραστικο στην εξοδο σε δρομους που δε ξερεις τελεια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 12:28:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σου πω την αλήθεια... δεν τον κόβω αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι 5mm και όχι 0,5... Με 0,5 δεν θα ήταν καν αισθητή η διαφορά...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Σεπ 2008, 12:35:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | Να σου πω την αλήθεια... δεν τον κόβω αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι 5mm και όχι 0,5... Με 0,5 δεν θα ήταν καν αισθητή η διαφορά... |
Πίστεψε με, και με 0,5 φαίνεται η διαφορά.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kammenos (panagiotis) Τρελλαμένο μέλος


 PEUGEOT 2
Ένταξη: 24 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 447 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 13:30:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέρει κανείς τί ώρα κλείνει ο πουπάκης καθημερινές?
Θα ανέβω αθήνα αύριο για δουλειές και επειδή ξεμπερδεύω κατά τις 1 σκεφτόμουνα μπας και προλάβαινα να πέρναγα από κει.
Θα θέλει ραντεβού ή να πάω έτσι χύμα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PASALIMANI (Σπυρος) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)
Ένταξη: 07 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 85 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:23:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρτον ενα τηλ,αλλα αν μπορεις πηγαινε πρωι την ωρα που ανοιγει γιατι μετα πλακωνουν οι γρηγοροι... το σαββατο πετυχα οκταβια 300αλογων και μετα απο καμια ωρα το καινουριο TT και ενα μαυρο evo καραπολεμικο με τελειως σλικ λαστιχα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kammenos (panagiotis) Τρελλαμένο μέλος


 PEUGEOT 2
Ένταξη: 24 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 447 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 19:20:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι ότι θα ξεκινήσω 8.30 από πάτρα μαζί με άλλα 2 άτομα.
Θα περάσω καπάκι από μάνθο και μετά βούρ καλιθέα από την άλλη μεριά κουστουμαρισμένοσ για δουλειά.
Οπότε αν πρόλαβω μόνο για μεσημέρι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2008, 19:32:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρε τηλ
συνηθως ειναι μεχρι 5 καπου εκει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlasis Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2008, 14:13:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας,
το πρώτο μου ποστ σε αυτό το φορουμ. Με προσκάλεσε ένας φίλος από το PSClub και απο οτι βλεπω ειχε δικιο οτι ειστε ...αρρωστοι (με τη καλη εννοια).
Για να απαντησω και εγω στο ποστ αυτο με λιγα λογια:
1) Η ευθυγραμμιση ειναι απο τα ποιο σημαντικα θεματα οσων αναζητουν τις επιδοσεις. Το όχημα το επιταχυνουν, επιβραδυνουν και στριβουν τα ελαστικα και κανεις άλλος !. Αρα το πως παταει και που βλεπει το πέλμα καθε ελαστικού έχει δραματικη επιδραση στις επιδοσεις.
2) Οσα γραφτηκαν στα πρωτα ποστ δεν ειναι σωστα (χωρις παραξηγηση), ειναι τα αντιθετα απο οτι ισχυει. Επειδη λοιπον η ευθυγραμμιση ειναι πολυ σοβαρη υποθεση, καλο ειναι να παραμείνετε στις εργοστασιακες τιμες μεχρι να γινει κατανοητο στο καθενα ΤΙ και ΠΩΣ το κανει η σπορ ευθυγραμμιση.
Μια καλη προταση είναι να πατε οσο ποιο πολυ αρνητικο καμπερ μπορειτε εμπρος μεχρι και -3 για δρομισιους μια αρνητικη μοιρα λιγοτερο πισω (εως -2 πισω δηλαδη).
3) Οι ευθυγραμμισαδες θα κανουν οτι τους πειτε ή οτι κατεβασει το μυαλο τους. Το καμπερ ειναι ευκολη υποθεση αλλα οι αλλες παραμετροι (πχ Συγκλιση) ειναι συνθετη υποθεση και διαφερουν ανα αυτοκινητο. ΕΠιγραμματικα αναφερω οτι αλλη ευθυγραμμιση κανει ο Dragster, αλλη ο Ταξιδιαρης, άλλη ο Πισταδορος και αλλη ο επαγγελματιας με σλικ και αγωνιστικο στησιμο.
Τωρα για να ξεκαθαρισω επιγραμματικα τα θεματα στα πρωτα ποστ:
Η Συγκλιση στους εμπρος τροχους διατηρει το όχημα στην ευθεια καθως οι δυο τροχοι "βλεπουν" σε συγκλινουσες πορειες. Ακομη κι οταν ο οδηγός σηκωσει τα χερια απο το τιμονι, αυτο μενει σταθερο. Επιπλεον η επιβραδυνση ειναι προβλεψιμη και το οχημα κεντραρει καθως σταματαει. Όταν ομως ο οδηγος αποφασισει να στριψει, ο εσωτερικός τροχός δεν "βλέπει" το εσωτερικο της στροφής. Αυτό καθυστερει τη δημιουργια πλευρικης προσφυσης απο τον εσωτερικο τροχό.
Η Αποκλιση ειναι ακριβως το αντιθετο. Η αποκλιση στρεφει προς τα εξω τον εσωτερικο -οποιο τροχο τύχει σε δεξια ή αριστερη στροφη- τροχο προς τη κατευθυνση που δειχνει το συστημα διευθυνσης (τιμονι). Αρα με την αποκλιση "τσιτωνουμε" τους τροχους ωστε να ειναι συνεχως στραμμενοι προς τα εξω και ετοιμοπολεμοι για καθε αλλαγη κατευθυνσης.
Εαν κι οι δυο τροχοι ειναι συμμετρικα αποκλινοντες, οταν ο ενας "τραβαει" δεξια ο άλλος τραβαει αριστερα με την ιδια δυναμη. Αρα το αμαξι μενει στην ευθεια. Επειδη ομως στους δρομους η προσφυση δεν ειναι ομοιομορφη (γραμμες, μπαλλωματα κλπ) το αμαξι με τροχους που αποκλινουν εχει "δικο του" κεφαλι και θελει συνεχεια διορθωσεις στο τιμονι.
Αυτα ειναι πολυ γνωστα δεν ειναι κατι μυστικο και δεν αρκουν καν για να "ακουμπησουμε" και μονο το κεφαλαιο Ευθυγραμμιση
που εχει πολυυυ ψωμι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2008, 14:22:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an eisai ο βλασης που υποπτεομαι χαιρομαι πολυ που σε εχουμε στη παρεα μας
τα εχουμε πει και απο το trackday-special (εκει γραφω σαν pskarm)
to βιβλιο ακομα να βγει?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2008, 15:54:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως μας ηρθες Βλαση...!!
Οντως, το βιβλιο ποτε με το καλο??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vlasis Μόλις έγραψα

Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 10:19:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημερα Παναγιωτη και Γιαννη,
ναι το ξερω τα χουμε πει σε αλλα fora, να στε καλα.
για το βιβλιο στην εκτυπωση του ειμαι, αλλα περισσοτερα
θα μαθετε απο αλλου για να μην καταχραστω το φορουμ αυτο.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 10:22:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περιμενουμε προσκληση  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:11:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βλαση ενα ενα
ολοι λενε οτι στα μακφερσον που ειναι το 90% των σημερινων μπρστινων αναρτησεων δε πρεπει να ρυθμιζεις γεωμετρια απο πανω αν ειναι δυνατο αφου παει παπαλα ολη η υπολοιπη λογικη της αναρτησης μεσα στη στροφη
σε εμας δε ρυθμιζει καμπερ απο κατω απο τα ακρα η πεζο σπορτ δινοντας αλλα διαφορετικα ακραξονια
ενω καστερ μπορουμε να δωσουμε πειραζοντας εδρασεις ψαλιδιων πανω στη γεφυρα
αφου περα απο ολα τα αλλα δεν υπαρχει κενο στους θολους για τοπμαουντ τετοιου τυπου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:30:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχουν κάποια top mount που δίνουν έως μισή μοίρα καμπερ και δεν θυμάμαι πόσο καστερ, αλλά οι τιμές είναι πραγματικά μικρές λόγω της ιδιομορφίας του θόλου.
Η Peugeot Sport σε τεχνικό εγχειρίδιο για το 206, έδειχνε σε σχεδιάγραμμα πως να ανοίξεις άλλες τρύπες στον θόλο μεγαλώνοντας και την κεντρική για να αποκτήσεις διαφορετική γεωμετρία (χωρίς να αναφέρει επακριβώς τί και πως) ενισχύοντας όμως τους θόλους με πλακάκια.
... Αυτό δεν ξέρω κατά πόσο είναι λογικό να γίνει σε βολτίσιο αυτοκίνητο...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:33:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντε να ξυπνησουμε λιγο
αυτες οι χλαπες τις εδινε η πεζο σπορτ απο μεσα απο θολο σαν ενισχυση για χωμα...
καμια φωτο???
και ειχαν 2τρυπες σε καθε θεση που πιανουν οποτε να βαζεις το τοπ μαουντ σε αλλη θεση καθε φορα αλλα εχω την αισθηση οτι μοονο καμπερ μπορεις να παρεις ετσι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:41:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν οι "νεες" τρύπες αυτές ειναι προς τα μέσα μόνο τότε μπορείς να πάρεις μόνο καμπερ.
αν ειναι και προς πίσω τότε μπορεί να δίνει και καστερ, αλλά μαλλον λίγο γιατί γι αυτό νομίζω οτι πρέπει να αλλάξει και κάτι στην εδραση των ψαλιδιών στο σασί... (δεν ειμαι σιγουρος για το παραπάνω, υπόθεση κάνω)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 11:46:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.psclub.gr/sidobre/tholos.jpg
Τώρα που το κοιτάω κάτι αναφέρει... μάλλον σαν μάξιμουμ επιτρεπόμενες τιμές...
Carrossage maxi = -2°10’. (κάμπερ)
Chasse maxi = 3°15’. (κάστερ?)
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 12:08:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο οσο ειχα υπολογισει για καθε μοιρα καμπερ ή καστερ θελουμε περιπου ενα εκατοστο μετατοπιση ψαλιδιου ή τοπ μαουντ αφου εχουμε υψος γονατο απο ροδα ως θολο καπου 50εκατοστα
αρα για να παρει μιση και κατι μοιρα θελουμε 6-7χιλιοστα
ετσι οπως φαινεται σχημα το εχει αυτο σε καμπερ αλλα οχι καστερ
καστερ οσα εχω δει πουπακη ειναι ολα καπου στα 2-2.5
αρα θελουμε καργα ενα εκατοστο μετατοπιση
τεσπα για να ξυφυγουμε αυτο που εχω μεγαλη απορια και θελω να ρωτησω το βλαση καιρο ειναι το εξης
στο 206 απο μαμα εχουμε
0καμπερ
3παρα κατι καστερ
ακομα και στα εννιαια του206rcc που τρεχανε μονο πιστα
εδινε ακραξονια που μετα ειχες
1.5καμπερ
ενω το δε καστερ δε το πειραζε και ηταν το πολυ 2.5 απο χαμηλωμα
δηλαδη δεν ασχολουνταν καθολου με το καστερ
και οσον αφορα το καμπερ ηταν υπερσυντηρητικοι σε τιμες για πισταδορικα αμαξια που ειχαν τη δυνατοτητα να κανουν οτι θελουν....
γιατι?????????μηπως η γεωμετρια του 206 και οι μεταβολες της μεσα στη στροφη ειναι τετοιες που δε χρειαζεται καμπερ στατικο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2008, 12:27:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τί έχει το RCC??? 1,5 μοίρα καμπερ? Μαμά καστερ?
Πάρε να έχεις...

If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|