Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2008, 15:21:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oyte kai sazman off απο οσο εχω καταλαβει
νισαν βλεπεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2008, 15:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μωρε απο σασμαν ακουστηκαν καμποσα παραπονα αλλα δεν φταιει το σασμανακι καθεαυτου αλλα η μαλ***α που τους δερνει και εβαλαν υδραυλικο συμπλεκτη στο ιδιο κυκλωμα με τα φρενα.
Βραζουν τα υγρα και μενεις απο πενταλ συμπλεκτη.
Με λιγα λογια αθελα σου το χρησιμοποιεις σαν καρφωτο απλα λογικο ειναι το καημενο να μην αντεχει και να διαλυεται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2008, 15:37:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | oyte kai sazman off απο οσο εχω καταλαβει
νισαν βλεπεις  |
επειδη κ γω nissan βλεπω κατι καναν λαθος αντι να παρουν τα σασμαν πηραν την σχεδιαση της nissan  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2008, 15:46:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μωρε απο σασμαν ακουστηκαν καμποσα παραπονα αλλα δεν φταιει το σασμανακι καθεαυτου αλλα η μαλ***α που τους δερνει και εβαλαν υδραυλικο συμπλεκτη στο ιδιο κυκλωμα με τα φρενα.
Βραζουν τα υγρα και μενεις απο πενταλ συμπλεκτη.
Με λιγα λογια αθελα σου το χρησιμοποιεις σαν καρφωτο απλα λογικο ειναι το καημενο να μην αντεχει και να διαλυεται...  |
ara τι κανουμε?παμε για ψυγειακι στο σαζμαν των βαλβολινων? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 08:35:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι ρε...
Η πιο απλη λυση ειναι σιλικονουχα υγρα φρενων.
Εναλλακτικα αν καποιος εχει την ορεξη και τα φραγκα,ξεχωριζει το ενα κυκλωμα απο το αλλο με μια εξωτερικη αντλια αγωνιστικου τυπου και τελειωσαν για παντα τα προβληματα του.
Σε γενικες γραμμες παντως αυτο ειναι το μονο του μειονεκτημα και αν οι συνθηκες ηταν αλλες(τιμη αγορας-τεκμηρια) πιθανολογω οτι θα ειχε κανει ρεκορ πωλησεων στην κατηγορια του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 10:31:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τι λες ρε μλκα...
Παρολο που δεν καταλαβα αν εννοεις το 13αρι ή το Clio,κανενα απο τα δυο δεν εχει προβλημα με το στροφαρισμα.
Αν εννοεις τα παλια 172/182,αλλη φαση,καμια σχεση με το 197...
Μεχρι στιγμης κανενα 197αρι δεν εβγαλε μπιελα απο το πλαι. |
Nαι βρε φρούλη τα 172/182 εννοώ...αυτό ελειπε να μιλάω για τα 13ρια!,οσο για το 197ρι στέλιο είναι πολυυυυυυυυυυ νωρίς να μιλάμε για κινητήρες...ιδωμεν.
Πάντως εαν "μπορούσα" να σε παω σε διλιτρο,θα το αγόραζα και με κλειστά μάτια... 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 11:23:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για μενα δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης μεταξυ των 3ων.....Clio και ξερο ψωμι!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 11:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οοοοολα είναι απελπιστηκά ψωφια για τα άλογα που επαγγέλονται!!
Τις κολωνίτσες τους τις έχουν για πρωινό...ιδίως το κλιό στις ρεπρίζ.
Και από αυτή την άποψη τα παλαιότερα οχήματα ήταν πιό δίκαια με τους αγοραστές τους!
Από οδηκή συμπεριφορά για το πεζό και το όπελ πολύ νοθευμένα και ληψά!
Το βάρος τους φαίνεται παντού, είναι οχήματα άνετης-γρήγορης βόλτας και όχι σπόρ οδήγησης...
Το κλιό δεν το έχω οδηγήσει δεν μπορώ να εκφράσω άποψη ''λένε'' ότι είναι πρόθυμο...
Γενικά το μόνο όχημα νέας γενιάς που κινείται αξιοπρεπέστατα και με οδηγικές αρετές είναι, όσο και άν αυτό ακούγεται περίεργο, το Golf 5 GTI DSG.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 11:56:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη μιλας για γκολφ σε αυτο το φορουμ
εινα απαγορευμενη λεξη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:09:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μη μιλας για γκολφ σε αυτο το φορουμ
εινα απαγορευμενη λεξη  |
Ναι και μιλάμε για το 207 την απόλυτη ξενέρα.... σόρυ παιδιά με τα 207 αλλά το GOLF V GTI DSG ικανοποιεί πολύ περισσότερο έναν οδηγό 106- 205 παρά το 207..
Παναγιώτη με πιάνεις?? 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:11:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μητσο αμα το Golf εχει οδηγικες αρετες(και δεν μιλαω για μοτερ),τοτε πιστεψε με ηρθε η εποχη που στις αναβασεις θα βλεπουμε i10 να τρεχουν Αγια Αννα.
Μην τα ισοπεδωνουμε και ολα,πολυ καλο μοτερ,εντελως αχρωμο στριψιμο ομως(για το Golf).
Απο την αλλη το Clio εχει ενα rev happy engine με εντονο προβλημα ελλειψης ροπης στις χαμηλες και με μεγαλο βαρος.Τουλαχιστον ομως η κατασκευη στριβει οπως καποια λιγα αγωνιστικα...
Αν παντως θελεις να συγκρινεις ομοια πραγματα,μιλωντας για κολωνες σε Clio,κατα την γνωμη μου ιση συγκριση θα ηταν αυτη ενος 206 σαν το δικο σου με ενα N3 RS,για να μην πω με κανενα R3...
Και πιστεψε με,το Ν3 RS που ειναι στα 1100 κιλα σχεδον,μονον πιο αργο απο το δικο σου δεν ειναι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:19:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά γιατί πάντα σε αυτό το forum συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Φύγαμε από τα 22.000 και φτάσαμε στα 32.000+ εεε τότε όλα μπουρούχες είναι Porsche GT3RS και ξερό ψωμί.
Για να σοβαρευτούμε η μόνη σύγκριση είναι ανάμεσα σε OPC και RC ακριβώς ίδια κατηγορία σε όλα, και τιμή και κυβικά και μεταξύ των δύο το RC είναι καλύτερο τέλος.
Πάντος ξεφεύγοντας, και γώ συμφωνώ για το GOLF(φτου φτου) αλλά ακόμα περισσότερο για το DSG που είναι ένα ποιήμα σε βαθμό που θα ήθελα το έχω σε οποιοσδήποτε μελλοντικό μου αμάξι. Απλά με μία κουβέντα ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΣΑΣΜΑΝ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:23:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μητσο αμα το Golf εχει οδηγικες αρετες(και δεν μιλαω για μοτερ),τοτε πιστεψε με ηρθε η εποχη που στις αναβασεις θα βλεπουμε i10 να τρεχουν Αγια Αννα.
Μην τα ισοπεδωνουμε και ολα,πολυ καλο μοτερ,εντελως αχρωμο στριψιμο ομως(για το Golf).
Απο την αλλη το Clio εχει ενα rev happy engine με εντονο προβλημα ελλειψης ροπης στις χαμηλες και με μεγαλο βαρος.Τουλαχιστον ομως η κατασκευη στριβει οπως καποια λιγα αγωνιστικα...
Αν παντως θελεις να συγκρινεις ομοια πραγματα,μιλωντας για κολωνες σε Clio,κατα την γνωμη μου ιση συγκριση θα ηταν αυτη ενος 206 σαν το δικο σου με ενα N3 RS,για να μην πω με κανενα R3...
Και πιστεψε με,το Ν3 RS που ειναι στα 1100 κιλα σχεδον,μονον πιο αργο απο το δικο σου δεν ειναι...  |
Εχω το λόγο μου που τα γράφω αυτά.... η Golfo πάντως βάζει τα γυαλιά σε όλους τους παραδοσιακά σκληροπυρηνικούς
Ναι άχρωμο είναι! σε σχέση όμως με 207 Rc-Gt(Ελεος) και Corsa Μοιάζει ουράνιο τόξο!!!!
Ναι συμφωνώ για το κλιο, αλλά το δικό μου δεν είναι κάν Ν3 σε θέμα βάρους...λές να το κάνω καρότσα?
(ασχετο1 θέλω και έκκεντρα για R3 σύγκριση ) θα βρείς καμμιά λύση??
(άσχετο2 να ''πετάξω'' ένα μοτέρ Type-r να βρώ την υγειά μου και 250+ άλογα??? ''Κουμπώνει''??? )
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:29:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | Καλά γιατί πάντα σε αυτό το forum συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Φύγαμε από τα 22.000 και φτάσαμε στα 32.000+ εεε τότε όλα μπουρούχες είναι Porsche GT3RS και ξερό ψωμί.
Για να σοβαρευτούμε η μόνη σύγκριση είναι ανάμεσα σε OPC και RC ακριβώς ίδια κατηγορία σε όλα, και τιμή και κυβικά και μεταξύ των δύο το RC είναι καλύτερο τέλος.
Πάντος ξεφεύγοντας, και γώ συμφωνώ για το GOLF(φτου φτου) αλλά ακόμα περισσότερο για το DSG που είναι ένα ποιήμα σε βαθμό που θα ήθελα το έχω σε οποιοσδήποτε μελλοντικό μου αμάξι. Απλά με μία κουβέντα ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΣΑΣΜΑΝ. |
Ξεφεύγουμε... διότι πάντα ένα 106-205 τσάκιζε στις στροφές τα Vw Γκολφ και τα πάσης φύσεως γκολφοειδή....με πολύ λιγότερα χρήματα!!
Σήμερα το 207 δεν μπορεί ούτε κατα διάνυα....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:32:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TO golf ειναι πυρηνικο υποβρυχιο μπροστα στο 207 rc και το κορσα
(το κλιο ειναι αλλο κεφαλαιο)
τα εχεις οδηγησει στελιο?????
το τιμονι του ειναι καλυτερο απο του 207 και μεσα στη στροφη ειναι το ιδιο ρυθμισιμο με πολυ καλυτερο πατημα στα πολλα ελεω μεγαλυτερων μετατροχιων |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:39:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | TO golf ειναι πυρηνικο υποβρυχιο μπροστα στο 207 rc και το κορσα
(το κλιο ειναι αλλο κεφαλαιο)
τα εχεις οδηγησει στελιο?????
το τιμονι του ειναι καλυτερο απο του 207 και μεσα στη στροφη ειναι το ιδιο ρυθμισιμο με πολυ καλυτερο πατημα στα πολλα ελεω μεγαλυτερων μετατροχιων |
Το συμαντικότερο Παναγιώτη είναι ότι ο οδηγός ενός 106- 205 θα προτιμήσει σίγουρα ένα Golf 5 από το 207 RC ή το Corsa.... εάν τα οδηγήσει και τα τρία.... 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 12:45:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | Ξεφεύγουμε... διότι πάντα ένα 106-205 τσάκιζε στις στροφές τα Vw Γκολφ και τα πάσης φύσεως γκολφοειδή....με πολύ λιγότερα χρήματα!!
Σήμερα το 207 δεν μπορεί ούτε κατα διάνυα.... |
Μηλάς για τα 800-900 κιλά το πολύ για συγκριση με τα 1300+ ωραίος!!
Και ένα τελευταίο επειδή τραβιέμαι ακόμα(τα παιδιά απο την λέσχη ξέρουν) προτημώ για καθημερινό μου αμάξι τα 206, 207 και Golf παρά τα 106-205 όσο φτιαγμένα και όσο να με "φτιάχνουν" οδηγικά. Αν ήταν να γυρνάω πίστα αλλάζει το θέμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 13:20:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | (άσχετο2 να ''πετάξω'' ένα μοτέρ Type-r να βρώ την υγειά μου και 250+ άλογα??? ''Κουμπώνει''??? ) |
με καμποση ορεξη (και υπερκαμποσο χρημα...) ...
όλα γινονται...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=7589

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 13:29:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και RC εχω οδηγησει αλλα και OPC.
Επισης και Golf εχω οδηγησει(πολυ λιγο βεβαια) αλλα η μαζα του φαινεται...
Κοινως αν απο το 207 ειμαι δυσαρεστημενος μια φορα που δεν δινει αναλαφρη αισθηση,απο το Golf σιγουρα δεν μπορω να πω κατι καλυτερο.
Δεν λεω,μοτερουκλα απλα περιμενα πιο παιχνιδιαρικο τον πισω αξονα δεδομενου οτι δεν ειναι η κλασσικη ημιακαμπτη μλκια...
Σιγουρα πολυ προβλεψιμο αλλα απο εκει και περα στο σημαδεμα και "Ασε για να γυρισει και να στριψεις με τα τεσσερα..." μονο ικανο δεν φαινεται σε αυτο το πραγμα.
Θες να πεις οτι εχει foolproof ρυθμιση,θες να πεις οτι εχει ασφαλεια,εμενα προσωπικα δεν με "τραβηξε" για να πεις οτι θα κατακτησει την καρδια ενος μεγαλυτερου σε ηλικια "γκαζοφιλου" που βγαινει μονος του που και που καμια βολτα στο βουνο να ξεδωσει.
Θα μου πεις το 207 ειναι καλυτερο;
Οχι ιδιαιτερα απλα ειναι πιο κομπακτ σε διαστασεις οποτε πιθανοτατα αυτο το κανει και ελαχιστα πιο ευχαριστο αφου εχει πιο απολυτες αντιδρασεις.
Εκει ακριβως ειναι που το Clio παιρνει το προβαδισμα απο ολα καθως εχει τον απολυτο ελεγχο,ασχετα αν δεν ειναι τοσο γρηγορο οσο τα υπολοιπα.
Παντως αν μεινουμε σε αυτος που ειπε ο Μητσος(Jim207GT),δεδομενης της τιμης του,το 207 εχει εξαιρετικο value for money.
Απο εκει και πανω τα νουμερα αλλαζουν πολυ και ο καθενας επιλεγει βαση γουστου.
-----
Μητσο περι βαρους,κλπ,το Ν/3 - Α/7 206 ειναι κοντα στα 1050 κιλα οποτε πιστευω οτι δεν ειναι παραλογη η συγκριση που σου εθεσα...
Γιατι αν ειναι να συγκρινουμε ιδια πραγματα,συγκρινε ενα RS III με ενα μαμα 206 RC.
Και μην μου πεις οτι εχουν διαφορα σε γκαζι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Σεπ 2008, 13:36:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To golf gti πιστεψε με στελιο γυριζει και με το παραπανω...
σωστο οδηγο θελει γιατι τα ορια του ειναι παρα πολυ ψηλα και λιγο μαζεμα σε ευθυγραμμιση γιατι το εχουν τερμα ανοιχτο μπροστα για να μη φοβιζει η υποστροφη τους ασχετους . . . καλυτερο απο το 207 rc για μενα
επισης η λογικη του δε γυριζει αρα δε στριβει ειναι χαζη τελειως
δηλαδη το ταπερ που ηταν βιδα τι εκανε?δεν εστριβε?
αμα ειναι να παρουμε κανα μιατα που γυριζει με τη σκεψη
επισης απο διαφορα βαρους το γκολφ ειναι 100κιλα πανω απο το 207
(1250-1350) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|