SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2008, 15:33:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν έχεις σύγκλιση, το τιμόνι στην ευθεία (σε ταξίδι κλπ) είναι πολύ σταθερό και πολύ ακριβές. Με αυτά που λέω δεν ξέρω αν με νιώθεις, αλλά η διαφορά είναι αισθητή! Απ την άλλη με απόκλιση, το τιμόνι χαλάει, σε σχέση πάντα με το default εργοστασιακό.
Η διαφορά, απ ότι έχω καταλάβει, είναι ότι η σύγκλιση είναι καλή στο turn in, ενώ η απόκλιση στο out :D Με άλλα λόγια, αν χωρίσουμε την στροφή σε δύο κομμάτια, από την αρχή της μέχρι το apex και το υπόλοιπο, η σύγκλιση είναι καλή στο πρώτο μισό και η απόκλιση στο δεύτερο. Εγώ που έχω "τρομακτική" σύγκλιση, στο πρώτο μισό το αμάξι στρίβει θανατηφόρα, αλλά μετά το apex ίσως να χρειαστεί διόρθωση. Όπως έχει γραφτεί και παλαιότερα εδώ μέσα, αν ξέρεις την στροφή (δηλαδή ξέρεις τι ακολουθεί μετά το apex) καλύτερη είναι η σύγκλιση και το αντίθετο για την απόκλιση.
Τέλος, λένε ότι με μπλοκέ βάζεις σύγκλιση κ χωρίς μπλοκέ απόκλιση, αλλά όπως ήδη έχω γράψει είναι καθαρά θέμα οδηγικού στυλ.
|
|