Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 10:02:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Κώδικας: |
2S1700701 127.45 ΕΜΠΡΟΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
2S1700702 127.45 ΕΜΠΡΟΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
2S1700800 114.95 ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ x2
61706102 24.38 ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ ΦΥΣΙΓΓΙΟΥ ΕΜΠ. ΑΜΠΟΡΤΙΣΕΡ x2
61706103 44.30 ΒΑΣΗ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ ΕΜΠΡ. ΑΝΩ x2
61706104 34.96 ΒΑΣΗ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ ΕΜΠΡ. ΚΑΤΩ x2
61706105 25.98 ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΒΑΣΗΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ ΕΜΠ. x2
687035S2 37.75 ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΕΜΠ. x2
|
: |
τα ελατηρια ειναι με τα πιατελα τους ακριβως ιδια με αυτα του 106
και κωδικοι κλπ
τα αμορτισερ τα πισω το κωδικο τους καπου στα 205-309 τον ειχα βρει αλλατα γαμημενα τα μρποστα πουθενα δε τα βρισκω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 22:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμπειρία ζωής σήμερα καθώς τοποθετήθηκε όλο το αναφερθέν setup (με 22άρες αντιστρεπτικές μπρος-πίσω και 21άρες ράβδους στρέψης).
Λίγες απόψεις για την ώρα, θα προσπαθήσω να κρατήσω τον υπερενθουσιασμό (επειδή ότι και να έβαζα ύστερα από την βρακιασμένη APEX θα μου φαινόταν λουκούμι).
Αρχικά θα πώ ότι οι κλίσεις του αμαξώματος στην στροφή, έχουν ελαχιστοποιηθεί.
Στις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου (βλ. λακούβες) το αμάξι κοπανάει σαφώς λιγότερο από ότι πριν.
Γενικότερα, σφίξαμε και αυτό είναι καλό. Παραείναι νωρίς για συμπεράσματα, ειδικά χωρίς ευθυγράμμιση.
Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι:
Πίσω ενώ το χαμηλώσαμε 1,0 εκ. το ύψος παρέμεινε το ίδιο, λογικό και επόμενο λόγο της αυξημένης σκληρότητας.
Μπροστά (τραγικό και εμετικό λάθος της Peugeot) δεν υπήρχε κλειδί-λεβιές για την ρύθμιση του ύψους.
Το μόνο πρόβλημα λοιπόν ήταν αυτό. Κατόπιν τροποποίησης κλειδιού για αναρτήσεις Bilstein καταφέραμε σε κάθε μπουκάλα και σηκώσαμε 12 σπείρες το κάτω πλακάκι.
Επειδή το αποτέλεσμα είναι σχετικά λειτουργικό, αρκετά αντιαισθητικό όμως, θα προβώ σε κατασκευή (σε μηχανουργείο) λεβιέ για την ρύθμιση του πλακακίου (του μεγάλου ασημί και όχι του μικρού γκρι).
Το κόστος θα είναι περί τα 20-30 ευρώ (πιστεύω). Θέλει κάποιος άλλος τέτοιο λεβιέ για την ρύθμιση του ύψους?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 18:43:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
emeis προτιμαμε το κατσαβιδακι και τη κλασικη μεθοδο που μεγαλωσαν γενιες και γενιες
μα καλα δηλαδη ειναι καλυτερη απο τη 5ποντη απεξ σου???
κατσε να βρω ποστ απο το παρελθον |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 19:15:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν ειναι να συγκρινουμε στενοπιατελη με 5ποντη φαρδια κλειδωνουμε το φορουμ και παμε για μπανια.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:39:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | emeis προτιμαμε το κατσαβιδακι και τη κλασικη μεθοδο που μεγαλωσαν γενιες και γενιες |
Και εμείς την προτιμήσαμε και κοντέψαμε να γαμήσουμε το 1 από τα 2 πλακάκια!
volvos έγραψε: | μα καλα δηλαδη ειναι καλυτερη απο τη 5ποντη απεξ σου???
κατσε να βρω ποστ απο το παρελθον |
4ποντη και για πες?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2008, 18:54:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τοποθετηθηκε η ps σήμερα πρωι πρωι...
απ' έξω... σα να ψηλώσαμε λιγάκι!
για να δούμε από μέσα... πρώτη εντύπωση:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Οκτ 2008, 20:34:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αχαχαχαχαχαχ
αχαχαχαχαχαχ
μεγειές...!!!!!!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 11:53:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλό-στριφτη Στάθη. 
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 12:08:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα λαστιχάκια αντιστρεπτικής μου μέσα... 
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 14:42:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα γνωστά.....
Mod-Team
Stevon
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 21:37:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν.........
Πρώτες ώρες συμβίωσης με το ΝΕΟ μου αυτοκίνητο.
Κατάλαβα επιτέλους πως είναι το αμάξι να πατάει στο δρόμο.
Δεν άντεξα και μόλις γύρισα έκανα μια χαλαρή βόλτα στις γνώριμες για μένα στροφούλες της πεντέλης.
Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Η υπερστροφή έχει μειωθεί αισθητά χωρίς όμως το πίσω μέρος να έχει γίνει ξερό ντουβάρι..
Το αυτοκίνητο έχει γίνει μεν πιο σφιχτό δεν κοπανάει όμως σε ανωμαλίες με την τραγικότητα που αρκετοί το περιγράφουν.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπ' όψην πως δεν έχει γίνει ακόμα ευθυγράμμιση και φυσικά η ανάρτηση θέλει το χρόνο της για να πατήσει και να ρυθμιστεί σωστά.. τα πράγματα πάνε πολύ καλά..
Περισσότερα μόλις εξοικειωθώ καλύτερα με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου και πατήσουν σωστά και τα αμορτισέρ...
Ένα ευχαριστώ στον Αργύρη για την υπομονή και τη δουλειά του και σε όλα τα παιδιά που ζαλίζω τόσο καιρό και θα συνεχίζω να ζαλίζω (Βλέπε Μάνθος,Τάκης,Σταύρος,Νικόλας,Αλέκος κλπ.)
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ???
Έχει επεξεργασθεί από τον/την soler στις Σαβ 11 Οκτ 2008, 01:44:32, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 22:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: | και να ρυθμιστεί σωστά.. |
Σιγα την ohlins ρε μλκ....
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 22:34:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
soler έγραψε: | Ένα ευχαριστώ στον Αργύρη για την υπομονή και τη δουλειά του και σε όλα τα παιδιά που ζαλίζω τόσο καιρό και θα συνεχίζω να ζαλίζω (Βλέπε Μάνθος,Τάκης,Σταύρος κλπ.) |
Εμενα τιποτα?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2008, 00:48:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μεγειες γκρινιαρη 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2008, 01:46:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: |
Σιγα την ohlins ρε μλκ....
 |
Να φτιάξουμε σωστά το ύψος εννοώ βρε ντουβάρ!
Road_Runner έγραψε: |
Εμενα τιποτα?  |
Και σένα αγόρι μου...και σένα!
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Οκτ 2008, 12:59:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα δω ποιον θα κοροιδευω τωρα στο msn..... ...αντε μεγειεες και καλοστριφτη...και δεν χρειαζεται ευχαριστω...μια παρεα ειμαστε 
www.apr.gr
Bacci,γαϊδουρια,εκκεντροφόροι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 12 Οκτ 2008, 13:13:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μερικές ενδεικτικές φωτο
στην πρώτη και στην τρίτη "συγκρίνονται" τα στενά ελατήρια ps και οι ράβδοι 21mm με τα μαμά ελατήρια και ράβδους 19mm από 1.4 
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sod (BASILHS) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
 PUG 206 1.4 (8v) Βελτιωμενο στα σημεια
Ένταξη: 10 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2079 Τόπος: athina - peristeri
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούν 2009, 19:23:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδω και κανα μηνα κι εγω peugeot-σπορισιοs.........τα σπαει απλα..........δεν περιγραφω αλλο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|