PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - 206 xsi 1.8 16V -βελτιωση
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιούλ 2008, 20:22:43    Θέμα δημοσίευσης: 306 - 206 xsi 1.8 16V -βελτιωση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα σε ολους.Εδω και λιγες μερες εγινα κατοχος ενος 306 xsi 1.8 μοντ 2001 , το οποιο βρηκα σε εξαιρετικη μαμισια κατασταση.Θα ηθελα να ειχα βρει ενα <<σωστο>> GTI 2.0 167 hp αλλα οσα ειχα δει στο ψαξιμο που εκανα ηταν ολα λιωμενα και κατα πασα πιθανοτητα ετοιμοθανατα ,λογικο και επομενο για GTI αμαξι που εχει 7+ χρονια στην πλατη.
Θα ηθελα την γνωμη σας για καποια πιθανη μετατροπή που σκεφτομαι να κανω(το αμαξι κατα 95% θα κινεται σε ταξιδια -εχω μηχανη για την πολη)και σκεφτομαι να ψαχτω για το 6ταχυτο του GTI (εφοσον βέβαια κουμπωνει στο μοτερ) και για καποια ατμοσφαιρική ηπια βελτιωση για να παρω 15-30 αλογα με ενα λογικο κοστος.Το αμαξι κραταει απιστευτα καλα -δεν συγκρινεται με focus-golf tsi- 207 (τα εχω παρει βολτα και τα τρια ) και για τα λεφτα που εδωσα ειναι η πιο τιμια επιλογη.
Για πιο μετα σκεφτομαι να κοιταξω για αλλαγη μοτερ εαν και εφοσον βρω καποιο αριστο 2.0 (δεν ξερω αν μπορω να βαλω το μοτερ του 206 RC ). Θα βοηθουσε πολυ αν υπαρχει καποιος να προτεινει κανενα σοβαρο συνεργειο για τετοιες υποθεσεις.Αυτα τα ολιγα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Ιούλ 2008, 02:02:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη εχω το ιδιο μοτερ και ψαχτηκα αρκετα..

Το μοτερ αυτο ειναι πνιγμενο απο το εργοστασιο. Εχει αθλια εισαγωγη και εξαγωγη, και εκει ειναι το κυριο προβλημα του.
Αν βρεις μια εισαγωγη απο του 2λιτρου και φτιαξεις και ενα χταποδι θα δεις αρκετα μεγαλη διαφορα και θα κερδισεις αλογα.Βεβαια με τον αναλογο προγραμματισμο στον εγκεφαλο θα δεις ακομη μεγαλυτερη διαφορα καθοτι και μαμισιο αν του πειραξεις τον εγκεφαλο βγαζεις αλογα.

Και μην ακους οσους λενε οτι ο sagem δεν προγραμματιζεται. Προγραμματιζεται ανετα.Αν παλι θες κατι παραπανω πας και για εκκεντροφορους , οχι τπτ υπεραγριους, απλα κατι με πιο αγριο προφιλ απ'αυτους που φορας τωρα. Οι εκκεντροφοροι του 2λιτρου δεν ειμαι σιγουρος οτι μπαινουν καθοτι τα μπιστονια του διλιτρου ειναι σκαμμενα για τις βαλβιδες ενω του 1.8 οχι.Οποτε υπαρχει πιθανοτητα να βαρεσουν οι βαλβιδες πανω. Με τα παραπανω θα δεις διαφορα της ταξεως των αλογων που ανεφερες και αν γινει καλη δουλεια αρκετα παραπανω.

Αν αξιζει? εφοσον δεν μπορεις αυτη τη στιγμη να βαλεις το διλιτρο, ΥΠΕΡαξιζει. Θα το ευχαριστιεσαι το αυτοκινητο μετα.
Τα σασμαν τους ειναι αθλια.Απο αποψη αξιοπιστιας και αντοχης φυσικα. Δε μιλαω για σχεσεις. Λογικα το σασμαν το 6αρι κουμπωνει επανω κανονικα, αλλα καλυτερα να συμμαζεψεις (εαν εχει καποιο προβλημα) αυτο που φοραει τωρα. Ενας φιλος με xsara με το ιδιο μοτερ του βαλανε επειτα απο δικη του απαιτηση κοντυτερο σασμαν. ΛΕΝΕ οτι ειναι απο 1.6. Αλλα πως ταιριαξαν σασμαν απο TU μοτερ σε XU... δεν ξερω. Παντως η αληθεια ειναι οτι ΠΡΑΓΜΜΑΤΙ ειναι κοντυτερο. Διοτι τοσ σασμαν του 1.8 ειναι λιγο μακρυ...
Για να καταλαβεις προσωπικα εχω βαλει μπρος για 4πεταλουδο, εκκεντροφορους, χταποδι , καπακι και τελος ηλεκτρικα. Δεν ξερουμε τι να περιμενουμε ακριβως αλλα πιστευω οτι θα βγει καλο.

Οπως και να'χει και απο τη στιγμη που τωρα δεν μπορεις να βαλεις πανω το 2λιτρο, αξιζει να ασχοληθεις (κατ'εμε παντα, που ειμαι στο ιδιο λουκι).


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 14:55:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε pug_306 thanks για τις συμβουλες.θα ξεκινησω απο εισαγωγή και εξαγωγη και μετα βλέπουμε.....Το χταπόδι παει παραγγελία στον μαστορα ή υπαρχει και κανενα ετοιμο απο peugeot sport ktl?
Και κατι αλλο...επειδη ακουω γενικώς για τα κιβωτια της peugeot οτι ειναι ετσι ειναι αλλιώς κτλ. κτλ. μήπως να κατσω στα αβγά μου με το μαμισιο του 1.8(το οποίο μηχανικα ειναι οκ) ή να ψαχτώ για το 6ταχυτο??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 19:14:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για μενα κατσε στο μαμα κιβωτιο, προσωρινα τουλαχιστον.Αν ποτε φτασεις το μοτερ σου να βγαζει 160+ αλογα θα αξιοποιουσες τις σχεσεις του 6ταχυτου πολυ καλα πιστευω.

Υπαρχει ετοιμο χταποδι , δεν ξερω απο πεζωσπορ, αλλα στανταρ απο αφτερμαρκετ εταιρειες, αλλα προκειμενου να δωσεις 250+ ε για ενα ετοιμο, αν βρεις εναν καλο μαστορα , να σου μετρησει και να σου βγαλει βασει των μαμα εκκεντροφορων ενα καλο χταποδι γυρω στα 300+ ευρω.ΑΝ παλι δεν βρισκεις καποιον αξιοπιστο....
Παντως το βασικο για το χταποδι ειναι οτι φτιαχνεται αναλογα με το τι εκκεντροφορους φορας, οποτε αν σκεφτεσαι καποια στιγμη να βαλεις αλλους εκκεντροφορους, η φτιαχνεις το χταποδι μετα απο αυτους, ή αν ξερεις απο πριν ποιους εκκεντροφορους θελεις να βαλεις, (μοιρες βυθισμα κλπ) δινεις τα στοιχεια τους στον εξατμισα κ σου φτιαχνει το χταποδι βασει των νεων εκκεντροφορων και ας μην τους φορας ακομη. Για μενα εφοσον μπαινεις στην διαδικασια, ψαξου για ενα καλο σετακι εκκεντροφορων πρωτα.

Με τα 3 αυτα (εισαγωγη εκκεντροφορους εξαγωγη) καθως και με ενα αναλογο πειραγμα στον εγκεφαλο σου θα δεις εμφανοΤΑΤΗ διαφορα, τελειως διαφορετικη συμπεριφορα του μοτερ και αρκετα συγκριτικα με την δουλεια που κανεις, αλογακια.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 19:59:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο εξαγωγή -εξατμιση μηπως υπαρχει καμμια θαυματουργή (εστω και ακριβή )λύση που να προσΘετει αλογα??Μιλαω για τελικο της εξάτμισης με νορμαλ θορύβια και διάμετρους.Μην αρχίζω να το κανιβαλιζω ακομα δεν το πήρα.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 20:50:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σχετικα με το value for money,το να πειραξεις τον 18αρη ειναι μαλλον παραλογο οταν απο Αγγλια βρισκεις μοτερ μαζι με σασμαν με λιγοτερα απο 2500-3000Ε... Rolling eyes
Του κανεις και ενα rebuild πριν το βαλεις επανω και ξενοιαζεις. Wink

Βεβαια ο καθενας πραττει αναλογα με τις ορεξεις του παντως ενας ΦΠΕ 18αρης δεν προκειται ποτε να γινει μαμα 2λιτρος(167).
Ουτε καν σε εκκεντροφορατη μορφη δεν προκειται να φτασει τα 160 με μαμα εισαγωγη και αποδεκτο δουλεμα(φασμα λειτουργιας).
Κοινως δεν αξιζει... Confused

Κανεις υπομονη,μαζευεις χρηματα και το κανεις μια και καλη με τον σωστο τροπο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Ιούλ 2008, 20:47:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεκτη η αποψη σου φιλε Pughell αλλα αντε να κατεβασεισ απο αγγλια σωστο μοτερ..Εγω δεν παιρνω το ρισκο.Ασ πουμε οτι το βρισκεις σασμανατο με 3000 ευρω.Αν σου βγει, εστω και λιγο, προβληματικο τι κανεις?Ανοιγεις τον καδο και το πετάς ??Μπορει να θελει ανακατασκευη κανα διχιλιαρο και αν το κατεβασεισ και εχει προβλημα δεν λες ποτε <<αστο>>Εχεις δωσει ήδη τα λεφτα να ερθει.Δηλαδη εισαι στο 5000+ και βλεπουμε...
Οικονομικα μπορω να το αντεξω και να το κατεβασω αλλα οι πολλες αλχημειες οπως μεταχειρισμενα μοτερια απο αγγλιες ή πχ απο καταχΘονια συνεργεια του Κολωνου κτλ. δεν μου ακουγονται και πολυ σοι Twisted evil
Αυτο που θέλω ειναι πανω σε μια υγιη βάση να κανω μια αξιολογη μετατροπη για να μην τρεχω σε συνεργεια (οπωσ πολλοι που εχουν εκτελεσει παρομοια πειραματα κανουν) Α και κατι Αλλο τι ειναι το ΦΠΕ για μενα που δεν ξερω?? Embarassed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2008, 11:49:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΦΠΕ = 1ο στάδιο = Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2008, 15:24:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ενα μοτερ που λειτουργει κανονικα,ακομα και εντονες φθορες να εχει σε κυλινδρους,δεν ειναι κατι αδιορθωτο...
Και νεα χιτωνια μπορεις να βαλεις στους κυλινδρους που σημαινει μηδεν οβαλ,και νεα ελατηρια,και ρεκτιφιε στον στροφαλο μπορεις να κανεις,κλπ,κλπ...
Το μονο που δεν μπορεις να επαναφερεις ειναι οι εκκεντροφοροι που ισως εχουν χασει καποια λιγα δεκατα βυθισμα αλλα αυτο ειναι λεπτομερεια.

Το κοστολογιο για ενα πληρες rebuild με ρεκτιφιε και νεα χιτωνια ειναι περιπου στα 1200-1400Ε οποτε αν βαλεις και τα 3000Ε της αγορας,απο μοτερ εισαι ετοιμος. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Ιούλ 2008, 19:51:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι ετσι πιστευω οτι θα αξιζει τον κοπο.το θεμα ειναι οτι μετα τον 2.0 μπλεκονται τα πραματαΚανονικα αλλαγη μοτερ=αλλαγη στην αδεια .
Το αφηνω ετσι και οτι γινει?Συνηθωσ τι γινεται? το αλλαζεις ή κρατας την παλια αδεια και κυκλοφοριας με το τιμολογιο αγορας του μοτερ μην σου πουν οτι ειναι κλεμμενο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Ιούλ 2008, 11:47:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπολογισε και τα παρελκομενα που ισως να μην ερθουν με το μοτερ, ψυγεια, κολαρα, κλπ ΕΠισης καποια πιθανη βλαβη που μπορει να προκυψει.

Μην ξεχναμε και την τοποθετηση.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 19:42:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

proxtes pira gia proti fora to amaxi gia taxidi meta tin agora tou.An kai mamisio(??...) to rimadi skotonei...mono ena <fouskomeno> kainourgio leon me perase stin epistrofi (Patra-Athina).
Mou arese poly i kontroula me ena 207 gt meta tin anhforiki eytheia sto Aigio Me to pou ton ftanw arxizei kai ta xwnei kai me eixe pisw tou xwris na mporei na apomarkynthei .Molis xekinisan oi strofes enw ta edine ola o typos to kratima tou gt ton prodvse (frenarismata ktl.)kai afou ton perasa meta ton exasa...
Kai lew 175 ropata aloga kai h peugeot den eftiakse to plaisio pou eprepe?.
Etsi nomizw me auta pou eida re paidia
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 19:47:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σκεψου να οδηγουσες και να ειχες τη κοπελα σου να τσιριζει και να ουρλιαζει μεσα στο αμαξι μολις περναγε τις 15μοιρες κλιση το κεφαλι της στις στροφες...

αυτο στη σημερινη εποχη το λενε esp


εγραψα παλι ο φουστης.... Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teouras (thodoris)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


306 xsi 1.8 16v

Ένταξη: 05 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιούλ 2008, 20:15:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πρωτη μου φορα που ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ οταν εμπαινα στις στροφες.
Ελαχιστες κλισεις και αν δεν γλιστραγαν τα λαστιχα (τα οποια θα αλλαξω και θελω και τις προτασεις σας επ αυτου ..)θα εκανα και χειροτερα μπασιματα.
Οσον αφορα τα esp tcs,abt ,cbs,nba,fbi cia και λοιπα συστηματα πιστευω οτι βοηθανε αρκετα αλλα να στριψουν το αμαξι δεν το μπορουνε πιστευω....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 11:35:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teouras έγραψε:
proxtes pira gia proti fora to amaxi gia taxidi meta tin agora tou.An kai mamisio(??...) to rimadi skotonei...mono ena <fouskomeno> kainourgio leon me perase stin epistrofi (Patra-Athina).
Mou arese poly i kontroula me ena 207 gt meta tin anhforiki eytheia sto Aigio Me to pou ton ftanw arxizei kai ta xwnei kai me eixe pisw tou xwris na mporei na apomarkynthei .Molis xekinisan oi strofes enw ta edine ola o typos to kratima tou gt ton prodvse (frenarismata ktl.)kai afou ton perasa meta ton exasa...
Kai lew 175 ropata aloga kai h peugeot den eftiakse to plaisio pou eprepe?.
Etsi nomizw me auta pou eida re paidia


150 έχει το GT.

Μια ερωτησούλα, γιατί κάπου χάθηκα.
Πόσα άλογα έχεις?




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Persis9 (Periklis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 GT (2007), etuners 1st stage

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 83
Τόπος: Περιστέρι - Κιάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 14:22:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε μου αν δεν κανω λάθος
το 306 βγαζει 110 αλογα!!
και επειδη εχω το 207 GT το βλεπω πολυ χλωμο να τον περασες!!
εδω με το δικό μου μεχρι τα 220 που τερματισε μια CLK 200 kompressor με τα 184 αλογα ήταν σταθερα πισω μου σε ανοιγμα απο τα 130 χλμ!!
οποτε καταλαβαινεις την δισπιστια μου!!
και οσο αναφορα για τα κρατηματα εχω να πω οτι ειναι τρενο!!
και πριν απο αυτο ειχα ενα xsara 1,6 με πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση 800 ευρω κοστος και δεν συγκρίνετε με τιποτα!!
τωρα αν ο συγκεκριμενος δεν ηξερε να το χειριστει αυτο ειναι αλλο θεμα!!
παντως για την βελτιωσή του καλύτερα για μενα ειναι να βαλεις το 2λιτρο!!και εγω με το xsara για αυτο θα πηγαινα αν δεν μου το εκανε πιτα μια νταλικα!!


Vive la France
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 14:41:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε παιζει να κυνηγας clk εθνικη ουτε με το 306 ουτε με το 207.
αυτα τα αμαξια δε πιανονται με τη καμια παναγια μετα τα 180...
στο λεω καρατσεκαρισμενα ...

απλα το πιθανοτερο ειναι ο τυπος να φοβοταν τις τοσο υψηλες ταχυτητες και να μη τα εδινε ολα ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 12:23:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
δε παιζει να κυνηγας clk εθνικη ουτε με το 306 ουτε με το 207.
αυτα τα αμαξια δε πιανονται με τη καμια παναγια μετα τα 180...
στο λεω καρατσεκαρισμενα ...


Με 14/60 δεν είσαι αδερφέ?
Αν ναι, σε καταλαβαίνω... Rolling eyes

Κάνεις το μπαμ, ξεκολλάς αλλά τα ρημάδια τα S/C/ LK ανοίγουν - ανοίγουν και τελειωμό δεν έχουν !!! Shocked

Πάντως, με το παλιό (μακρύ) Κ/Π (3η 160, 4η 200) κρατιόμουν μπροστά μέχρι 200 σκάρτα...




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 15:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
σκεψου να οδηγουσες και να ειχες τη κοπελα σου να τσιριζει και να ουρλιαζει μεσα στο αμαξι μολις περναγε τις 15μοιρες κλιση το κεφαλι της στις στροφες...

αυτο στη σημερινη εποχη το λενε esp


εγραψα παλι ο φουστης.... Laughing Laughing


Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Πολλές είναι οι 15 Τάκη βγάλε λίγες....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 15:36:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όσον αφορά τα ρημάδια C/S/LK συμφωνώ με το Τάκη μετά τα 200 δεν παίζονται στην τελική. Τρανό παράδειγμα πριν κανα δυό μέρες που κυνήγιόμασταν με μία CLK 320 μέχρι 220 είμουν μπροστά με τάση να ανοίγω απο τα 170-->220 μετά άρχιζε και σιγά σιγά με μάζευε και άμα το συνεχίζαμε σίγουρα θα με πέρναγε εύκολα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3115s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on