Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2008, 18:05:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | alekoukos106 έγραψε: | dragster.gr το καναμε το forum.....  |
Όταν λέγονται πράγματα που δεν χρειάζονται εδώ μέσα, και δεν υπάρχει και αστυνόμευση, τότε ναι, dragster.gr το κάναμε.
Στο κάτω κάτω τί σε χαλάει? Και συ κουλός ευθειάκιας είσαι  |
τι κριμα που δεν ειμαι χερας σαν και εσενα... ...
www.apr.gr
Bacci,γαϊδουρια,εκκεντροφόροι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
c2turbo (kostas) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 27 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Αύγ 2008, 19:17:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα μετα απο καιρο και ενω γινανε καποιες αλλαγες λυθηκε το προβλημα μου.μπηκε ενα χταποδι πανω,πεσανε αισθητα οι θερμοκρασιες στο μοτεργυρψ στους 180 με 200.απο εκει και περα μπηκε ενα ψυγειακι λαδιου και τελος απλα θα πω οτι εφταιγε το φτωχο μειγμα (δεν θελω να το σχολιασς αυτο περαιτερω)μιας και μετα τα μεγαλυτερα μπεκ σηκωσα πιεση 1,35 και δεν κανει κιχ το αμαξι.Σας ευχαριστώ ολους για τις πληροφοριες και τα φωτα σας |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2008, 08:30:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωτσο κανε μια μαγκια και δες κατα τις 3000-4000 χιλιομετρα μετα την αλλαγη λαδιων κατα ποσο βρωμαει βενζινη οταν ανοιξεις την ταπα του λαδιου.
Αν η μυρωδια ειναι εντονη,αυτο ειναι κακο καθως θα ταλαιπωρεις ιδιαιτερα τα ελατηρια των πιστονιων με οτι συνεπαγεται αυτο σε αποδοση και μακροζωια.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2008, 08:50:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κωτσο κανε μια μαγκια και δες κατα τις 3000-4000 χιλιομετρα μετα την αλλαγη λαδιων κατα ποσο βρωμαει βενζινη οταν ανοιξεις την ταπα του λαδιου.
Αν η μυρωδια ειναι εντονη,αυτο ειναι κακο καθως θα ταλαιπωρεις ιδιαιτερα τα ελατηρια των πιστονιων με οτι συνεπαγεται αυτο σε αποδοση και μακροζωια.  |
Τι ειπε ρε παιδια ο ανθρωπΑς.....?
Μαλιστα, δεν το γνωριζα αυτο......
Ωραιος ο Στελιος  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2008, 10:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγα ρε,πιστευω οτι οι περισσοτεροι μηχανικοι το γνωριζουν αυτο.
Η πλακα ειναι οτι αρκετες φορες εσκεμμενα οι κατασκευαστες/βελτιωτες δημιουργουν bore wash προκειμενου να ριξουν της θερμοκρασιες στο μοτερ.
Πχ το kit mini group A της Peugeot για τα 106 ειναι ετσι σχεδιασμενο καθως ετσι και αλλιως μια φορα τον χρονο το μοτερ το κανουν rebuild οποτε δεν τιθεται θεμα λιωσιματος πιστονιου ή φθαρμενων ελατηριων.
Απλα αναλογα με την χρηση επιλεγεις και το ποσο χαμηλες θερμοκρασιες θες.
Τωρα στις δικες μας περιπτωσεις,το μοτερ δεν καταπονειται τοσο πολυ οσο σε ενα αγωνιστικο αλλα απο την αλλη δεν κανουμε rebuild καθε χρονο για αυτο και ειναι καλο να προσεχουμε τετοιες λεπτομερειες.
Ε,απο εκει και περα ολοι γνωριζετε ποσο κακη ειναι η μεγαλη προσμιξη καυσιμου στο λιπαντικο,για την υγεια του μοτερ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2008, 10:13:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σορρυ για το οφφτοπικ
Pughell έγραψε: | ...tο kit mini group A της Peugeot για τα 106 ειναι ετσι σχεδιασμενο καθως ετσι και αλλιως μια φορα τον χρονο το μοτερ το κανουν rebuild οποτε δεν τιθεται θεμα λιωσιματος πιστονιου ή φθαρμενων ελατηριων... |
αυτό ΞΑΝΑΠΕΣΤΟ μπας και το καταλάβουν ορισμένοι που τα θεωρουν όλα ισα κι ομοια... και κάνουν οτι τους ερθει στο μοτερ τους...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Αύγ 2008, 10:27:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να ειμαι ειλικρινης παρελειψα και το "αντιδοτο" βεβαια...
Το bore wash ειναι θεμιτο σε καποιες περιπτωσεις και αντιμετωπιζεται και με ενα τρικ(ας το πουμε).
Αν ενα μοτερ δουλευει λιγες ωρες,πχ καποιος χρησιμοποιει το αμαξι του μονο για κοντρες και το δουλευει 2 ωρες την μερα αλλα το 90% στον κοφτη,τοτε το bore wash ειναι θεμιτο αρκει βεβαια και το συγκεκριμενο μοτερ να αλλαζει λαδια παρα πολυ συχνα.
Σε τι ωφελει αυτο...
Το bore wash εξασφαλιζει χαμηλοτερες τριβες(λογο θερμοκρασιων) και καπως καλυτερη αντοχη.
Απο την αλλη η συχνη αλλαγη λαδιων(τουλαχιστον καθε 5000 χλμ για να μην πω ακομα πιο νωρις) εξασφαλιζει οτι το λιπαντικο θα εχει παντα μια αποδεκτη τιμη ωστε το φιλμ να μην "σπαζει".
Οποτε αυτο ειναι ο "αντιποδας".
Απλα ο καθε χρηστης επιλεγει αναλογα με το τι ακριβως θελει να κανει και πια χρηση τον εξυπηρετει.
Παντως κερδη χωρις θυσιες δεν υφιστανται.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|