Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 08:27:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περι σωστου value for money συμφωνω οτι η καλυτερη επιλογη ειναι ΦΠΕ με ραλλισια εκκεντρα.
Απο εκει και περα για στροφαρισμα,τα ελατηρια του 106 ειναι μια χαρα.
Αυτο που κοστιζει ειναι η εισαγωγη του C2 VTS(500Ε) και φυσικα αν χρειαστει μπεκ που συμφωνα με τα λεγομενα του Πανου,δεν τα γλιτωνεις.
Απλα μετα κερδιζεις ωφελιμο φασμα μεχρι τις 6800-7000 περιπου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 11:13:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν υποθεσουμε οτι του Πανου(Volvos) γινοταν γραμμικο απο τις 6 και μετα,με την νεα εισαγωγη οι δυνατοτητες για peak στις 7000+ ανεβαινουν κατα πολυ.
Το θεμα μετα ειναι το προφιλ των εκκεντροφορων...
Του Ηλια το 106 ας πουμε που φορουσε τους mini group A το ενιωθες να "τελειωνει" κατα τις 7500 περιπου.
Οποτε οι προδιαγραφες δημιουργουνται,αλλοι παραγοντες καθοριζουν το ποσο ψηλα θα βγει το peak.
Υ.Γ. Του Πανου,με το "περιεργο" χρονισμα πιστευω οτι θα εβγαζε και αλλη δυναμη ψηλα με τα εκκεντρα στα μαμα σημαδια και λιγο διαφοροποιημενο προγραμμα-φιλτροκουτι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 11:26:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α,sorry,δεν καταλαβα...
Απο πολυ χαμηλα,πιθανοτατα απο τις 3000-3500.
Του Ηλια με τα γαιδουρεμενα εκκεντρα το ενιωθες οτι ζωντανευε απο τις 3500 περιπου ενω του Σταυρου,που ηταν χωρις εισαγωγη,ζωντανευε περιπου 1000 στροφες πανω.
Δηλαδη με την εισαγωγη μαζι,μιλαμε για ωφελιμο φασμα σχεδον 4000 στροφες!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 14:38:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μη ψυριζετε τη μαιμου....
για να περασεις το σταδιο των εκκεντροφορων 106 θες πολλα λεφτα
αμα τα διαθετεις σταυρο το ξανασυζηταμε
θες 500εισαγωγη c2 vts
600-700εκκεντρα οτι και να ειναι αυτα
300 ελατηρια ριταινερς 106 συν καπακι πανω κατω
200 μπεκ
φλαντζες εργασιες κλπ εργατικα
χαλαρα το 1500αρι χωρις προγραμμα....
αυτο το μοτερ τελικα οτι και να λεω παντα με επιβεβαιωνει...
ως τωρα οτι κανω παντα στο τελος στοιχιζει 100ευρω το αλογο...βρεστε μπατζετ και αποφασιστε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 16:06:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tάκη,δν ειχες αναφέρει πως τα μπεκ του 206 κ του 106 ειναι περίπου ιδια? ( ή κανω λαθος?) ρωτάω επειδή βλέπω πως για αυτό το σεταπ λες πως τερματίζεις τα μπεκ (οπως ελεγες και τοτε ου προωτοεβαλες την εισαγωγη).
Θυμάμαι πως ο ηλιας δεν ειχε αλαξει μπεκ και ειχε και την εισαγωγη πανω.Δεν μου ειχε αναφέρει τπτ περί τελειωματος των μπεκ.
Πάντως τακη/στελιο οτι και να λέμε τα λεφτα αυτά ειναι η σιγουρη και φολυ αξιόπιστη μετατροπη για ενα 206 πλεον...
Τη στιγμή που ο κοσμος εσκαγε 2000ε και του ταζανε 160 αλογα σε 206 και εβλεπε...140,ε καλό ειναι με 1500 να φτιαξεις μοτεράκλα...
Δηλ επειδή ο κοσμος πληρωσε και μαθαμε ολοι,πλεον ειναι ευκολο (αμα ειχεςι το μαρουλι) να φτιαξεις ενα συμπαθητικό μοτερακι.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 18:31:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπεκ 106 καπου 200cc
μπεκ 206 απου 140cc
δες και αναλογο τοπικ γιατι ξεφευγουμε...
τα πραγματα ειναι απλα πολλες φορες σταυρο εμεις τα κανουμε δυσκολα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 19:42:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
τα πραγματα ειναι απλα πολλες φορες σταυρο εμεις τα κανουμε δυσκολα  |
+1,γιαυτό τάκη επελεξα την λυση που "φοραω"...αν εκαιγε και νορμαλ θα ηταν το τελειο...
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 19:45:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν φτιαξεις προγραμμα σωστο θα καιει μια χαρα
δες το δικο μου τι κανει
7.2 εθνικη με 140 και κλιμα ανοιχτο
εεεε αλεκουκο???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 19:53:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αν φτιαξεις προγραμμα σωστο θα καιει μια χαρα
δες το δικο μου τι κανει
7.2 εθνικη με 140 και κλιμα ανοιχτο
εεεε αλεκουκο???  |
εδω ο αλλος ο Ντενεκές ερχεται σαλονικη και μας το κρυβει,σιγα μη μας φτιαξει και προγραμμα...ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΤΣΑΜΠΑ κυριε στελιο,θα πληρωσουμε 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 21:36:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαλαρα το 1500αρι χωρις προγραμμα.... |
Χριστούγεννα.
Το πρόβλημα για εμένα όμως είναι, πώς κάτι saxoραλλα κλπ. που τρέχουν στους αγώνες, με την ΜΑΜΑ εισαγωγή και τα ΜΑΜΑ μπεκ (διότι ΔΕΝ επιτρέπεται βάσει κανονισμού να τα πειράξουν), φορτώνουν κάτι 170άρες και 190άρες άλογα, και εμείς παραπονιούμαστε και βάζουμε C2 VTS εισαγωγή και μπεκ από 3λιτρο V6.
Τί κάνουν αυτοί σωστά, και τί κάνουμε λάθος εμείς?
Δε με απασχολεί αν τα 190 άλογα τα έχουν για 2000 σ.α.λ., με απασχολεί που τα έχουν.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 21:43:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | volvos έγραψε: | χαλαρα το 1500αρι χωρις προγραμμα.... |
Χριστούγεννα.
Το πρόβλημα για εμένα όμως είναι, πώς κάτι saxoραλλα κλπ. που τρέχουν στους αγώνες, με την ΜΑΜΑ εισαγωγή και τα ΜΑΜΑ μπεκ (διότι ΔΕΝ επιτρέπεται βάσει κανονισμού να τα πειράξουν), φορτώνουν κάτι 170άρες και 190άρες άλογα, και εμείς παραπονιούμαστε και βάζουμε C2 VTS εισαγωγή και μπεκ από 3λιτρο V6.
Τί κάνουν αυτοί σωστά, και τί κάνουμε λάθος εμείς?
Δε με απασχολεί αν τα 190 άλογα τα έχουν για 2000 σ.α.λ., με απασχολεί που τα έχουν. |
Τα μπεκ ισως και να αλλαζουν στο grA.Καποιος πιο γνωστης ας ενημερωσει.
Ομως αυτα τα σαξοραλλα Σταυρο εχουν ροικη εξελιξη, συμπιεση 12+, σφυρηλατα,κεντ 52 ή 54,αλλη διατομη εξατμισης, καθολου καταλυτη ή αγωνιστικο κλπ.
Α, και η πλαστικη εισαγωγη του ραλλύ ειναι καλυτερη απο την πλαστικη εισαγωγη τη δικια μας.
Επιπλεον εχουν και πιο πολλες δυνατοτητες λογω εγκεφαλου, δλδ αυτα παιζουν με peugeot sport επαναπρογραμματισμενο, ή αγραφο κλπ.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 21:49:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Τα μπεκ ισως και να αλλαζουν στο grA.Καποιος πιο γνωστης ας ενημερωσει.
Ομως αυτα τα σαξοραλλα Σταυρο εχουν ροικη εξελιξη, συμπιεση 12+, σφυρηλατα,κεντ 52 ή 54,αλλη διατομη εξατμισης, καθολου καταλυτη ή αγωνιστικο κλπ.
Α, και η πλαστικη εισαγωγη του ραλλύ ειναι καλυτερη απο την πλαστικη εισαγωγη τη δικια μας.
Επιπλεον εχουν και πιο πολλες δυνατοτητες λογω εγκεφαλου, δλδ αυτα παιζουν με peugeot sport επαναπρογραμματισμενο, ή αγραφο κλπ. |
Απ' όσο ξέρω ο κανονισμός λέει ότι μετά την πεταλούδα, ΔΕΝ πειράζεις κάτι άλλο στην εισαγωγή.
Άρα αν βάλουμε ότι έχουν αυτά επάνω, συν τα μπεκ, συν την εισαγωγή C2, θα 200αρίσουμε τα άλογα? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 22:10:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θεωρητικα ναι,αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει για καθημερινη χρηση.
Το C2 challenge δινει αλλα μπεκ, αρα επιτρεπονται.
Για 190 αλογα κοιτα και το κιτ C2R2max.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 23:51:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | [
Το πρόβλημα για εμένα όμως είναι, πώς κάτι saxoραλλα κλπ. που τρέχουν στους αγώνες, με την ΜΑΜΑ εισαγωγή και τα ΜΑΜΑ μπεκ (διότι ΔΕΝ επιτρέπεται βάσει κανονισμού να τα πειράξουν), φορτώνουν κάτι 170άρες και 190άρες άλογα, και εμείς παραπονιούμαστε και βάζουμε C2 VTS εισαγωγή και μπεκ από 3λιτρο V6.
Τί κάνουν αυτοί σωστά, και τί κάνουμε λάθος εμείς?
|
Tα αυτοκινητα που αναφερεις καταρχας εχε υποψην σου οτι ειναι πολυ πιο λιγα απο οσα νομιζεις, ειδικα αυτα με τα 190 αλογα ειναι μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου κυριολεκτικα και εχουν σκαρτα 190, προσωπικα εχω δει δυναμομετρηση 184 παραπανω ποτε.
Τα μοτερ αυτα εχουν ημερομηνια ληξης και ειναι αποκλειστικα για αγωνιστικη χρηση και μονο, συνηθως πισταδικη αντε και αναβασιαρικη, οχι τοσο ραλλιτζιδικη.
Συνηθως φορανε εκκεντρα με τρελλες μοιρες και βυθισματα, μηχανικα ωστηρια σφυριλατα πιστονια μπιελες στροφαλο καπακια απο εξωτερικο, αγραφο εγκεφαλο μαζι με πλεξουδα αγωνιστικες βενζινες και εχουν φαει μερες σε δυναμομετρα να ρυθμιστουν με -οπως ειπα πιο πανω- αγνωστη ημερομηνια ληξης.
Σε βολτισιο σαξοραλλο με δυο εκκεντρα, πιστονια προγραμμα αντε και ελατηρια βαλβιδων δε νομιζω να δεις κατι παραπανω απο 165 ΤΟ ΠΟΛΥ, με φασμα λειτουργιας 6-8.
(been there done that)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2008, 02:06:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
Με τί εισαγωγή και τί μπεκ έρχονται τα 165?
|
Προσεξε, ειπα ΤΟ ΠΟΛΥ 165.
Με μαμα εισαγωγη και μπεκ. (για σαξοραλλο λεω)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|