PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Power inverter 12V to 220V
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάϊ 2008, 21:08:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/614?cat_id=80

Βγάλτε 220V από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου σας!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 23 Μάϊ 2008, 21:22:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και βάλτε τα στον... Big wink



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2008, 07:56:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SnakeMJK έγραψε:
http://www.ouaou.gr/eshop/prod_info/614?cat_id=80

Βγάλτε 220V από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου σας!


Ναι αλλα αυτο παρεχει 180 watt... Το παιδι που ξεκινησε το topic θελει να συνδεσει βαριες συσκευες με 1000.

Αποψη μου ειναι η εξης:

Στο συστημα εχουμε μια πυγη, ενα μετασχηματιστη και τη συσκευη. Οπως το καταλαβαινω εγω, η συσκευη χρειαζεται καποιο ποσο ενεργειας (watt). Αν αυτο το ποσο ΔΕΝ παρεχεται απο τη πυγη απλα το συστημα δεν θα δουλεψει.
Το inverter δεν παραγει εξτρα ενεργεια, απλα αλλαζει μορφη στο ρευμα, οποτε τα watt που βγαζει η μπαταρια, θεωριτικα ΔΕΝ μπορουν να αυξηθουν απο το inverter.
Αν παρουμε θεωρητικα οτι η μπαταρια του 206 ειναι ~12.6 V και 55 Αmp, το ποσο ενεργειας που μπορει να παρεχει ειναι ~693 watt. Αν τωρα κληθουμε να δωσουμε 1000 watt, η συσκευη/ες απλα δεν θα δουλεψουν, οχι γιατι δεν θα αντεξουν τα καλωδια αλλα γιατι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τα 1000 watt εξ αρχης (απο τη πυγη)...

Κατα την αποψη μου, προβλημα για τα καλωδια θα υπηρχε αν πραγματι η πυγη εβγαζε 1000 watt και τα καλωδια ηταν απλα πολυ στενα για την αντιστοιχη ενταση. Αλλα και παλι, εφοσων υπαρχει ασφαλεια στο συστημα, μαλλον αυτη θα καει και οχι το καλωδιο.

Το inverter που εχει ποσταριστει στην αρχη του θεματος προφανως ειναι για πιο δυνατη μπαταρια, αν θες να χρησιμοποιησεις και τα 900 watt που μπορει να δωσει (αλλα για να τα δωσει πρεπει να υπαρχουν στη πυγη). Εξαλου λεει:

" This heavy duty 220V / 50Hz inverter plugs directly to a 12 Volt DC battery to power EUROPEAN 220V/50Hz laptops, televisions, gaming consoles and other electronics and small appliances in your vehicle! "

1. - Συνδεεται ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στη μπαταρια -

2. - Για ηλεκτονικες και αλλες ΕΛΑΦΡΙΕΣ συσκευες -

Για μενα το ερωτημα δεν ειναι αν θα λιωσουν τα καλωδια του αναπτηρα αλλα ΑΝ θα λειτουργησουν οι συσκευες που θελεις να βαλεις...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2008, 18:02:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
DimiP έγραψε:
Τωρα απο εκει και επειτα ο καθε ενας λεει τα δικα του , ενας μπιπ-ηλεκτρολογος δεν υπαρχει εδω μεσα να μας πει τι ισχυει και να μη λεμε εμεις το μακρυ μας και το κοντο μας ;


Ο καθένας δεν λέει το μακρύ και το κοντό του, απαντάει για να βοηθήσει εσένα στα πλαίσια συζήτησης ενός δημοσιου φορουμ. Κάπου είναι και στη δικιά σου κρίση και αναζήτηση να δεις τι πραγματικά παίζει.

Εγώ για να μην σε κουράζω μιας και απ οτι φαίνεται αγανάκτησες σε παραπέμπω να μάθεις το εν λόγω inverter τι απαιτήσεις σε ρεύμα έχει απο το αυτοκίνητο. Κι επίσης τι ασφάλεια (σε ένταση ρεύματος) αντιστοιχεί στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.


Λαθος καταλαβες , δεν αγανακτησα.
ο καθενας μπορει να λεει ελευθερα τη γνωμη του αλλα αυτο δεν σημαινει και πως οι γνωμες αυτες δεν ειναι το "μακρυ και το κοντο".
αφου ειναι , τι να κανουμε ;
εγω εχω παρει μια ιδεα και οσα ακουστηκαν ειναι χρησιμα και ευχαριστω ολους για οσα εγραψαν.
αποφαση ομως δεν καταφερα να παρω γιατι οι αποψεις ειναι διαφορετικες.
καποιοι λενε θα λυωσουν τα καλωδια , καποιοι λενε δεν παθαινει τιποτα...
ευχαριστω παντως για τις αποψεις. Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 01:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια.



H μπαταρια του αυτοκινητου ειναι ~12.6 V και 55 Amps, οποτε συνολο ~693 Watt.

Αν παρουμε το παραπανω post του Αργυρη εχουμε οτι στα πρωτα 206, η εξωδος του αναπτηρα εχει τη δυνατοτητα να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~315 watt .

Αντιστοιχα στα MUX, ο αναπτηρας μπορει να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~ 378 watt.

ΑΝ ζητηθουν παραπανω Amps απλα καιγεται η εκαστοτε ασφαλεια.

Ποιο ειναι το συμπερασμα ?

Με πυγη τη μπαταρια, το inverter ΔΕΝ θα αποδωσει ΠΟΤΕ 900 πραγματικα watt (220V * 4.1Αmp = 902Watt) που ισχυριζεται γιατι απλα δεν υπαρχουν στο συστημα τοσα. Αντιθετος θα βγαλει 220 Volt αλλα με μονο ~3.1 Amps γιατι μονο τοσα μπορουμε να παρουμε απο τα ~693 Watt της πυγης - ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Για την ακριβεια, αφου εχει και Optimum efficiency 90% θα δωσει ~624 watt.


Το θεμα βεβαια αλλαζει οταν ειμαστε με τον κινητρα αναμενο καθως τοτε η ταση προερχεται απο το δηναμο και τον ρυθμιστη του και παιζει στα ~14.7 Volt. AΝ μπορει να τροφοδωτησει και ~62 Amps (που μαλλον μπορει) τοτε εχουμε πραγματι επιτελους 900 Watt ΑΛΛΑ στις εξωδους της μπαταιρας και ΟΧΙ του αναπτηρα.


Με λιγα λογια μπορεις να εκμεταλευτεις τα 900 watt του invertor MONO απο τις επαφες της μπαταριας ΚΑΙ με τον κινητηρα αναμενο. Αν προσπαθησεις να παρεις απο τον αναπτηρα απλα θα καψεις την αναλογη ασφαλεια, τιποτα παραπανω.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 11:20:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα σημφωνήσω 100% με το τελευταιο ποστ του Στελιου Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 16:03:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Touristas έγραψε:
Ο αναπτήρας έχει στα πρώτα 206 25αρα ασφάλεια και μαζί είναι και η πλαφονιέρα.
Τα MUX έχουν 30άρα ασφάλεια.



H μπαταρια του αυτοκινητου ειναι ~12.6 V και 55 Amps, οποτε συνολο ~693 Watt.

Αν παρουμε το παραπανω post του Αργυρη εχουμε οτι στα πρωτα 206, η εξωδος του αναπτηρα εχει τη δυνατοτητα να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~315 watt .

Αντιστοιχα στα MUX, ο αναπτηρας μπορει να παρεχει ΜΕΧΡΙ ~ 378 watt.

ΑΝ ζητηθουν παραπανω Amps απλα καιγεται η εκαστοτε ασφαλεια.

Ποιο ειναι το συμπερασμα ?

Με πυγη τη μπαταρια, το inverter ΔΕΝ θα αποδωσει ΠΟΤΕ 900 πραγματικα watt (220V * 4.1Αmp = 902Watt) που ισχυριζεται γιατι απλα δεν υπαρχουν στο συστημα τοσα. Αντιθετος θα βγαλει 220 Volt αλλα με μονο ~3.1 Amps γιατι μονο τοσα μπορουμε να παρουμε απο τα ~693 Watt της πυγης - ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

Για την ακριβεια, αφου εχει και Optimum efficiency 90% θα δωσει ~624 watt.


Το θεμα βεβαια αλλαζει οταν ειμαστε με τον κινητρα αναμενο καθως τοτε η ταση προερχεται απο το δηναμο και τον ρυθμιστη του και παιζει στα ~14.7 Volt. AΝ μπορει να τροφοδωτησει και ~62 Amps (που μαλλον μπορει) τοτε εχουμε πραγματι επιτελους 900 Watt ΑΛΛΑ στις εξωδους της μπαταιρας και ΟΧΙ του αναπτηρα.


Με λιγα λογια μπορεις να εκμεταλευτεις τα 900 watt του invertor MONO απο τις επαφες της μπαταριας ΚΑΙ με τον κινητηρα αναμενο. Αν προσπαθησεις να παρεις απο τον αναπτηρα απλα θα καψεις την αναλογη ασφαλεια, τιποτα παραπανω.



ευχαριστω Στελιο για την απαντηση,
μου φαινεται λογικο.
βεβαια ειναι μαλλον αβολο σαν λυση (ανοιχτη μηχανη και συνδεση με μπαταρια) αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα .

thanks again Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούλ 2008, 13:57:28    Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπέας Ρεύματος Αυτοκινήτου... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αγορασα σημερα ενα μετατροπεα ρευματος αυτοκινητου, συγκεκριμενα αυτον εδω http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.802360 που τον εχει προσφορα 29.5€ απο ~40€. Λεει οτι δεχεται 100-150 watts συσκευες με μεγιστο τα 300 watts. Επειδη δεν τα παω καλα με αυτα, μπορω να βαλω δηλαδη ενα λαπτοπ να φορτιζει απο αυτο εδω χωρις να παθει τιποτα η μπαταρια του αυτοκινητου?

Και δευτερον, οταν λεμε οτι τελειωνει η μπαταρια του αυτοκινητου, τι ακριβως γινεται δηλαδη? Μετα δηλαδη αν το βγαλω απο την πριζα, η μπαταρια του αυτοκινητου ξαναγεμιζει και επανερχεται στην κατασταση που ειναι τωρα?

Εγω την πηρα την πριζα πιο πολυ για να εχω ανοιχτο το λαπτοπ συνδεδεμενο με αυτο για ωρες οταν οδηγω να βλεπω τηλεοραση GPS κτλ ή να συνδεω κανα PSP για τον ιδιο λογο.

Ευχαριστω!


StreetRacing is NOT a crime!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jim207GT (Δημήτρης)
Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207GT 2007

Ένταξη: 23 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 1174
Τόπος: Βύρωνας Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιούλ 2008, 15:54:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά να φροντίζεις να έχεις αναμένο το αυτοκίνητο όταν έχεις επάνω στο inverter συσκευή και πριν το σβήσεις κανα 5 λεπτο να βγάζεις το inverter από τον αναπτήρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1173s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on