Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 16:47:17 Θέμα δημοσίευσης: Σωστή αλλαγή ταχυτήτων |
|
|
Γεια σας φίλοι "Γάλλοι"!!!!
Περίπου σε πόσες στροφές κάνετε τις αλλαγές στις ταχύτητες? προσωπικά αλλάζω στις 3000 με 3200! έχω παρατηρήσει ότι εκεί αποδίδει καλύτερα. μπαίνουν πολύ πιο άνετα και οι ταχύτητες( γιατί δεν κάνω βιαστικά τις αλλαγές)! αν κάνω αλλαγή σε λιγότερες στροφές (ιδίως από πρώτη σε δευτέρα) νιώθω ότι η δευτέρα δε μπορεί να σηκώσει το βάρος του αμαξιού! και με ένα φίλο που έχει peugeot 206 μου είπε ότι στην περιοχή από 3000 με 4000 αποδίδει καλύτερα ο κινητήρας! Άμα το έχει ψάξει κανένας ας γράψει την άποψή του! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!
206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 17:31:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει κάποιο στάνταρ φάσμα.
Όπου νιώθεις οτι δεν ''κρεμάει'' το μοτέρ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
justdrive Μόλις έγραψα
Peugeot 307 1.4 (16V) 2007
Ένταξη: 01 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 36 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 12 Μάϊ 2008, 18:29:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι εννοείς λέγοντας κρεμάει? απλά θέλω να ρωτήσω αν σε τέτοιες στροφές που λέω εγώ γίνεται αντι- οικονομικό το αμάξι! σε ευχαριστώ πάντως που απάντησες! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Μάϊ 2008, 12:24:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 1ο σου ερωτημα δεν αναφερεις τιποτα για οικονομικη οδηγηση.
Αν ομως σε ενδιαφερει αυτο, τοτε προσπαθησε να αλλαζεις στο χαμηλοτερο φασμα στροφων που αισθανεσαι οτι το αμαξι δεν κρεμαει. Αυτο δεν μπορει να στου πει κανεις που ακριβως ειναι, το αντιλαμβανεσαι μονος σου εμπειρικα.
Αν δηλαδη σε ενα φασμα κρεμαει, δομικασε λιγο παραπανω μεχρι να βρεις το σημειο που λειτουργει σωστα και μαθε να εμπιστευεσαι την αισθηση της οδηγησης. Οποιο νουμερο και να σου πουμε εμεις θα ειναι απλα υποθεση, εξαλου δεν γινεται να εισαι με το ενα ματι στο στροφομετρο καθε λιγο και λιγακι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|