Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Απρ 2008, 16:07:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαββα, τα πράγματα είναι οπως τα λες.
Τα αυτοκίνητα όχι μόνο δεν είναι συγκρίσιμα, αλλά και οι μετρησεις τους μεσα σε πίστα δινουν την αλήθεια έτσι όπως θελει να την παρουσιάσουν τα εκάστοτε συμφεροντα.
Δεν λεω, ωραίο το Swift αλλα σε εξοπλισμο, στριψιμο και κινητήρα ειναι χαοτικη η διαφορά (προς τα πίσω). Το GT/Rallye δεν εχει σχέση με αυτό το αυτοκίνητο, οπως δεν εχουν σχεση οι τιμες τους.
Οσο για τα δυο χρόνια εγγύησης, ευχομαι να μην ερθει η ωρα που θα τη χρειαστείς. Τα περισσότερα Ιαπωνικα δινουν το πολύ 3χρονια από το εργοστάσιό τους, αλλά οι τοπικες εταιρείες την επεκτείνουν για 2-3 ακόμα με σαφως χειρότερους όρους. Βλέπε Σαρακάκης, Honda/ Mitsubishi κλπ.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Απρ 2008, 16:59:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σορυ αλλα μαλλον δε ξερετε για τι αμαξι μιλατε.
το σουιφτ ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλα στημενο για τη κατηγορια του και στριβει πολυ σωστα και γρηγορα εξου και οι χρονοι του...
γενικα ειναι μια πολυ καλη επιλογη-αλλα ακριβη
το 207 δε κανει χρονους πουθενα σε πιστες κλπ ελεω esp που του κοβει παρα πολυ τα ορια στις στροφες...
το 207 το παιρνεις σε σχεση με σουιφτ
α. γιατι ειναι πολυ καλυτερο ποιοτικα
β. γιατι ειναι με χαωδη διαφορα πιο γρηγορο
γ. γιατι με ενα προγραμμα παει 194 αλογα οταν με το σουιφτ θα παλευεις μια ζωη να πιασεις τα 150
δ. γιατι ειναι ενα κλικ ανωτερο σε στριψιμο
ε. πολυ πιο μεγαλο σε χωρους
στ. εμπορικο μοντελο. το σουιφτ πλεον δε το θυμαται κανεις και ας ειναι τοσο νεο μοντελο το σπορτ παντα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Απρ 2008, 21:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos εχω βγαλει το esp δεν ξερω τι χρονους κανει η εκανε αλλα το αμαξι στριβει ταπα ποια....πλεον εχω γρηγορη εξοδο που οταν εμπαινε το esp ποτε ειχα πολυ αργη...καιει πολυ λαστιχο ομως τα γ@μιδι
αμα μαθεις να στριβεις ταπα μια βαρκα ολα μετα σου φαινοντε ευκολα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vavvas (savvas) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2008, 11:08:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οντως στριβει μια χαρα το σιφτακι αλλα ενταξει ποτε δεν θα το επερνα μονο και μονο απο το ονομα. Δλδ σκεφτομαι καπως ετσι, toyota πηρα γιατι ειναι απο τις καλυτερες ιαπωνικες εταιριες αν οχι η καλυτερη, πεζο θελω γιατι θεωρω πως ειναι η καλυτερη στα γαλλικα αυτοκινητα. Σουζουκι δεν θα επερνα ποτε γιατι ποτε δεν την ηξερα σαν πρωτη εταιρια καπου.Ασε που εχω μπει και στο φορουμ τους και εχω διαβασει ΠΟΛΛΑ περιεργα ιδικα για το 1,3 swift.
Τωρα το 207 οντως εχει το μειονεκτημα του esp αλλα προσωπικα δεν περνω αμαξι ωστε να μπω πιστα απλα για να μου δινει ωραια αισθηση οταν το οδηγαω και ξερω πως η πεζο ειναι οτι καλυτερο σε αυτο το τομεα. Το κορολλακι π.χ. το βαρεθηκα αν και ειναι σκυλι.
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2008, 15:55:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vavvas έγραψε: | Οντως στριβει μια χαρα το σιφτακι αλλα ενταξει ποτε δεν θα το επερνα μονο και μονο απο το ονομα. Δλδ σκεφτομαι καπως ετσι, toyota πηρα γιατι ειναι απο τις καλυτερες ιαπωνικες εταιριες αν οχι η καλυτερη, πεζο θελω γιατι θεωρω πως ειναι η καλυτερη στα γαλλικα αυτοκινητα. Σουζουκι δεν θα επερνα ποτε γιατι ποτε δεν την ηξερα σαν πρωτη εταιρια καπου.Ασε που εχω μπει και στο φορουμ τους και εχω διαβασει ΠΟΛΛΑ περιεργα ιδικα για το 1,3 swift.
Τωρα το 207 οντως εχει το μειονεκτημα του esp αλλα προσωπικα δεν περνω αμαξι ωστε να μπω πιστα απλα για να μου δινει ωραια αισθηση οταν το οδηγαω και ξερω πως η πεζο ειναι οτι καλυτερο σε αυτο το τομεα. Το κορολλακι π.χ. το βαρεθηκα αν και ειναι σκυλι. |
μην σε νοιαζει το esp ...
περνει ποδι ευκολα.......  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vavvas (savvas) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 14
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2008, 09:54:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλο ενα θετικο πολυ ωραια.Αν ενδιαφερομαι θα σου πω. Αν και το πρωτο που θα κοιταξω αν δεν μου κανουν δωρο την αεροτομη τοτε να ψαξω να τη βρω εκτος πεζο.
ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
gatoras Μόλις έγραψα

Peugeot 207 Rallye '08
Ένταξη: 26 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Χαλκιδική
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 03 Μάϊ 2008, 14:03:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας και χρόνια πολλά σε όλους!!
Είμαι νέος στο φόρουμ του PSClub και νέος κάτοχος Peugeot 207 Rallye σε λίγες μέρες...
Πριν αποφασίσω να κλείσω αυτό το ραλλάκι έφαγα πάρα μα πάρα πολλές ώρες σε αυτή τη βίβλο (βλ. φόρουμ) για τα Peugeot "μας".
Το αυτοκίνητο το έκλεισα την Τετάρτη (30/04/08) από γνωστή αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης (όχι Lion) και θα ήθελα τα φώτα σας σε μία ακόμα απορία που έχω...
Λοιπόν...το θέμα είναι για τον συναγερμό τον οποίο μου κάνουν δώρο + την αεροτομή, ο συναγερμός μου είπε θα είναι Gemini και όχι της αντιπροσωπείας (Texalarm & META) και θα ήθελα να μου πείτε αν αξίζει σαν δώρο η όχι, αν είναι αξιόπιστος ο συγκεκριμένος και αν σηκώνει turbo timer & αυτόματο κλείσιμο παραθύρων.
Αυτά τα λίγα για την ώρα…
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη τη παρέα που βοήθησε να γίνει αυτό το φόρουμ για να μαθαίνουμε και εμείς νέοι αρκετά πράγματα για το τι αγοράζουμε και όχι μονό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 14:46:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περισσότερα και πιό σίγουρα θα μας πεί ο Αργύρης, αλλά όπως σου είπα και στο τηλέφωνο σε Corsa OPC με συναγερμό, δεν έχει πρόβλημα το turbo timer. Απλά ήταν λίγο μανίκι η εγκατάσταση
Αν υπάρχει πρόβλημα στο 207, το ίδιο που θα υπήρχε με τον εργοστασιακό, θα υπάρχει και σε aftermarket. Οπότε μην ανησυχείς, αν υπάρχει πρόβλημα θα φανεί
Που η λογική βέβαια λέει ότι ΔΕΝ θα υπάρχει... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 15:09:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα !
Πάντως η ιδέα του τουπμο τιμερ δεν μου αρέσει . . . θα προτιμούσα να μένει περισσότερη διάρκεια μετά το σβήσιμο η αντλία νερού σε λειτουργία !
Μπορεί να γίνει από τον εγκέφαλο του κινητήρα αυτό ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 15:19:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη κάνεις λάθος
το τουρμπο τιμερ ειναι σωτηριο για τις τουρμπίνες (ιδίως μετα από σχετική πίεση) και αυτό γιατι βοηθά στο ομαλό κρύωμα τους.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 15:24:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα αυτό θα κάνει και η αντλία νερού . . . . άλλωστε στο 207 όταν σβήνεις κινητήρα δουλεύει για 2 λεπτά !
Εκτός και δεν είναι νερού και είναι λαδιού . . . δεν ξέρω ξέρω αν πηγαίνουν και τα δύο στην τουρμπινα, κάτι πάντως δουλεύει ! (εκτός βεντιλατερ λέω) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 16:05:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ την γνώμη για το turbo timer για αυτό το αμάξι και έτσι όπως είναι από το εργοστάσιο την έχω πει αλλά πέρα βρέχει.
Η τουρμπίνα ψύχεται και με νερό έχει ηλεκτρική αντλία νερού που ελέγχετε από των εγκέφαλο.
Επίσης το πρόσθετο βεντιλατέρ που έχει επάνω στο intercooler είναι για να ψύχη το δυναμό και όχι το intercooler.
To 308 δεν έχει πρόσθετο βεντιλατέρ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 16:13:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνώ μαζί σου, το θέμα είναι αν κάποιος είναι υποχόνδριος και θέλει να την ψύχει παραπάνω . . . . μπορεί να πειράξει την λειτουργία του εγκεφάλου (το χρονικό περιθώριο) ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 17:27:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Εγώ την γνώμη για το turbo timer για αυτό το αμάξι και έτσι όπως είναι από το εργοστάσιο την έχω πει αλλά πέρα βρέχει.
Η τουρμπίνα ψύχεται και με νερό έχει ηλεκτρική αντλία νερού που ελέγχετε από των εγκέφαλο.
Επίσης το πρόσθετο βεντιλατέρ που έχει επάνω στο intercooler είναι για να ψύχη το δυναμό και όχι το intercooler.
To 308 δεν έχει πρόσθετο βεντιλατέρ |
Tο πρόσθετο βεντιλατέρ που έχει επάνω στο intercooler είναι για να ψύχει το δυναμό??? Είναι εξακριβωμένο αυτό?
Ποιός ο λόγος να ψύξεις ένα δυναμό? ποτέ δεν έχω ακούσει για πρόβλημα σε δυναμό απο υπερθέρμανση, αντίθετα θεωρώ πιο λογικό να προσπαθείς να κρατήσεις χαμηλή τη θερμοκρασία του intercooler, -κατά συνέπεια και του εισερχόμενου αέρα στον κινητήρα- όταν χρειάζεται, πχ σε μια ανηφορική διαδρομή μεσ' στο κατακαλόκαιρο που η τουρμπίνα θα δουλεύει υπερωρίες, το intercooler δεν μπορεί να παρέχει καλή ψύξη λόγω χαμηλής ταχύτητας του αυτοκινήτου, οπότε αναλαμβάνει το βεντιλατέρ να κρατάει χαμηλές τις θερμοκρασίες...
Γνώμη μου, μπορεί κ λανθασμένη...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 17:39:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Γνώμη μου, μπορεί κ λανθασμένη... |
Είναι... όλο και μερικές δεκάδες 1.6τ θα έχουν περάσει κι από τα χέρια του 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 17:58:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μερικά δυναμό έχουν και υδρόψυκση ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 19:37:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fynos έγραψε: | Συμφωνώ μαζί σου, το θέμα είναι αν κάποιος είναι υποχόνδριος και θέλει να την ψύχει παραπάνω . . . . μπορεί να πειράξει την λειτουργία του εγκεφάλου (το χρονικό περιθώριο) ??? |
Αν μπορεί να το ρυθμίσει κάποιος αυτό σίγουρα θα είναι με το μηχάνημα της αντιπροσωπείας. Μέσω προγράμματος είναι εξαιρετικά δύσκολο.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 20:21:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | makis106 έγραψε: | Γνώμη μου, μπορεί κ λανθασμένη... |
Είναι... όλο και μερικές δεκάδες 1.6τ θα έχουν περάσει κι από τα χέρια του  |
Εξακολουθώ να έχω άλλη άποψη, καθώς το βεντιλατέρ στο intercooler -intercooler fan- είναι αρκετά διαδεδομένο. Ρίξτε μια ματιά εδώ:
http://blog.autospeed.com/2004/06/06/an-intercooler-fan-powered-by-turbo-boost/
ή εδώ:
http://www.mn12performance.com/mn12how-to/fan-kit/fan-kit-94-95sc.htm
ενώ χρησιμοποιείται κ σε άλλα αυτοκίνητα της αγοράς που μπορώ να αναφέρω, για να ψύχει το intercooler, χωρίς να υπάρχει κανένα δυναμό εκεί κοντα.
Άλλωστε τα παλιότερα δυναμό που χρειάζοταν ψύξη, αν θυμάστε είχαν πάνω στην τροχαλία τους φτερωτή για αυτό το σκοπό, κάτι που και αυτό έχει εκλείψει.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 23:18:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά εγώ τα γράφω εγώ τα διαβάζω.
Μάλλον δεν πρόσεξες πως είπα πως το 308 με των ίδιο κινητήρα ΔΕΝ έχει πρόσθετο ανεμιστήρα ….γιατί άραγε???? Μήπως γιατί το intercooler έχει μεγαλύτερη απόσταση (λόγο μεγαλύτερου χώρου κινητήρα) και δεν επιβαρύνει το δυναμό με πρόσθετη θερμοκρασία..??
Έχετε ιδέα τη θερμοκρασίες αναπτύσσονται μέσα στο χώρο του κινητήρα και ειδικά σε τουρμπάτα…. Στο 207 δε που είναι και περιορισμένος ακόμα χειρότερα.
Όλοι αυτή την θερμοκρασία που αποβάλει το intercooler την στέλνει κατευθείαν στο δυναμό με ότι κακό μπορεί αυτό να συνεπάγεται για ένα 120άρι δυναμό που δουλεύεις υπερωρίες και σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Εξάλλου μέσα στην κίνηση το βεντιλατέρ και να δουλεύει δεν κάνει τίποτα στο intercooler μιας είσαι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Μάϊ 2008, 23:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ασχετα για πιο λογο το βαλαν ψυχη κ το ιντερκουλερ εκει που ειναι παντως...
εκει ελπιζω να συμφωνουμε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|