Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
babis_ (babis_) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 14:14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είστε άψογοι !!! Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο σημαντικά με βοηθάτε !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206xs (Χρήστος) Δραστήριο μέλος

 Chevrolet Cruze 1.8 Auto (2009)
Ένταξη: 13 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 259 Τόπος: Αθήνα - Σεπόλια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 12:23:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έκανα σχετικά απλοοικό σε μερικά κομμάτια λχ δεν υπάρχει επιλογή που να αντικατοπρίζει οτι κάποιο κριτήριο δεν μετράει καθόλου για κάποιον λχ κόστος χρηματοδότησης όταν ο άλλος αγοράζει μετρητοίς ή 0-100.
Στις επιδόσεις γίνεται αναφορά στους Ίππους και στο 0-100 αλλά όχι στις ρεπρίζ και τη Ροπή.
Δεν γίνεται μνεία για το καύσιμο (δεν είναι όλη Ελλάδα αιχμάλωτη της βενζίνης).
Επίσης απουσιάζουν παράγοντες όπως πόσα χρόνια κυκλοφορεί ένα μοντέλο στην αγορά σε ποιά φάση στο κύκλο ζωής είναι (μόλις ήρθε έχει κάνει facelift, αντικαθίσταται σε λίγο καιρό?)
Το επίπεδο παθητικής ασφάλειας
Το πόσο φιλικό είναι σε οικογένειες (δυνατότητα διαμόρφωσης εσωτερικού,
ανθεκτιτότητα ταπετσαρίες βάσεις isofix για παιδικό κάθισμα).
Το πόσο έχει πουλήσει (αρκετός κόσμος επηράζεται από τι βλέπει να κυκλοφορεί πολύ).
Το παράδειγμα με το υποθετικό μικρομεσαίο έχει πάρα πολά παραδείγματα για τον μικρό αριθμό μεταβλητών/χαρακτηριστικών ή βάλε περισσότερες μεταβλητές ή λιγότερα παραδείγματα.
Φιλικά αυτά, καλή επιτυχία στην έρευνα σου.
Επίσης αν η έρευνα χρηματοδοτείται από την IMAKO ή κατασκευαστές
αυτοκινήτου ελπίζω να αναφέρεται στην ταυτότητα της έρευνας που θα αναφέρεις τους περιορισμούς και τις εξωγενείς μεταβλητές που πιθανώς επηρεάζουν το αποτέλεσμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kourk (ΙΩΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2004)
Ένταξη: 12 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 8 Τόπος: ΚΑΛΛΙΘΕΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 21:25:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπαμπη καλη επιτυχια,μολις το συμπληρωσα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KouKou (Stefanos) Μέλος

 207 GT/saxo 1.1
Ένταξη: 11 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 192 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 00:49:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και καλο διδακτορικο....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babis_ (babis_) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2008, 18:57:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητοί φίλοι 206xs, kourk και KouKou να είστε καλά για τη βοήθεια και τα θετικά σας σχόλια... Σας ευχαριστώ πάρα πολύ !!!
Φίλε 206xs διάβασα προσεκτικά τα σχόλια που παρουσιάζεις... Όσον αφορά στο εξής σχόλιο:
Παράθεση: | 206xs: δεν υπάρχει επιλογή που να αντικατοπρίζει οτι κάποιο κριτήριο δεν μετράει καθόλου για κάποιον λχ κόστος χρηματοδότησης όταν ο άλλος αγοράζει μετρητοίς |
Ένας ερωτώμενος μπορεί να δείξει ότι ένα κριτίριο δε μετράει καθόλου για αυτόν επιλέγοντας απλά να το βαθμολογήσει με "1" (1= καθόλου σημαντικός παράγοντας, 5=παρα πολύ σημαντικός παράγοντας).
Αναφορικά με τους υπόλοιπους παράγοντες που αναφέρεις πως θα μπορούσαν να είχαν συμπεριληφθεί π.χ.
Παράθεση: | 206xs: Επίσης απουσιάζουν παράγοντες όπως πόσα χρόνια κυκλοφορεί ένα μοντέλο στην αγορά σε ποιά φάση στο κύκλο ζωής είναι (μόλις ήρθε έχει κάνει facelift, αντικαθίσταται σε λίγο καιρό?)
Το επίπεδο παθητικής ασφάλειας
Το πόσο φιλικό είναι σε οικογένειες (δυνατότητα διαμόρφωσης εσωτερικού,
ανθεκτιτότητα ταπετσαρίες βάσεις isofix για παιδικό κάθισμα).
Το πόσο έχει πουλήσει (αρκετός κόσμος επηράζεται από τι βλέπει να κυκλοφορεί πολύ). |
είναι γεγονός πως το ερωτηματολόγιο είναι ήδη σχετικά μεγάλο, συνεπώς έπρεπε να κάνω μία επιλογή μεταξύ των παραγόντων. Είναι λογικό κάποιοι να μη συμπεριληφθούν καθώς διαφορετικά το ερωτηματολόγιο δε θα τελειώνε ποτε ...
Αναφορικά με το καύσιμο που αναφέρεις, υπάρχει σχετική ερώτηση στο ερωτηματολόγιο. Συγκεκριμένα η ερώτηση 24 εξετάζει την πιθανότητα αγοράς αυτοκινήτου το οποίο θα χρησιμοποιούσε εναλλακτικές μορφές καυσίμου.
Τέλος αναφορικά με την παρατήρησή σου για τις αξιολογήσεις των υποθετικών μοντέλων που αναφέρεις:
Παράθεση: | 206xs: Το παράδειγμα με το υποθετικό μικρομεσαίο έχει πάρα πολά παραδείγματα για τον μικρό αριθμό μεταβλητών/χαρακτηριστικών ή βάλε περισσότερες μεταβλητές ή λιγότερα παραδείγματα |
ο αριθμός των παραδειγμάτων είναι ο ελάχιστος ικανός αριθμός ώστε να μπορεί να εκτιμηθεί με στατιστική σημαντικότητα η σπουδαιότητα των επιμέρους χαρακτηριστικών. Αν μειώσω τον αριθμό των παραδειγμάτων δε θα μπορέσω να υπολογίσω όλες τις παραμέτρους... Οι συγκεκριμένοι συνδυασμοί που παρουσιάζονται δεν είναι τυχαίοι. Έχουν κατασκευαστεί με τη χρήση εξειδικευμένου software και στατιστικών μεθόδων...
Χαίρομαι πραγματικά για τις εύλογες παρατηρήσεις σου και ελπίζω να σε κάλυψαν οι απαντήσεις μου...
Αναμένω τη συμμετοχή αλλά και τις πιθανές παρατηρήσεις των υπολοίπων μελών που δεν το συμπλήρωσαν ακόμα !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 01:36:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μερικες φορες ειναι απαραιτητα κατι τετοια ερωτηματολογια γιατι μεσω αυτων μπορουμε να δουμε και τις προτιμησεις μας σε πιο ειδικες περιπτωσεις....... anyway συμπληρωσα και εγω το ερωτηματολογιο..... μπαμπη σου ευχομαι καλη συνεχεια.......
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babis_ (babis_) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 13:47:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μου 206kwn σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και πραγματικά με ικανοποιεί το γεγονός που βρήκες χρήσιμο το ερωτηματολόγιό μου !!!
Χαίρομαι πραγματικά που συμμετέχετε ενεργά στην προσπάθειά μου. Να είστε όλοι καλά !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nickzotos (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 1400 (8V) ΧΤ 2001
Ένταξη: 07 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 824 Τόπος: ΝΙΚΑΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μονο σε εμενα ζηταει κωδικο; 
http://www.quad-atv.gr
Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babis_ (babis_) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Απρ 2008, 21:19:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε nickzotos κανονικά δε ζητάει κωδικό και ούτε είναι prive ακόμα όπως ανέφερε ο φίλος Steve...
Υπάρχει κάποιο προσωρινό πρόβλημα στην ιστοσελίδα του topgear που φιλοξενεί την έρευνά μου και γι'αυτό δεν είναι δυνατό να μεταφερθείς εκεί...
Επικοινώνησα με τους ανθρώπους του περιοδικού και μου είπαν πως στις επόμενες μέρες θα έχει διορθωθεί το πρόβλημα !!!
Ελπίζω φίλε μου nickzotos να έχεις τη διάθεση να το συμπληρώσεις μόλις ανεβάσουν και πάλι την ιστοσελίδα !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babis_ (babis_) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2008, 12:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
xaxaxa  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2008, 03:41:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Εγώ προτείνω να τον ευχαριστήσεις μια φορά τώρα που μπήκε στον κόπο, και μια όταν το συμπληρώσει!
Έτσι για να μη ξεχνιόμαστε  | 0ax0ax0ax0ax0a0x0ax0ax0ax0a0xa0x0ax0a0x0a0ax0a0x0ax0a0x0a0ax0a0x0ax0ax0a +1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
babis_ (babis_) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 24 Απρ 2008, 13:56:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αγαπητοί μου φίλοι,
θέλω απλά να σας ειδοποιήσω πως το πρόβλημα στην ιστοσελίδα που έτρεχε η έρευνα του διδακτορικού μου αποκαταστάθηκε και είναι πάλι έτοιμη να δεχτεί τις απαντήσεις όλων όσων δεν έχουν λάβει ακόμα μέρος ....
Υπενθυμίζω το link όπου μπορείτε να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγίό μου !!!
http://www.topgear.gr/surveys/1
Ελπίζω να συνεχίσετε τη βοήθεια όπως και πριν !!!
Εύχομαι σε όλους σας καλό Πάσχα με υγεία και περιμένω τα σχόλιά σας !!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|