PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

CITROEN VISA - Mι16v + YamahaR1 4πετάλουδο + Megasquirt ECU

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
bbant (Βασίλειος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 15 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: Iωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Φεβ 2008, 12:22:21    Θέμα δημοσίευσης: CITROEN VISA - Mι16v + YamahaR1 4πετάλουδο + Megasquirt ECU Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σας αγαπητοί φίλοι του Forum.Με την πρώτη μου αυτή δημοσίευση θα ήθελα να σας κάνω γνωστή μια εφαρμογή που κατά τη δική μου άποψη έχει αρκετό ενδιαφέρον για τα Ελληνικά δεδομένα.

Πριν συνεχίσω, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω εξ' αρχής ότι είμαι επαγγελματίας μηχανικός, υπεύθυνος της βελτίωσης και δεν στοχεύω σε διαφήμιση. Η δημοσίευση γίνεται για λόγους τεχνολογικής ενημέρωσης, δεδομένου ότι διακατέχομαι από το ίδιο πάθος και τις ίδιες ανησυχίες για την απόδοση ενός κινητήρα με εσάς.

Πρόκειται για τον κινητήρα ΧU9J4 1900cc του 405.Βρίσκεται τοποθετημένος σε CITROEN VISA τροποποιημένο σε 4X4 και προορισμένο για αγωνιστική χρήση.

Αρχικά η κυλινδροκεφαλή του κινητήρα έχει υποστεί μελέτη και βελτίωση σε επίπεδο ροής αέρα χρησιμοποιώντας την εργοστασιακή εισαγωγή του συστήματος ΜΟΤRONIC ML4.1 που χρησιμοποιούσε από κατασκευής το αυτοκίνητο.Στη συνέχεια ελήφθησαν μετρήσεις με την custom εισαγωγή και το τετραπετάλουδο της YAMAHA R1. Tα αποτελέσματα αυτών των συγκριτικών μετρήσεων είναι ότι:

1. Η κυλινδροκεφαλή του Μι16 έχει εξαιρετικό σχεδιασμό ήδη από το εργοστάσιο, με σχετικά μικρά περιθώρια (σε σχέση με άλλες κεφαλές), βελτίωσης.

2. Με τη χρήση της χειροποίητης εσαγωγής και το τετραπετάλουδο, η ροή μάζας αέρος πλησιάζει στα επίπεδα ροής, χωρίς καθόλου εισαγωγή αέρος και λίγο ή πολύ αντιλαμβάνεστε τη σημαίνει αυτό.

Η πολλαπλή εξαγωγής αντικαταστάθηκε με το λεγόμενο χταπόδι Spageti από το 309 Gti αν δεν κάνω λάθος, με πολύ ευνοικά αποτελέσματα.

Σε ότι αφορά τους εκκεντροφόρους, αυτοί εστάλησαν για reprofiling στην Νewman Cams.

Ως φίλτρο αέρος χρησιμοποιήθηκε ένα ελευθέρας ροής JR προσαρμοσμένο στο φιλτροκούτι της μοτοσυκλέτας.

Στη συνέχεια αφού προσαρμόστηκε η κυλινδροκεφαλή με τα παρελκόμενα συστήματατά της στο αυτοκίνητο, ήρθε η ώρα της διαχείρησης του κινητήρα

Εδώ επιλέχθηκε ο εγκέφαλος MEGASQUIRT V3 ο οποίος είναι άγραφος αυτόνομος και ανοιχτού λογισμικού. Κατά τη δική μου άποψη είναι μια από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να κάνει κανείς από άποψη κόστους αλλά και δυνατοτήτων. Το "μειονέκτημά" του είναι ότι για να λειτουργήσει απαιτεί πολύ καλό τεχνολογικό υπόβαθρο από τον εγκαταστάτη και αρκετό χρόνο κατά τη φάση της χαρτογράφισης. Η χαρτογράφιση έγινε εξ' ολοκλήρου στο δρόμο και διάφορες συνθήκες φορτίου και στροφών, με τη βοήθεια του DATALOGGER LM-1 της ΙΝΝΟVATE.

Συμπερασματικά: Μετά την επίλυση των διαφόρων προβλημάτων που προέκυψαν κατά το εγχείρημα, ο κινητήρας λειτούργησε άριστα, με όλα τα συστήματα να συνδιάζονται άψογα. Για να σας προλάβω, δυναμομέτρηση δεν έχει γίνει ακόμα, αλλά αν κρίνω από την απόδοση στο δρόμο τα αποτελέσματα θα πρέπει να είναι ικανοποιητηκά.

Οι ερωτήσεις και οι απορίες είναι καλοδεχούμενες. Συγνώμη για τη μακροσκελή περίληψη και ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Φεβ 2008, 14:16:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλημερα Βασιλη!
Πες μας αν θες λιγα λογια για εσενα, καποιες φωτο απο το προτζεκτ σου για να "γνωριστουμε καλυτερα"! Very happy
Ειναι καλο και εποικοδομητικο για ολους μας να γραφουν μηχανικοι στο φορουμ μας μιας και μπορουμε για ορισμενα θεματα να εχουμε αμεσα την "αποψη του ειδικου".
Ολα αυτα φυσικα κρατωντας τα τυπικα προσχηματα.
Καλως ηρθες! Very happy


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Φεβ 2008, 14:39:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια ερωτησουλα. Very happy
Πολυ ωραια ολα τα παραπανω,μα αφου εδωσες ετσι και αλλιως ενα Χ ποσο,σεβαστο θα ελεγα,γιατι δεν προχωρησες σε νεους εκκεντροφορους και κατα προτιμηση με μηχανικα ωστηρια αντι για reprofile και υδραυλικα; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
bbant (Βασίλειος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 15 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 3
Τόπος: Iωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:18:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε ότι αφορά εκκεντροφόρους και ωστήρια, αυτά δεν αλλάχθηκαν καθαρά για λόγους κόστους.Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι δεν είμαι ο κάτοχος του αυτοκινήτου.
Εδω μπορείτε να δείτε κάποιες σχετικές φωτογραφίες:






Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2008, 06:53:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Shocked Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Σεπ 2008, 14:08:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

... no coomment!! Shocked Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1051s (PHP: 62% - SQL: 38%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on