Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 16:49:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια πολυ επιθετικη ευθυγραμμιση (τερμα συγκλιση) μπρος θα ελυνε καπως το θεμα αλλα επειδη ντινος με ενημερωσε σημερα οτι απο βδομαδα ερχονται τα ακρα μας αφησε το για μετα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 16:58:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Μια πολυ επιθετικη ευθυγραμμιση (τερμα συγκλιση) μπρος θα ελυνε καπως το θεμα αλλα επειδη ντινος με ενημερωσε σημερα οτι απο βδομαδα ερχονται τα ακρα μας αφησε το για μετα  |

Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 17:00:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τοση συγκλιση (οκ θα βοηθούσε σε αρκετά πιο άμεση απόκριση της μούρης να αλλάξει κατέυθυνση αλλά: ) δεν θα οδηγούσε σε υποστροφή στην εξοδο αν μείνεις με σταθερό γκάζι?
ή αυτό λύνεται με λιγότερο στρίψιμο στην έξοδο ή μειώνοντας το γκάζι?
επίσης αυτή η συγκλίση δεν δημιουργεί πίεση στο πίσω μέρος που θα δυσκολευεται να ακολουθήσει ή αυτό με τις 22άρες πλέον έχει ξεπεραστεί? (με τις 21 άραγε?)
(επειδή διαβάζουν κι άλλοι μιλάμε για αμάξια με μπλοκέ για να μην μπερδευόμαστε γενικώς)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 17:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανθο ακομα και με 1 απο καθε μερια συγκλιση ο κωλος δε καταλαβαινει τιποτα...
εχω την υποψια οτι ουτε με τα ακρα θα πολυ παρει χαμπαρι...
η σταθεροτητα που εχει πλεον το δικο μου με τα μπιλσταιν και τις 22αρες που εχουν δεσει τραγικα καλα μεταξυ τους ειναι απλα απεριγραπτη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 17:18:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ κατάλαβα...
θέλω 21 και ακρα εμπρός...
τα γνωστά... 620+τοποθέτηση ευρα... (360+260+τ...)
σκεφτόμουν να πάω σε ΤΟΕ από 0,3 συγκλιση που εχω τώρα σε κάθε μεριά αλλά μάλλον ειναι σοφότερο να μπουν πρώτα οι 21 (μην πω και τα ακρα) και μετά βλέποντας και κάνοντας...
πρωτα το σπίτι 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Απρ 2008, 21:03:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
συνέχεια από εδώ
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=251177#251177
Steve έγραψε: | volvos έγραψε: | εναλλακτικα θεωρω οτι στο δικο σου θα ταιριαζε κατι παραπανω απο τελεια η ρυθμιζομενη πισω της whiteline........ |
Ρυθμιζόμενη τί?  |
volvos έγραψε: | σταυρο ναι οι αυσταλοι εχουν βγαλει πισω εξωτερικη (εξω απο αξονα πιανει) ρυθμιζομενη αντιστρεπτικη...αν ψαξεις εχει ανεβασει παπι φωτος...
αλλα αντιπροσωπο ελλαδα γιοκ  |
Δώσε λίγο επωνυμία ή διεθνές site να το κοιτάξω 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 09:41:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.whiteline.com.au
Κωδικοί BPR20Z, BPR20ZS, BPR20XZ
Νομίζω όμως ότι οτιδήποτε συζήτηση για αντιστρεπτικές πρέπει να μεταφερθεί στο ανάλογο τόπικ.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:36:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | http://www.whiteline.com.au
Κωδικοί BPR20Z, BPR20ZS, BPR20XZ
Νομίζω όμως ότι οτιδήποτε συζήτηση για αντιστρεπτικές πρέπει να μεταφερθεί στο ανάλογο τόπικ. |
Κώδικας: | Qty. Code Description AU$
1 BPR20Z Swaybar-h/duty Blade adjustable 220.91
Value of goods: $220.91
Shipping: $152.00
Australian GST: $0.00
GRAND TOTAL: $372.91 |
372.91 AUD = 218.876 EUR
Καλό ε?
Και στην περιγραφή λέει κάτι για 18mm... 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:44:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπαίνει extra και (θεωρητικά, γιατί πρακτικά αν δεν το δουμε δεν μπορουμε να πουμε κάτι) δουλευει αθροιστικά μαζί με την υπάρχουσα 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 16:01:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μπαίνει extra και (θεωρητικά, γιατί πρακτικά αν δεν το δουμε δεν μπορουμε να πουμε κάτι) δουλευει αθροιστικά μαζί με την υπάρχουσα  |
Αθροιστικά?
20.5 (ράβδοι RC) πες για εμάς τους motorsport, και 18mm παραπάνω, ξέρεις τί σημαίνει?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 16:08:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αθροιστικά στην αντιστρεπτική ρε γιδι!!!
οχι στις ραβδους στρέψης
και επειδή δεν ειναι τοποθετιμένη αξονικά όπως η μαμά αντιστρεπτική δεν νομίζ οτι το πάχος της ειναι συγκρίσιμο με το πάχος της μαμά αντριστρεπτική (21 του gti, 22 του rc, 19,5 του 1,6)
μιας και ειναι ρυθμιζόμενη εχει σημασια που θα στην τοποθετήσεις στο σχετικό βραχίονα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 16:21:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | αθροιστικά στην αντιστρεπτική ρε γιδι!!!
οχι στις ραβδους στρέψης
και επειδή δεν ειναι τοποθετιμένη αξονικά όπως η μαμά αντιστρεπτική δεν νομίζ οτι το πάχος της ειναι συγκρίσιμο με το πάχος της μαμά αντριστρεπτική (21 του gti, 22 του rc, 19,5 του 1,6)
μιας και ειναι ρυθμιζόμενη εχει σημασια που θα στην τοποθετήσεις στο σχετικό βραχίονα |
Εννοείται ότι δεν είναι τοποθετημένη αξονικά ρε ούζο...
Και πάλι όμως είναι 18mm συν τα mm της ήδη υπάρχουσας, όπου και να την βάλεις την πρόσθετη 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 16:37:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάτι μου λέει οτι λόγο μοχλου που σχηματίζεται τα 18μμ αντιστοιχουν σε πολύ λιγότερα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 16:55:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | κάτι μου λέει οτι λόγο μοχλου που σχηματίζεται τα 18μμ αντιστοιχουν σε πολύ λιγότερα... |
Όσο λιγότερα και να είναι... αν δεν δούμε μια τοποθέτηση ακριβώς, με την απορία θα μείνουμε.
και πάλι πολλά είναι τα 18mm για πρόσθετη
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 18:31:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει και 20αρα για τους αντρες...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 12 Απρ 2008, 01:18:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ επιμένω στην 23άρα PS............
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 02:05:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ομορφες οι 21...
αισθητη η διαφορα από τις 20αρες του rc
καλήτερος ελεγχος του πίσω μέρους κυρίως στην επαναφορα που δεν "μπαλατζάρει" (αν μπορω να το πω ετσι μπακαλίστικα)
αν και ειχα πει στον αργυρη να το βάλει στο ιδιο υψος με πριν λη εστω μισκο εκατοστό πιο κάτω μου φαίνεται οτι μάλλον εχει κάτσει αν οχι στο ιδιο υψος τότε λιγο ψηλότερα
anyway αυτό διορθώνεται ευκολα αν και το βασικό τώρα ειναι το σηκωμα γυρω στο 1 cm εμπρός και βλέπουμε... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 08:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kai σκεψου οτι η διαφορα αμα το σηκωσεις 1 ποντο ειναι αισθητοτατη προς το χειροτερο με σκληρες ραβδους
εδω ρεζερβα εβγαζα με τις 22αρες και το καταλαβαινα με τη μια...
φαντασου εσυ που ειναι και γυμνο
υψος πισω πρωτα θα φτιαξεις και θα ρυθμισεις μπροστα την αναρτηση και μετα ολα τα αλλα...ειναι αχρηστο τελειως οτι και να κανεις τωρα απλα για να λες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Οκτ 2008, 09:09:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ.
θελει στανταρ μισο με 1 cm πιο κάτω πίσω
και επίσης αντίστοιχο σηκωμα εμπρός
εινα σαν ντραγκστερ τώρα
αυριο το πρωι λογικά θα εχω χρόνο ν ασχολήθώ... χρειάζομαι ενα επιπέδο χώρο βεβαια ... το γκαράζ σου ισως... ε φανταστηκε τάκη 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|