PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νέο MINI Mk2 (2007 facelift)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 19:40:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MINI John Cooper Works Cooper S

http://uk.cars.yahoo.com//26022008/49/mini-john-cooper-works-cooper-s-10.html

Παράθεση:
The name might be a tongue twister, but for big fun in a small package you really can't go wrong with a MINI. And this new John Cooper Works Cooper S is certain to be the best, the JCW alterations further enhancing an already entertaining package. The most obvious change to the spec sheet is the boost in power, the 1.6-litre turbocharged engine now boasting 211bhp. That increase has been achieved by modifications that MINI has tested on its MINI Challenge race cars, the enhancements including new specially polished pistons, a strengthened cylinder head, and a larger turbocharger.

The result of those changes is obviously a faster MINI, the JCW Cooper S managing the benchmark 0-62mph sprint in just 6.5 seconds. That performance isn't at the expense of economy either, the JCW Cooper S still managing a respectable 40.4mpg and 165g/km. Sharper suspension and bigger brakes should ensure that extra performance can be enjoyed to the maximum, while standard equipment has also grown in line with the JCW's range-topping status.

Tuesday February 26



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 04 Απρ 2008, 20:28:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://automoto.flash.gr/news/insurance/2008/3/31/4994id/


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 19:55:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
http://automoto.flash.gr/news/insurance/2008/3/31/4994id/


πάμε στοίχημα ότι αυτό το κουβαδάκι ξεπερνάει τα 30000 ;;;

είναι πάρα πολλά τα λεφτά...αξίζει άραγε....

το παρήγορο μάλλον θα είναι οτι ανάλογες βελτιώσεις θα γίνονται και στο rc.... Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 20:00:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

eλληναρες...
ο καημενος ο αγγλος λεει οτι παιρνει 17 αλογα και παει στα 192...
http://www.mini.com/com/en/john_cooper_works/print_frameset.jsp?content=datasheet_print_hatch_before_11_06.jsp

εμεις γιατι λεμε οτι παει 211 ποτε δε το καταλαβα Evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 20:05:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
eλληναρες...
ο καημενος ο αγγλος λεει οτι παιρνει 17 αλογα και παει στα 192...
http://www.mini.com/com/en/john_cooper_works/print_frameset.jsp?content=datasheet_print_hatch_before_11_06.jsp

εμεις γιατι λεμε οτι παει 211 ποτε δε το καταλαβα Evil


αναφέρεται στο παλιό αυτο που είδες - μάλλον. Wink


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 20:20:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξαναδες το...ειμαστε μετα το 2006
αλλωστε μονο το καινουργιο εχει οβερμπουστ Wink
210 παει το παλιο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Απρ 2008, 21:48:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι!όντως !

στο ένα λέει 26κιλά ροπής κ με over boost 28 κιλά ροπής


κ στο άλλο λέει 25 κ με over boost 27!


μάλλον τα άλογα ντοπάρονται από το μεσογειακό κλίμα μας! Laughing


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 00:46:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ξαναδες το...ειμαστε μετα το 2006
αλλωστε μονο το καινουργιο εχει οβερμπουστ Wink
210 παει το παλιο


ok BHP λέει και είναι διαφορετικά από τα δικά μας HP....
Wink


Brake horsepower
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump, and other auxiliary components such as alternator, power steering, and AC compressor. Thus the prefix "brake" refers to where the power is measured: at the engine's output shaft, as on an engine dynamometer. The actual horsepower delivered to the driving wheels is less. An engine would have to be retested to obtain a rating in another system. The term "brake" refers to the original use of a band brake to measure torque during the test (which is multiplied by the engine RPM and a scaling constant to give horsepower).


[edit] hp (SAE)
In the United States the term "bhp" fell into disuse after the American Society of Automotive Engineers (SAE) recommended manufacturers use hp (SAE) to indicate the net power of the engine, given that particular car's complete engine installation. It measures engine power at the flywheel, not counting transmission losses (or anything after the flywheel).

Starting in 1971 automakers began to quote power in terms of SAE net horsepower (as defined by standard J1349). This reflected the rated power of the engine in as-installed trim, with all accessories and standard intake and exhaust systems. By 1972, US carmakers quoted power exclusively in SAE net hp. The change was meant to 'deflate' power ratings to assuage the auto insurance industry and environmental and safety lobbies, as well as to obfuscate the power losses caused by emissions-control equipment.

SAE net ratings, while more accurate than gross ratings, still represent the engine's power at the flywheel. Contrary to some reports, it does not measure power at the drive wheels.

Because SAE gross ratings were applied liberally, at best, there is no precise conversion from gross to net. Comparison of gross and net ratings for unchanged engines shows a variance of anywhere from 40 to 150 horsepower. The Chrysler 426 Hemi, for example, in 1971 carried a 425 hp gross rating and a net rating of 350 hp.[6]


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 10:08:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε μητσο καθισες βρηκες ολα αυτα την αναλογια δε τη κοιταγες??? Laughing Laughing Laughing Laughing

η διαφορα τους ειναι καπου 2% αν θυμαμαι καλα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 19:26:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ρε μητσο καθισες βρηκες ολα αυτα την αναλογια δε τη κοιταγες??? Laughing Laughing Laughing Laughing

η διαφορα τους ειναι καπου 2% αν θυμαμαι καλα...


ρε πάνο δεν είχα και πολή χρόνο να το ψάξω... τεσπα δεν ξέρω πόση είναι η διαφορά...αν ξέρει κανείς σίγουρα ας μας πει...

τεσπα κουβέντα να γίνεται... ποιό πολύ αφορά τους τουρμπάτους
207 Wink άκηδες...


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TiMoRiS (Argiris)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Mini Cooper S R56

Ένταξη: 06 Ιαν 2004
Δημοσιεύσεις: 420
Τόπος: Πειραιας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Φεβ 2010, 20:51:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TiMoRiS έγραψε:
Άντε με το καλό να είναι ο διάδοχος του 206 αλλά το facelift με τα 170hp και με το μπλοκέ!!! Twisted evil


Τελικά το post μου τότε ήταν προφητικό σχεδόν.

Προχθές αποχωρίστηκα το peugeotάκι μου Crying or Very sad και αντικαταστάθηκε με ένα Mini Cooper S R56 (ίδιο μοτέρ με το RC) οπότε έχω λόγο να μπαίνω ακόμα στο Forum Very happy Very happy Very happy !!!

Από το αμάξι μπορώ να πω ότι έχω ενθουσιαστεί όχι τόσο με τα άλογα του όσο με το πως στρίβει, σε κάνει να νιώθεις χέρας!! Είναι από τα λίγα Turbo αυτοκίνητα της κατηγορίας του που στην στροφή επάνω δεν πετάει μούτρα(φαντάζομαι ότο οφείλεται στο μπλοκέ).

Φαντάζομαι ότι ολο και κάποιον θα πετύχω απο το club όταν πάω μία βόλτα απο τον Στέλιο(salex)! Twisted evil


www.asfaleia365.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0633s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on