Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 00:59:59 Θέμα δημοσίευσης: Μοχλός κιβωτίου ταχυτήτων και 3η |
|
|
ΜΗΠΩΣ αρχισε να τα παιζει το κιβωτιο ταχυτητων μου?
Αυτα τα καταπληκτικα!!!! κιβωτια της peugeot, αυτα τα αριστουργηματα, τα θαυματα της φυσης!!! μηπως εχουν οριο ζωης?
Εξηγουμαι.
Παλαιοτερα ειχα γραψει για την 1η που κουμπωνει δυσκολα οταν το 206 ειναι σε κινηση ακομη κιαν παει με 5χλμ/ω . και ειδικα οταν ειναι κρυο.
Ενταξει παει αυτο - ειπαμε πως δεν ειναι τιποτα ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΑ καπου το εχω ξανακουσει αυτο!!!
Ομως τις τελευταιες 20 μερες παρατηρειται το εξης φαινομενο.
Οταν παω να αλλαξω σε 3η καποιες (λιγες ευτυχως) φορες ο μοχλος σαν να βρισκει στο "χωρισμα" μεταξυ 3ης και 5ης και δεν κουμπωνει οπως θα επρεπε (μονος του) στην 3η. Πρεπει να τραβηξω λιγο πισω και να ξαναπροσπαθησω.
Και ολα αυτα με το συμπλεκτη πατημενο και τις στροφες να χανονται στο πουθενα. Οταν μπει επιτελους η ρημαδα η 3η ειμαι για να κατεβασω σε 2α....σχεδον.
Τι μπορει να σημαινει αυτο?
κανονικα χωρις πιεση ιδιαιτερη οι ταχυτητες στα συγχρονα αυτ/τα κουμπωνουν με τη μια, και να μη θελεις πανε μονες τους και μπαινουν.
Εδω τι γινεται?
Ξερει κανεις κατι?
Δεν πιστευω να ειμαι για νεο κιβωτιο...και να πειτε οτι το σκιζω?
Τουλαχιστον θα πηγαινε ευχαριστημενο.
Για πειτε ρε παιδια.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 07:11:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα...
Εγώ το πρώτο που θα έκανα, πριν οτιδήποτε άλλο, θα ήταν βαλβολίνες γιατί της PEUGEOT είναι πολύ μούφα!...! Αν έχεις κάνει πάνω από 20.000χλμ με τις εργοστασιακές θα πρότεινα να τις αλλάξεις....τουλάχιστον θα σου μείνουν και καλό θα κάνουν όχι κακό..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 10:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DIMIP κοίταξε και στην κατεύθυνση του συχρονιζέ της τρίτης. Mπορεί λόγω πολλών χιλιομέτρων να χρειάζεται άλλαγμα. Σε όλα τα αυτοκίνητα γίνεται αυτό. Όσους έχω ακούσει ανεξαρτήτως μάρκας μετά από κάποια χιλιόμετρα αλλάζουν το συχρονιζέ της τρίτης.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 10:39:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer, όταν λες συχρονιζέ τι ακριβώς εννοείς?
Μήπως έχεις κανένα link μας μας δείξεις και με εικόνες?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:11:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το προβλημα της πρωτης οπως ειπαμε δεν ειναι προβλημα αλλα επιλογη του εργοστασιου
Εγω αραια και που αντιμετωπιζω προβλημα με την οπισθεν η οποια μουλαρωνει και δεν λεει να μπει .το κολπο ειναι να αφησεις εντελως τον συμπλεκτη και μετα να τον ξαναπατησεις
38000 κμ και με εργοστασιακες βαλβολινες οι ταχυτητες δουλευουν βουτυρο....μαλλον το γραναζι της 3ης ηταν ψιλοελλατωματικο εξαρχης
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:20:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | christhehealer, όταν λες συχρονιζέ τι ακριβώς εννοείς? |
chatasos δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς αλλά νομίζω ότι είναι γρανάζι όπου από τις πολλές αλλαγές τρώγονται τα γρανάζια του. Δεν έχω κάποιο link αλλά θα προσπαθήσω να βρω τεχνικό άρθρο (μου είναι πιο εύκολο).
alexandros έγραψε: | Εγω αραια και που αντιμετωπιζω προβλημα με την οπισθεν η οποια μουλαρωνει και δεν λεει να μπει |
Aλέξανδρε αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν προσπαθώ να βάλω όπισθεν και το αυτοκίνητο κινήται έστω και πολύ σιγά, τότε δεν μπαίνει. Tο ακινητοποιώ εντελώς και μπαίνει αμέσως.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:38:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
christhehealer έγραψε: |
Aλέξανδρε αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι όταν προσπαθώ να βάλω όπισθεν και το αυτοκίνητο κινήται έστω και πολύ σιγά, τότε δεν μπαίνει. Tο ακινητοποιώ εντελώς και μπαίνει αμέσως. |
Ελπιζω να κινεισαι προς τα πισω γιατι αμα κινιοσουν προς τα εμπρος θα ακουγες ενα μεγαλοπρεπες γκρουτς απο τα γραναζια που τριβονται 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 15:52:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τον ίδιο θόρυβο θα ακούσεις (γρουτς) όταν προσπαθείς να βάλεις όπισθεν και έχεις έστω και λίγες στροφές στον κινητήρα
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 17:02:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν ποτέ δοκιμάσετε να κάνετε την πιρουέτα αλά Χόλιγουντ, όπισθεν μεταβολή πρώτη και γκάζι, χωρίς ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, θα ακούσετε και γαμ* τα γρουτς! Το ίδιο ισχύει και για την ανάποδη. Εκ πείρας! 8O
Πολύ απλά η 1η και η όπισθεν είναι ασυγχρόνιστες για να μην μπορεί ο οδηγός να τις βάλει με το αυτοκίνητο εν κινήσει.
Πότε επιτέλους θα βγάλουν ένα αυτοκίνητο, μόνο για πιλότους; 8) 8) 8)
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 17:10:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Πολύ απλά η 1η και η όπισθεν είναι ασυγχρόνιστες για να μην μπορεί ο οδηγός να τις βάλει με το αυτοκίνητο εν κινήσει. |
Eμένα επιμένω ότι την πέρνει. Mέχρι να πάρω το κιβώτιο στα χέρια.
Πόσο είπαμε ότι κοστίζει το ZF του 206 cup; 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 23:52:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις, θα το κοιταξω και οταν μαθω κατι θα επανελθω.
αληθεια μια τετοια αλλαγη στο γραναζι ποσο μπορει να κοστισει?
οσο για τα χιλιομετρα 17.000 ειναι πολλα? μαλλον λιγα μου φαινονται και συν τοις αλλοις το προβλημα παρουσιαστηκε τωρα, μεχρι πριν 2 μηνες ολα μελι-γαλα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 10:30:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alexandros έγραψε: | Το προβλημα της πρωτης οπως ειπαμε δεν ειναι προβλημα αλλα επιλογη του εργοστασιου |
Συγγνώμη παίδες, τι έχω χάσει και πού;
Ρωτάω γιατί ήταν η πρώτη μου ερώτηση (δύσκολη 1η αν κατάλαβα καλά) σε service της Peugeot και ήταν το πρώτο "έτσι κάνουν αυτά" που άκουσα. Ήταν τελικά σωστό;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 22:50:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aπλα εχεις χασει το παλιο forum
http://pub15.ezboard.com/bpeugeot206
οπου το δυσκολο κουμπωμα της πρωτης
ηταν κοινη διαπιστωση(και στο 106)μαλλον για να μην μπει κατα λαθος εν κινησει.Με 10 κλμ δεν μπαινει ουτε με σφαιρες με 5 με λιγο ζορι τα καταφερνεις.Στην 3η ομως εχεις 100% προβλημα[/url]
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5259 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Ιούλ 2002, 22:59:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε theflame (καλα με τετοιο καυσωνα ονομα "theflame" και μονο που το γραφω καιγομαιιιιιι),
μην ανυσηχεις για την 1η γιατι ειναι το μοναδικο "ετσι κανουν αυτα" που ειναι σωστο, γιατι μετα απο πολλες συζητησεις καταληξαμε οτι ετσι κανει η 1η.
Τωρα για την 3η, σιγουρα κατι δεν παει καλα γιατι το προβλημα παραμενει.
Ποσο ευκολο ειναι να μου κοιταξουν το κιβ.ταχυτητων?
μηπως λαβω καμια απαντηση του στυλ " Που να κατεβαζουμε σαζμαν τωρα !! ελα τον Οκτωβρη
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Ιούλ 2002, 00:11:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χμμ. Εμένα με 15000 χλμ η πρώτη μου μπαίνει βούτυρο,βασικά όλες οι σχέσεις μου κουμπώνουν χωρίς δυσκολία με λίγη ωθηση,με μόνη ένσταση την 2α μου που όταν είναι κρύα και πας για αλλαγή κάπου γρατζουνάει ελαφρώς και γι αυτο την περνάω πρώτα από το κέντρο,εξάλλου δεν το ανεβάζω και στροφές κρύο. Ωστόσο αργότερα μπαίνει κανονικά και σε πολλές γρήγορες πρώτες,δευτέρες,τρίτες πάει φυσέκι.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|