PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - 16v Rallye 150hp (ατμοσφαιρικά)
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 14:42:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπα,οι Schrick δεν βγαζουν τοσο πολυ δυναμη απλως εχουν παρα πολυ ομοιογενες φασμα και κρατανε ωραια την δυναμη μεχρι τις 7000-7200. Confused

Οι 708 ειναι αρκετα αγριοι και με τα μαμα πιστονια ειναι πολυ δυσκολο να βγαλουν 155 αλογα καθως δεν υπαρχει αρκετος χωρος απο τα πιστονια για να χρονιστουν εκει που πρεπει.
Οχι οτι δεν θα τα βγαλουν,απλως θα ειναι οριακα χρονισμενοι και παλι δυσκολα...

Αφου δεν εχεις χρηματα για πιστονια ή κανε υπομονη και μαζεψε ή εναλλακτικα προσανατολισου σε κατι αλλο,πιο ηπιο φυσικα.
Γιατι παντως κολλησες με τους Cat; Question
Αν ειναι για θεμα κοστολογιου αλλαζει το πραγμα.

-----

Καταρχην ξεκαθαρισες αν αυτοι που φορας ειναι 51 ή μπουμπακια; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 07:54:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά χθες άλλαξα τον πίσω Λ και εφάρμοσα και ένα quickshift της Griffiths Engineering. Με την ευκαιρία μέτρησα και τα PT51 που έχω.

Ελπίζω να τα μέτρησα σωστά και να κάνουν νοήμα σε κάποιους.

Εισαγωγής 4,5 & 3,5 εκ.

Εξαγωγής 4,4 & 3,5 εκ.

Τι λένε τα νούμερα?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 08:29:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λενε οτι μονο ΡΤ51 δεν ειναι αυτα που εχεις στα χερια σου!!! Shocked

Ο μαμα εκκεντροφορος εχει 46,2 με 37,8. Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 08:31:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μπα,οι Schrick δεν βγαζουν τοσο πολυ δυναμη απλως εχουν παρα πολυ ομοιογενες φασμα και κρατανε ωραια την δυναμη μεχρι τις 7000-7200. Confused

Οι 708 ειναι αρκετα αγριοι και με τα μαμα πιστονια ειναι πολυ δυσκολο να βγαλουν 155 αλογα καθως δεν υπαρχει αρκετος χωρος απο τα πιστονια για να χρονιστουν εκει που πρεπει.
Οχι οτι δεν θα τα βγαλουν,απλως θα ειναι οριακα χρονισμενοι και παλι δυσκολα...

Αφου δεν εχεις χρηματα για πιστονια ή κανε υπομονη και μαζεψε ή εναλλακτικα προσανατολισου σε κατι αλλο,πιο ηπιο φυσικα.
Γιατι παντως κολλησες με τους Cat; Question
Αν ειναι για θεμα κοστολογιου αλλαζει το πραγμα.

-----

Καταρχην ξεκαθαρισες αν αυτοι που φορας ειναι 51 ή μπουμπακια; Question


Στέλιο δε θέλω να ξεπεράσω τα 400-450€ για εκκεντρ.
Θεωρώ ότι από όλους τους εκκεντρ. οι CAT έχουν την καλύτερη σχέση απόδοσης/τιμής.

Για το τι έχω μέσα, μόλις ανοιχτεί το μοτέρ, θα ενημερώσω αμέσως..


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 08:37:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν ειναι να μεινεις στα μαμα πιστονια,βαλε μεταχειρα PS ρε...
Εναλλακτικα,αν θες κατι πιο πολιτισμενο,τοτε βαλε Schrick(που το συνιστω).

Ολα τα υπολοιπα ξεφευγουν και σε κοστολογιο χωρις να βγαλουν επιπλεον δυναμη σε σχεση με τα προαναφερομενα εκτος και αν πας σε κατι αλλο το οποιο θα χρειαζεται πιστονια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 09:02:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Λενε οτι μονο ΡΤ51 δεν ειναι αυτα που εχεις στα χερια σου!!! Shocked

Ο μαμα εκκεντροφορος εχει 46,2 με 37,8. Exclamation


Φίλε μέτρησα ένα δόντι (οποιοδήποτε) από τον κάθε εκκεντροφόρο.

Γύρισα το παχύμετρο δεξιά - αριστερά μέχρι να πετύχω το μεγαλύτερο μέτρημα τόσο στο πλάτος όσο και στο μήκος. Σωστά έκανα?

Ενδιάμεσα των δοντιών γράφει Sportcam (το μοντέλο της Kent) και στο πλαί KCPT51, επίσης΄ο ένας γράφει IN & EX για εισαγωγής και εξαγωγής

Οι διαστάσεις τι έπρεπε να είναι δηλαδή σε σχέση με τον μαμα?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 09:32:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
Φίλε μέτρησα ένα δόντι (οποιοδήποτε) από τον κάθε εκκεντροφόρο.

Γύρισα το παχύμετρο δεξιά - αριστερά μέχρι να πετύχω το μεγαλύτερο μέτρημα τόσο στο πλάτος όσο και στο μήκος. Σωστά έκανα?

Ναι,σωστα το εκανες. Wink

greenpug106 έγραψε:
Ενδιάμεσα των δοντιών γράφει Sportcam (το μοντέλο της Kent) και στο πλαί KCPT51, επίσης΄ο ένας γράφει IN & EX για εισαγωγής και εξαγωγής

Αυτο δεν σημαινει απαραιτητα κατι καθως ο καθενας μπορει να χαραξει επανω στα εκκεντρα οτιδηποτε.
Και του Θωμα εγραφαν τους κωδικους και ομως... Confused

greenpug106 έγραψε:
Οι διαστάσεις τι έπρεπε να είναι δηλαδή σε σχέση με τον μαμα?

Μεγαλυτερες απο αυτες των μαμα.
Πχ αν ο μαμα εχει 46,2 με 37,8(βυθισμα περιπου 8,5) τοτε ο Kent πρεπει να εχει περιπου 47,5 με 37,8 για να σου βγαλει βυθισμα 9,7(ή περιπου 10 που λεει η Kent).
Τα νουμερα ειναι υποθετικα,απλα μιας και μιλαμε για εκκεντροφορους δρομου,οι δυο αξονες δεν μπορουν να εχουν μικρες διαφορες οποτε αφαιρωντας το μηκος του ενος αξονα απο τον αλλον,θα πρεπει να σου δινει χονδρικα το βυθισμα που αναφερει η Kent στο site της.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 10:18:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 16:27:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... Confused

Πολεμο γιατι Στελιο?
Πριν δεν ειπες οτι δεν ειναι σωστα τα νουμερα?
Για το κοστος γιατι λες οτι ξεφευγουν?αφου οι ΚΑΤ ειναι στα 450 περιπου.


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 16:46:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... Confused


Σύμφωνα με την Kent Cams

PT51 lobe height is
47.70 mm inlet
47.00 mm exhaust

Regards

Technical dept.

Όσον αφορά τα δικά μου δεν είχα σπίτι παχύμετρο αλλά είχα μαμά έκκεντρα από GTi (τα πήρα για να κάνω reprofile αλλά τελικά άλλαξα γνώμη). Συνεπώς τα έβαλα μαζι, διπλα δίπλα, ενάντια τα ίδια δόντια, συνδύασα τα δόντια κλπ και φαίνεται καθαρά ότι αυτά που αγόρασα είναι ψηλότερα δηλαδή αγριότερα.

Αυτά προς το παρόν.

Κάποιες φώτος που έβγαλα.

Σε όλες τις φωτογραφίες τα Kent είναι τα κάτω εκτός την 327 που είναι τα π'ανω.

http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0321Medium.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0322Medium.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0323Medium.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0324Medium.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0325Medium.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0326Medium.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y201/Greenpug/HPIM0327Medium.jpg


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2008, 16:47:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Pughell έγραψε:
Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... Confused

Πολεμο γιατι Στελιο?
Πριν δεν ειπες οτι δεν ειναι σωστα τα νουμερα?
Για το κοστος γιατι λες οτι ξεφευγουν?αφου οι ΚΑΤ ειναι στα 450 περιπου.


Για καινούργια cat εγώ πήρα τιμή από Ελλάδα 700+ ευρώ


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάρ 2008, 01:52:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

greenpug106 έγραψε:
RASTAVIPER έγραψε:
Pughell έγραψε:
Θωμα ο Κωστας(greenpug106) εχει τα νουμερα που χρειαζονται για τους 51.
Προβλεπω πολεμο... Confused

Πολεμο γιατι Στελιο?
Πριν δεν ειπες οτι δεν ειναι σωστα τα νουμερα?
Για το κοστος γιατι λες οτι ξεφευγουν?αφου οι ΚΑΤ ειναι στα 450 περιπου.


Για καινούργια cat εγώ πήρα τιμή από Ελλάδα 700+ ευρώ


''ι Cat παντως δεν ειναι ακριβοι,περιπου στα 450Ε το σετ κανουν...
Τωρα για τους Piper,ακομα δεν εχω βρει καμια φτηνη ακρη... Sad

Γενικα παντως απο οτι φαινεται,καλυτερα ενα ηπιο street προφιλ με εμφαση στην ροπη παρα στο στροφαρισμα,αφου δεν μπορει να το παρακολουθησει ο εγκεφαλος. ''
by Pughell


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάρ 2008, 08:47:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιθανόν η τιμή που θυμάμαι να είναι για τα Kent Cams.

http://www.dynotech.gr/v2/index.php?cat_id=281

Όπως φαίνεται στο σύνδεσμο οι 708 έχουν 480 Ευρώ με το ΦΠΑ


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάρ 2008, 15:31:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά 6 μοντέλα από CAT κάνουν για το RALLYE, χωρίς turbo και πιο extreme καταστάσεις από το επίπεδο που θέλω.
Είναι οι:
1321719
1321717
1321703
1321705
1321718
1321708

Από όλα αυτά τα παραπάνω, ο 708 βρίσκεται στη μέση περίπου όσο αφορά τη διάρκεια του 0.1mm+cl στα 256, αφού το πιο χαμηλό ξεκινάει στα 246 και φτάνει μέχρι 264.
Όμως σχετικά με το 1.0mm+cl, έχει τη μεγαλύτερη από τα 6 μοντέλα, στο 230.
Επίσης, στο maximum lift, οι 708 έχουν το πιο μεγάλο νούμερο στο 10.00 / 10.00mm, ενώ οι άλλοι ξεκινάνε από 8.70 / 8.70mm και οι αμέσως μικρότεροι φτάνουν στο 9.35 / 9.35mm.

Μπορεί κάποιος στην πράξη να εξηγήσει τις παραπάνω διαφορές, δηλαδή πώς θα συμπεριφέρεται το αμάξι με τον 708 στο δρόμο, σε σχέση με κάποιο άλλο μοντέλο από τα παραπάνω?


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2008, 08:01:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειπα πολεμο γιατι τα νουμερα που ειχε πει στην αρχη ο Κωστας,ηταν μικροτερα και απο τα μαμα εκκεντρα.
Αφου ομως το διασταυρωσε και συμφωνει με την Kent,γραψε ακυρο.
Τωρα μενει να εξακριβωσεις και εσυ τα δικα σου αν ειναι οντως γνησια ή οχι.

-----

Σχετικα με την τιμη των Cat,με εξαιρεση δυο προφιλ τα οποια ειναι αντιγραφες των PS και πουλιουνται περιπου 100 ευρω ακριβοτερα,τα υπολοιπα κοστιζουν περιπου 480Ε(με το ΦΠΑ μεσα).

Τωρα οσο αφορα την τεχνικη επεξηγηση,η Cat με την σειρα που τα εχει στο site,ηδη τα βαζει βαση αγριοτητας,δηλαδη οσο πιο αγριο ειναι ενα σετ,τοσο πιο χαμηλα βρισκεται στην λιστα τους.
Απλως διαφοροποιουνται τα χαρακτηριστικα τους,αλλα εχουν περισσοτερες μοιρες και αλλα πιο μεγαλο βυθισμα.

Αυτο που θα σας δειξει αμεσα πιο σετ ειναι αγριοτερο και κατα ποσο,ειναι το δευτερο που αναφερει μοιρες καθως εκεινο το νουμερο ειναι η πραγματικη διαρκεια των εκκεντροφορων. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 31 Μάρ 2008, 11:40:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:

Αυτο που θα σας δειξει αμεσα πιο σετ ειναι αγριοτερο και κατα ποσο,ειναι το δευτερο που αναφερει μοιρες καθως εκεινο το νουμερο ειναι η πραγματικη διαρκεια των εκκεντροφορων. Wink

Ωχ,ωχ επιβεβαιωνεις τα λεγομενα μου..Οι708, λοιπον πρεπει να ειναι οι ΠΙΟ αγριοι,αφου εχουν το υψηλοτερο νουμερο απο τα 6 μοντελα στο 230...
Αντε να δουμε..


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Απρ 2008, 23:08:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν όπως είχα πει, το μοτέρ θα ανοιγόταν και ό,τι έβρισκα, θα το έλεγα χωρίς εμπάθεια ή κανένα λόγο να κρύψω την αλήθεια..

-Τελικά, όντως οι εκκεντροφόροι που φορούσα ήταν KENT 51.
-Όντως έγινε ροϊκή
-Έγινε και πλάνισμα, έστω και σε μικρή κλίμακα
-Η φλάντζα βρέθηκε να είναι η μαμά η παχιά

Σχετικά με το σασμάν, παραθέτω τις φωτογραφίες:



Τελικά όντως, όπως μου είχε πει και ο άλλος μάστορας που άνοιξε το σασμάν, φοράω τα μικρά πλανητικά με τον μικρό πύρο.Αλλά δεν είναι και απόλυτα λάθος, καθώς πληροφορήθηκα ότι τα 8v του 97 φοράγαν τον μικρό πύρο με τα μικρά πλανητικά, ενώ τα 8v του 98 φοράγανε όπως και τα 16v, τον μεγάλο πύρο με μεγάλα πλανητικά.Επίσης 2 ρουλεμάν βρέθηκαν να χρειάζονται αντικατάσταση.

Άρα ο λόγος που δεν πήγαινε το αμάξι, εξακολουθεί να μένει μυστήριο...
Λέω να δω κανένα X-Files, μπας και μου έρθει καμιά ιδεά...



ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 07:51:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανενα Rallye/GTi δεν φορεσε ποτε του μικρα πλανητικα. Exclamation

Αυτος που στο ειπε ειναι ανιδεος,για να μην πω τιποτα πιο χοντρο.
Και αν θες να σου δωσω και επεξηγηση,εκτος απο την εμπειρια που εχω στο θεμα,δες και την ομολογκασιον για Ν που εχουν ολα τα Rallye και βγαλε συμπερασμα.

Απο εκει και περα αν τα εκκεντρα σου ειναι γνησια PT51 τοτε ή το συγκεκριμενο προφιλ δεν δουλευει ή η κεφαλη ειναι για τα μπαζα.


EDIT
η συνέχεια για τα κιβώτια εδώ
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=249930#249930

Εκ της MOD Team
MEMsound
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 09:11:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RASTAVIPER έγραψε:
Λοιπόν όπως είχα πει, το μοτέρ θα ανοιγόταν και ό,τι έβρισκα, θα το έλεγα χωρίς εμπάθεια ή κανένα λόγο να κρύψω την αλήθεια..

-Τελικά, όντως οι εκκεντροφόροι που φορούσα ήταν KENT 51.
-Όντως έγινε ροϊκή
-Έγινε και πλάνισμα, έστω και σε μικρή κλίμακα
-Η φλάντζα βρέθηκε να είναι η μαμά η παχιά


Για τα Kent πως το συμπέρανες φίλε?

Τα μέτρησες και βρήκες αυτά που έγραψα πιο πάνω?

Η απλά είδατε τις στάμπες (χαραγμένα χαρακτηριστικά)?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 03 Απρ 2008, 09:47:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου αρεσει που εγω νομιζα οτι μιλησατε και μετρησε με παχυμετρο τους εκκεντροφορους οποτε τους βρηκε και ΟΚ... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Επόμενη
Σελίδα 22 από 31

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3865s (PHP: 61% - SQL: 39%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on