PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Porsche GT3 RSR (2008)

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2008, 18:24:38    Θέμα δημοσίευσης: Porsche GT3 RSR (2008) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΡΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΧΡΩΜΑ Laughing

Γερμανικός αγωνιστικός ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ πύραυλος...



http://automoto.flash.gr/news/insurance/2008/3/4/4989id/

Η ισχυρότερη αγωνιστική 911 με την κωδική ονομασία Porsche GT3 RSR μπαίνει στο νέο έτος σημαντικά βελτιωμένη κα με εκτενείς τροποποιήσεις. Το ισχυρότερο αγωνιστικό μοντέλο που βασίζεται στην Porsche 911, το οποίο πέρσι απέσπασε νίκες στους 24ωρους αγώνες του Λε Μαν και του Σπα, καθώς και μια γενική νίκη στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ, συμμετέχει στην κατηγορία GT2 των διεθνών αγώνων μεγάλων αποστάσεων. Το πιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό της νέας GT3 RSR είναι το μπροστινό μέρος, όπου τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Οι περισσότερες καινοτομίες, ωστόσο, είναι κρυμμένες κάτω από το βελτιστοποιημένου βάρους αμάξωμα.

Εκτός από τα άμεσα ορατά πρόσθετα σπόιλερ στην μπροστινή ποδιά, τα λεγόμενα φλικ, έχει τοποθετηθεί ένας βελτιστοποιημένος αεραγωγός με ανασχεδιασμένες πλευρικές εξαγωγές αέρα που δημιουργεί μεγαλύτερη αρνητική άντωση και μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται η αεροτομή του προηγούμενου μοντέλου. Πραγματοποιήθηκαν επίσης εκτενείς αλλαγές στα χαρακτηριστικά κινηματικής, με αποτέλεσμα η μηχανική πρόσφυση να έχει αυξηθεί σημαντικά. Επίσης, υπάρχουν πλέον περισσότερες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης.

Ο επίπεδος κινητήρας των 3,8 λίτρων της GT3 RSR παραμένει ο ίδιος, εκτός από κάποιες μικρές βελτιώσεις σε λεπτομέρειες. Αποδίδει 465 ίππους στις 8.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 460 Nm στις 7.250 σ.α.λ. Ο κόφτης σε αυτό το αποδοτικό εξακύλινδρο σύνολο επεμβαίνει στις 9.400 σ.α.λ.

Ένα μεγάλο μέρος της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιείται στο εντελώς νέο κιβώτιο ταχυτήτων της GT3 RSR προέρχεται από το σπορ πρωτότυπο RS Spyder. Το σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο που ανέπτυξαν οι μηχανικοί της Porsche είναι σημαντικά ελαφρύτερο σε σχέση με την προηγούμενη έκδοσή του. Οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί σημαντικά. Η επίπεδη γωνία των ημιαξονίων προσφέρει στις αγωνιστικές ομάδες περισσότερες επιλογές ρύθμισης της ανάρτησης.

Εκτός από την GT3 Cup και την GT3 Cup S, η GT3 RSR είναι το τρίτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην Porsche 911 και προσφέρεται από την Porsche Motorsport. Τη στιγμή αυτή βρίσκονται στη φάση παραγωγής και παράδοσης σ ολόκληρο τον κόσμο τριάντα πέντε μονάδες αυτού του ταχύτερου και ισχυρότερου αγωνιστικού μοντέλου μεγάλων αποστάσεων που κατασκευάζεται στο Weissach.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της Porsche GT3 RSR (2008)

Κινητήρας

Εξακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας μπόξερ, υδρόψυκτος, 3.795 κ. εκ., διάμετρος: 76,4 mm, διαδρομή: 102,7 mm, 465 ίπποι στις 8.000 σ.α.λ., ροπή: 430 Νm στις 7.250 σ.α.λ., περιοριστές αέρα: 2 x 29,5 mm, κόφτης στις 9.400 σ.α.λ., τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ, ξεχωριστές πεταλούδες γκαζιού, κεντρική εισαγωγή αέρα, ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης κινητήρα MS 4.0, σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ποιότητα καυσίμου: αμόλυβδη Super Plus RON 98.

Σύστημα μετάδοσης

Κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων σειριακής λειτουργίας, εναλλάκτης θερμότητας λαδιού/νερού, σφόνδυλος ενιαίας μάζας, μοχλός υδραυλικής απεμπλοκής, τρίδισκος συμπλέκτης από ανθρακονήματα, κίνηση πίσω, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης 45/65%.

Αμάξωμα

Μονοκόκ αμάξωμα (βασισμένο σε αυτό της GT3 RS) από χάλυβα γαλβανισμένο εν θερμώ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό μέρος με σπόιλερ, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό υποδάπεδο, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, ρεζερβουάρ ασφαλείας 90 λίτρων με λειτουργία ταχείας πλήρωσης, γρύλος αέρα, συγκολλημένος κλωβός ασφαλείας, αγωνιστικό κάθισμα τύπου μπάκετ (μόνο οδηγού) με φλογοεπιβραδυντική επένδυση, ζώνη ασφαλείας έξι σημείων προσαρμοσμένη για χρήση του στηρίγματος κεφαλιού και αυχένα HANS, ηλεκτρικό σύστημα πυρόσβεσης.

Ανάρτηση

Μπροστά: άξονας με γόνατα McPherson, αμορτισέρ αερίου τεσσάρων
δρόμων Sachs, διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό), μπροστινά ψαλίδια με ρύθμιση κάμπερ, ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκός και στις δύο πλευρές, ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης.
Πίσω: άξονας πολλαπλών συνδέσμων με σταθερό υποπλαίσιο, αμορτισέρ αερίου τεσσάρων δρόμων Sachs, διπλά ελατήρια (κύριο και βοηθητικό), ενισχυμένη συνδετική ράβδος πίσω άξονα ρυθμιζόμενη σε άπειρες θέσεις, ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκός και στις δύο πλευρές.


Φρένα

Σύστημα φρένων με μπάρα εξισορρόπησης.
Μπροστά: μονές εξαπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες, εσωτερικά αεριζόμενες, διάμετρος 380 mm, αγωνιστικά τακάκια.
Πίσω: μονές τετραπίστονες αλουμινένιες σταθερές δαγκάνες, εσωτερικά αεριζόμενες, διάμετρος: 350 mm, αγωνιστικά τακάκια.
Τροχοί

Μπροστά: ζάντες ελαφρού κράματος τριών τμημάτων BBS (11J x 18-34) με κεντρικό μπουλόνι.
Πίσω: ζάντες ελαφρού κράματος τριών τμημάτων BBS (11J x 18-12.5) με κεντρικό μπουλόνι.

Ηλεκτρικό σύστημα

Οθόνη Motec με ενσωματωμένο σύστημα καταγραφής δεδομένων, ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, μπαταρία: 12 V, 50 Ah, εναλλάκτης 140 Ah.

Βάρος

Περίπου 1.225 κιλά σύμφωνα με τους κανονισμούς του A.C.O., 1.200 κιλά σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA.

Η τιμή της GT3 RSR στη Γερμανία είναι 349.800 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.

http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15506.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15512.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15507.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15508.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15510.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15509.jpg
http://automoto.flash.gr/_img/news/bigimage15511.jpg

εεεεεε ωραια εξάτμιση..
λέτε να κάνει θόρυβο...

τα specs δεν τα σχολιάζω...
Shocked Shocked Shocked Shocked Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

δεν ξέρω αν προσέξατε το βάρος... Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2008, 18:31:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ααα μάλιστα υπάρχει και πιο "ηπια" εκδοση (και πιο φθηνή .. μόλις 250,000 Euro) για το σχετικό cup...
2008 Porsche 911 GT3 Cup S
http://www.topspeed.com/cars/porsche/2008-porsche-911-gt3-cup-s-ar51917.html

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2008, 18:33:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αααα Νο2
και απλή 2008 Porsche 911 GT3 Cup (χωρίς το S) Laughing
http://www.topspeed.com/cars/porsche/2008-porsche-911-gt3-cup-ar48255.html

Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2008, 18:36:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αααα Νο3
και για όσους οι αγωνιστικές κατασκευές τους πέφτουν λίγο υπερβολικές και δεν αντέχουν το στροφάρισμα...
υπάρχει κατι γι αυτούς σε τουρμπο ...
2008 Porsche 911 GT2
http://www.topspeed.com/cars/porsche/2008-porsche-911-gt2-ar39695.html
Παράθεση:
The base price of the car in Germany is Euro 159,100.-, the market price including 19 per cent value-added tax Euro 189,496.

Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2008, 20:39:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έχει βγάλει κανα άτοκο η Porsche να τσιμπήσουμε κάτι με δόσεις?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0488s (PHP: 73% - SQL: 27%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on