Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
PUGMAD (Γίωργος) Νέος χρήστης

 206 1.1 (8V) ΧΝ (2001)
Ένταξη: 17 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: Ρέθυμνο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 19:00:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν ήταν ο όμιλος VAG για άλλη μια φορά από πίσω (μηχανικά) το όλο εγχείρημα θα ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρον...
Εν πάση περίπτωση, η Audi (και ο VAG) δεν φαίνεται να θέλει να ακολουθήσει το project 100% και έτσι δίνει έναν TSi 2,0 και προεραιτικά το DSG και αν θα πάει καλά το προτζεκτ της ΚΤΜ μπορεί και να φιάξει... δικό της!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 19:02:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψάχνουν και αντιπροσώπους ανά τον κόσμο...
Ενδιαφέρεται κανείς 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2008, 19:30:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RESPECT!!!!!!!!
http://uk.cars.yahoo.com//26022008/49/ktm-x-bow-28.html
Παράθεση: | KTM X-Bow
We love the fact that this wild-looking KTM car came about after a bunch of enthusiastic engineers from KTM decided to build a fun sports car. Usefully, they had some friends at nearby Audi who came up with the powerplant - the 236bhp 2.0-litre turbocharged unit that's found under the hood of everything from the A4 to the TT. The difference with the KTM though is the fact that instead of hauling along a luxurious saloon or smart coupé, that 236bhp only has to shift a small amount of lightweight metal and carbon-fibre. KTM is quoting a dry weight of 721kg, so even full of oil, fuel and a driver and passenger the X-Bow should be under 1,000kg. And light means fast, and precise, the X-Bow promising to be both.
It's hardly surprising then to find that it's able to sprint to 62mph in just 3.9 seconds, its grip and pace meaning it's likely to be almost impossible to keep up with one at a circuit. And just look at it; there is real beauty in its raw functionality. We want one.
Tuesday February 26 |
δειτε και τις υπόλοιπες φωτογραφίες... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|