Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 16:33:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή φόραγα στο Rallye μου, είναι πολύ καλύτερες και σε χτυπήματα απο γνωστές άλλες αναρτήσεις που προτείναν κατακαιρούς μερικοι μερικοί. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 17:01:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jim207GT έγραψε: | Επειδή φόραγα στο Rallye μου, είναι πολύ καλύτερες και σε χτυπήματα απο γνωστές άλλες αναρτήσεις που προτείναν κατακαιρούς μερικοι μερικοί. |
καλα σιγουρα απο καποια αλλη coil over θα ναι καλυτερη αλλα γενικα τωρα ειναι λυση η coil over σε ενα ολακαινουριο αμαξι βολτας?εκτος αν το θες μονο για πιστες κτλ. αλλα σε καθημερινη χρηση κουραζεται κ το αμαξι και εσυ...δεν ειναι τυχαιο που πολλες coil over γραφουν only for off road use
dont use in public roads κτλ.
σου μιλαει καποιος που χει coil over στο αμαξι του το παλιο κ το χει ακομα ε....δεν μιλας με κανεναν παππου που χει την μεση του κτλ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος
106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 17:54:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | Jim207GT έγραψε: | Επειδή φόραγα στο Rallye μου, είναι πολύ καλύτερες και σε χτυπήματα απο γνωστές άλλες αναρτήσεις που προτείναν κατακαιρούς μερικοι μερικοί. |
καλα σιγουρα απο καποια αλλη coil over θα ναι καλυτερη αλλα γενικα τωρα ειναι λυση η coil over σε ενα ολακαινουριο αμαξι βολτας?εκτος αν το θες μονο για πιστες κτλ. αλλα σε καθημερινη χρηση κουραζεται κ το αμαξι και εσυ...δεν ειναι τυχαιο που πολλες coil over γραφουν only for off road use
dont use in public roads κτλ.
σου μιλαει καποιος που χει coil over στο αμαξι του το παλιο κ το χει ακομα ε....δεν μιλας με κανεναν παππου που χει την μεση του κτλ |
Για σας που τα έχετε φάει στη μάπα.. δεν χρειάζεται να τα ακούσετε...
Οσοι για πρώτη φορά βάζετε σκληρή ανάρτηση..:
Το rallye το αγόρασα καινούριο πρίν 5 χρόνια, και αφού πέρασα καλά 1-2 χρόνια με τις κίτρινες ΚΟΝΙ (αψογες οι μπροστά.. μέτριες οι πίσω) άρχισα τα παιχίδια με BILSTEIN grN, αζωτου, κτλ...
Σκοπός μου ήταν το απόλυτο στρίψιμο σε δεξιοτεχνίες, GP και βουνά...
Για κάποιους που δεν κάνουν ούτε τα παραπάνω μια σκληρή ανάρτηση είναι υπερβολή... όχι τόσο για τα κοπανήματα, όσο για τον αμάζευτο που θα έχι το αυτοκίνητό σας σε λίγα χρόνια..
Πλέον το 106 κόστισε πριν μία εβδομάδα παράπάνω από 2000 ευρώ σε μαζέματα ... και πόσα να έχω δώσει τα τελευταία 1-2 χρόνια.
Αφήστε το αμαξάκι σας έτσι, να σας μείνει, και πάρτε ενα 13άρι με 3.000 και βγάλτε πάνω του 'ολες τις ανωμαλίες. Τη χαρά που σας δίνει ένα αυτοκίνητο που είναι αποκλειστικά για αυτή τη χρήση δεν σας τι δίνει το ολοκαίνουριο και πανάκριβο 207, αν υπολογίσουμε και το τίμημα των γαμ****τικων που αρχίζεις να πληρώνεις σε λίγο καιρο...
ναι ξέρω.. παλι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 18:00:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γιωργο διαφωνω μαζι σου
εχω εδω και 80000χλμ φορεμενες στενοπιατελες αναρτησεις στο 206 με 280λιμπρες ελατηριο
ολοι μου λεγαν απο την αρχη οτι θα σκορπισει το αμαξι και οτι θα τριζει και οτι θα θα θα θα
μετα απο τοσα χλμ βαναυση οδηγηση μεσα στην αθηνα και καμια 500+αρια γυρους πιστα δεν εχω δει να εχει παθει κατι παραπανω το αμαξι μου απο π.χ του ψ λαλακη που πηγε και εβαλε hr με αμορτισερ 206rc για να μη κοπαναει κλπ κλπ
η σκληρη αναρτηση και το γραμμικο ελατηριο μπορει να ειναι κουραστικα καποιες φορες αλλα καταπονουν πολυ λιγοτερο ενα αμαξωμα απο μια μαλακη χαμηλωμενη αναρτηση που τερματιζει για πλακα...
και εν τελει μια σωστη και μελετημενη coilover αναρτηση ειναι κατι που αν συμβιβαστεις με τη μειωμενη ανεση μονο καλο μπορει να εχει σε ενα αμαξι που προσπαθει να ειναι all around με κακη σπορτ αισθηση κλπ κλπ κλπ
υ.γ. η πεζο σπορτ του κονδωρα για το 207 το ξανατονιζω οτι εχω σοβαρες υποψιες οτι δεν εχει καμια σχεση με τα προιοντα της πεζο σπορτ γαλλιας αφου ο γαλλος ακομα δεν εχει βγαλει τιποτα για το 207 . . .
πολυ πιθανο να ειναι π.χ μια kw3 χωρις αυτοκολλητακια..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος
106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 18:49:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλά κάνεις και διαφωνείς.. μιας και δεν κατάλαβες καλά τι εννοώ...
Αν μιλάμε για KW πχ συμφωνώ πως είναι καλύτερα απο οποιαδήποτε πιο φτηνά (αλλά όχι πιο σωστά λειτουργικά) παντρέματα τύπου BILSTEIN-EIBACH κτλ...
Αν τέτοιου επιπέδου (KW) ανάρτηση μιλάμε για το 207 τότε μάλιστα.. Αν όμως το προιον που φέρνει ο Κόνδωρας είναι αγωνιστικών προδιαγραφών τότε ισχύει το παραπάνω πόστ μου.
Επειδή τώρα που το καλοσκέφτομαι ΑΠΟΚΛΕΙΩ να φέρνει κάτι τόσο εξειδικευμένο.. αλλά μάλλον μια καλή coilover βόλτας... ακυρο το παραπάνω ποστ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 19:33:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
re γιωργο αφου το ξερεις καλυτερα απο τον καθε ενα οτι μια καλη αναρτηση αγωνιστικου επιπεδου για ραλλυ χρηση
(προφλεξ-ολινς-πεζο σπορτ ) ειναι πιο μαλααακες απο οποιαδηποτε κουτσουροαναρτηση σε λακουβες και κοπανημα αν καταλαβες τι εννοω
οσες πεζο σπορτ εχω δει σε 206-106 ηταν ολες μια χαρα απο σκληροτητα για καποιον που ηξερε τι αγοραζει ...
και σε καμια περιπτωση πιο σκληρες ή κουραστικες απο π.χ μια kw ή μια pss.
to oti λεμε μια ανρτηση αγωνιστικη (οταν μιλαμε για ραλλισια ασφαλτινη χρηση οχι πιστας) δε παει να πει οτι ειναι δυσχρηστη πολυ σκληρη και απιθανο να χρησιμοποιηθει στο δρομο
τωρα θα μου πεις ποιος μαλ**ας παει και δινει τοσα λεφτα για τετοια αναρτηαη για να τη χρησιμοποιει στο δρομο......
δηλαδη π.χ η πεζο σπορτ για το 106 που εχει 1000+++
πανακριβη, αχρηστη για χρηση δρομου αλλα τρομερο κρατημα απο αλλο πλανητη σε βουνο που καποιοι εκει πανω εκανα χρονια να το αντιγραψουν.... και απο σκληροτητα τιποτα το ιδιαιτερα πιο σκληρο απο
π.χ μια kw3 ή μια pss ή ακομα και ενα σετ του κωλου bilstein-eibach...
αρα? ναι μεν αχρηστη για χρηση δρομου εκτος αν εισαι βλαμενος με προβληματα επικοινωνιας (ειμαι καλα και με λενε παναγιωτη)
αλλα σιγουρα καλυτερη αιωνες απο τις πιο πανω που ειναι κοντα σχετικα στα λεφτα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 20:14:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι μεν αλλα για την μαμα αναρτηση που χει τωρα το 207 gt η ακομα καλυτερα το rc γιατι δεν συγκρινετε??
....γιατι εγω την βλεπω πολυ καλη ουτε βαρκα ειναι ουτε τπτ....πιστευω πως ενα κλικ ακομα πιο σκληρη οπως ειναι του rc οτι ειναι παρα πολυ καλη αναρτηση για χρηση δρομου...και να οδηγεις ως πολυ γρηγορα...ετσι κ αλλιως το τερμα που σου δινει η coilover στο δρομο ειναι παλαβο να μπαινεις ετσι
και μεσα σε χρηση δρομου να βαλουμε και ταξιδια 6-7 ωρες κανεις
με μια coil over κ γινεσαι κουδουνι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 13:44:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο τα λίγα που ειπα με "κονδωρα" γιατί επηζε εκείνη την στιγμή ...
πίσω ΔΕΝ ειναι ρυθμιζόμενη σε υψος
τα ελατήρια (κλασσίκα) είναι eibach (όπως και στην αντίστοιχη για 206)
και απ ότι κατάλαβα δεν ειναι αυτούσια από PS Γαλλίας
κάτι μου λέει οτι μιλάμε για κάτι αντίστοιχο με την ρουτιερ για 206.
περισσότερα θα ξέρω μέσα στην εβδομάδα που θα πάω από εκεί να παραλάβω κάτι πραγματάκια που εχουμε παραγγείλει για 206, γιατί τηλεφωνικά δεν μου αρέσει να κουράζω τον άλλο με 300 ερωτήσεις...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 13:49:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ενα πουλακι μου ειπε οτι ειναι και τα πισω ρυθμιζομενα και οτι τα ελατηρια ειναι χρωματος.......για μαντεψε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 13:53:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οτι να ναι... ή τέλος πάντων λες να μην ξερουν τι λένε?!?!?!
ξέρω οτι ηταν στα κεντρικά το λευκό "δοκίμιο"...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 13:55:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
e tote περνα απο κονδωρα και .....σκυψε
τα στενα υποψην αιμπαχ ειναι μονο μαυρα...εκτος αν δε φοραει στενα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Φεβ 2008, 17:42:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπόν πήγα και εσκυψα...
η ανάρτηση που φοράει το λευκό 207 είναι αυτή:
Eibach Pro-Street-S Coil-Over Suspension
(η φωτογραφία αντιστοιχεί μόνο στα εμπρός και όχι στα πίσω)
καταρχήν πίσω δεν εχει αλλάξει κάτι στην διάταξη.
τα αμορτισερ ειναι εκτός ελατηρίου και
τα ελατήρια ειναι σταθερά τοποθετημένα και δεν ρυθμίζονται στο υψος.
Κώδικας: | http://www.eibach.de/index_2.php?LID1=13&LID2=0&LID3=0&LI
D4=0&MODL=[D]207%20(W)[/D][E]207%20(W)[/E]&SPA=1&C_lang=e
n&STEP_2=1&STEP=1&STEP_3=1&HRST=Peugeot&PRST=[D]Europa/%
20Asien%20-%20Katalog[/D][E]European%20and%20Asian%20applica
tion%20guide[/E]&STARTLIST=1 |
κάντε copy το παραπάνω στο adress bar...
τα ελατήρια εμπρός ειναι στενά μαζί με helpers και ρυθμίζεται το υψος.
φωτογραφίες δεν μπορούσα να βγάλω ετσι όπως ηταν παρκαρισμένο το 207. ίσως αυριο/μεθαυριο που θα ξαναπάω.
η τιμή ειναι 1200ε, και για τα επ.μέλη σαφώς χαμηλότερη...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 27 Φεβ 2008, 03:08:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Φεβ 2008, 21:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μπρωστα ρυθμιζεις υψος απο 35mm μεχρι 65mm και τα πισω ειναι σταθερα κατω στα 2mm..δεν βλεπω καμια σοβαρη ρυθμισιμοτητα εκτος κ αν θες να το κανεις στυλ bmwδακιας τερμα κατω μουρη πανω ο κωλος ουσιαστικα 3 ποντους παιζεις μπρωστα πανω κατω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Φεβ 2008, 23:49:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | λοιπόν πήγα και εσκυψα...
η ανάρτηση που φοράει το λευκό 207 είναι αυτή:
Eibach Pro-Street-S Coil-Over Suspension
(η φωτογραφία αντιστοιχεί μόνο στα εμπρός και όχι στα πίσω)
|
Σοβαρη αναρτηση...ΧοχΟχΟχΟΧο! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 00:21:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψιλοαπογοητεύτηκα θα περίμενα κάτι καλύτερο για αυτά τα λεφτά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 00:28:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κρίνοντας από την επιλογη της εδω PS (=κονδωρ) σχετικά με την "οικονομική" λύση για το 206 (βλ την λεγόμενη "ρουτιερ") θεωρώ ότι και η συγκεκριμένη (=eibach) για το 207 θα ειναι μια αντίστοιχη (καλή, all around) επιλογή, άλλωστε δεν συμφέρει τον Κόνδωρα να πουλάει σαν "καλό" κάτι "κακό"...
βεβαια αν δεν την δοκιμάσουμε (οχι εγω... οι "γκουρου" αναρτησιολόγοι μας) από κοντά δεν πρόκειται να εχουμε ασφαλές συμπέρασμα = πρέπει να κανονίσουμε σχετικό test drive...
το ότι πίσω ειναι "απλά" 2 cm χαμηλότερα δεν νομίζω ότι χαλάει κανένα...
εξάλλου και ρυθμιζόμενη να ηταν δεν νομίζω ότι κανείς θα το χαμηλωνε πάνω από 2cm.
μπροστά θα ελεγα οτι θα μπορούσε να ειναι και από -2 αντί από -3,5...
(εντάξει το -6 ειναι ανευ νοήματος)
γενικώς από τα οσα (λίγα) εχω δει το να ειναι το πίσω μέρος γυρω στα 3cm πιο πάνω από εμπρός, αλλά αντίστοιχα (αναλογικά) σκληρό με το εμπρός (είτε με ραβδους 206 είτε με ελατήρια 207) βοηθάει στην τοποθέτηση στην στροφή
ξαναλέω οτι τα παραπάνω είναι και λίγο θεωρητικά, αν δεν το δούμε στην πράξη μάλλον αερολογουμε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 01:21:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι ναι αν εχεις μεγαλη διαφορα σε υψος εμπρος πισω με το περισοτερο εμπρος κανεις ενα ωραιο μπρωστοβαρο αμαξι που μπαινει παντου μετα πεζοδρομια κολωνες αλανες χωραφια μαντρες
τα αμορτισερ να υποθεσω ειναι αερος λαδιου ε?
ειναι παρα πολυ το κοστος παντως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 16:12:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | τα αμορτισερ να υποθεσω ειναι αερος λαδιου ε?
ειναι παρα πολυ το κοστος παντως |
Ξέρεις κάποια φθηνότερη λύση που να είναι και ρυθμιζόμενη και εμπρός και πίσω?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|