Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Danis (Ιορδανης) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) XS
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 19:31:06 Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασια-Θερμοστατης |
|
|
Εχω παρατηρησει οτι το βεντιλατερ στο ψυγειο παιρνει μπρος στους 95-97 βαθμους με αποτελεσμα η θερμοκρασία να παίζει συνέχεια 92-100 και ποτέ να μην μένει σταθερο,το αυτοκινητο το παω νορμαλ.Μόλις πατησω το γκαζι και κάνω κανένα ανοιγμα η θερμοκρασια περναει τα 100 για πλακα,και είναι χειμώνας!.Άλλαξα τον θεμοστατη που κυκλοφορεί το νερο γιατι η κάτω σωλήνα(απο το ψυγειο που παει στην μηχανη) ηταν κρυα ενω η πανω ηταν ζεστη. Στο συνεργείο που το είχα παει μου είπαν οτι φταίει η αντλία νερου για την γρήγορη αυξηση της θερμοκρασιας.Βασικα εγώ θέλω τωρα να αλλαξω τον θερμοστατη του ανεμιστηρα με ενα μικροτερο για να παιρνει μπρος πιο νωρις και οχι οταν φτανει τους 100 βαθμος το νερο(δηλαδη το καλοκαιρι τι θα κανω???)Πουλάνε μικροτερους θερμοστάτες?,είναι εύκολη η αλλαγη τους? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimsid (Dimitris) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307/1.6/16V 2005
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 87 Τόπος: Piraeus+Kranidi
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:00:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ειχα κανει στο rallye μου αυτο με θερμοστατη του εμποριου και βαλβιδα βεντιλατερ γινετε και για τον μηχανικο σου δεν ειναι πανω απο μιση ωρα δουλεια.
106 to 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 08:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν είναι έτσι απλά όπως ήταν παλιά.
Στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα τα βεντιλατερ τα ελέγχει ο εγκέφαλος του κινητήρα.
Στα πρώτα 206 την δουλειά την κάνει μια καφέ βαλβίδα επάνω στην βάση του θερμοστάτη που με την σειρά τις και αυτή δίνει πληροφορίες σε ένα εγκεφαλάκι που είναι υπεύθυνο για την λειτουργία των βεντιλατέρ.
Αν βάλεις ποιο μικρό θερμοστάτη απλά θα βελτιώσεις λίγο την κατάσταση αλλά και πάλι το βεντιλατερ θα ξεκινάει στους 97.
Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι?
Η τρόμπα νερού μπορεί να σου δημιουργεί τέτοιο πρόβλημα εάν δεν κυκλοφορεί τα νερά σωστά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Danis (Ιορδανης) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 1.4 (8V) XS
Ένταξη: 01 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 31 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 22:13:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειναι μοντελο 99 με 82χιλ
Αμα ειναι η τρομπα νερου να αλλαξω και ιμαντα,αφου θα βγει που θα βγει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Φεβ 2008, 07:37:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν δεν έχεις αλλάξει ιμάντα μέχρι τώρα ναι επιβάλετε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|