PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Αλλαγή σχέσεων (γραναζιών) για 206
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 21:13:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πάντως για να "πλησιάσουν" οι ταχύτητες μεταξύ τους
δηλαδή για να πέφτουν λιγότερο οι στροφές πρέπει
η "επόμενη" σχέση ειναι πιο κοντά στην "προυγούμενη"
με παράδειγμα
για να είναι η 3η πιο κοντά σε στροφές με την 2α = για να πέσουν δηλαδή λιγότερο οι στροφές κατά την αλλαγή από 2α σε 3η, πρέπει η 3η να κοντύνει
αντίστοιχα για να είναι πιο κοντά η 4η στην 3η πρέπει να κοντύνει η 4η.
αν κοντύνεις Χ την 3η τότε πρέπει να κοντύνεις 2χ την 4η για να έχεις την ίδια μειωμένη πτώση στροφών.

αυτό σημαίνει ότι η "καινούργια" σου σπασμένη 3η θα βγάλει λιγότερα χιλιόμετρα από την "μαμά" και η νέα σου 4η πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από την μαμά 4η

η τελική ταχύτητα που θα έχει το αμάξι σου εξαρτάται από την 5η που θα έχεις, η οποία ειναι ανεξάρτητη απαό τις υπόλοιπες τέσσερις

πάντως αν κατάλαβα καλά από τα γραφόμμενα του Αργύρη τέτοιο "μιξάρισμα" σχέσεων δεν ειναι εφικτό ή εστω ειναι λίγο μπερδεμένο να γίνει.

τέτοιο "σχεσάτα" σασμάν χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα (αγωνιστικά συνήθως) που για να βγάλουν άλογα χρησιμοποιούν setup (εκκεντρα/συμπιέσεις κλπ κλπ) με "αγρια" χαρακτηριστικά και που το ευρος λειτουργίας / απόδοσης τους ειναι μικρό οπότε και σε αυτές τις περιπτώσεις το ζητούμενο είναι με την αλλαγή ταχύτητας η πτώση στροφών να γίνεται μέσα στο οφέλιμο ευρος στροφών.

για το δικό σου δεν ξέρω κατά πόσο εχει νόημα να μπλέξεις με τέτοια πράγματα...
ισως να ειναι καλήτερα να βάλεις ενα 13/59 με μακρυά 5η για διαδρομές...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 21:28:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Steve λες ολο ασχετα πραγματα... κι επιμενεις να λες.

Κόψε τα ναρκωτικά και δώσε λίγο προσοχή σε αυτά που γράφω:
Steve έγραψε:
Σύμφωνα με τα printscreen, έχουμε μόνο διαφορά στην σχέση της 2ας μόνο ενώ όλες οι άλλες είναι ίδιες Razz

Ψάξε όλα μου τα post πιο πάνω,
plaketokofths έγραψε:
Στο εξηγώ αλλα δεν θες να καταλάβεις... μου λες να κανω το αμαξι 150 αλογα και οτι θα βγαζει η πρωτη 30 και η 5η 150.

Και πες μου πού σου είπα για τα 150 άλογα.
Steve έγραψε:
Και για να ανέβεις 1000 στροφές στο άλμα αυτό με 90 άλογα... θες μια 1η να τελειώνει στα 30 χ.α.ω. Razz

Κάτι τέτοιο θα σου έστελνε την κατανάλωση εκεί που δεν φαντάζεσαι αφού θα πρέπει να έχεις μια 5η που να τελειώνει στα 150 χ.α.ω. (και μπορεί να λέω πολλά πάλι Razz )

Εν πάσει περιπτώσει, θα σου έγραφα περίπου τα ίδια με τον Μάνθο αλλά τώρα έκανα διάλειμμα για μεσημεριανό εδώ στην δουλειά Confused

Τα κατάλαβες όπως στα έγραψε ο Μάνθος ή να στα γράψω και εγώ? Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 21:34:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ θα σου πρότεινα ένα 14/60, για να μην κοντύνει υπερβολικά (σκέψου και την βενζίνη!) και φαντάζομαι με αυτό το Κ/Π δεν χρειάζεται καν η αλλαγή της 5ης, καθώς είσαι εντός φυσιολογικών ορίων, δηλαδή δεν κοφτιάζεις 5η. Με 300 ευρά είσαι κομπλέ!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 22:15:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια καλησπερα.
η γνωμη μου επι του θεματος με την μικρη εμπειρια μου ειναι η εξης!
ο μανθος εχει δικιο σε αυτο που λεει,με λιγα λογια σασμαν!!αλλα κοστιζει
τρια εχω αγορασει.τα σασμαν πουλιουνται αναλογα τη θες,δηλαδη ποια κλημακωση ταχυτητων εχει.(βεβαια μπορεις να την αλλαξεις μεταξυ ταχυτητων με γραναζια τα οποια τα δινει η εταιρια κατασκευης).
με το να αλλαχτη η σχεση στο κορωνοπηνιο,δεν κερδιζεις πολλα πραγματα απλως θα ειναι ποιο κοντο και θα κραταει ψηλα τις στροφες του κινητηρα κατα τις αλλαγες λογο λιγοτερου φορτιου.φυσικα ειναι πολυ ποιο οικονομικοτερο για την δουλεια που το θες!!!!!
Smile colors Smile colors

Υ.Γ. αλλαξα σε ενα φιλο,εχει ενα ραλλυ 8βαλβιδο σασμαν!και βαλαμε απο το 1300 η διαφορα ειναι οτι φορτονε πολυ ποιο γρηγορα τις ταχυτητες και εχει μεγαλητερη τελικη!!!!!!


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 03:26:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μανθο δεν αντιλέγω... θα σου εξηγήσω δείξω απο κοντα καποια στιγμη και θα καταλάβεις τι λέω.

Ζήση το βημα σε καμία περιπτωση δεν με απασχολεί οποτε το κορωνοπήνιο δεν το σκεφτομαι ως λύση

Steve .... Wink

Σας ευχαριστώ ολους για τις ως τώρα απαντήσεις.

Μια τελευταία τώρα, το σαζμάν του 3Θ με του 5Θ τι ακριβως διαφορές εχει?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 07:09:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιμένω πλαίσιο.

Εκτός από τις σχέσεις καμία διαφορά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 11:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:


------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33

Κ/Π=.........16/65..............................16/65

:


Μονο εδω!! Smile Smile Smile Smile


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 13:58:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Περιμένω πλαίσιο.

Εκτός από τις σχέσεις καμία διαφορά.


Στον εστειλα πμ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 19:35:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Photobucket Photobucket
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 19:44:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 21:39:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

5d (μακρυές) __ 3d (κοντές)

τύπος κινητήρα

διάσταση ελαστικών

σετ σχέσεων

κωδικος κιβωτίου

ζευγάρι γραναζιών 1ης

>>_____>>_____2ας

>>_____>>_____3ης

>>_____>>_____4ης

>>_____>>_____5ης

σετ_____>>_____οπισθεν

χιλιόμετρα στις 1000rpm με 1η (για τα παρακάτω παίζει ρόλο και το ελαστικό που χρησιμοποιείς*)

χιλιόμετρα στις 1000rpm με 2α

χιλιόμετρα στις 1000rpm με 3η

χιλιόμετρα στις 1000rpm με 4η

χιλιόμετρα στις 1000rpm με 5η

χιλιόμετρα στις 1000rpm με οπισθεν

τελική σχέση μετάδοσης (κορωνοπήνιο)


*μεταξύ των 2 το 195/55-15 είναι ελάχιστα (0,1%μακρύτερο = πρακτικά το ίδιο)
Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference    Revs/km  Difference
185/65-14         120mm   298mm     596mm         1873mm        534        0.0%
195/55-15         107mm   298mm     596mm         1871mm        535       -0.1%


πάρε και αυτό:


θετικό αποτέλεσμα σημαίνει πιο μακριά, αρνητικό σημαίνει πιο κοντή

1η και 2α ειναι ίδιες
το "S" εχει πιο κοντη 3η κατά: 6,25%
πιο κοντή 4η κατά: 7,5%
και πιο κοντή 5η κατά: 10,1%
σε σχέση με το "N"

στο Ν μεταξύ τους η 3η ειναι 41,23% μακρύτερη από την 2α
η 4η ειναι 31,41 % μακρύτερη από την 3η
και η 5η 27,05% μακρύτερη από την 4η

αντίστοιχα στο S
τα νουμερα ειναι:
32,4 --- 29,66 --- 23,47

ΑΡΑ στο S 3η, 4η και 5η ειναι ΚΑΙ πιο κοντες ξεχωριστά η κάθε μία σε σχέση με τις αντίστοιχες του Ν
ΑΛΛΑ ΚΑΙ πιο "κοντά" μεταξύ τους = μικρότερη πτώση στροφών καστα τις αλλαγές (αυτό το τελευταία θα φαίνεται και στην αλλαγή από 2α σε 3η)

στην 2η εικόνα του Αργύρη αναφέρονται τα ίδια και
TU5J2 ειναι ο 1,6 8ν του s1 106 xsi με τα 103~105 ps
και
TU5FJ4 του 16ν 106 με τα 120+ps



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 30 Ιαν 2008, 21:44:59, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 21:43:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λεπτομερέστατος! Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 23:54:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο τρομερή δουλεία, σε υπερευχαριστώ για τον χρόνο σου, γιατι ομολογώ οταν ειδα τον πινακα του Αργύρη δεν κατάλαβα πολλά, εκει με τους κωδικούς τα εχασα. Εχω παντως την αισθηση πως ουτε και η 2α ειναι ιδια, θα το συζήτησουμε απο κοντα ωστόσο αυτο.

Ερώτηση ισως κουτή...
με βάση τα παραπάνω,
ισχύει το παρακάτω
Question
Touristas έγραψε:
Δεν γίνεται να αλλάξεις μόνο 2α και 3η μιας και ο πρωτεύων άξονας του κιβωτίου τις έχει όλες μαζί εκτός από την 5η.
Είσαι σίγουρος πως φοράει 16Χ65 το δικό σου?



Ή μηπως θα μπορούσα να δανειστώ καποια μερη απο το κοντο σαζμάν?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 00:29:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν εννοείς μέρη το κορωνοπήνιο και το γρανάζι της 5ης, τότε ναι.

Για όλες τις άλλες σχέσεις, πάνε πακέτο Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 10:15:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
Εχω παντως την αισθηση πως ουτε και η 2α ειναι ιδια, θα το συζήτησουμε απο κοντα ωστόσο αυτο.

μάλλον η ιδέα σου είναι
γιατί με βάση όσα εγραψε ο Αργύρης τα γρανάζια είναι ίδια
ΟΜΩΣ από αμάξι σε αμαξι παίζουν μικροδιαφορές στην απόδοση (ισχύ / ροπή και καμπύλες αυτών) του κινητήρα (που οφείλονται σε πάρα πολλούς παράγοντες, μην τους αναλύσουμε εδώ)
Με την 1η ταχύτητα δεν φαίνονται αυτές οι διαφορές μιας και είναι τόσο κοντή που η ισχύς του κινητήρα είναι "υπερ αρκετή"
Με την 2α το φορτίο αλλάζει και από εκεί αρχίζουν να φαίνονται διαφορές.
Επίσης διαφορές προκείπτουν και από τα ελαστικά που φοράει το κάθε αμάξι


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
giannisC2vts (giannis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


citroen C2 vts

Ένταξη: 02 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 221
Τόπος: Πτολεμαιδα Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 13:49:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μπορει να ειμαι Off topic αλλα ηθελα να ρωτησω αμα μπαινει στο 206- C2 που εχω σασμαν απο σαχοραλλο... γιατι το αμαξι ειναι πολυ κοντο κ θελω να απλωνη....

αν μπορειτε να help...



www.emkate.gr
www.flickr.com/ioannikp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:02:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα το μακρυνεις θα σερνεται,ιδιαιτερα τωρα που εχεις και αγριους εκκεντροφορους.
Βαλε μονο μια μακρια 5η αν εχεις την 0,854.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 18:52:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι σχεσεις σου ειναι ιδιες με του 106
απλα εχεις 14/60 κορωνοπηνιο

με 7500+κοφτη ειναι αρκετα μακρυ
εγκλημα να το μακρυνεις και αλλο

βαλε μια μακρυτερη 5η οπως εγω και καθαρισες Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannisC2vts (giannis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


citroen C2 vts

Ένταξη: 02 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 221
Τόπος: Πτολεμαιδα Θεσσαλονικη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 19:28:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δηλαδη πρεπει να αλλαξω κορονοπηνιο??? να βαλω απο σαχο??? κ ποσο παει να αλλαξω 1 γραναζι να το κανω ποιο μακρυ???



www.emkate.gr
www.flickr.com/ioannikp
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 19:33:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peριμενε
γιατι το θες πιο μακρυ για ταξιδια να ειναι πιο ανετο?

αν ναι
τοτε αλλαζεις μονο γραναζι 5ης (ειναι το μονο που αλλαζει μονο του)
βαζεις απο καποιο ντιζελ κλπ μοντελο που ειναι ενα 10% πιο μακρυ χοντρικα και εισαι αρχοντας...
κοστος αστειο καπου 40 εχει καινουργιο?

λεπτομεριες ρωτα στελιο Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
Σελίδα 2 από 9

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1727s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on