Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 21:13:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πάντως για να "πλησιάσουν" οι ταχύτητες μεταξύ τους
δηλαδή για να πέφτουν λιγότερο οι στροφές πρέπει
η "επόμενη" σχέση ειναι πιο κοντά στην "προυγούμενη"
με παράδειγμα
για να είναι η 3η πιο κοντά σε στροφές με την 2α = για να πέσουν δηλαδή λιγότερο οι στροφές κατά την αλλαγή από 2α σε 3η, πρέπει η 3η να κοντύνει
αντίστοιχα για να είναι πιο κοντά η 4η στην 3η πρέπει να κοντύνει η 4η.
αν κοντύνεις Χ την 3η τότε πρέπει να κοντύνεις 2χ την 4η για να έχεις την ίδια μειωμένη πτώση στροφών.
αυτό σημαίνει ότι η "καινούργια" σου σπασμένη 3η θα βγάλει λιγότερα χιλιόμετρα από την "μαμά" και η νέα σου 4η πολύ λιγότερα χιλιόμετρα από την μαμά 4η
η τελική ταχύτητα που θα έχει το αμάξι σου εξαρτάται από την 5η που θα έχεις, η οποία ειναι ανεξάρτητη απαό τις υπόλοιπες τέσσερις
πάντως αν κατάλαβα καλά από τα γραφόμμενα του Αργύρη τέτοιο "μιξάρισμα" σχέσεων δεν ειναι εφικτό ή εστω ειναι λίγο μπερδεμένο να γίνει.
τέτοιο "σχεσάτα" σασμάν χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα (αγωνιστικά συνήθως) που για να βγάλουν άλογα χρησιμοποιούν setup (εκκεντρα/συμπιέσεις κλπ κλπ) με "αγρια" χαρακτηριστικά και που το ευρος λειτουργίας / απόδοσης τους ειναι μικρό οπότε και σε αυτές τις περιπτώσεις το ζητούμενο είναι με την αλλαγή ταχύτητας η πτώση στροφών να γίνεται μέσα στο οφέλιμο ευρος στροφών.
για το δικό σου δεν ξέρω κατά πόσο εχει νόημα να μπλέξεις με τέτοια πράγματα...
ισως να ειναι καλήτερα να βάλεις ενα 13/59 με μακρυά 5η για διαδρομές...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 21:28:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Steve λες ολο ασχετα πραγματα... κι επιμενεις να λες. |
Κόψε τα ναρκωτικά και δώσε λίγο προσοχή σε αυτά που γράφω:
Steve έγραψε: | Σύμφωνα με τα printscreen, έχουμε μόνο διαφορά στην σχέση της 2ας μόνο ενώ όλες οι άλλες είναι ίδιες  |
Ψάξε όλα μου τα post πιο πάνω,
plaketokofths έγραψε: | Στο εξηγώ αλλα δεν θες να καταλάβεις... μου λες να κανω το αμαξι 150 αλογα και οτι θα βγαζει η πρωτη 30 και η 5η 150. |
Και πες μου πού σου είπα για τα 150 άλογα.
Steve έγραψε: | Και για να ανέβεις 1000 στροφές στο άλμα αυτό με 90 άλογα... θες μια 1η να τελειώνει στα 30 χ.α.ω.
Κάτι τέτοιο θα σου έστελνε την κατανάλωση εκεί που δεν φαντάζεσαι αφού θα πρέπει να έχεις μια 5η που να τελειώνει στα 150 χ.α.ω. (και μπορεί να λέω πολλά πάλι ) |
Εν πάσει περιπτώσει, θα σου έγραφα περίπου τα ίδια με τον Μάνθο αλλά τώρα έκανα διάλειμμα για μεσημεριανό εδώ στην δουλειά
Τα κατάλαβες όπως στα έγραψε ο Μάνθος ή να στα γράψω και εγώ? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 21:34:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα σου πρότεινα ένα 14/60, για να μην κοντύνει υπερβολικά (σκέψου και την βενζίνη!) και φαντάζομαι με αυτό το Κ/Π δεν χρειάζεται καν η αλλαγή της 5ης, καθώς είσαι εντός φυσιολογικών ορίων, δηλαδή δεν κοφτιάζεις 5η. Με 300 ευρά είσαι κομπλέ!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 22:15:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια καλησπερα.
η γνωμη μου επι του θεματος με την μικρη εμπειρια μου ειναι η εξης!
ο μανθος εχει δικιο σε αυτο που λεει,με λιγα λογια σασμαν!!αλλα κοστιζει
τρια εχω αγορασει.τα σασμαν πουλιουνται αναλογα τη θες,δηλαδη ποια κλημακωση ταχυτητων εχει.(βεβαια μπορεις να την αλλαξεις μεταξυ ταχυτητων με γραναζια τα οποια τα δινει η εταιρια κατασκευης).
με το να αλλαχτη η σχεση στο κορωνοπηνιο,δεν κερδιζεις πολλα πραγματα απλως θα ειναι ποιο κοντο και θα κραταει ψηλα τις στροφες του κινητηρα κατα τις αλλαγες λογο λιγοτερου φορτιου.φυσικα ειναι πολυ ποιο οικονομικοτερο για την δουλεια που το θες!!!!!
Υ.Γ. αλλαξα σε ενα φιλο,εχει ενα ραλλυ 8βαλβιδο σασμαν!και βαλαμε απο το 1300 η διαφορα ειναι οτι φορτονε πολυ ποιο γρηγορα τις ταχυτητες και εχει μεγαλητερη τελικη!!!!!!
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 03:26:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μανθο δεν αντιλέγω... θα σου εξηγήσω δείξω απο κοντα καποια στιγμη και θα καταλάβεις τι λέω.
Ζήση το βημα σε καμία περιπτωση δεν με απασχολεί οποτε το κορωνοπήνιο δεν το σκεφτομαι ως λύση
Steve ....
Σας ευχαριστώ ολους για τις ως τώρα απαντήσεις.
Μια τελευταία τώρα, το σαζμάν του 3Θ με του 5Θ τι ακριβως διαφορές εχει? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 07:09:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περιμένω πλαίσιο.
Εκτός από τις σχέσεις καμία διαφορά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 11:42:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
------(3πορτα μόνο)-----------(Dynamic4 & C.line4 5πορτα)--
1η............12/41.............................12/41
2α............20/39.............................21/38
3η............30/41.............................32/41
4η............37/39.............................40/39
5η............41/35.............................43/33
Κ/Π=.........16/65..............................16/65
: |
Μονο εδω!! 
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 13:58:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Περιμένω πλαίσιο.
Εκτός από τις σχέσεις καμία διαφορά. |
Στον εστειλα πμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 19:35:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 19:44:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 21:39:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5d (μακρυές) __ 3d (κοντές)
τύπος κινητήρα
διάσταση ελαστικών
σετ σχέσεων
κωδικος κιβωτίου
ζευγάρι γραναζιών 1ης
>>_____>>_____2ας
>>_____>>_____3ης
>>_____>>_____4ης
>>_____>>_____5ης
σετ_____>>_____οπισθεν
χιλιόμετρα στις 1000rpm με 1η (για τα παρακάτω παίζει ρόλο και το ελαστικό που χρησιμοποιείς*)
χιλιόμετρα στις 1000rpm με 2α
χιλιόμετρα στις 1000rpm με 3η
χιλιόμετρα στις 1000rpm με 4η
χιλιόμετρα στις 1000rpm με 5η
χιλιόμετρα στις 1000rpm με οπισθεν
τελική σχέση μετάδοσης (κορωνοπήνιο)
*μεταξύ των 2 το 195/55-15 είναι ελάχιστα (0,1%μακρύτερο = πρακτικά το ίδιο)
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
185/65-14 120mm 298mm 596mm 1873mm 534 0.0%
195/55-15 107mm 298mm 596mm 1871mm 535 -0.1% |
πάρε και αυτό:
θετικό αποτέλεσμα σημαίνει πιο μακριά, αρνητικό σημαίνει πιο κοντή
1η και 2α ειναι ίδιες
το "S" εχει πιο κοντη 3η κατά: 6,25%
πιο κοντή 4η κατά: 7,5%
και πιο κοντή 5η κατά: 10,1%
σε σχέση με το "N"
στο Ν μεταξύ τους η 3η ειναι 41,23% μακρύτερη από την 2α
η 4η ειναι 31,41 % μακρύτερη από την 3η
και η 5η 27,05% μακρύτερη από την 4η
αντίστοιχα στο S
τα νουμερα ειναι:
32,4 --- 29,66 --- 23,47
ΑΡΑ στο S 3η, 4η και 5η ειναι ΚΑΙ πιο κοντες ξεχωριστά η κάθε μία σε σχέση με τις αντίστοιχες του Ν
ΑΛΛΑ ΚΑΙ πιο "κοντά" μεταξύ τους = μικρότερη πτώση στροφών καστα τις αλλαγές (αυτό το τελευταία θα φαίνεται και στην αλλαγή από 2α σε 3η)
στην 2η εικόνα του Αργύρη αναφέρονται τα ίδια και
TU5J2 ειναι ο 1,6 8ν του s1 106 xsi με τα 103~105 ps
και
TU5FJ4 του 16ν 106 με τα 120+ps

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Τετ 30 Ιαν 2008, 21:44:59, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 21:43:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λεπτομερέστατος! 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 23:54:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο τρομερή δουλεία, σε υπερευχαριστώ για τον χρόνο σου, γιατι ομολογώ οταν ειδα τον πινακα του Αργύρη δεν κατάλαβα πολλά, εκει με τους κωδικούς τα εχασα. Εχω παντως την αισθηση πως ουτε και η 2α ειναι ιδια, θα το συζήτησουμε απο κοντα ωστόσο αυτο.
Ερώτηση ισως κουτή...
με βάση τα παραπάνω,
ισχύει το παρακάτω
Touristas έγραψε: | Δεν γίνεται να αλλάξεις μόνο 2α και 3η μιας και ο πρωτεύων άξονας του κιβωτίου τις έχει όλες μαζί εκτός από την 5η.
Είσαι σίγουρος πως φοράει 16Χ65 το δικό σου? |
Ή μηπως θα μπορούσα να δανειστώ καποια μερη απο το κοντο σαζμάν? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιαν 2008, 10:15:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | Εχω παντως την αισθηση πως ουτε και η 2α ειναι ιδια, θα το συζήτησουμε απο κοντα ωστόσο αυτο. |
μάλλον η ιδέα σου είναι
γιατί με βάση όσα εγραψε ο Αργύρης τα γρανάζια είναι ίδια
ΟΜΩΣ από αμάξι σε αμαξι παίζουν μικροδιαφορές στην απόδοση (ισχύ / ροπή και καμπύλες αυτών) του κινητήρα (που οφείλονται σε πάρα πολλούς παράγοντες, μην τους αναλύσουμε εδώ)
Με την 1η ταχύτητα δεν φαίνονται αυτές οι διαφορές μιας και είναι τόσο κοντή που η ισχύς του κινητήρα είναι "υπερ αρκετή"
Με την 2α το φορτίο αλλάζει και από εκεί αρχίζουν να φαίνονται διαφορές.
Επίσης διαφορές προκείπτουν και από τα ελαστικά που φοράει το κάθε αμάξι
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannisC2vts (giannis) Δραστήριο μέλος

citroen C2 vts
Ένταξη: 02 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 221 Τόπος: Πτολεμαιδα Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 13:49:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορει να ειμαι Off topic αλλα ηθελα να ρωτησω αμα μπαινει στο 206- C2 που εχω σασμαν απο σαχοραλλο... γιατι το αμαξι ειναι πολυ κοντο κ θελω να απλωνη....
αν μπορειτε να help...
www.emkate.gr
www.flickr.com/ioannikp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα το μακρυνεις θα σερνεται,ιδιαιτερα τωρα που εχεις και αγριους εκκεντροφορους.
Βαλε μονο μια μακρια 5η αν εχεις την 0,854. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 18:52:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι σχεσεις σου ειναι ιδιες με του 106
απλα εχεις 14/60 κορωνοπηνιο
με 7500+κοφτη ειναι αρκετα μακρυ
εγκλημα να το μακρυνεις και αλλο
βαλε μια μακρυτερη 5η οπως εγω και καθαρισες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannisC2vts (giannis) Δραστήριο μέλος

citroen C2 vts
Ένταξη: 02 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 221 Τόπος: Πτολεμαιδα Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 19:28:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη πρεπει να αλλαξω κορονοπηνιο??? να βαλω απο σαχο??? κ ποσο παει να αλλαξω 1 γραναζι να το κανω ποιο μακρυ???
www.emkate.gr
www.flickr.com/ioannikp |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 19:33:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peριμενε
γιατι το θες πιο μακρυ για ταξιδια να ειναι πιο ανετο?
αν ναι
τοτε αλλαζεις μονο γραναζι 5ης (ειναι το μονο που αλλαζει μονο του)
βαζεις απο καποιο ντιζελ κλπ μοντελο που ειναι ενα 10% πιο μακρυ χοντρικα και εισαι αρχοντας...
κοστος αστειο καπου 40 εχει καινουργιο?
λεπτομεριες ρωτα στελιο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|