Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:59:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγά το φτιάξιμο στο καπάκι. Τα υπολείμματα της φλάντζας θα φρεζάρει. Καλά τα λέει ο Αργύρης, και φυσικά το μοτέρ δεν έχει τπτ με 100k και 150k χλμ.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
""""Τα υπολείμματα της φλάντζας θα φρεζάρει""
το καπακι πλανιαρετε και δεν φρεζαρετε!!!!και οχι για αυτον τον λογο!!!
οι εδρες των βαλβιδων φρεζαρονται και οι βαλβιδες του καπακιου!!!
δεν αντιλεγω αλλα απο την στιγμη που θα στεγανοποιηθει ο χωρος καυσης απο θεμα καπακιου,η συμπιεση θα αυξηθη κατα ενα ποσοστο ετσι θα επιβαρυνθουν αυτα που εχουν μεγαλυτερη φθορα(πιστονια και τα ελατηρια τους),το μοτερ εαν δεν ανοιχτη ποτε!θα αντεξει περισσοτερο απο ενα μοτερ που ανοιχτηκε σε αυτα τα χλμ και εγινε μιση επισκευη ανεξαρτητα απο το αν δεν συμφερει τα λεφτα της επισκευης το συγκεκριμενο μοτερ.
αναφερω ποιο ειναι το σωστο και τη θα εκανα στο δικο μου μοτερ!!!
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2008, 08:08:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η συμπίεση που κολλάει μπορείς να μου πεις …??
Τόσο καιρό το μοτέρ πως δούλευε , δεν είχε συμπίεση. Αν έβγαζε καπάκι για να αλλάξει φλάντζα τι θα έκανε δηλαδή. Δεν σου τα έχουν πει καθόλου καλά μου φαίνεται. Επίσης τις βαλβίδες θα τις τρίψει για να πατήσουν ( παντρευτούν) με της έδρες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2008, 16:51:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να το λες εσυ μαστορα κατι θα ξερεις!!!
και τις βαλβιδες τις καινουργιες τις φρεζαρουν μαζι με τις εδρες,οταν ειναι καινουργιες ενα τρηψημο δεν αρκει.
ειναι απλο να καταλαβει καποιος εαν γνωριζει,γιατι εναφερω την συμπιεση!!
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2008, 17:03:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω μιλαω με βαση αυτο που επαθα εγω κ ενω ηθελα να αλαξω κινητηρα ο μηχανικος μου ελεγε κ μην μπλεξεις με μεταχειρησμενα κ δεν ξερεις τι θα σου βγει ο αλλος κινητηρας κ θα κανουμε μονο την κεφαλη ,βαλιβες κ θα ειναι σαν καινουργιο κ ενω του ελεγα συνεχεια ρε μηπως κ χτυπησει κατω μετα κ αυτος μου ελεγε οχι τι ειναι αυτα που λες τα πιστονια δεν επαθαν ζημια κλπ κλπ αλλα στην τελικη χτυπησε απο κατω κ αυτο ειναι γεγονος!
απο εκει κ περα ο καθενας εχει την δικια του γνωμη κ πρατη αναλογα εμενα παντως αν μου ξανα συνεβενε κατι τετοιο θα πηγενα κατευθειαν για αλλο κινητηρα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2008, 11:53:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλημέρα σε όλους!
Χθες έμαθα αναλυτικά τις εργασίες που πραγματοποίησε ο μηχανικός... Σας παραθέτω τί έχει σημειώσει, στο βιβλιαράκι των service που έδωσε στην φίλη μου:
4 βαλβίδες εξαγωγής
φρέζα - πλάνη φλάτζες
ιμάντας εκκεντροφόρου τεντωτήρας
Λουρί δυναμού - A/C Παραφλού.
Κόστος: .... ........ ........ κάθεστε; ............. 550€...
Εμένα μου φαίνεται ότι το κοστολόγησε πολύ ακριβά... Μην το πω αλλιώς...
Και ήταν και γνωστός έτσι!!! Τί να πεις...
Επίσης της είπε να το πάει μετά από κάποια χιλιόμετρα -δεν θυμάμαι πόσα - για αλλαγή λαδιών και έλεγχο...
Παιδιά να σας ευχαριστήσω όλους εκ μέρος της Σοφίας και εμένα για το ενδιαφέρων και τις πολίτιμες συμβουλές σας!
Και να σας ευχηθώ, καλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2008, 12:03:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eντελώς παράλογη δεν είναι η τιμή. Οχι ότι μπορείς να πεις "καλά είναι" αλλά εντελώς παράλογα δεν είναι.
Την αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρων την χρεώνουν περίπου 150 - 170 ευρώ. Εδώ άνοιξε καπάκι (150 ευρώ η διαδικασία) άλλαξε βαλβίδες (κανένα 100άρικο) και πλάνισε καπάκι (κανένα 80άρι). Βάλε τα υπόλοιπα μαζί με τα υλικά και τις εργασίες να σου έπαιρνε γύρω στα 450-500...
Αν έμεινε και το αμάξι μέσα για αρκετές ημέρες (χια χ-ψ λόγους) χρέωσε το κάτι παραπάνω....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2008, 12:23:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η τιμή καλή είναι, όπως ανέφερε και ο Πρόεδρας, αλλά με το κατιτής παραπάνω θα ήταν με νέο μοτέρ, με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Γιώργος (Delta89 1,5) (Γιώργος) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 24 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2008, 12:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Eντελώς παράλογη δεν είναι η τιμή. Οχι ότι μπορείς να Αν έμεινε και το αμάξι μέσα για αρκετές ημέρες (χια χ-ψ λόγους) χρέωσε το κάτι παραπάνω.... |
Δύο ημέρες έμεινε... Τετάρτη έγινε η ζημιά, Παρασκευή τηλεφώνησε ότι είναι έτοιμο, Σαββάτο πρωί το παρέλαβε...
Μάλλον έκρινα τις τιμές με τα δικά μου στανταρ (εντελώς διαφορετικό τιμολόγιο στα σέρβις ). Mε βάση αυτά που ανέφερες Sidobre φαίνεται εντάξει και η τιμή.
Βέβαια από την άλλη δεν έχει και άδικο και ο SnakeMJK... Ίσως στο δικό μου αν συνέβαινε (χτύπα ξύλο) να προσχωρούσα σε αυτή τη λύση.
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ και πάλι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|