Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tony (Αντώνης) Μέλος

ibiza FR 1800cc 20v Turbo
Ένταξη: 31 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 100 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 01:43:15 Θέμα δημοσίευσης: Δεν μπορώ να ακούω το αμάξι να κελαηδάει Help Me!!! |
|
|
Καλησπέρα παίδες!!! είμαι κάτοχος ενός 206 8v 1,4 και έχω το εξής πρόβλημα στο αμάξι μου το οποίο το έχω ακούσει σε πολλά 206. Όταν κινείτε το αμάξι και κάνω το τιμόνι δεξιά αριστερά ακούω έναν ήχο από τις ρόδες λες και έχουν σκουριάσει και πρέπει να βάλεις λαδιά. Στην αρχή νόμιζα πως κελαηδούσαν τα πουλάκια και μετά είδα πως το πουλάκι ήταν δικό μου δυστυχώς και άρχισα να τρελαίνομαι. Το πήγα σε ένα μάστορα και μου είπε πως φτενέ τα τακάκια στο μίγμα και αυτά δημιουργούν τον θόρυβο. Υπάρχει τέτοια περίπτωση και ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί άλλαξα τακάκια και πάλι τα ίδια.. Τέλος τα τακάκια μου λιώνουν σε 13χιλ μέσο όρο….πατάω πολύ φρένο η φτενέ τα φρένα που είναι μόνος ο δίσκος με αποτέλεσμα να μην αερίζονται με αποτέλεσμα να ζεσταίνωνται οι δίσκοι και να έχουμε πιο γρήγορη φθορά. Αμα ισχύ αυτό τότε δεν ειναι καλύτερα να δώσουμε 80χιλιαρικα από τροπέτο και να πάρουμε δίσκους και δαγκάνες από Rallye, γιατί δεν λέει να δίνουμε 20.000 ανά 15χιλ για τακάκια.
Tony - Seat Ibiza Formula Racing
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 04:21:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιταξε και εμενα ακουγεται ο θορυβος απο τοτε που εβαλα το 195/50 15 αλλα οχι παντα.. Μια φορα παντως δεν μου ακουγεται οτι κατι θα σπασει για να με προβληματισει..
Τωρα για τα τακακια και γω καπου εκει ειμαι σε ρυθμο φθορας.. Αλλοι παλι τα αλλαζουν στα 2πλα χιλιομετρα.. ειναι αναλογα τον τροπο οδηγησης μαλλον... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 16:25:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Κοιταξε και εμενα ακουγεται ο θορυβος απο τοτε που εβαλα το 195/50 15 αλλα οχι παντα.. Μια φορα παντως δεν μου ακουγεται οτι κατι θα σπασει για να με προβληματισει..
Τωρα για τα τακακια και γω καπου εκει ειμαι σε ρυθμο φθορας.. Αλλοι παλι τα αλλαζουν στα 2πλα χιλιομετρα.. ειναι αναλογα τον τροπο οδηγησης μαλλον... |
Εγω παλι δεν παρατηρησα κανενα θορυβο και ας εχω 195/50/15 ....Και τα τακακια μου εχουν 40.000 και συνεχιζουν...
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George Μόλις έγραψα

 206 1.6 (16V) XS2 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Φεβ 2003, 17:04:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξερει κανεις εαν φταινε οι διαστασεις των ελαστικων για το τριξιμο
ή τελεικα ολα τα 206 τριζουν 
giorgio |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 01:59:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαρύτερη ρόδα = χειρότερο φρένο = μεγαλύτερη φθορά στα τακάκια
Η βαριά ρόδα έχει μόνο μειονεκτήματα και είναι πολλά!
Τόνι, αυτό το σύμπτωμα που αναφέρεις δε νομίζω ότι μπορώ να το εννοήσω από τα τακάκια. Για να τρως τακάκια ανά 13000χλμ σημαίνει ότι 1) είσαι πολύ γκαζιάρης, 2) φρενάρεις τελευταία στιγμή στα φανάρια ή όπου αλλού χρειάζεται.
Τα δικά μου τα λιώνω σταθερά και ολοκληρωτικά ανά 12000χλμ και ήδη από τα 10000χλμ κάθε φορά δεν έχω καλά φρένα, τα 2000χλμ γίνονται με προσοχή και οικονομία στα φρένα (1.6 16V).
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:07:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Βαρύτερη ρόδα = χειρότερο φρένο = μεγαλύτερη φθορά στα τακάκια
Η βαριά ρόδα έχει μόνο μειονεκτήματα και είναι πολλά!
|
Αυτο θελω να πιστευω οτι δεν ειναι απολυτο..Πρωσοπικα με την 15" ζαντα ειδα καλυτερη αποκριση στο τιμονι(ελαχιστα ποιο βαρυ) καθως και μικροτερη αποσταση φρεναρισματος απο οτι οταν φορουσα τις ζαντες της "μαμας"! Συμφωνω οτι ειναι βαρυτερη η ροδα και μαλιστα αρκετα...Τωρα η φθορα στα τακακια ειναι και αναλογη του τροπου που οδηγει καποιος....Εγω δεν αφηνω το φρενο να το πατησω τελευταια στιγμη,αλλα και παλι ουτε παταω το φρενο απο αποσταση 2+ χιλιομετρων οπως κανουν πολοι. Προτιμω να αφηνω το αυτοκινητο να κοβει μονο του οταν βλεπω απο μακρια το κοκκινο και στην αναγκη κατεβαζω και ταχυτητα.Ετσι εχω φτασει 40,000 χωρις να με απασχολησουν τα τακακια...
Peugeot...The drive of your life
Έχει επεξεργασθεί από τον/την alxdr74 στις Πεμ 06 Φεβ 2003, 16:13:26, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω απο την αλλη εβγαλα τις 15αρες που ειχα βαλει και εβαλα τις 14αρες τις 'μαμα' και το τιμονι ελαφρυνε αρκετα εχει γινει πιο ευκολο στις κινησεις του.
δεν το εχω συνηθησει ακομα!!
παντως πιστευω οτι υστερει λιγο σε αισθηση τωρα σε σχεση με πριν που ειχα φαρδυτερα λαστιχα!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Byron206 (Αρης) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) GTi (2003)
Ένταξη: 06 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 294 Τόπος: Αθήνα Βύρωνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 19:22:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ιδιο προβλημα εχω και εγω και αυτο που μου ειπε η μαμα Lion ειναι οτι ολα τα 206 ακουμπανε λιγο τα τακακια πανω στους δισκους και οτι ετσι ειναι απο κατασκευης 
BYRON206 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Φεβ 2003, 03:56:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Byron206 έγραψε: | Το ιδιο προβλημα εχω και εγω και αυτο που μου ειπε η μαμα Lion ειναι οτι ολα τα 206 ακουμπανε λιγο τα τακακια πανω στους δισκους και οτι ετσι ειναι απο κατασκευης  |
Αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
alxdr74 έγραψε: | Προσωπικα με την 15" ζαντα ειδα καλυτερη αποκριση στο τιμονι(ελαχιστα ποιο βαρυ) καθως και μικροτερη αποσταση φρεναρισματος απο οτι οταν φορουσα τις ζαντες της "μαμας"! |
Εξαρτάται με τί συγκρίνεις το σημερινό σου ζαντολάστιχο. Δοκίμασες πχ να δεις πως θα ήταν με 184/60/14; Γιατί τα μαμά 175/65/14 στο 1400άρι είναι μάπα!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Φεβ 2003, 10:20:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Byron206 έγραψε: | Το ιδιο προβλημα εχω και εγω και αυτο που μου ειπε η μαμα Lion ειναι οτι ολα τα 206 ακουμπανε λιγο τα τακακια πανω στους δισκους και οτι ετσι ειναι απο κατασκευης  |
Αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
alxdr74 έγραψε: | Προσωπικα με την 15" ζαντα ειδα καλυτερη αποκριση στο τιμονι(ελαχιστα ποιο βαρυ) καθως και μικροτερη αποσταση φρεναρισματος απο οτι οταν φορουσα τις ζαντες της "μαμας"! |
Εξαρτάται με τί συγκρίνεις το σημερινό σου ζαντολάστιχο. Δοκίμασες πχ να δεις πως θα ήταν με 184/60/14; Γιατί τα μαμά 175/65/14 στο 1400άρι είναι μάπα! |
Τα "μανισια" λαστιχα μου ηταν τα pirelli p3000! Με διασταση 175/65/14....Αν και κανανε λιγο θορυβο στο δρομο δεν μπορω να πω οτι δεν ειχαν καλο κρατημα...Οσο για το 185/60/14 οσο αφορα την αισθηση του τιμονιου, φρενου κ.τ.λ νομιζω οτι θα ηταν αναμεσα στο 175 με 195 διασταση δηλαδη δεν θα ειχα την αισθηση που εχω τωρα με το 195...Πιστευω πως καταληλοτερη ζαντα για το 206 ειναι η 15" με 185/55 λαστιχο...αν και ειναι λιγο ακριβο!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|