Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
orck Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Μάϊ 2002, 21:18:45 Θέμα δημοσίευσης: Αγορα 206 και οι αντιρρησεις μου :) |
|
|
Χαιρετω ξανα ελεγα οτι εχω καποιες αμφιβολιες σχετικα με το 206 δεν ξερω κατα ποσο ειναι ουσιαστικες αλλα θα τα γραψω να μου πειτε και εσεις τι λετε καταρχας κοιταω προς το 1.4 ΧΤ ή XS 1. θεωρω λιγο αδυναμο το 1.1 και 1.4 (60 και 75) και λιγο παλια τεχνολογια κινητηρα με οτι αυτο συνεπαγεται π.χ. το Corsa στα 1.4 εχει 90HP δεν ξερω αν αυτο ειναι τοσο μεγαλη διαφορα οσο μου φαινεται διαβαζοντας περιοδικα... αλλα ειναι 75 να αναψεις και ενα AC και μετα απο μια 5ετια αντε να παει 2. βλεπω οτι εχει για μηχανικα μερη 1 μονο χρονο εγγυηση και αφου "διακρίνονταv πάντα για την ποιότητα κατασκευής τους και την αντοχή τους στην φθορά του χρόνου" και δεν εχω κανενα λογο να διαφωνησω με αυτο αλλα μου φαινεται μικρος χρονος δεν θα μιλησω για εταιριες οπως η Toyota, Opel κλπ αλλα ακομη και η Hyundai εχει 5 χρονια που την θεωρουμε ολοι για πεταμα
και ξαναλεω οτι δεν ξερω κατα ποσο ειναι ουσιαστικα αυτα αλλα αν πρεπει να πεισεις τον "χρηματοδοτη" του 50% (πατερας) καποιας ηλικιας με την πεποιθηση οτι τα γερμανικα-γιαπωνεζικα ειναι "αθαντα" αντε να καταφερω τι να πω "μα ειναι πιο ομορφο";
dimip μου ξεχασες το Κ στο τελος και ΟΧΙ δεν μου αρεσει καθολου κανενα Ford
παρακαλω θελω περισσοτερες φωτογραφιες (σαν αυτες τις καταπληκτικες απο την συναντηση) για να αλλαξω και το wallpaper μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimlock Μέλος

 quartz grey 206 XS 1.6 16V..
Ένταξη: 14 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 151 Τόπος: all over the place..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimlock Μέλος

 quartz grey 206 XS 1.6 16V..
Ένταξη: 14 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 151 Τόπος: all over the place..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 13:48:20 Θέμα δημοσίευσης: ....206.... |
|
|
ΦΙΛΕ ΟRCK ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ....
ΗΜΟΥΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ: ΥΑRIS Τ ΣΠΟΡΤ FIESTA 1600 POLO GTI 206 XS 1600 106 GTI
ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ 206 ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΟΛΑ!!!!!!!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΑΛΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ! ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΜΕΧΡΙ ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΜΕ ΕΝΑ oPEL ASTRA 1400/90HP.....ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ 3 ΦΟΡΕΣ! ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΙΑ....ΗΘΕΛΕ ΠΟΛΥ ΓΚΑΖΙ! ΠΗΓΑ ΝΑ ΠΑΤΗΣΩ ΦΡΕΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΕΝΙΩΣΑ ΟΤΙ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΦΡΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!
ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΙΛΩ! ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΤΟ "ΣΑΜΙΝΑ"!!
ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ 206 ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ: ΟΙ 8ΒΑΛΒΙΔΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΑ 1100 & 1400... ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΡΙΓΜΟΙ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ... Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ... ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ....
ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ..... A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zpoul (Ζαννής) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC SPORT PACK 150
Ένταξη: 24 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 14:14:05 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑΑΑΑΑΑΑ... |
|
|
Γεια σου Orck, καλώς ήρθες στο Forum. Νομίζω οτί ήταν μοιραίο να βρεθείς εδώ, σύντομα σε βλέπω να οδηγείς 206
Γεια σου και εσένα Jimlock, με τις ιστορίες σου... Τι μου θύμισες τώρα!
Λοιπόν ήταν Σεπτεμβριος του 1998 όταν μαζί με τον πατέρα μου μπήκα στη διαδικασία ανζήτησης μικρού αυτοκινήτου. Εγώ τρελλαμένος με τα Peugeot, εκείνος σε αναζήτηση αυτοκινήτου με 2 αερόσακους, ABS και AC και με κινητήρα 1000cc λόγω των τεκμηρίων όπως έχω ξαναπεί.
Το 206 μόλις είχε παρουσιαστεί, στις αντιπροσωπίες ακόμα δεν ύπηρχε, ενώ τα περιοδικά, να κράζουν για την οδική του συμπεριφορά (επικινδυνή σε οριακές καταστάσεις για το μικρό των 1100cc, όπως γραφόταν).
Τρέχαμε λοιπόν από αντιπροσωπία σε αντιπροσωπία, είδαμε το Clio, το Twingo, το Saxo, το Polo, το Arosa, το Ibiza, το Atos (επιλογή του πατέρα μου που είχε αερόσακους, ABS, AC και χιλίαρη κινητήρα) και καταλήξαμε στην OPEL για να δούμε το Corsa... (Χιλίαρη με AC και αερόσακο).
Εγώ βλέποντας τα περιθώρια να στενεύουν προτείνω 106 1.0 που η αλήθεια είναι οτί και μου αρέσε (και μου αρέσει) πολύ σαν σχέδιο αυτοκινήτου, και ικανοποιούσε την τρέλλα μου με το λιονταράκι έστω και αν δεν ήταν 206. Ομώς το 106 ούτε αέροσακο είχε, ούτε ABS ουτε AC, και η άλλη αλήθεια ήταν πως ήταν πολύ παλίο μοντέλο (βέβαια κυκλοφορεί ακόμα, και αναρωτιέμαι μηπώς τελικά αντικατασταθεί μετά από τα δικά μας καινούργια 206).
Κανώ λοιπόν την ΧΟΝΤΡΗ μαλ***α και συμφωνώ με τον πατέρα μου να πάρουμε το Corsa με τον τρικύλινδρο χιλίαρη κινητήρα (έχει σημασία αυτό που λέω). Κατά τον Νοέμβριο, αν θυμάμαι καλά, πάμε και το παραγγέλνουμε, δίνουμε μια μικρή προκαταβολή και το αυτοκίνητο θα ερχόταν κατα την Πρωτοχρονία του 1999.
Ανεβαίνω Βόλο αλλά δεν με χώραγε ο τόπος. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου για το πόσο καλό είναι το Corsa, για την ασφάλεια του, την γερμανική ποιότητα κατασκευής, τον όμορφο σχεδιασμό, αλλά μπα, ο ευάτος μου αντιδρούσε είχε φάει κόλλημα με το λιονταράκι. Εβλέπα 206 στο δρόμο (τότε ήταν λίγα) και με πέρνανα τα ζουμία...
Μην τα πολυλογώ, κατέβηκα Αθήνα για τις διακοπές των Χριστουγέννων... και ήμουν σαν Μεγάλη Παρασκευή. Αλλά τι να έκανα, ήδη είχαμε δώσει προκαταβολή και από μερά σε μέρα περιμέναμε τηλεφώνημα για να πάμε να το παραλάβουμε. Και το τηλεφώνημα γίνεται, το Corsa είναι στο λιμάνι και περιμένει...
Και τότε γίνεται το ΘΑΥΜΑ. Σε οικογενειακή συγκέντρωση και στο άσχετο λέω ότι το Corsa είναι τρικύλινδρο... Πετάγεται και ο αδελφός μου που είναι άσχετος από αυτοκίνητα και ρωτάει αν έχει τρεις ρόδες. Κάνει ο πατέρας μου μια σούμα στο μυαλό του και λέει όχι, τρικύλινδρο αμάξι δεν παίρνουμε. Πάμε την επομένη και ακυρώνουμε την παραγγελία (α... πρέπει να το πω, πολύ καλοί οι τύποι στην OPEL, μας δώσαν πίσω και την προκαταβολή) και βουρ στην PEUGEΟΤ για το 206. Ομώς για να πάρουμε 206 απαιτούνταν 3-4 μήνες, μέχρι το Πασχα και εγώ ήμουν τρελλαμένος. Και πάμε και στην Condor. 206 1100cc XR μπλέ Santorin... ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ. Ετσί λίγο μετά την εξεταστική του χειμερινού εξαμήνου είχα το δικό μου 206 και από τοτε ΖΟΥΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ.
Πάλι καλά που το Corsa ήταν τρικύλινδρο.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zpoul (Ζαννής) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC SPORT PACK 150
Ένταξη: 24 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 14:48:40 Θέμα δημοσίευσης: Προβληματισμοί για 206 |
|
|
Φίλε Orck για να δώσω και την δικία μου άποψη στους προβληματισμούς σου σχετικά με την αγορά ενός 206 θα σου πω τα εξής:
Προσωπικά πιστεύω οτι το 206 δεν είναι το αυτοκίνητο που παίρνεις με τη λογική του καλύτερου αυτοκινήτου της κατηγορίας, αυτό τουλάχιστον γράφεται στα περιοδικά.
Εγω σίγουρα δεν είμαι αντικείμενικός κριτής αλλά λέω πάντα ότι κάθε πρωί που ξυπνάω και μπαίνω στο ΠΕΖΑΚΙ μου να πάω στη δουλεία μου αισθάνομαι όμορφα. Οταν κάνω ταξίδια (ΑΘΗΝΑ-ΒΟΛΟ) χαίρομαι που πηγαίνω άνετα και ξεκούραστα στον προορισμό μου. Είναι σίγουρα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά πάνω από όλα είναι πολύ εύκολα ερωτεύσιμο. Αυτό νομίζω οτί είναι το στοιχείο που δεν έχουν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, και αυτός ο λόγος που μοσχοπουλάει το 206. Αν ψάχνεις ποιότητα κατασκευής παίρνεις ένα Polo, αν θες αξιοπιστία ένα Yaris και αν θες την καλύτερη οδική συμπεριφορά ένα Clio. Ομως νομίζω πως σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα αισθανθείς όπως στο 206 και θα προσπαθείς να πείσεις το εαυτό σου για την καλή ποιότητα κατασκευής, τον καλό κινητήρα ή την αξιοπιστία. Όπως λέει και ένας φίλος για τα PEUGEOT: "Οσο μας πληγώνουν, τόσο μας πορώνουν"! Edited by: zpoul at: 5/22/02 4:21:13 pm
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 17:10:14 Θέμα δημοσίευσης: ....ZΗΛΕΨΑ.... |
|
|
Αχ! Ζήλεψα και εγώ!
Θα πω και εγώ την δικιά μου (πικρή) ιστορία....
Λοιπον που λέτε...εγώ είχα το HYUNDAI COUPE (καλοφτιαγμένο) άριστο και ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ....
Το είχα πάρει το ΙΟΥΛΙΟ 1999 και είχα κάνει μέχρι το ΝΟΕΜΒΡΙΟ του 2001 25000 πολύ καλά και ευτυχισμένα χιλιόμετρα....
Για να μην το κουράζω και το χαλάσω το εργαλείο μέσα στην Αθήνα παίρνω και ένα YUGO 45 τον Ιανουάριο του 2001!!!
To NOEMBΡΙΟ 2001 μια ΚΥΡΙΑΚΗ σκάει πρόβλημα υγείας σοβαρό με τον My father....οπότε κάποιος έπρεπε να τον πάει επειγόντως ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ....
Περιττο να σας πω ότι εκείνη την στιγμή σιχάθηκα το COUPE ... έγινα ξεφτίλας!! Προσπαθούσα να βάλω τον άρρωστο πατέρα μου και την μάνα μου μέσα στο διθέσιο αλλά τίποτα....δεν βγάλαμε άκρη...οπότε υποχρεωθήκαμε να πάρουμε το YUGO.....
Mετά από αυτό το σκηνικό και με το φόρτωμα των δύο αυτοκινήτων στο ονομα μου (ολα τα έξοδα διπλά) το πήρα απόφαση....
Θα πουλήσω και τα δύο και θα πάρω ένα καλό μικρό 1600άρι που να πηγαίνει παντού...εντός, εκτός και επι τα αυτά,....να τα έχει ΟΛΑ....και να είναι και γκάζι.....
Τότε πρωτομπήκα και στο TFRC όπου άρχισα να μιλάω με τους φίλους DIMIP, SIDOBRE, CHATASO, P206CFU & PEZOMANIA οι οποίοι μπορώ να πω ότι είναι ΑΨΟΓΟΙ! Οτι τους ζήτησα μου τον εξήγησαν για το 206....
Φυσικά έψαχνα σε διάφορες μάρκες π.χ. OPEL, RENAULT, FORD, TOYOTA & VW...αλλά τζίφος!
Το μόνο που άγγιζε το 206 ΧS1600 ήταν το RENAULT CLIO 1600 και το VW POLO 1600Gti....Kαι τα δύο έχασαν στα σημεία.....το 1ο λόγω αισθητικής και το 2ο γιατί σταμάτησε να βγαίνει!
Ετσι έγινε η παραγγελία (12/2001) στο φίλο ΚΩΣΤΑ ΝΤΑΣΙΟ .... πουλήθηκε το HYUNDAI σε χρόνο ρεκόρ, και έμεινα να περιμένω επί 4 μήνες το 206....με το YUGO 45, το οποίο έδωσα και αυτό σε μια κοπέλα....
Ετσι όλα τώρα διορθώθηκαν και είμαι ικανοποιημένος από όλες τις πλευρές....
Πραγματικά ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΙΔΙΑ που με βοήθησαν εκείνες τις δύσκολες μέρες του ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ & ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2001.....
Τέλος Edited by: Vini at: 5/22/02 6:13:12 pm
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimlock Μέλος

 quartz grey 206 XS 1.6 16V..
Ένταξη: 14 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 151 Τόπος: all over the place..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zpoul (Ζαννής) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC SPORT PACK 150
Ένταξη: 24 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 17:51:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβληματισμοί για 206 |
|
|
Αρε Jimlock από το στόμα μου τα πήρες...
Συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω κυρίως 1) για το γκόμενα (και εμένα με συνεπαίρνει το design του, και το ήθελα για αυτόν τον λόγο, αλλά δεν το είπα για να μην κράζετε), 2) για το clic (αυτό που έλεγα... εύκολα ερωτεύσιμο).
Edited by: zpoul at: 5/22/02 6:59:26 pm
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zpoul (Ζαννής) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC SPORT PACK 150
Ένταξη: 24 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 19:25:48 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑΑΑΑΑΑΑ... |
|
|
Alexandros, μου άρεσει η κοινή μας πορεία: Από το Mazda του μπαμπά (626 του 1986 στην περίπτωση μου) σε 206 1100.
Orck, αν μετά από όλες αυτές τις ιστορίες, τις εξομολογήσεις και τη θεοποίηση του 206 έχεις ακόμα αμφιβόλιες για το αυτοκίνητο που θα πάρεις ...
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
orck Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 21:17:23 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑΑΑΑΑΑΑ... |
|
|
παντως αν τελικα παρουμε κατι αλλο ακουω απο τωρα διαφορες φρασεις του στυλ "αν ειχαμε παρει το Corsa δεν θα ειχαμε προβληματα" πρεπει να τα δω απο πολυ κοντα (test drive) και τα δυο (206 και Corsa)
ρε παιδια ποσα πρεπει να βγαζω το χρονο (πιο σωστα να δηλωνω στην εφορια) για να μην εχω προβλημα με ενα 1400cc 100% γραμενο στο ονομα μου; αν δεν φτανω αυτο το οριο τι γινεται; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 22:37:55 Θέμα δημοσίευσης: 206 ιστορίες |
|
|
Αντε θα εκδόσουμε και βιβλίο...
Τεσπα, Orck συμβουλή 1η: Αν δεν βιάζεσαι, σε λίγο καιρό καταργούνται τα τεκμήρια οπότε δεν έχεις πρόβλημα.
Αλλιώς πιάσε ένα μπαμπά ή μια μαμά να το γράψεις μισό - μισό.
Περί 206...
Για να αποφασίσει κανείς για να πάρει Γαλλικό αμάξι πρέπει να τον συνεπαίρνει αυτή η Γαλλική φινέτσα.
Θα ξεκινήσω από τα αρνητικά για να είμαι πιο σωστός.
Κινητήρας: Εχει αργήσει η Peugeot να βγάλει 1,4 16v διότι έχει ακόμα πολύ απόθεμα 8v στις αποθήκες. Ειναι σκληρό που το λέω αλλά έτσι είναι. Ομως ο κινητήρας δεν είναι τόσο χάλια. Οταν όλοι ήταν 8v τον θεωρούσαν από τον πιό δυνατό. Ομως σε σχέση με ένα 16v υστερεί.
Πλαστικά: Αυτό είναι κάτι που δεν διορθώνεται εύκολα. Είναι γεγονός ότι αυτό είναι η αχείλλειος πτέρνα της Peugeot. Τριγμοί, και μόνο τριγμοί που και κατσαβίδι στο χέρι να έχεις δεν τους διορθώνεις. Ιδιαίτερα όταν θα μπείς σε ένα Γερμανικό θα νιώσεις άσχημα με το δικό σου.
Σασμαν: Μόνο όμως ηχητικά και σε αίσθηση. Δεν πρόκειτε να σου χαλάσει εύκολα. Μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις έχει ακουστεί μετά από πολύ σκληρή χρήση, να χαλάει κάποιο συγχρονιζε. Διορθώνεται εύκολα. Σε άλλες εταιρίες έχει ακουστεί να χαλάνε πολύ πιο εύκολα. Γνωρίζω αρκετά Polo που είχαν προβληματικά σασμάν παρότι οι ταχύτητες κούμπωναν στην αρχή καλά.
ΘΕΤΙΚΑ Αισθητικά επειδή είναι καθαρά υποκειμενικό δεν θα μιλήσω.
Ομως θα μιλήσω για οδηγική συμπεριφορά. Είναι πολλά τα αυτοκίνητα περισσότερων εκατομμυρίων που θα ήθελαν να είχαν το 1/4 της συμπεριφοράς ενός Peugeot. Κρατήματα, ελεγχόμενη πρόσφυση, διασκεδαστική οδήγηση είναι μόνο λίγες από της αρετές αυτού του αυτοκινήτου. Γίνεται εύκολα προέκταση του εαυτού σου και σου δίνει την αίσθηση ότι δεν θα σε προδώσει ποτέ.
Θέση οδήγησης: Αυτό το αυτοκίνητο όταν κάθεσαι, νοιώθεις πραγματικά ότι σε αγγαλιάζει. Τόση αγάπη σου δίχνει. Εργονομικό και ξεκούραστο ακόμα και όταν έχεις διανύσει 1000 χλμ. Η Μεγαλύτερη Χαζομάρα είναι αυτή που έχω ακούσει με τους διακόπτες των παραθύρων. Λένε ότι τους ενοχλεί που βρίσκονται κοντά στο λεβιέ ταχυτήτων. Δεν έχουν σκεφτεί κάτι: Αν κάποιος αλλάζει ταχύτητα και παράλληλα κατεβάζει και το παράθυρο που βρίσκεται ο διακόπτης στην πόρτα, ποιός κρατάει το τιμόνι; Η Peugeot μάλλον το σκέφτηκε και έχει τοποθετήσει όλους τους διακόπτες στο δεξί χέρι, στο χέρι που είναι για τις ταχύτητες και ΟΧΙ για οδήγηση και έχει αφήσει το αριστερό να κρατάει μόνιμα το τιμόνι.
Ποιότητα κατασκευής: Τι είπατε; δεν έχει; ΛΑΘΟΣ Τα Peugeot δεν είναι καθόλου ζημιάρικα. Και δεν μιλάμε για ψιλοχαζομάρες. Μηχανικά είναι σκυλί. Είχα 2 γαλλικά αυτοκίνητα και έχουμε άλλα 4 στην οικογένεια ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ζημιά. Και μιλάμε ότι εγώ και ο αδερφός μου κάνουμε τουλάχιστον 25 με 30000 ετησίως.
Από εκεί και ύστερα, το αμάξωμα άλλο από τριγμούς δεν πρόκειται να πάθει τίποτα.
Value for Money: Στα λεφτά του δεν έχει ανταγωνισμό. Τα υπόλοιπα στην κατηγορία του κυμαίνονται σε πολύ πιο ακριβά πλαίσια. Και το 206 προσφαίρει πολλά και κυρίως καλά.
Το κυριότερο προτέρημα: Από την αρχή πιστεύεις ότι αυτό το αυτοκίνητο δέν είναι μια μάζα από ντενεκέδες. ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ.
Αν λοιπόν ο ενδοιασμός σου είναι οι τριγμοί ή οι φήμες ότι δεν είναι αξιόπιστο, θα σου έλεγα ΠΑΡΤΟ.
Αλήθεια έχει σκεφτεί κανείς γιατί δεν υπάρχει κανένα καλό συνεργείο με Peugeot. Γιατί απλά δεν έχουν δουλειά ή βλαβες για να φτιάξουν και παίρνουν μαθητευόμενους για να αλλάζουν μόνο τα λάδια.
Αν όμως σκέφτεσαι την δύναμη του κινητήρα και το τεκμήριο τότε έχεις απόλυτο δίκιο που είσαι προβληματισμένος. Εγώ πήρα το 206 μόνο όταν βγήκε το 1600 σε 16v. Αλλοιώς δεν θα είχα καν 206. Αν δεν μπορείς να πάρεις το 1,6 λόγω τεκμηρίου έστω και μισό - μισό κοίτα για το quicksilver που είναι όμορφο παρότι 8v γιατί τα αξίζει τα λεφτά του. Αλλοιώς κοίτα για κενένα άλλο αυτοκίνητο.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zpoul (Ζαννής) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC SPORT PACK 150
Ένταξη: 24 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Μάϊ 2002, 22:59:24 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ιστορίες |
|
|
...και εγώ νόμιζα οτί βάζει εκεί τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων για οικονομία... ένας διακόπτης λιγότερος. Μια και το έφερε η κουβέντα, για τα μπροστινά παράθυρα άντε είναι αρκετά εργονομική η θέση των χειριστηρίων. Τα χειριστήρια για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, όμως, έχετε δει που τα έχει...
Και μην μου πεις Sidobre οτι το έκανε για να αλλάζεις ταχύτητες και να τα ανοίγεις τα πίσω παράθυρα με το ένα χέρι.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zpoul (Ζαννής) Νέος χρήστης

 Peugeot 207 CC SPORT PACK 150
Ένταξη: 24 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 72 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Μάϊ 2002, 10:26:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: 206 ιστορίες |
|
|
Sidobre, πλάκα έκανα...
Και το δικό μου τρίθυρο είναι, αλλά αυτό που λέω το πήρε το μάτι μου στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματος. Συγκεκριμένα οι διακόπτες για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα είναι πίσω και δεξία από το χειρόφρενο αντί της μικρής θηκούλας και μάλλον βρίσκονται εκεί για οικονομία (έχουν πρόσβαση στον διακόπτη και οι μπροστινοί και οι πισώ επιβάτες).
Πάντως όντως οι θέση που βρίσκονται οι διακόπτες για τα μπροστινά παράθυρα, προσωπικά με βολεύει καλύτερα, επειδή πράγματι έχω συνηθήσει να απομακρύνω το δεξί μου χέρι από το τιμόνι για οτιδήποτε θέλω να κάνω. Το ερώτημα είναι αν η PEUGEOT το έκανε για λόγους εργονομίας ή οικονομίας. Edited by: zpoul at: 5/23/02 11:27:58 am
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|