PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207RC Vs 207GT/Rallye
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
animalinstict (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6RC

Ένταξη: 12 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: Κ.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 13:12:52    Θέμα δημοσίευσης: 207RC Vs 207GT/Rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά θέλω μια μικρή βοήθεια... Έχω βάλει στο μάτι το 207, όπως φαίνετε και απο την επικεφαλίδα, και αυτο που με προβληματίζει είναι τα εξείς απλά...

Αξείζει να δώσω τα 23.000Ε για να πάρω το RC ή να δώσω 3.000 ή 5.000 λιγότερα και να πάρω το GT ή το Rallye?? Αυτό που θέλω να πω είναι ότι εκτός απο τα μπάκετ και τα δεμάτινα τι ουσιαστικές μηχανικές αλλαγές έχει το 207RC απο τα υπόλοιπα? Αυτο που φοβάμαι είναι ότι είναι ακριβώς το ίδιο αμάξι και με ένα πρόγραμμα αξίας μερικών εκατοντάδων ευρώ, ανεβάσαν λίγο την πίεση και το πουλάνε μερικες χιλιάδες ευρω παραπάνω... Δεν ειμαστε για να δείνουμε τσαμπα λεφτα....!!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρω για τις πληροφορίες και ελπίζω να γίνω μέλλος με το νεο έτος!!!!!! Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 13:22:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τα πραγματα ειναι απλα.
αν σε νοιαζει το γκαζι και μονο παρε gt Και βαλε προγραμμα

αν σε νοιαζει να στριβεις να εχεις μεγαλυτερα φρενα
καθισματαρες αξια μεταπωλησης αξιοπιστια στο μοτερ Και το κυριοτερο αν εχεις αυτα τα +3 παιρνεις με κλειστα ματια το rc...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
animalinstict (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6RC

Ένταξη: 12 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: Κ.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 14:20:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
τα πραγματα ειναι απλα.
αν σε νοιαζει το γκαζι και μονο παρε gt Και βαλε προγραμμα

αν σε νοιαζει να στριβεις να εχεις μεγαλυτερα φρενα
καθισματαρες αξια μεταπωλησης αξιοπιστια στο μοτερ Και το κυριοτερο αν εχεις αυτα τα +3 παιρνεις με κλειστα ματια το rc...


Ok Απ'ότι καταλαβα (και εψαξα λιγο) μου λες πως το RC έχει άλλα φρένα (302mm έναντι 283mm) και άλλη ανάρτηση (δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο). Όμως η αξιοπιστία που κολάει????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 14:20:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

υπάρχουν αρκετες διαφορές μεταξύ των τριών αυτοκινήτων
πέρα αυτών που ανέφερες
αλλα εμβολά
αλλη τουρμπίνα
το συστημα ssp (αν το λέω σωστά στο τιμόνι)
άλλη φάση καθίσματα...
αλλα σινεμπλοκ στον άξονα
αλλα σινεμπλοκ στα ψαλίδια
και διάφορες αλλες λεπτομέρεις

η διαφορά στην τιμή είναι
RC - GT 3000 - τιμή προγράμματος (~800-900ε) = χονδροειδώς 2000
RC - rallye ή 5000 - τιμή προγραμμάτος >> = >> 4000

μεταξύ rc/gt η διαφορά ειναι αστεία για οτι παραπάνω παίρνεις στο rc...

σε σχέση με το rallye η διαφορά στην αξία ειναι αισθητή.

αν εχεις σκοπό να πάρεις το rallye / gt και να αρχίσεις να βάζεις πάνω ενα σκασμό πράγματα κάτι δεν μου κολλάει.

το gt είναι η "συνειδητοποιημένη" επιλογή για κάποιον ο οποίος θα αρκεστεί στο τι δίνει το πακετο gt και δεν θα αρχίσει να ζητάει παπάδες και το ΠΟΛΥ_ΠΟΛΥ να βάλει το πρόγραμμα για κάτι λίγο παραπάνω και ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ... εξάλλου με 2000 rc δεν θα γίνει (και δεν υπάρχει λόγος να μπεις σε αυτή την διαδικασία)

το ραλλυε λόγω διαφοράς κόστους εχει λογική να το πάρεις και το φτιάχνεις σιγά-σιγά με μεράκι και κόπο που λένε και το κάνεις όπως γουστάρεις εσύ (ειτε για ευθείες ειτε για στροφές ειτε και για τα δυο), εχεις και κάβα 4000διαφορά τιμής να ξοδέψεις...

αν απ την αρχή θές το κάτι παραπάνω (κυρίως εκτός ευθείας) παίρνεις rc και ξεμπερδευεις και εχεις μια σωστή βάση για περαιτέρω πράγματα...

δες εδώ που εχουν αναφερθεί πολλές διαφορές τους και σχετικές με tuning:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9804


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
U142093 ((Γιώργος)210ps+32kg)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207RC 1.6 (2007)

Ένταξη: 25 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 00:52:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πιο βασικό από όλα είναι τι χρήματα διαθέτεις για αυτή την αγορά.
Αν το βαλάντιο σου αντέχει και τα τρία ας τα χωρίσουμε σε δυο κατηγορίες.
Η πρώτη είναι το Rally μαζί με το GT οπού οι διαφορές τους ουσιαστικά είναι στο εξοπλισμό.

Τώρα ας συγκρίνουμε τα 150αρια με το RC.
Το RC έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα, άλλη ανάρτηση, σκληρότερο πίσω άξονα κατά 30%, είκοσι πέντε αλόγα περισσότερα, έχει πλήρως απενεργοποίηση στο ESP, και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι φοράει άλλη εξάτμιση, και το SSP.
Από εξοπλισμό απέχει παρασάγγας.

1ο. Καθισματάρες Δέρμα αλκαντάρα (όλα τα λεφτά).
2ο. Cruise control.
3o. Αεροτομή δεν ξέρω αν την έχει το GT.
4ο. Φιμέ τα πίσω τζάμια.
5ο. Ανακλαστικό κεντρικό καθρέφτη.
6ο. Βαμμένο πίσω προφυλακτήρα και λίγο πιο πρησμένο.
7ο. Άλλες ζάντες και διαφορετικό προφίλ ελαστικού.
8ο. Πεντάλ και footrest αλουμινίου.
9ο. Διπλή απόληξη εξάτμισης.
10ο. Αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες.
Και πάρα πολλές άλλες μικρολεπτομέρειες.

Να σου πω τώρα γιατί διάλεξα το RC.
Έχει παρά πολλές διαφορές σε σχέση με τα 150αρια που πιστεύω ότι η διαφορά τιμής μεταξύ τους είναι παρά πάνω από τίμια για να μην πω ότι αδικείται το RC, προσωπικά δεν μου περίσσευαν τα χρήματα έκανα μια θυσία παραπάνω διότι αν έπαιρνα Rally/GT σίγουρα θα έριχνα χρήματα τα οποία ποτέ δεν θα τα έπαιρνα πίσω και επιπλέον δεν θα είχαν τη μορφή του RC.
Επιπλέον μην ξεχνάς ότι παίρνεις ένα αμάξι έκδοσης 2007 που έχει σαν αποτέλεσμα να το κρατήσεις αρκετά χρονιά οπότε έχεις τα περιθώρια ότι και βελτίωση να θέλεις να κάνεις στο αυτοκίνητο να είναι ουσίας, και πάντα θα είσαι ένα σκαλοπάτι πάνω από όλους τους άλλους, και επιπλέον δεν θα ξοδέψεις τσάμπα λεφτά για αισθητικές βελτιώσεις επειδή το αμάξι είναι πλήρες άρα τι μένει πρόγραμμα, μπλοκέ, ανάρτηση, και είσαι τούμπανο.

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
papadakn (Νίκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207GT (2007)

Ένταξη: 15 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 02:18:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

U142093 έγραψε:

Από εξοπλισμό απέχει παρασάγγας.

1ο. Καθισματάρες Δέρμα αλκαντάρα (όλα τα λεφτά).
2ο. Cruise control.
3o. Αεροτομή δεν ξέρω αν την έχει το GT.
4ο. Φιμέ τα πίσω τζάμια.
5ο. Ανακλαστικό κεντρικό καθρέφτη.
6ο. Βαμμένο πίσω προφυλακτήρα και λίγο πιο πρησμένο.
7ο. Άλλες ζάντες και διαφορετικό προφίλ ελαστικού.
8ο. Πεντάλ και footrest αλουμινίου.
9ο. Διπλή απόληξη εξάτμισης.
10ο. Αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες.
Και πάρα πολλές άλλες μικρολεπτομέρειες.

Να σου πω τώρα γιατί διάλεξα το RC.


Να σου πώ και εγώ γιατί διάλεξα GT και όχι RC. Πριν 2 μήνες ήμουν σε παρόμοιο δίλημμα με εσένα. Καταρχάς RC και GT έχουν ίδια διάσταση ελάστικά και ζάντες. Λίγο διαφέρει το σχέδιο της ζάντας αλλά προσωπικά μου άρεσε περισσότερο του GT. Aπο τα παραπάνω που αναφέρει ο φίλος, τα 5, 6(εκτός του πρηξίματος), 8 και 10 τα έχει standard και το GT. Επίσης εμένα μου κάναν δώρο και το 2 (cruise control) πακέτο με τον συναγερμό και τη σύνδεση ipod. H διπλή απόληξη της εξάτμισης και η αεροτόμή δεν μου άρεσαν (μου φάνηκαν ψεύτικα). Οπότε η σοβαρή διαφορά είναι το πακέτο κινητήρας-στήσιμο-φρένα-καθίσματα και όχι εξοπλισμός (το GT έχει και πανοραμική ηλιοροφή).

Σε ότι αφορά το στήσιμο, έχοντας κάνει test drive το rallye φοβήθηκα ότι το RC θα παρακοπάναει. Εν τέλει, έχοντας κάνει 2000χλμ με το GT μου μπορώ να πώ πως αν και δεν είναι τραγικά σκληρό, κοπάναει αρκετά ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Επίσης, κάπου είχα διαβάσει ότι με 450ευρώ βάζεις πακέτο αμορτισέρ-ελατήρια απο RC οπότε αν στο μέλλον το πάρω απόφαση είναι κάτι που γίνεται.Τα μπροστά ψαλίδια επίσης αλλάζουνε, όπως και τα πίσω σινεμπλόκ (την αλλαγή του άξονα την βρίσκω υπερβολική).

Ο κινητήρας στην ουσία του πράγματος είναι ίδιος. Επειδή προσωπικά δεν θα με ενδίεφερε ποτέ να ανεβάσω το αμάξι πάνω απο τα 175 άλογα του RC έκρινα πως το GT θα με κάλυπτε αρχικά ενώ πάντα υπάρχει και η δυνατότητα του προγράμματος της Peugeot. Αν βέβαια θες να πάς στα 210+ άλογα, συμφωνώ πως το RC είναι μια καλύτερη βάση. Αλλά μετά ξεχνάς την οικονομία ενώ και η αξιοπιστία είναι αμφίβολη.

Τέλος να σου πώ πως τα καθίσματα του RC αν και όμορφα, τα βρήκα λίγο υπερβολικά για τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου (207 είναι όχι Lancer) αλλά το βασικό θέμα είναι ότι δεν μπαίνει 5ος πίσω. Κάποιους δεν τους πειράζει αλλά προσωπικά, θέλω να μπορώ να βάλω άλλα 4 άτομα και να πάμε ένα άνετο ταξίδι. Επίσης στον standard εξοπλισμό το GT έχει την πανοραμική ηλιοροφή (+650 νόμιζω για το rc).

Σίγουρα το RC είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Προσωπικά, αν έφτανα σε αυτό το ποσό θα έβαζα άλλα 3500 για το clio RS. Πολύ καλύτερο στήσιμο και αίσθηση χωρίς το κοπάνημα του RC. Μπορεί στην ευθεία να είναι (λίγο) πιο αργό αλλά είναι σαφώς πιο όμορφο και ιδιαίτερο. Απο εκεί και πέρα, το GT Κατα τη γνώμη μου είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με πολύ καλό λόγο τιμής/εξοπλισμού. Το RC στα μάτια μου είναι μια προσπάθεια της Peugeot να κατασκεύασει ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο κάνοντας μικρές προσθήκες (βλέπε αεροτομές, φιμέ τζάμια και ασημί καθρέφτες) στο GT. Αν νομίζεις ότι παίρνοντας το GT θα δώσεις αυτά τα 3000 της διαφοράς σε μετατροπές μάλλον θα πρέπει να πάρεις το RC. Αν δεν είσαι τέτοιος άνθρωπος σίγουρα το GT θα σε καλύψει.


Μετωρολογικός σταθμός Νέας Κηφισιάς
http://www.locus-delicti.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 09:21:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1 Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 11:32:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-1


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 12:14:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-2

to rc ειναι ενα γενικα μετριο προς καλο απο οσο λενε ολοι αμαξι πουτα κανει ομως ολα και σε κανενα τομεα δε θα σε αφησει απογοητευμενο ικτρα...
ουτε σε γκαζι ουτε σε στριψιμο ουτε πουθενα.
παντου ειναι παρα πολυ καλο στη κατηγορια του για αυτο και το βγαζουν πρωτο τα ελληνικα περιοδικα με δεδομενη τη τεραστια διαφορα τιμης με το κλιο εδω ελλαντα...


το gt ειναι ενα μετριο προς κακο αυτοκινητο σε ολους τους τομεις...
στριψιμο?esp
γκαζι?corsa gsi
ποιοτητα αξιοπιστια τιμη μεταπωλησης?yaris ts
τιμη? rallye-gsi

σε πουθενα δεν ειναι κατι το αξιο λογου σαν αμαξι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 13:42:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μήπως είστε λίγο υπερβολικοί?

δηλαδή αυτό δεν ισχύει:

Παράθεση:
Αν νομίζεις ότι παίρνοντας το GT θα δώσεις αυτά τα 3000 της διαφοράς σε μετατροπές μάλλον θα πρέπει να πάρεις το RC. Αν δεν είσαι τέτοιος άνθρωπος σίγουρα το GT θα σε καλύψει.


δηλαδή πρέπει κάποιος σώνει και καλά να πάρει το RC αν δεν πρόκειται να το "αξιοποιήσει"?

Γιατί πρέπει να "αφορίζουμε" έτσι τα gt/rallye

δεν έχουν όλοι τις ιδιες απαιτήσεις / γνώσεις / γούστα.

Επίσης κάπου μέσα στις επιλογές παίζει και η αιμφάνιση σε άλλους αρέσει το corsa και άλλους το 207, αλλος καταλαβαίνει την διαφορά στην αίσθηση στο τιμόνι και άλλος δεν δίνει σημασία, και πάει λέγοντας.

Πρωτα πρέπει να δούμετις απαιτήσεις και τι θέλει να κάνει με το αμάξι του καποιος (όπως επίσης και αν εχει τα οικονομικά και τις κατάλληλες συνθήκες για να το πάρει) και μετα να δούμε αν του ταιριάζει ή όχι...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 14:57:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ειπα απλα corsa gsi αν δε θες το rc
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
animalinstict (Αντώνης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6RC

Ένταξη: 12 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 61
Τόπος: Κ.Πατήσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 17:07:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά η σύγκριση μεταξύ 207RC και Clio RS δεν υφίστατε για πολούς και διαφόρους λόγους.
Α) Η αξία απόκτησης (23.000 Vs 28.000)
Β) Η αξία συντήρισης (Peugeot Vs Renault) (Ναι γειά σας, το λαμπάκι του φλας θέλω για το clioRS. Μαλιστα κύριε υπάρχει και κοστίζει 165.532,29€) Shocked
Γ) Τα τέλοι κυκλοφορίας
Δ) και τέλος το θεωρώ ένα πολυ ειδικό αμάξι και όχι ένα everyday use.

Απ'την άλλη σε σύγκριση με τα Opel τα peugeot είναι καλύτερα μιας και οι άνθρωποι της opel απλά πετάξαν έντα turbo και τίποτα άλλο σε θέμα μελέτης.

Finally τα λεφτά είτε για GT είτε για RC θα βγούν δύσκολα και αυτό είναι που με προβληματίζει... Αλλά απ'ότι διάβασα σε αυτό το θέμα αλλά και σε κάποιο άλλο μέσα στην ενότητα "κινητηρας" μάλλον με βλέπω για το RC!!!

Ελπίζω στο GTCC την κυριακή να υπάρχει κάποιο RC για να το δούμε κι απο κοντά!! Αμα τρέξει κιόλας ακόμα καλύτερα Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 17:33:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είπαμε αν το στήσιμο/απόδοση του GT/rallye σου ειναι αρκετό και το πολύ πολύ να ζητήσεις κάτι λιιιίγο παραπάνω τότε σου κάνει.

Αν απ την αρχή το GT/rallye σου φανεί "λίγο" τότε RC απευθείας (και μην μπείς σε διαδικασία "βελτιώσεων" που ηδη υπάρχουν στο "στανταρ πακέτο" του
RC)

Αν εχεις στο μυαλό σου την αγορά του gt/rallye και μετά να αρχίσεις να ριχνεις λεφτά για κάθε είδους βελτιώσεις τότε καλήτερα ξεκίνα με βάση το RC...

εσύ ξέρεις τις απαιτήσεις και τις ανάγκες σου. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
papadakn (Νίκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207GT (2007)

Ένταξη: 15 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 17:49:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
-2

το gt ειναι ενα μετριο προς κακο αυτοκινητο σε ολους τους τομεις...
στριψιμο?esp
γκαζι?corsa gsi
ποιοτητα αξιοπιστια τιμη μεταπωλησης?yaris ts
τιμη? rallye-gsi

σε πουθενα δεν ειναι κατι το αξιο λογου σαν αμαξι.


Γιατί το corsa gsi είναι πιο γρήγορο (ίδια ιποδύναμη, καμία σχέση τεχνολογικά οι δύο κινητήρες) και πιο φθηνό (19500 κάνει αν δεν απατόμαι με πιο φτωχό εξοπλισμό). Καλά όσο για τιμή μεταπώλησης, το Yaris TS είναι για γέλια καθώς μιλάς για ένα αντιεμπορικό αυτοκίνητο (πόσα έχεις δεί να κυκλοφορούν) το οποίο είναι και 1800 κυβικά. Και τέλος, αλίμονο αν στρίψιμο = απενεργοποίηση ESP. Είναι χίλια δυό άλλα πράγματα με πρώτο την αίσθηση που σου δίνει κάθε αυτοκίνητο όταν το οδηγάς. Στον τομέα αυτό, κανένα opel δεν διακρίνεται ιδιαίτερα (opel-ίτιδα το λένε στα περιοδικά το αποστείρωμενο feeling που σου δίνουν τα αμάξια αυτά).


Μετωρολογικός σταθμός Νέας Κηφισιάς
http://www.locus-delicti.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
papadakn (Νίκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207GT (2007)

Ένταξη: 15 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 17:58:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

animalinstict έγραψε:
Παιδιά η σύγκριση μεταξύ 207RC και Clio RS δεν υφίστατε για πολούς και διαφόρους λόγους.
Α) Η αξία απόκτησης (23.000 Vs 28.000)
Β) Η αξία συντήρισης (Peugeot Vs Renault) (Ναι γειά σας, το λαμπάκι του φλας θέλω για το clioRS. Μαλιστα κύριε υπάρχει και κοστίζει 165.532,29€) Shocked
Γ) Τα τέλοι κυκλοφορίας
Δ) και τέλος το θεωρώ ένα πολυ ειδικό αμάξι και όχι ένα everyday use.

Απ'την άλλη σε σύγκριση με τα Opel τα peugeot είναι καλύτερα μιας και οι άνθρωποι της opel απλά πετάξαν έντα turbo και τίποτα άλλο σε θέμα μελέτης.

Finally τα λεφτά είτε για GT είτε για RC θα βγούν δύσκολα και αυτό είναι που με προβληματίζει... Αλλά απ'ότι διάβασα σε αυτό το θέμα αλλά και σε κάποιο άλλο μέσα στην ενότητα "κινητηρας" μάλλον με βλέπω για το RC!!!

Ελπίζω στο GTCC την κυριακή να υπάρχει κάποιο RC για να το δούμε κι απο κοντά!! Αμα τρέξει κιόλας ακόμα καλύτερα Smile



Το clio είναι σίγουρα πιο ακριβό απο το RC αν και το κόστος κτήσης είναι μικρότερο απο 28.000€, τουλάχιστον πριν 2 μήνες μου είχαν δώσει προσφορά στα 26100 με το μεταλλικό. Βέβαια τα τέλη, ασφάλειες, βενζίνες (θέλει 100αρα) και service είναι σαφώς πιο ακριβά. Απλά το point μου ήταν πως αν φτάσεις στα 23.000€ και σε ενδιαφέρει να αγοράσεις κάτι ξεχωριστό (σε πολλούς τομείς) το RC είναι λίγο. Απο εκεί και πέρα αν τα 23 είναι η κορυφή του προυπολογισμού σου και πιστεύεις πως αγοράζοντας το GT θα τα δώσεις αργά ή γρήγορα σε βελτιώσεις, χτύπα το RC και θα είσαι χαρούμενος. Το (τουρμπό)γκαζο είναι γλυκό και σε κάνει να συγχωρείς πολλά.


Μετωρολογικός σταθμός Νέας Κηφισιάς
http://www.locus-delicti.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 18:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΦΙΛΕ μου και εγω πεζο εχω αλλα μη πορωνεσαι.
οταν εκανε μοτερ τουρμπο η οπελ εμεις ειμασταν με τις μπανανες ακομα στα χερια.

τα τουρμπο μοτερ της οπελ ειναι τα καλυτερα πιο αξιοπιστα και αποδοτικα μοτερ μαζι με της σααμπ (που ανηκει στην gm...)

οποτε μη το ψαχνεις στο θεμα μοτερ υπαρχει μια χαωδης διαφορα στα 2 αμαξια

στο στριψιμο το κορσα εχει παρει παρα πολυ θετικα σχολια και κανεις δε το εχει θαψει ακομα...μπορει να μην ειναι τοπ αλλα δεν ειναι μπαζο...για δες και το κορσακι στο Gtcc τι θα κανει μεγαρα τη κυριακη.......(οχι οτι λεει πολλα αυτο γιατι φοραει ενα σκασμο πραγματα)
και σορυ αλλα αμαξι με μονιμα το esp εγω δε το θεωρω στριφτερο που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει...ειπαμε σα να κανεις σεξ με 3προφυλακτικα

σε τιμη μεταπωλησης-εγγυηση δες ενα 206 και ενα κορσα 5ετιας (οταν θα ληγει η εγγυηση της οπελ που ειναι απο τις μονες εταιρειες μαζι με τογιοτα που καπως σεβονται αυτα τα 5-6χρονια .αν και ουτε αυτο ειναι απολυτο)
και ελα να τα πουμε

τα προηγουμενα γιαρις ts πουλησαν αν και πανακριβα....γενικα κανενα σπορτ αμαξι δεν εχει αξια μεταπωλησης σοβαρη εκτος απο τα 106... και επισης 11-12 φ.ι εχουν ιδια τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
papadakn (Νίκος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207GT (2007)

Ένταξη: 15 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 38

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 18:17:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
ΦΙΛΕ μου και εγω πεζο εχω αλλα μη πορωνεσαι.
οταν εκανε μοτερ τουρμπο η οπελ εμεις ειμασταν με τις μπανανες ακομα στα χερια.

τα τουρμπο μοτερ της οπελ ειναι τα καλυτερα πιο αξιοπιστα και αποδοτικα μοτερ μαζι με της σααμπ (που ανηκει στην gm...)

οποτε μη το ψαχνεις στο θεμα μοτερ υπαρχει μια χαωδης διαφορα στα 2 αμαξια

στο στριψιμο το κορσα εχει παρει παρα πολυ θετικα σχολια και κανεις δε το εχει θαψει ακομα...μπορει να μην ειναι τοπ αλλα δεν ειναι μπαζο...για δες και το κορσακι στο Gtcc τι θα κανει μεγαρα τη κυριακη.......(οχι οτι λεει πολλα αυτο γιατι φοραει ενα σκασμο πραγματα)
και σορυ αλλα αμαξι με μονιμα το esp εγω δε το θεωρω στριφτερο που να χτυπας το κωλο σου κατω μεχρι να ματωσει...ειπαμε σα να κανεις σεξ με 3προφυλακτικα

σε τιμη μεταπωλησης-εγγυηση δες ενα 206 και ενα κορσα 5ετιας (οταν θα ληγει η εγγυηση της οπελ που ειναι απο τις μονες εταιρειες μαζι με τογιοτα που καπως σεβονται αυτα τα 5-6χρονια .αν και ουτε αυτο ειναι απολυτο)
και ελα να τα πουμε

τα προηγουμενα γιαρις ts πουλησαν αν και πανακριβα....γενικα κανενα σπορτ αμαξι δεν εχει αξια μεταπωλησης σοβαρη εκτος απο τα 106... και επισης 11-12 φ.ι εχουν ιδια τελη κυκλοφοριας και ασφαλεια...



Χαώδης διαφορά υπάρχει ανάμεσα στα 2 μοτερ αλλά προσωπικά το μοτέρ της BMW (!!!!) είναι σαφώς μπροστά. Δεν είναι μόνο θέμα τεχνικών χαρακτηριστικών (άμεσος ψεκασμός, twin scroll τουρμπινα κτλ) αλλά και χαρακτηριστικών λειτουργίας (24.5κίλα ροπή απο τις 1500rpm, απουσία lag). Την ίδια στιγμή η opel χρησιμοποιεί τεχνολογικές λύσεις 10ετίας στον κινητήρα της. Αυτή τη στιγμή ο 1.6THP και οι 1.4 ΤSI της VW είναι ότι πιο εξελιγμένο σε turbo κινητήρες μικρού κυβισμού.

Το ότι δεν απενεργοποιείται το ESP είναι λάθος της Peugeot αλλά δεν κάνει αυτόματα το Corsa καλύτερα στημένο αυτοκίνητο.


Μετωρολογικός σταθμός Νέας Κηφισιάς
http://www.locus-delicti.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
U142093 ((Γιώργος)210ps+32kg)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207RC 1.6 (2007)

Ένταξη: 25 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 43

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 18:20:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Σε ότι αφορά το στήσιμο, έχοντας κάνει test drive το rallye φοβήθηκα ότι το RC θα παρακοπάναει. Εν τέλει, έχοντας κάνει 2000χλμ με το GT μου μπορώ να πώ πως αν και δεν είναι τραγικά σκληρό, κοπάναει αρκετά ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες.


Στο κοπάνημα πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και το χαμηλό προφίλ των ελαστικών

Παράθεση:
(την αλλαγή του άξονα την βρίσκω υπερβολική).

Πολύ βασικό κομμάτι στο στήσιμο του αυτοκινήτου

Παράθεση:
Ο κινητήρας στην ουσία του πράγματος είναι ίδιος. Επειδή προσωπικά δεν θα με ενδίεφερε ποτέ να ανεβάσω το αμάξι πάνω απο τα 175 άλογα του RC έκρινα πως το GT θα με κάλυπτε αρχικά ενώ πάντα υπάρχει και η δυνατότητα του προγράμματος της Peugeot. Αν βέβαια θες να πάς στα 210+ άλογα, συμφωνώ πως το RC είναι μια καλύτερη βάση. Αλλά μετά ξεχνάς την οικονομία ενώ και η αξιοπιστία είναι αμφίβολη.

Πάντα μας τρώει ο κ...... μας, για αυτό μεγάλη μπουκιά φάε κτλ.

Παράθεση:
Τέλος να σου πώ πως τα καθίσματα του RC αν και όμορφα, τα βρήκα λίγο υπερβολικά για τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου (207 είναι όχι Lancer)
Επειδή είμαι δυό μέτρα παληκάρι το προβλημά μου πάντα ήταν να οδήγησω όρθιος, και τα Recaro είναι πιο χαμηλά απο όλα τα άλλα, μόνο και μόνο για αυτό εμένα είναι τέλεια, και σε δεύτερη φάση έχεις τέλεια θέση οδήγησης στα γρήγορα κομμάτια διότι δεν κουνιέσαι.

Παράθεση:
αλλά το βασικό θέμα είναι ότι δεν μπαίνει 5ος πίσω

Η πεθερά να πάρει ταξί.

Παράθεση:
το GT έχει την πανοραμική ηλιοροφή
Το καλοκαίρι θα δείξει

.
Παράθεση:
Προσωπικά, αν έφτανα σε αυτό το ποσό. Προσωπικά, αν έφτανα σε θα έβαζα άλλα 3500 για το clio RS.

Όπως λέει και ο animalinstict παραπάνω πολλά τα έξοδα του δίλιτρου και πουλιέτε δύσκολα, και μην ξεχνάς ότι σύντομα θα αλλάξει μοντέλο ενώ το 207 όχι (αξία μεταπώλησης).
Αλήθεια, ήσουν ποτέ κατοχός Ρενώ! αν όχι ρώτα αυτούς που έχουν.

Παράθεση:
Το RC στα μάτια μου είναι μια προσπάθεια της Peugeot να κατασκεύασει ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο κάνοντας μικρές προσθήκες (βλέπε αεροτομές, φιμέ τζάμια και ασημί καθρέφτες)

Νομίζω οτι έχεις παρεξηγήσει τα πραγματα η Peugeot δεν κάνει προσπάθεια αλλά έχει κατασκευάσει το απόλυτο σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το κόστος η εταιρεία έχει μια προιστορία στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων, χωρίς υπερβολες και φανφάρες, και πες μου εσύ ποιός θα καταλάβει στο δρόμο ότι οδηγάς διαφορετικο 207 σε σχέση με τα 1400/1600 εκτός απο τους γνώστες κανένας, διότι φιμέ τζάμια και αεροτομή βάζουν όλοι, ασήμι καθρέπτες σιγα το τρομερό.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 18:23:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γιωργο μην υπερβαλουμε οχι και το απολυτο το 207

σκεψου.αν ησουν ευρωπη που το κλιο εχει ιδια τιμη νταν με το 207 με τα ρεκαρο και το κλιμα στη τιμη (στη βασικη ειναι 800κατω αν θυμαμαι απο 207) τι θα επαιρνες???

ελαααααα μη μου πεις οτι μετα το 306 δε θα γλυφουδιαζοσουνα?????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Δεκ 2007, 18:23:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

U142093 έγραψε:
Παράθεση:
Σε ότι αφορά το στήσιμο, έχοντας κάνει test drive το rallye φοβήθηκα ότι το RC θα παρακοπάναει. Εν τέλει, έχοντας κάνει 2000χλμ με το GT μου μπορώ να πώ πως αν και δεν είναι τραγικά σκληρό, κοπάναει αρκετά ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες.


Στο κοπάνημα πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και το χαμηλό προφίλ των ελαστικών

Παράθεση:
(την αλλαγή του άξονα την βρίσκω υπερβολική).

Πολύ βασικό κομμάτι στο στήσιμο του αυτοκινήτου

Παράθεση:
Ο κινητήρας στην ουσία του πράγματος είναι ίδιος. Επειδή προσωπικά δεν θα με ενδίεφερε ποτέ να ανεβάσω το αμάξι πάνω απο τα 175 άλογα του RC έκρινα πως το GT θα με κάλυπτε αρχικά ενώ πάντα υπάρχει και η δυνατότητα του προγράμματος της Peugeot. Αν βέβαια θες να πάς στα 210+ άλογα, συμφωνώ πως το RC είναι μια καλύτερη βάση. Αλλά μετά ξεχνάς την οικονομία ενώ και η αξιοπιστία είναι αμφίβολη.

Πάντα μας τρώει ο κ...... μας, για αυτό μεγάλη μπουκιά φάε κτλ.

Παράθεση:
Τέλος να σου πώ πως τα καθίσματα του RC αν και όμορφα, τα βρήκα λίγο υπερβολικά για τον χαρακτήρα του αυτοκίνητου (207 είναι όχι Lancer)
Επειδή είμαι δυό μέτρα παληκάρι το προβλημά μου πάντα ήταν να οδήγησω όρθιος, και τα Recaro είναι πιο χαμηλά απο όλα τα άλλα, μόνο και μόνο για αυτό εμένα είναι τέλεια, και σε δεύτερη φάση έχεις τέλεια θέση οδήγησης στα γρήγορα κομμάτια διότι δεν κουνιέσαι.

Παράθεση:
αλλά το βασικό θέμα είναι ότι δεν μπαίνει 5ος πίσω

Η πεθερά να πάρει ταξί.

Παράθεση:
το GT έχει την πανοραμική ηλιοροφή
Το καλοκαίρι θα δείξει

.
Παράθεση:
Προσωπικά, αν έφτανα σε αυτό το ποσό. Προσωπικά, αν έφτανα σε θα έβαζα άλλα 3500 για το clio RS.

Όπως λέει και ο animalinstict παραπάνω πολλά τα έξοδα του δίλιτρου και πουλιέτε δύσκολα, και μην ξεχνάς ότι σύντομα θα αλλάξει μοντέλο ενώ το 207 όχι (αξία μεταπώλησης).
Αλήθεια, ήσουν ποτέ κατοχός Ρενώ! αν όχι ρώτα αυτούς που έχουν.

Παράθεση:
Το RC στα μάτια μου είναι μια προσπάθεια της Peugeot να κατασκεύασει ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο κάνοντας μικρές προσθήκες (βλέπε αεροτομές, φιμέ τζάμια και ασημί καθρέφτες)

Νομίζω οτι έχεις παρεξηγήσει τα πραγματα η Peugeot δεν κάνει προσπάθεια αλλά έχει κατασκευάσει το απόλυτο σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το κόστος η εταιρεία έχει μια προιστορία στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων, χωρίς υπερβολες και φανφάρες, και πες μου εσύ ποιός θα καταλάβει στο δρόμο ότι οδηγάς διαφορετικο 207 σε σχέση με τα 1400/1600 εκτός απο τους γνώστες κανένας, διότι φιμέ τζάμια και αεροτομή βάζουν όλοι, ασήμι καθρέπτες σιγα το τρομερό.


Πότε μπορώ να κάνω βόλτα το RC σου?

Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενη
Σελίδα 1 από 6

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,232s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on