Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 13:04:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε παρτον επιτελους 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 23 Φεβ 2007, 13:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τον πηρα και... μας πηρε και μας σηκωσε με τα λεφτα απου ζητησε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 00:40:11 Θέμα δημοσίευσης: Μπροστινα φρενα απο 306 Race |
|
|
Τα 285" αν δε κανω λαθος, μου τα δινουν 200 ευρω, καλη τιμη? Μου ειπε ο συγκεκριμμενος εμπορος οτι δε χρειαζεται να αλλαξω τρομπα φρενου....
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Μάρ 2007, 15:14:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ βρείκα απο s3 μερ 312 δίσκους τι λετε να τα χτυπήσω? 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης

Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2007, 23:25:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φοραω απο το 2003 δισκους TAROX 283 Χ 26 στην αρχη με τακακι FERODO premium.Εδω και ενα χρονο εβαλα TEXTAR με 35 ευρω.Μπορω να πω οτι βγηκαν αναπαντεχα καλα εκτος οτι σφυριζαν στην αρχη,αλλα μεχρι και την πιστα Μεγαρων αντεξαν,ενω ενα αστρα G που τα τρεχαμε παρεα, βγηκε με στραβες δισκοπλακες.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την antonios16V στις Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:04:23, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RALLOS8 Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάρ 2007, 23:52:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στο δικο μου 106 φοραω τα 283 και τελικα για επιβεβαιωση ειναι με 57 χιλ εμβολο.τα galfer οπως ειχα πει ιναι για πεταμα.και απο αποδοση και αισθηση δεν ειμαι ευχαριστημενος.
εχει βαλει κανενας εκτος απο τα φρενα τρομπα και σεβρο?
τα χρειζεται μηπως...? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 07:56:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε νομιζω οτι παιζει τετοιο θεμα.
τι τακακια φοραγες?
μηπως ειχες τα 283 του 306 (αν και αυτα ειναι 54εμβολο) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RALLOS8 Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 21:32:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα φρενα ειναι απο 307 δυλιτρο πετρελαιο.τακακια gafler που ειναι τα εργοστασιακα σε αυτα τα φρενα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Απρ 2007, 20:43:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήρα φρένα 283 κομπλέ από RC και περιμένω να τα βάλω σύντομα (μόλις μου έρθουν και τα μπροστινά αμορτισέρ RC).
H μαμά αντλία σε όλα τα 206 (και RC) είναι 22,2χιλ αλλά υπάρχει 23,8χιλ για 307 CC180.
Έχει βάλει κανείς την 23,8 σε 206????
Επίσης ξέρει κανείς που μπορώ να βρώ καλά σωληνάκια υψηλής πίεσης???
Έχουμε συνεργασία με κάποιο μαγαζί που πουλάει??
Αναμένω απαντήσεις!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 10:22:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαρη η 23.8 θα ειναι πανακριβη...
καλο ειναι να βαλεις (αν καταφερω να τη βαλω εγω)
την 25.8 της πεζο σπορτ που ειναι ΑΤΕ και πρεπει να ειναι απο ακομα μεγαλυτερο μοντελο!
εχεις μαθει τιμη για τη 23.8?
σωληνακια υπαρχουν υψηλης αρκετες μαρκες.προσεξε να ειναι για 206 1.6 ομως...
τι τακακια δισκους πηρες? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Απρ 2007, 17:27:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαρη η 23.8 θα ειναι πανακριβη...
καλο ειναι να βαλεις (αν καταφερω να τη βαλω εγω)
την 25.8 της πεζο σπορτ που ειναι ΑΤΕ και πρεπει να ειναι απο ακομα μεγαλυτερο μοντελο!
εχεις μαθει τιμη για τη 23.8?
σωληνακια υπαρχουν υψηλης αρκετες μαρκες.προσεξε να ειναι για 206 1.6 ομως...
τι τακακια δισκους πηρες? |
Και η 25,8 θα είναι φθηνότερη???!!!
Όσο ποιο μεγάλη τόσο πιο καλή πάντως....
Με μεγάλη αντλία μικραίνει η διαδρομή του πεντάλ και γίνεται πιο σφικτό.
Παναγιώτη αυτά που πήρα είναι όλα μαμά από RC.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 12:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΔΙΣΚΟΣ 266χ22 ΒΑΡΟΣ 4.7ΚΙΛΑ
ΔΙΣΚΟΣ 283χ26 ΒΑΡΟΣ 6.8ΚΙΛΑ
βαλτε και κανα 5αρι απο διαφορα δαγκανας....
μιλαμε για περιπου 6-7κιλα χαλαρα αποκαθε μερια αυξηση αναρτωμενου βαρους....και μετα αναρωτιομουνα για βαρυνε και εχασε αισθηση το τιμονι.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 14:34:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάκη το πρόβλημα ειναι οτι οι δίσκοι εκτός από μη αναρτώμενη μάζα είναι και περιστρεφόμενη μάζα και το ακόμα χειρότερο ειναι περιστρεφόμενη μάζα με το βάρος της μακριά απ το κέτρο περιστροφής της.
Το πρόβλημα στο τιμόνι δεν οφείλεται στο ότι αυξάνεται η μη αναρτώμεοι μάζα αλλά επειδή αυξάνεται η περιστρεφόμενη μάζα.
Εν στάση (πχ στο παρκάρισμα) το τιμόνι δεν έχει γίνει βαρύτερο.
Εν κινήση εμφανίζεται εν κινήση.
Η αυξηση της μη αναρτώμενης μάζας επηρεάζει την ανάρτησης
Δηλαδή αν πχ βάλεις ενα βαρύδι με βάρος όσο η διαφορά βάρους 288-266 πάνω στο ψαλίδι σου το τιμόνι δεν θα επηρεαστεί.
Θα επηρεαστεί μόνο η ανάρτηση.
Για τον λόγο αυτό ακόμα και αν κάποιος βάλλει συμβατικούς 283 δίσκους αλλά χρησιμοποιήσει δαγκάνες ελαφρύτερες από τις εργοστασιακές 283 τότε θα είναι καλήτερα από τις εργοστασιακές 283 αλλά αυτό θα είναι μόνο στην λειτουργία της ανάρτησης και όχι στην αισθηση του τιμονιού ή οποία πάλι θα χειροτερέψει.
Θα μπορούσε να φτιάξει κάποιος αλουνινένια κέντρα και να χρησιμοποιήσει διαιρούμενους δίσκους αλλά τελικά το βάρος που γλιτώνεις (λόγω μικρού κέντρου μιας και δεν μιλάμε για δισκους "ταψια" 330mm, αλλά και γιατί προστιθενται οι δίβες και τα παξιμάδια δισκους/κέντρου) είναι τελικά μικρό σε διαφορά από τις εργοστασιακές 283 δισκόπλακες.
Γνωστός μηχανικός που ειχε φτιάξει αλουμινένια κέντρα για 283 οταν ζυγισε κέντρα/βίδες/παξιμάδια/δισκους και τα συγκρινε με τα συμβατικά 283 διαπίστωσε διαφορά βάρους αν θυμάμαι καλά 600γραμμάρια.
βεβαια η διαφορα στο φρενάρισμα με τα 283 σε αποζημιώνει με το παραπάνω (αρκεί να έχεις και την κατάλληλη ανοιχτή ζάντα) ... αλλά τελικά όλα έχουν το τιμημά τους.
Πειραματικά το παραπάνω μπορείς να το διαπιστώσεις αν πάρεις δυο ζάντες ποδηλάτου με διαφορετικού βάρους στεφάνια (προσομοιώνοντας το στεφάνι τις ζάντας με την επιφάνεις τριβής του δίσκου) και τις περιστρέψεις κρατώντας τες από το κέντρο τους. Αν πάς να τις στρίψεις δεξιά/αριστερά θα δεις ότι η βαρύτερη στρίβει δυσκολότερα από την ελαφρύτερη.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Δεκ 2007, 11:00:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά, θέλω να κάνω κι εγώ μια ερώτηση. Στο δικό μου μοντέλο, μπορώ να αλλάξω δίσκους-τακάκια, χωρίς να αλλάξω δαγκάνες; Τους παίρνει το συγκεκριμένο μοντέλο; Προφανώς χρησιμοποιώ τους μαμά δίσκους (με λίγο σκληρότερο τακάκι), οι οποίοι υποθέτω είναι οι πιο λεπτοί (νούμερο δεν ξέρω στάνταρ και δε λέω μην πετάξω καμιά βλακεία ). Η ζάντα μου είναι 14''. Δε λέω να επιλέξω χοντρούς δίσκους κτλ, απλά να ανέβω μια κατηγορία (plus τακάκια προφανώς) για να βελτιωθεί λίγο το φρενάρισμα. Δε με νοιάζει τόσο αν θα είναι aftermarket (κι οι εργοστασιακοί εκτιμώ πώς θα κάνουν διαφορά σε σχέση με τους τωρινούς). Το τιμόνι θα έχει σημαντική διαφορά σε αίσθηση πχ σε γρήγορες στροφές;
//Τον Ιούνιο είχα αλλάξει δίσκους-τακάκια με τους μαμά λόγω service.
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 08:07:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Λοιπόν, πρωί πρωί έκατσα και ζύγισα τα των 283 αλλά... ξέχασα τα τακάκια:blush: .
Οπότε έχουμε 11.2kg δαγκάνες + δίσκοι
και συγκεκριμένα 4,6kg για τις δαγκάνες (μαζί με τις βάσεις τους)
και 6,6kg για τους δίσκους (bendix 283x26).
Να και για τους άπιστους:
 |
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 13:44:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Mμμμ, καινουργίλα ... Παναγιώτη πόσο πήγε το μαλλί για κομπλέ 283mm εμπρός ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 13:59:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο ντινος μας τα δινει καπου 320-350? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 14:16:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με τακκάκια ή μόνο βάσεις, δαγκάνες, δίσκους ?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 14:35:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα παντα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 13:41:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωρίζουμε πόσο κοστίζουν οι oreca 283? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|