PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!!
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 20:54:32    Θέμα δημοσίευσης: 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κατ'αρχας χερετω τους φιλτατους peugeot-μανεις:P

θελω να αποκτησω ενα ραλακι 1.6 αλλα ειμαι ασχετος απο μηχανολογικα οποτε δεν ξερω τι να παρω....διαβασα σε διαφορες ενοτητες του forum και κατεληξα στο συμπερασμα οτι θελω βοηθεια....

θελω το 1.6 το rallye αλλα εχω δει οτι υπαρχουν διαφορων ειδων οπως 1φυσο,3φυσο,16βαλβιδο,8αβαλβιδο αλλα κυριολεκτικα θελω λεξικο για να καταλαβω περι τινος προκειται...ποσα αλογα ειναι ακριβως μαμισιο,120?απο τιμες εαν ξερετε(οποιασδηποτε χρονιας).μπορω να το βρω μαμισιο?μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη)
ειδα οτι πρεπει να ξερεις που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο για να διαλεξεις αφου δεν βελτιωνοντε το ιδιο!ε,εγω θελω να το φτασω περι τα 180 αλογα σε βαθος χρονου(χεχεχε)

θα σας ευχαριστησω προκαταβολικα για την υπερανθρωπη σας προσπαθεια να μην με πεταξετε απο το forum:PRazzRazzRazz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 22:35:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλε κωσταντινε,αμα 8εσ να το ανεβασεισ τοσο το ραλακι τοτε 8α πασ σε 16βαλβιδο μιασ κ τα 8βαλβιδα βγαζουν μολισ 101 αλογα.εγω ειχα το 3φυσο.πραγματα υπαρχουν κ για τα 2(1φυσα,3φυσα)αλλα αποτι μου εχουν πει τα 1φυσα ειναι καλυτερα στο σταδιο τησ βελτιωσησ.αλλα ειναι κ πιο παλια απο τα 3φυσα.τωρα το πωσ θα σου κατσει η βελτιωση κ γενικα το αμαξι,αυτο ειναι λαχειο Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 22:39:20    Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον εχουμε και λεμε:

Kostantino7 έγραψε:
θελω το 1.6 το rallye αλλα εχω δει οτι υπαρχουν διαφορων ειδων οπως 1φυσο,3φυσο,16βαλβιδο,8αβαλβιδο αλλα κυριολεκτικα θελω λεξικο για να καταλαβω περι τινος προκειται...


1φυσο: αυτο που ο εγκεφαλος του εχει μονο μια φυσσα. Μοντελα απο 97 εως το 2001. Ο εγκεφαλος τους ειναι πιο παλιας τεχνολογιας αλλα ειναι πιο ευκολα στην βελτιωση τους...
3φυσο: αυτο που ο εγκεφαλος του εχει 3 φυσσες. Μοντελα απο το 2001 μεχρι και το 2003. Πιο καινουριος εγκεφαλος με αρκετες δυνατοτητες ως μαμα εγκεφαλος για αυτοκινητα Α΄ σταδιου(σκουπα εξατμιση) αλλα δυστροπος σε περαιτερω βελτιωσεις(εκκεντροφορους) αν και πλεον εχει ξεπεραστει και αυτο το προβλημα...

16βαλβιδο: ειναι αυτα που φορουσαν το "καλο" μοτερ με τους 2 εκκεντροφορους το οποιο σε εργοστασιακη μορφη εβγαζε 122 αρκετα ζωντανα αλογακια και το οποιο εχει δεχτει απειρες βελτιωσεις απο αλλους τοσους βελτιωτες...Εχουν φτιαχτει απο full μονοπεταλουδα και 180 αλογα εως 4πεταλουδα και 210+ ή turbo 400+...

8βαλβιδα: ειναι αυτα που φορουσαν το μοτερ με τον ενα εκκεντροφορο και στην εργοστασιακη μορφη τους εβγαζαν 105 αλογα.Αρκετες βελτιωσεις εχουν δεχθει και αυτα τα μοτερ αλλα οι περισσοτεροι ιδιοκτητες καταφευγουν στην λυση του 16v μοτερ λογω περισσοτερων δυνατοτητων βελτιωσης

Kostantino7 έγραψε:
ποσα αλογα ειναι ακριβως μαμισιο,120?


Αν και η εταιρια δηλωνε 120 ιππους για το 16v μοτερ οι πραγματικοι ιπποι ηταν 122

Kostantino7 έγραψε:
απο τιμες εαν ξερετε(οποιασδηποτε χρονιας).


Οι τιμες παιζουν αναλογα την χρονια απο 4500ε (97') εως και 8000 (03')

Kostantino7 έγραψε:
μπορω να το βρω μαμισιο?


μαμα υπαρχουν οπως ηταν και το saxaki μου οταν το αγορασα αλλα θελει πολυ ψαξιμο...

Kostantino7 έγραψε:
μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη)


Διαφορες με αυτα του εξωτερικου αν αυτο εννοεις δεν υπαρχουν. Οπως ανεφερα και παραπανω τα 16v ειναι και πιο βελτιωσιμα και πιο γρηγορα απο τα 8v

Kostantino7 έγραψε:
ειδα οτι πρεπει να ξερεις που θελεις να φτασεις το αυτοκινητο για να διαλεξεις αφου δεν βελτιωνοντε το ιδιο!ε,εγω θελω να το φτασω περι τα 180 αλογα σε βαθος χρονου(χεχεχε)


Καλα τα αλογα αλλα δεν ειναι στραγαλια...Εμενα η δικη μου αποψη ειναι τα αλογα που θα βγαλει ενα μοτερ να μπορει να τα περναει σωστα στον δρομο και να μην εχει απωλειες...Τι να το κανεις ενα μοτερ το οποιο βγαζει στο δυναμομετρο 180 ps οταν ενα saxorallo με 160 στον δρομο ειναι γρηγοροτερο και πιο ευτροπο...Μετα να ξερεις επισης οτι οσο πιο πολυ χερι θα βαζεις στο μοτερ τοσο πιο βαθεια θα βαζεις και το χερι στην τσεπη για να το βελτιωσεις και να το συντηρησεις μιας και αν φτασει στα 180 αλογα οπως ζητας δεν ειναι και το πιο συμφερων σε συντηρηση και θα τρεχεις συνεχεια απο πισω...
Αυτα τα ολιγα απο μενα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:34:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστω παιδια να μαθαινω σιγα σιγα....

μου εχουν πει πως τα ατμοσφαιρικα ειναι το ιδιο καλα με τα τουρμπο με την μονη διαφορα οτι ειναι πιο οικονομικα αλλα πιο δυσκολα να τα αναβαθμησεις.γιατι αυτο?μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...τι ενοεις οτα λες οτι θα εχει απωλιες?τα saxo και τα rallye απο οτι ξερω εχουν τις ιδιες δυνατοτητες οποτε πως θα μπορει να με φαει με 20 αλογα λιγοτερα?πιο ευτροπο,δηλαδη?

η πεταλουδα δεν ειναι το εργαλειο που περναει τη βενζινη απο το ντεποζιτο στον κινητηρα?οι εκκεντρογοροι ξερω οτι ειναι κατι γραναζια στην μηχανη Razz
η σκουπα ειναι εξατμιση?δεν ειναι το πραγμα που μπαινει μπροστα στην μηχανη για να αφηνει να περναει πιο πολυς αερας μεσα?
αυτοκινητα Α σταδιου?

συγνωμη και παλυ για την ασχετοσινη μου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Re: 106 Rallye 1.6,βοηθεια ειμαι ασχετος στα μηχανολογικα!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

georgio3gr έγραψε:

Kostantino7 έγραψε:
μου εχει πει ενας φιλος πως μπορει να μου το βρει 5000 απο γερμανια,ελβετια,βελγιο(κανει εισαγωγες αυτοκινητων αυτος)ποιες οι διαφορες τους και ποιο επιδεχεται μεγαλυτερης βελτιωσεως?ποιο ειναι πιο γρηγορο?(επιταχυνση οχι τελικη)


Διαφορες με αυτα του εξωτερικου αν αυτο εννοεις δεν υπαρχουν. Οπως ανεφερα και παραπανω τα 16v ειναι και πιο βελτιωσιμα και πιο γρηγορα απο τα 8v


Διαφορες υπαρχουν... 106 1,6 16ν Rallye απο Αγγλία, Ισπανία, Τουρκία, Βελγιο, Γερμανια κλπ δεν προκειτε να βρειτε... Θα βρειτε μονο gti τα οποια εχουν ψιλοδιαφορες... Rallye στην καλυτερη να βρειτε μονο απο Ιταλια..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kostantino7 έγραψε:
μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...


Δυσκολο μου ακουγεται με 2-3k να φτασεις τα 180 αλογα... Ποσο αξιοπιστα μπορει να ειναι? Μονο εκκεντρα, και πιστονια που χρειαζεσαι φτανεις στα 2k παρα κατι.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Δεκ 2007, 23:53:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο δεν το ξερω...μου ειχε πει οτι θελει σκουπα,τελικο εξατμιση,χταποδι,εκκεντροφορους,προγραμμα,πιστονια....και οτι με αυτα θα εφτανα τα 180 αλογα περιπου με 2-3 χιλιαδες...

η group N ειναι πανω στα ραλακια απο το εργοστασιο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:04:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kostantino7 έγραψε:
μου εχουν πει πως τα ατμοσφαιρικα ειναι το ιδιο καλα με τα τουρμπο με την μονη διαφορα οτι ειναι πιο οικονομικα αλλα πιο δυσκολα να τα αναβαθμησεις.γιατι αυτο?


Γιατι πολυ απλα οταν με ενα προγραμμα το ατμοσφαιρικο παιρνει 7 αλογα το πολυ, το turbo μπορει να παρει και 40 αναλογα τις δυνατοτητες της τουρμπινας και των περιφερειακων(σωληνωσεις-ιντερκουλερ) και εντοσθιων(πιστονια-μπιελες)...

Kostantino7 έγραψε:
μου ειπεμ αυτος ο φιλος μου πως με 2-3 χιλιαδες θα μπορεσω να το ανεβασω στα 180 αλλα υποθετω πως υπαρχουν λογιων λογιων 180αρια...τι ενοεις οτα λες οτι θα εχει απωλιες?τα saxo και τα rallye απο οτι ξερω εχουν τις ιδιες δυνατοτητες οποτε πως θα μπορει να με φαει με 20 αλογα λιγοτερα?πιο ευτροπο,δηλαδη?


μπορει ενα αυτοκινητο να εχει 180 αλογα αλλα λογω κακης μεταδοσης να χαζοσπινιαρει ή να εχει μικρο φασμα λειτουργιας(πχ 5500-8000 στροφες) και το αλλο με τα 160 αλογα να εχει φασμα λειτουργιας (4000-7500) και στα 400 μετρα η διαφορα που θα εχει κανει το 160αρι στο 180αρι να ειναι τοση ωστε το τελευταιο να μην μπορει να την καλυψει...Αυτα φυσικα ολα θεωρητικα... Ευτροπο εννοω οτι για να φτασει τους 180 ιππους ενα αυτοκινητο πρεπει οι εκκεντροφοροι που θα φοραει να ειναι λιγο δρακουλες οποτε το σταθερο ρελαντι, και το σταθερο στροφαρισμα το ξεχναμε σε αντιπαραθεση με ενα με πιο ηπιους εκκεντροφορους που μπορει να ειναι πιο γραμμικο στο ανεβασμα των στροφων...

Kostantino7 έγραψε:
η πεταλουδα δεν ειναι το εργαλειο που περναει τη βενζινη απο το ντεποζιτο στον κινητηρα?οι εκκεντρογοροι ξερω οτι ειναι κατι γραναζια στην μηχανη Razz


Η πεταλουδα ειναι ενα κλαπετο το οποιο ανοιγοκλεινει αναλογα με το πατημα του γκαζιου ωστε να παρει το μοτερ τον απαραιτητο αερα για να κανει τις καυσεις...

Kostantino7 έγραψε:
η σκουπα ειναι εξατμιση?δεν ειναι το πραγμα που μπαινει μπροστα στην μηχανη για να αφηνει να περναει πιο πολυς αερας μεσα?αυτοκινητα Α σταδιου?


Η σκουπα ειναι το 1ο σταδιο της εισαγωγης του αερα μπορουμε να πουμε... Μοιαζει λιγο με ηλεκτρικη σκουπα και ρουφαει αερα απο την μετοπη, τον φιλτραρει στην φιλτροχοανη που εχει μεσα της τοποθετημενη και εν συνεχεια παει στην πεταλουδα η οποια ανοιγει και στελνει τον αερα στο μοτερ.
Αυτοκινητα 1ου σταδιου οσον αφορα τα saxoralla ειναι αυτα που φορουν σκουπα με φιλτρο, προγραμμα και εξατμιση απο διχαλο(μερος της εξαγωγης μετα το χταποδι) και πισω.
Αυτοκινητα 2ου σταδιου ειναι αυτα που φορανε οτι και του 1ου σταδιου+ αλλαγμενους εκκεντροφορους πιο αγριους και μπορει και σφυριλατα πιστονια
Αυτοκινητα 3ου σταδιου ειναι αυτα που φορουν οτι και αυτα του 2ου σταδιου+σφυριλατα πιστονια+αντικατασταση της εργοστασιακης πεταλουδας με 4 πεταλουδες
Αυτοκινητα 4ου σταδιου ειναι τα τurbo τα οποια χρειαζονται επισης και σωληνωσεις, turbo,intercooler κτλ...
Αυτοκινητα 5ου σταδιου ειναι αυτα του 3ου σταδιου+turbo... Εξαιρετικα δυσκολες κατασκευες και ακομα πιο δυσκολο το να λειτουργουν σωστα ομως εχει επιτευχθει και αυτο...

Οι περισσοτεροι βελτιωτες εχουν κοινο το 1ο και 2ο σταδιο αλλα διαφοροποιουνται στα υπολοιπα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:10:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Διαφορες υπαρχουν... 106 1,6 16ν Rallye απο Αγγλία, Ισπανία, Τουρκία, Βελγιο, Γερμανια κλπ δεν προκειτε να βρειτε... Θα βρειτε μονο gti τα οποια εχουν ψιλοδιαφορες... Rallye στην καλυτερη να βρειτε μονο απο Ιταλια..


Το γεγονος οτι δεν ονομαζονται ετσι περαν της Ιταλιας δεν σημαινει οτι εχουν και βασικες διαφορες...Ειδικα στα μοτερ τους...Στις περισσοτερες χωρες φερουν την ονομασια S16 οπως ηταν και απο το εργοστασιο...Τα ονοματα αλλαζουν...

Road_Runner έγραψε:
Δυσκολο μου ακουγεται με 2-3k να φτασεις τα 180 αλογα... Ποσο αξιοπιστα μπορει να ειναι? Μονο εκκεντρα, και πιστονια που χρειαζεσαι φτανεις στα 2k παρα κατι.....


+1000

Kostantino7 έγραψε:
η group N ειναι πανω στα ραλακια απο το εργοστασιο?


Δεν ειναι εργοστασιακη η GrN απλα πλεον ειναι περισσοτερα τα saxoralla που την φορουν απ'οτι την μαμα οποτε... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:36:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

georgio3gr έγραψε:

Η σκουπα ειναι το 1ο σταδιο της εισαγωγης του αερα μπορουμε να πουμε... Μοιαζει λιγο με ηλεκτρικη σκουπα και ρουφαει αερα απο την μετοπη, τον φιλτραρει στην φιλτροχοανη που εχει μεσα της τοποθετημενη και εν συνεχεια παει στην πεταλουδα η οποια ανοιγει και στελνει τον αερα στο μοτερ.
Αυτοκινητα 1ου σταδιου οσον αφορα τα saxoralla ειναι αυτα που φορουν σκουπα με φιλτρο, προγραμμα και εξατμιση απο διχαλο(μερος της εξαγωγης μετα το χταποδι) και πισω.
Αυτοκινητα 2ου σταδιου ειναι αυτα που φορανε οτι και του 1ου σταδιου+ αλλαγμενους εκκεντροφορους πιο αγριους και μπορει και σφυριλατα πιστονια
Αυτοκινητα 3ου σταδιου ειναι αυτα που φορουν οτι και αυτα του 2ου σταδιου+σφυριλατα πιστονια+αντικατασταση της εργοστασιακης πεταλουδας με 4 πεταλουδες
Αυτοκινητα 4ου σταδιου ειναι τα τurbo τα οποια χρειαζονται επισης και σωληνωσεις, turbo,intercooler κτλ...
Αυτοκινητα 5ου σταδιου ειναι αυτα του 3ου σταδιου+turbo... Εξαιρετικα δυσκολες κατασκευες και ακομα πιο δυσκολο το να λειτουργουν σωστα ομως εχει επιτευχθει και αυτο...


Την διαφορα 4?-5? σταδιου δεν την επιασα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
georgio3gr 
Μέλος
Μέλος


Saxo vts 1,6

Ένταξη: 14 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 111

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 00:56:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Την διαφορα 4?-5? σταδιου δεν την επιασα...

5o σταδιο ειναι τα 4πεταλουδα turbo...Οπως ανεφερα τα σταδια διαφερουν απο βελτιωτες σε βελτιωτες...Αλλοι συγχωνευον 2ο-3ο σταδιο και 4ο-5ο. Αν εσυ φιλε μου τα θεωρεις ιδιο σταδιο(ολα στο turboσταδιο) κανενα προβλημα... Thumb right
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 01:58:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ποσα θα μου κοστισει το τουρμπισμα?μου ειπαν 4 χιλιαδες....και οτι θα ξεκινησω απο 50 αλογα+...συμφερει να αλλαξω την ατμοσφαιρα για τουρμπο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 08:56:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω αν το καταλαβατε αλλα ο ανθρωπος ψαχνει αυτοκινητο για κοντρες και οχι για να μαθει να οδηγαει-στριβει.

Η συμβουλη μου θα ηταν να παρεις κατι αλλο,σαφως φθηνοτερο και σαφως πιο βελτιωσιμο οσο αφορα την χρηση που θες.

Πχ με τα 10.000Ε περιπου που θελεις να δωσεις,παιρνεις Civic VTi,το κανεις και τουρμπο και ξυριζεις στα φαναρια.
Βεβαια στις στροφες θα κατεβαζεις 1η αλλα απο οσα εγραψες καταλαβα οτι δεν σε πολυενδιαφερει αρκει να εισαι ο "γρηγορος του χωριου" οποτε μαλλον λαθος επιλογη θα κανεις προσπαθωντας να κανεις το 106/Saxo καλο κοντραμαξο.




Υ.Γ. Για να βγαλεις 180 πραγματικα ατμοσφαιρικα αλογα θελεις στην ξεφτιλα 5000Ε και ανεβαινεις.
Για σοβαρο τουρμπισμα των 230 αλογων παλι ξεκινας απο το ιδιο κοστολογιο(5000Ε) και ανεβαινεις.

Υ.Γ. Τα κοστολογια περιλαμβανουν μονο κοστολογιο μοτερ.Ουτε αναρτηση,ουτε μεταδοση(σασμαν),ουτε φρενα. Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 10:14:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι το θεμα ειναι πως ειμαι σκαλωμενος με το rallye και το θελω οπωσδηποτε Razz αφου με αυτο ανατραφηκα...
δηλαδη μιλαμε για 5κ+ για να αναβαθμηστει στα 180 αλογα...βεβαια οταν λεω πως θελω 180 αλογα και οτι ξοδευω περι τα 5 χιλαρικα δεν εννοω πως τα διαθετω ολα ντουκου αλλα σιγα σιγα...καλα και να μην μου βγαινει στα 180 αλλα στα 160 δεν ειναι οτι δεν θα ειμαι ικανοποιημενος....εχει τρελη επιταχυνση και ροπη(δεν εχω ιδεα σε τι χρησιμευει πρακτικα η ροπη)αφου ειναι και τοσο ελαφρι αυτοκινητο(800 κιλα?)μου ειπε επισης αυτος ο φιλος μου που ξερει απο αυτα πως το rallye μπορει να με γονατισει μεχρι να το αναβαθμησω αλλα τα αξιζει λεφτα που θα επενδυθουν πανω του αφου γινεται παρα πολυ καλο σε σχεση με αλλα της κατηγοριας του(κιλα,κυβικα,αλογα κ.τ.λ)....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 10:35:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιταζω σε διαφορες σελιδες πωλησης μεταχειρισμενων και βλεπω κατι rallye μοντελα ας πουμε 2002 16v μαμα με 49000 χλμ η κατι 2003 μοντελα 16v μαμα παλι με 55000χλμ...αυτο μπορει να υφισταται η ειναι παπατζιλικι?δυσκολο μου φαινεται εκτος και αν εισαι οδηγος της κυριακης παντως!!!το λεω γιατι πως μπορω εγω να ξερω εαν λεει αληθεια για τα χιλιομετρα?υπαρχει τροπος να δεις ποσα χιλιομετρα εχει κανει το μοτερ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 11:19:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνοπτικα...

106 Rallye/GTi ή ακομα και Saxo VTS σε καλη κατασταση πολυ δυσκολα θα βρεις στα 5000Ε.
Και μιλαω παντα για μοντελα 97-98-99.
Για μοντελα του 2000 και μετα το 6500αρι το εχεις σιγουρα...
Μιλαμε παντα για αυτοκινητα αποδεκτης καταστασης(μηχανικα-καροτσα) και οχι σε κατασταση βιτρινας.Για αψογο αυτοκινητο,τα 7000-7500Ε ειναι περιπου το ξεκινημα.
Απο εκει και περα,το να βρεις αυτοκινητο το οποιο θα ειναι καλοσυντηρημενο(ξεσκισμενα ειναι ολα τους) ειναι λιγο περιπτωση αλλα εφικτο καθως ευτυχως υπαρχουν καποιοι συνειδητοποιημενοι ιδιοκτητες.

Επισης οσο αφορα την χιλιομετρικη τους κατασταση,ακομα και μοντελο του 2003 να βρεις,στην ξεφτιλα θα εχει περιπου 40-50.000 χλμ.
Οποιος προσπαθει να σε πεισει για το αντιθετο,τα εχει γυρισει σιγουρα καθως ο μεσος ελληνας κανει περιπου 15.000 χλμ τον χρονο(βαση ερευνας-στατιστικης).

Απο εκει και περα,για τα 180 αλογα και την σταδιακη βελτιωση που λες,απο την στιγμη που δεν εχεις διαθεσιμο "μαρουλι",αγορασε μια το αμαξι με το καλο και μαζευε χρηματα.
Το να το πας σταδιακα απο τα 120 στα 140,επειτα στα 160 και μετα στα 180 θα σου κοστισει 3 φορες πανω την αξια του ν το βελτιωσεις μια και εξω στα 180 οποτε οπως βλεπεις δεν αξιζει.

Οποτε παρτο με το καλο και εχει μετα ο Θεος...




Κατα τα αλλα...συνοπτικα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 12:44:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι τιμες αυτες δεν ειναι λιγο υψιλες?το λεω γιατι μολις πριν 1 χρονο ο ξαδελφος μου πειρε ενα 16v 150 αλογακια μοντελο 2001-2002 με 80000 χλμ,απο γνωστο του βεβαια,7500Ε....

δεν μου απαντησατε υπαρχει τρομος να δεις ποσα χλμ εχει κανει το μοτερ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 13:00:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να σου πω...Αυτες ειναι οι τιμες που θα βρεις σε Auto Triti,Χρυση Ευκαιρια,Car,κλπ... Confused

Απο εκει και περα,τα χρηματα που εδωσε ο αδερφος σου ειναι αυτα που σου ειπα και πριν...
Μην κολλας στα 150 αλογα καθως αν ειναι αυτο που υποψιαζομαι,θα ειναι 10-15 κατω. Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 22:08:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κ τα 106 αμα τα κανεις τουρμπατα "ξυριζουν".γυρω στα 10000-12000 πουλαει ενας φιλος μου το 106.τουρματο,σφυριλατο,8μπεκ κτλ.επειδη δουλευει σε φορτηγα ειναι εκτος χαλκιδας κ δε ξερω αμα το εχει δωσει.αν ενδιαφερεσαι στειλε pm να τον παρω τηλ,να κανονησουμε να βρεθουμε,να το δεις κ αμα προκυψει κατι καλως.δεν ενδιαφερεσαι για κανενα μηχανακι να μου φυγει κ το δικο μου? Laughing κ θα ειναι κ πιο γρηγορο απο το αμαξι Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Kostantino7 (Κωνσταντινος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 02 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: Τορινο-Κερκυρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 03:58:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

posa xiliometra exi to amaksi? aloga?10-12 xiliarika to dini?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2465s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on