PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Turbo ή ατμόσφαιρα?
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 28 Μάϊ 2002, 23:59:16    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Turbo ή ατμόσφαιρα? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kai anoigo mia ponemeni istoria...Ponemeni dioti eilikrina osous kai an rotisa den evgala akri ap'tp ti telika einai kalitero. Kapios tha rotisei POU PAS RE KARAMITRO exeia 1600 110 moularia kai thes kai alla? E loipon NAI ta sinithisa kirioi ta 110 moularia kai thelo kai alla? Giati? Thelo na takouo..eeee..diladi kai na patao, niotho, damazo ktl. ktl. Idou loipon to erotima TURBO H ATMOSFAIRA???



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 03:14:29    Θέμα δημοσίευσης: Turbo μόνο από μαμά Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορώ να σου πω πολλά γιατί είχα αυτοκίνητο με Turbo και μάλιστα μανίσιο. Renault 5 Alpine Turbo. Το θέμα σηκώνει πολύ ανάλυση ως συνήθως.

Επειδή δεν έχω αυτή τη στιγμή χρόνο θα σου πω επιγραμματικά την άποψή μου. Μην αναβαθμίζεις ατμοφαιρικό κινητήρα βάζονται τουρμπίνα. Θα τον καταστρέψεις αργά ή γρήγορα. Μία αξιόπιστη μετατροπή σε Turbo απαιτεί ριζικές μετατροπές και αλλαγές σε όλα σχεδον τα κινητά μέρη του κινητήρα. Αυτό έχει τεράστιο κόστος και τεράστιο ρίσκο. Εδώ απλά ρεκτιφιέ πολλές φορές αποτυγχάνουν. Και μην ονειρεύεσαι ότι θα μπορούσες να φτιάξεις κινητήρα με τα χαρακτηριστικά του 1800άρη Turbo της VAG όσα λεφτά και να διαθέσεις. Γιατί εάν εάν είναι να διαθέσεις πάνω από 2 εκατομμύρια (δρχ) τότε μπορείς απλά να παραγγείλεις έναν εργοστασιακό της αρεσκίας σου.

Το να βάλεις light turbo δε νομίζω ότι πρέπει να σε ενδιαφέρει αφού με λιγότερο κόστος θα πάρεις τα ίδια ή και περισσότερα άλογα βελτιώνοντας εισπνοή-εκπνοή του κινητήρα.

Οπότε η αξιόπιστη λύση είναι εύλογη. Πλήρες σύστημα εξαγωγής (χταπόδι, σωλήνας, καζανάκι-α) και αντίστοιχο εισαγωγής, ρύθμιση του εγκεφάλου στα νέα δεδομένα και από τους 110 μπορεί να φτάσεις και στου 150-160 χωρίς παρατράγουδα και χωρίς άνοιγμα του κινητήρα. Ανοιγμα και εσωτερική βελτίωση (πλήρης ή μερική μετατροπή ροϊκής εξέλιξης) σε καινούργιο μοτέρ δεν το συνιστώ γιατί εάν πέσεις σε κάγκουρα την πλέρωσες.

Το νίτρο είναι από πολύ φτηνή έως πανάκριβη λύση. Η φτηνή λύση θα σου βγει στο τέλος πιο ακριβή από την πανάκριβη. Είναι χημικό Turbo και το αντιμετωπίζω το ίδιο.

Ατμόσφαιρα και αξιοπιστία λοιπόν και για άλλους λόγους σχετικούς και με οδική συμπεριφορά που εάν χρειαστεί να επανέλθω θα σου πω (γιατί κυκλοφορούν ορισμένα τσακάλια εδώ μέσα που μπορεί να με προλάβουν ή να με ερεθίσουν).

Αυτά τα ολίγα.

Με τις πόρτες... α λα γαλλικά




Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 05:19:18    Θέμα δημοσίευσης: xmmmmmm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ MILTELAS (ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ) AΛΛΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ : ΧΧΣΣΣ, ...ΧΧΣΧΣΣΣΣ, .......ΧΣΧΣΧΣΣΣΣΣ
ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΙΤΣΑ ; (ΤΗΝ ΣΧΑΣΤΡΑ ΕΝΝΟΩ).
ΜΕ ΕΝΑ LIGHT ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΑ 0.6 - 0.8 ΒΑΡ ΤΟ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΕΚΕΙ ΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ?
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ ΚΑΘΑΡΗ ΔΥΝΑΜΗ?

ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ...




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 09:34:47    Θέμα δημοσίευσης: Re: xmmmmmm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οσο μικρό και αν είναι το turbo χρειάζονται ειδικές μετατροπές στο αυτοκίνητο, για να είναι αξιόπιστο.

Οταν ένα turbo ανοίγει, "κλωτσάει" τον κινητήρα και ταλαιπωρούνται τα πάντα από σασί μέχρι βάσεις. Ακόμα θα χρειαστεί ανθεκτικότερα σασμάν, ημιαξόνια κτλ, κτλ.

Επίσης το turbo ζεσταίνει πολύ τον κινητήρα και ο συγκεκριμένος που ήδη είναι ψηλά σε θερμοκρασίες θα τα κάψει όλα.

Για παράδειγμα έχετε ακούσει πολλά rallye με tutbo;

Το άλλο κακό με το turbo είναι ότι το αυτοκίνητο θα χάσει μέρος της καλής συμπεριφοράς του στο δρόμο αφού αυτά τα "ξεσπάσματα" δεν είναι ότι καλύτερο για ένα αυτοκίνητο για στροφές.

Για να κάνεις κάτι καλό με turbo θές πολλά μα πολλά χρήματα.

Πιο αξιόπιστη και σίγουρη βελτίωση είναι η ατμοσφαιρική.

Οπως είπε και o Miltellas αν αλλάξεις εισαγωγή (σκούπα) και όλη την εξάτμιση, εγκέφαλο (PTS ή 3ης Εταιρίας ρυθμιζόμενο ανάλογα το Budget σου), εκκεντροφόρους (PTS ή 3ης πχ ΚΕΝΤ) φτάνεις όντως με 2ου σταδίου βελτίωση γύρω στα 150 άλογα.

Πάντως είμαι της άποψης ότι δεν σου λείπουν άλογα αλλά ροπή γιατί αυτός ο κινητήρας είναι διαμάντι αλλά τον έχουν ρυθμίσει να είναι πολύ μαλακός.

Ξεκίνα με ένα 1ο σταδίο βελτίωσης (σκούπα, εγκέφαλο, εξάτμιση) και αν δεν είσαι ευχαριστημένος με τα περίπου 125 και κάτι που θα έχεις εδώ είμαστε για να σε βοηθήσουμε.

Α λέω εγκέφαλο διότι καλό είναι τον εγκέφαλο που έχεις (και πρέπει να είναι τις Sagem) να μήν τον πειράξεις (Chip). Πλεον είναι διπλοκλειδωμένοι για να μην πειράζονται και να μην βγάζει το αυτοκίνητο επιπλέον καυσαέρια. Οι περισσότεροι που έχουν chipάρει τον εγκέφαλο ήτε δεν έχουν δει ιδιέταιρη διαφορά ήτε έχουν προβλήματα.





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 09:45:55    Θέμα δημοσίευσης: Re: xmmmmmm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφήστε τα turbo και παιξτε ατμοσφαιρικά και σίγουρα.

Ριξτου αγορι μου ενα τετραπετάλουδο και ειμαι σίγουρος οτι δεν θα αναζητήσεις το turbo.Ο ηχος του ανασταίνει και νεκρούς...Oι επιδόσεις του ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ (~190ΗΡ)

Με αυτη τη λύση και γκαζια εχεις και αξιοπιστία και το αμαξι σου ειναι fun to dive & fun to turn and turn and turn...




pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 11:01:52    Θέμα δημοσίευσης: Re: xmmmmmm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pedes exo diavasi apira arthra se periodika tipou Max Power (agglia 4 xronia fititis imoun) Drift, Power ktl. kai ilikrina iparxoun 2 stratopeda aftoi pou imnoun to turbo kai autoi pou imoun tin atmosfaira. Ena endiaferon arthro elege pos pleon ta turbo litourgoun os amosfairika kai ta atmosfairika os turbo. Eksigo...me 170-190 atmosfaira pali den tha exeis fovera megaliteres kataponisis (sasi ktl.) sto autokinito? Pali me tosa aloga kato apto kapo den tha prepi na xosis lefta gia to stisimo tou autokinitou? O pugsang milise gia tetrapetaloudo sostos ALLA kapou pali sena periodiko elege pios einai autos pou tha sto rithmisi sosta? To kostos mias tetias metetropis pou pezi? To turbo (milao gia light turbo mexri 0.6 bar max) mou fenete arketa aksiopisto se oti exei na kani katarxin me tin aksiopistia tou na apodidi afto pou prepi sosta. Dioti mia m@lakia na gini stin atmosfaira px. ekkentroforoi (boubis as poume) tote den tha doulevi sosta olo to autokinito. An milisoume gia Kent i Pipercross tote re paidia ksekiname gia plaka mono gia ekentroforous giro sta 350 xiliarika. Alli m@lakia me to toutou mou einai pos o egkefalos den spai opote sizitame gia 5 mpek kai paralilo egkefalo. An kai den eimai guru sto thema telika ola eksartonte apo tin aisthisi pou thes na exis. Me alla logia akouo tsoufffff kai prosopika trelenomaiiiiiiiiiiiiiiii.





A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:23:49    Θέμα δημοσίευσης: Re: xmmmmmm Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

SIDOBRE, ΔΕΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΧPOWER MAGAZINE ΚΑΙ ΤΟ 106 ΤΟΥΡΜΠΑΤΟ. (250 HP+ AN ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ)

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:25:00    Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO vs ATMOSFAIRINIS Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ POWER?
.
.
.
.
ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ...ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ

ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΟΥ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΑ.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:28:24    Θέμα δημοσίευσης: ΝΙΚΕΛ7 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΣΟΥΦ...! ΤΣΟΥΟΥΟΥΦΦΦΦΦ...!!!!

ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 206 (ΤΡΕΝΟ ΛΟΓΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ) ΤΩΝ 20:30.

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 14:57:47    Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οποιος θέλει turbo είναι προτιμότερο να πάρει Punto!!!!

Δεν μου λές τι εγγύηση δώσαν στο 106? 2 μέρες????

Και προς απάντησή σου πάρε και αυτό:

Peugeot 206 JWRC (Super 1600):

MOTEUR
Type TU5JP4
Emplacement Transversal AV
Cylindr?e 1587 cm3
Nombre de cylindres 4
Puissance (ch.DIN) 200
Couple (m N) 185
R?gime maxi 9000 Trm
Al?sage x course 78,2 x 82
Injection Magneti Marrelli
Admission Monopapillon
Nombre de soupapes 16
Lubrification Carter Humide /Echangeur
TRANSMISSION
Mode Traction avant
Embrayage Monodisque c?ram?talique
Bo?te de vitesses S?quentielle ? 6 rapports
Diff?rentiel Autobloquant type ZF
CHASSIS
Structure et mat?riaux Coque +Arceau soud?
Suspension AV Pseudo McPherson +Barre Anti-Roulis
Suspension AR Bras Tir?s +Barre Anti-Roulis
FREINS /DIRECTION
Frein avant Etriers fixes ? 4 pistons
Disques ventil?s Ω345mm (asph.) Ω295 mm (terre)
Frein arri?re Etrier 2 pistons
Disques Ω 278 mm (asphalte) Ω 278 mm (terre)
Direction Cr?maill?re assist?e
Roues asphalte 7x17
Roues terre 6x15
Pneumatiques AV /AR Asphalte : Michelin en 17/63/14
Terre : Michelin en 16/65/15
DIMENSIONS
Longueur 3826 (mm)
Largeur 1765 (mm)(axe des roues avant)
Empattement 2455 (mm)
Poids minimum 950 Kg
Rapport Poids /Puissance 4,75 (Kg /Ch)
Capacit? reservoir carburant 60 litres


Θες και άλλα;

PEUGEOT 206 XS (206Cup)

Fiche technique v?hicule
MOTEUR
Type TU5JP4
Emplacement transversal AV
Cylindr?e 1587 cm3
Nombre de cylindres 4
Puissance (ch.DIN) 165 ch ? 7500 tr/mn
Couple (m N) 17 m.daN ? 6000 tr/mn
R?gime maxi 7600 tr/mn
Al?sage x course 78,5 / 82 mm
Injection Magneti Marelli
Admission type S1600 mono papillon
Nombre de soupapes 16
TRANSMISSION
Mode traction
Embrayage mono disque c?ram?tallique
Bo?te de vitesses BE 6 rapports
Diff?rentiel Autobloquant type ZF
CHASSIS
Structure et mat?riaux Coque +Arceau soud?
Suspension AV Pseudo McPherson +Barre Anti-Roulis
Suspension AR Bras Tir?s +Barre Anti-Roulis
FREINS /DIRECTION
Frein avant Etriers fixes ? 4 pistons
disques ventil?s diam. 292 mm
Frein arri?re Etrier 2 pistons
disque non ventil? s?rie
Direction cr?maill?re assist?e s?rie
Roues asphalte et terre 6 par 15 jantes alliage aluminium
Pneumatiques AV /AR asphalte : Michelin N20 ou TA00 18/58/15
terre : L91 en 14/62/15
DIMENSIONS
Longueur 3826 (mm)
Largeur 1765 (mm)(axe des roues avant)
Empattement 2442,6 mm
Poids minimum 960 kg asphalte / 970 kg terre (pneumatiques)
Rapport Poids /Puissance 6,3 (Kg /Ch)
Capacit? reservoir carburant 50 litres

BLEΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤURBO?

Kαι μην πας μετά στο WRC διότι μιλάμε για πολλά εκατ. δρχ και ειδικό turbo που δεν το έχει κανένας.





If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Μάϊ 2002, 22:47:57    Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ.!!!
ΠΑΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ.
ΕΔΩ ΒΑΡΑΝΕ......






ΠΑΩ ΝΑ ΚΡΥΦΤΩ ΣΤΟ ΝΕΟ FORUM

DimiP says: Don't try to catch me!Just say so and ...i'll let you!




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 00:08:44    Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Axxx re Sidobre anavis foties. Re ti aloga einai aftaaaaaaaa. Kai pou tha to kanoume to cc na vgazi tosa aloga??? Ase min mou pis Condor (PugSport) kai anamoni mexri to telos Iouniou. Anipomono na akouso times





A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Μάϊ 2002, 13:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Τσακάλι.... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά τό 'πα 'γώ...

Με τις πόρτες... α λα γαλλικά




Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Tony (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος


ibiza FR 1800cc 20v Turbo

Ένταξη: 31 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 100
Τόπος: Αθήνα-Άλιμος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάϊ 2003, 22:24:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ήθελα να επέμβω και εγώ λίγο στο θέμα που έχετε ανοίξει.

Λέτε πως το Turbo δεν είναι σωστή λύση για ένα μοτέρ γαλλικό που έχει φτιαχτεί για ατμόσφαιρα και μόνο ατμόσφαιρα και πως ένα Turbo θα του μείωνε το χρόνο ζωής καθώς και πολύ μεγάλη ταλαιπωρία με μεγάλες θερμοκρασίες κτλ.

Λογικό είναι βρε παιδιά όταν θέλετε να φτιάξετε Turbo με πλαστική εισαγωγή και με τα πιστόνια τις μάνας του. Για λύστε το μοτέρ, για κάντε μια σωστή μετατροπή με αλλαγή στις βαλβίδες με άλλα έμβολα και με πολύ καλή φλάτσα και μετά πέστε μου άμα θα πάθει κάτι το μοτέρ η όχι. Άρα το πρόβλημα δεν είναι η αξιοπιστία αλά η τσιγκουνιά στην τσέπη μας που θέλουμε και Turbo και τσάμπα.

Ποίος λέει πως η ατμόσφαιρα είναι αξιοπιστία όταν όλοι για οικονομία αντί να αλλάξουν πιστόνια, για οικονομική λύση πάνε και κάνουν πλάνισμα στο καπάκι. Αυτό είναι η καλή ατμόσφαιρα;;;

Πιστεύω όλα είναι καλά άμα συμμετέχεις δύο πράγματα:

1. Έναν καλό μάστορα που να ξέρει από βελτιώσεις και ειδικά στα 106-206.
2. Έναν τεράστιο κουμπαρά που να μπορεί να αντεπεξέλθει στα λεφτά που θα σου ζητήσουν για μια καλή σωστή δουλειά.

Παρόλο αυτά εγώ σκέφτομαι πιο τρελά από εσάς. Τι μία λέω θα βάλω Turbo την άλλη θα το κάνω Rallye και μετά ατμόσφαιρα με βοήθεια NOS.

Παντός ένα πράμα με τρελαίνει να ακούω σε όλα τα αμάξια…..
….βουυυυυτττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!


Tony - Seat Ibiza Formula Racing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Μάϊ 2003, 23:54:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tony έγραψε:
Θα ήθελα να επέμβω και εγώ λίγο στο θέμα που έχετε ανοίξει.

Λέτε πως το Turbo δεν είναι σωστή λύση για ένα μοτέρ γαλλικό που έχει φτιαχτεί για ατμόσφαιρα και μόνο ατμόσφαιρα και πως ένα Turbo θα του μείωνε το χρόνο ζωής καθώς και πολύ μεγάλη ταλαιπωρία με μεγάλες θερμοκρασίες κτλ.

Λογικό είναι βρε παιδιά όταν θέλετε να φτιάξετε Turbo με πλαστική εισαγωγή και με τα πιστόνια τις μάνας του. Για λύστε το μοτέρ, για κάντε μια σωστή μετατροπή με αλλαγή στις βαλβίδες με άλλα έμβολα και με πολύ καλή φλάτσα και μετά πέστε μου άμα θα πάθει κάτι το μοτέρ η όχι. Άρα το πρόβλημα δεν είναι η αξιοπιστία αλά η τσιγκουνιά στην τσέπη μας που θέλουμε και Turbo και τσάμπα.

Ποίος λέει πως η ατμόσφαιρα είναι αξιοπιστία όταν όλοι για οικονομία αντί να αλλάξουν πιστόνια, για οικονομική λύση πάνε και κάνουν πλάνισμα στο καπάκι. Αυτό είναι η καλή ατμόσφαιρα;;;

Πιστεύω όλα είναι καλά άμα συμμετέχεις δύο πράγματα:

1. Έναν καλό μάστορα που να ξέρει από βελτιώσεις και ειδικά στα 106-206.
2. Έναν τεράστιο κουμπαρά που να μπορεί να αντεπεξέλθει στα λεφτά που θα σου ζητήσουν για μια καλή σωστή δουλειά.

Παρόλο αυτά εγώ σκέφτομαι πιο τρελά από εσάς. Τι μία λέω θα βάλω Turbo την άλλη θα το κάνω Rallye και μετά ατμόσφαιρα με βοήθεια NOS.

Παντός ένα πράμα με τρελαίνει να ακούω σε όλα τα αμάξια…..
….βουυυυυτττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!


ααχ, αναβεις φωτιες!
αυτο το βουυυυυτττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!! ειναι που τρελαινει και θα τολμησω να πω πως εχω μια τρελη ιδεα :
να δω καποια στιγμη ενα 5θυρο 1400αρι να περναει και να κανει βουυυυυτττττττττσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!.... ντοουφ ! ντουυφ μπουυφφ!
τα εξτρα επιφωνηματα ειναι το subακι


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2003, 01:01:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο με τα πιστονια που λες εμενα μου φερνει στο μυαλο ενα αλλο ερωτημα που το εχω εδω και καιρο.. Υπαρχουν aftermarket ελαφρυτερα μερη για τον κινητηρα για να τον κανουν να στροφαρει πιο γρηγορα? Πχ αλουμινενια πιστονια ή βαλβιδες.. ?? Θυμαμαι μια φορα ειχα πετυχει σε καποιο site κατι βαλβιδες οι οποιες ηταν κεραμικες και ειχαν 4 φορες λιγοτερο βαρος με αποτελεσμα να κινουνται πολυ πιο ακοπα λογω της μικροτερης μαζας που χρειαζοταν να αλλαζει συνεχεια κατευθυνση..

Αν υπαρχουν τετοια κομματια τοτε αυτα θεωρητικα και απο μονα τους ακομα μπορουν να δωσουν καλυτερη ευστροφια και μικρη αυξηση δυναμης...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2003, 09:01:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραίο το βββββββββββτττττττττττςςςςςςςς, αλλά όταν ακούσεις το ΚΡΑΟΥ δεν θα είναι ωραίο.

τα πεζάκια δεν ειναι για τουρμπισμα εκτος του 205T16 & 405Τ16 Twisted evil Twisted evil

στην τελική γράψτε ένα cdάκι με ήχους από ρουλεμανάτες, από bmw M3 κλπ και παίξτε το μέσα στο αμάξι. είναι η βελτίωση με τα λιγότερα λεφτά και την μεγαλύτερη αξιοπιστία! Α, και μην ξεχάσετε το κομμάτι με τον ινδό και να κουνάτε το κεφάλι μπρος-πισω όταν παίζει!

ακους εκεί τουρμπισμα... Evil


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκέπτης 








ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2003, 18:28:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ti les bre annibas team. mexri tora 106 eixes kai tora pou pires to m3 mas tin les gia to tourmpisma?? pooooo paei xalase o kosmos!!! Cool
Επιστροφή στην κορυφή
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Μάϊ 2003, 18:44:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ατμοσφαιρααααααααααααααααααααααααααααα...................οπως λεει και ο φιλος μου ο Μακης.Το 106 τουρμπο Μητσο απλα δεν στριβει.

Ποσοι εχετε ακουσει τα KITCAR στους αγωνες Question Ευσταθιου-Κοκκινης-Ιαβερης με το PUNTO-Φωτηνελης SWIFT-Περσι Ριτσωνα το Ασημι CLIO του Σκαλου-Ibiza Καμπιλης.......Ανασταινουν και νεκρους Twisted evil Twisted evil Twisted evil Που να ακουσετε τα SUPER 1600 clio kai 206.................Αστα Αλεκοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.................


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
ROM206 (ΙΓΝΑΤΙΟΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


206 1.6ΧΤ '03( EVOLUTIONISED )

Ένταξη: 16 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 342
Τόπος: Παραλία πλευρά !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Φεβ 2005, 18:18:30    Θέμα δημοσίευσης: Turbo ή ατμόσφαιρα? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΙΣ ΣΥΤΗΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ FORUM ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΦΟΒΕΡΟΙ, ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΖΕΙΣ ΣΑΣ.

ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ. ΤΕΛΟΣ Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ!

ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ, ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ, ΖΗΤΑΣ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΕΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΣ.

ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥΡΠΟ 'Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ;

Π.Χ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ 206 ΧΤ 1.6 ΚΥΒΙΚΑ 110 ΑΛΟΓΑ. ΤΟ ΕΧΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ 1.5 ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ, ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ, ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ KAI ΑΝΤΑΞΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΤΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΜΟΥ.ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΩΡΙΜΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ(ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 3.5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΛ....ΙΑΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ) ΣΤΟ ΘΕΜΑ "ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΓΚΑΖΙ" ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΥΜΑΜΩΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ.

ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΩΝ 2 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΙΝΕΙ Η ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΣ PEUGEOT ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΟΥΡΠΟ 'Η ΑΜΟΣΦΑΙΡΑ;

ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΕΑΝ ΔΙΝΑΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Κ.Α.!!!!

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΕΙΝΩ ΠΡΟΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.(ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΥΡΠΟ)

ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ , ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΠΙΑΣΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΝΕΟΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,232s (PHP: 60% - SQL: 40%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on