PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 χειμερινά προβλήματα!!!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
inmatrixout (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16V) (9ος 2004)

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2007, 13:23:13    Θέμα δημοσίευσης: 307 χειμερινά προβλήματα!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά... αν και το πρώτο μου post παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό... σήμερα αποφάσισα να γρφτώ κι εγώ!!! Laughing

Έχω ένα 307 3πόρτο 1.4 90ps αγορασμένο τον Σεπτέμβρη του 2004...
...έχω αλλάξει (επισκευάσει) 3 φροές βάσεις αμορτισέρ, μία φορά αμορτισέρ, βαλβίδα κανίστρου, 3 φορές την οθόνη, μία φορά βαλβίδα όπισθεν και μία φορά τα πίσω πλαστικά τα οποία ξεκολούσαν και αφήναν ένα κενό 2 πόντων απ' το τζάμι! Όλα αλλαγμένα μέσα στην εγγύηση....

Τα προβλήματα που με απασχολούν σήμερα είναι τα εξής:
1) Υπάρχει διαρροή υγρού από το σασμάν (ξεκίνησε πέρισυ τα Χριστούγεννα, σταμάτησε την άνοιξη προφανώς λόγω ζέστης και ξανάρχισε τώρα). Να αρχίσω να ανησυχώ; Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι η φλάτζα του σασμάν και να το αφήσω έτσι μέχρι να αδειάσει το υγρό και να κάνει θόρυβο.... Shocked
2) Τα πίσω πλαστικά ξαναξεκολήσαν... δεν μπορώ να τα έχω έτσι ούτε πρόκειται να τα αλλάξω, πως μπορώ να τα κολήσω?
3) Οι βάσεις των αμορτισέρ πίσω χτυπάνε πάλι, κάθε χειμώνα τα ίδια... τι να κάνω?
4) Σκοπεύω να αλλάξω λάστιχα, το αμάξι φοράει τα άθλια για μένα Kleber 195 65/15. Σκεύτομαι να βάλω 60άρι προφίλ για πιο καλή αίσθηση στις στροφές και κλείνω προς PremiumContact 2... τι λέτε?

Ευχαριστώ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2007, 13:38:29    Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 χειμερινά προβλήματα!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

inmatrixout έγραψε:

Τα προβλήματα που με απασχολούν σήμερα είναι τα εξής:
1) Υπάρχει διαρροή υγρού από το σασμάν (ξεκίνησε πέρισυ τα Χριστούγεννα, σταμάτησε την άνοιξη προφανώς λόγω ζέστης και ξανάρχισε τώρα). Να αρχίσω να ανησυχώ; Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι η φλάτζα του σασμάν και να το αφήσω έτσι μέχρι να αδειάσει το υγρό και να κάνει θόρυβο.... Shocked

Χάνεις από την τσιμούχα του σασμάν δηλαδή; Θα πας να την αλλάξεις, αν αδειάσει το σασμάν από βαλβολίνη πας για πολλά ευρώ. Για πόση διαρροή μιλάμε;

inmatrixout έγραψε:
2) Τα πίσω πλαστικά ξαναξεκολήσαν... δεν μπορώ να
τα έχω έτσι ούτε πρόκειται να τα αλλάξω, πως μπορώ να τα κολήσω?

Δεν κατάλαβα ακριβώς ποιό πλαστικό εννοείς. Θα μπορούσες να με βοηθήσεις λίγο;

inmatrixout έγραψε:
3) Οι βάσεις των αμορτισέρ πίσω χτυπάνε πάλι, κάθε χειμώνα τα ίδια... τι να κάνω?

Και σε μένα χτυπάνε όταν ξεκουμπώνει το πλαστικό κάλυμμα του αμορτισέρ. Δες στον θόλο από μέσα αν έχει ξεκουμπώσει, αν ναι, σήκωσε το και πίεσέ το προς τα πάνω.

inmatrixout έγραψε:
4) Σκοπεύω να αλλάξω λάστιχα, το αμάξι φοράει τα άθλια για μένα Kleber 195 65/15. Σκεύτομαι να βάλω 60άρι προφίλ για πιο καλή αίσθηση στις στροφές και κλείνω προς PremiumContact 2... τι λέτε?

Εγώ λέω να μείνεις στην εργοστασιακή διάσταση με το 65αρι προφίλ, ή να πας σε 16αρα με το εργοστασιακό προφίλ πάλι. Το premium2 φοράω εγώ τώρα, και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, πέραν του ότι επειδή ζεσταίνεται γρήγορα, το καλοκαίρι σε στροφοδιαδρομή με πολύ γρήγορο ρυθμό τείνει να σαπουνιάσει.


inmatrixout έγραψε:
Ευχαριστώ

Να 'σαι καλά.
Very happy


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
inmatrixout (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16V) (9ος 2004)

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2007, 13:49:13    Θέμα δημοσίευσης: Re: 307 χειμερινά προβλήματα!!! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:


Χάνεις από την τσιμούχα του σασμάν δηλαδή; Θα πας να την αλλάξεις, αν αδειάσει το σασμάν από βαλβολίνη πας για πολλά ευρώ. Για πόση διαρροή μιλάμε;

2-3 σταγόνες τη μέρα... περίπου

drdino έγραψε:
Δεν κατάλαβα ακριβώς ποιό πλαστικό εννοείς. Θα μπορούσες να με βοηθήσεις λίγο;

Τα πλαινά πλαστικά με την ταπετσαρία του αυτοκινήτου... στα πίσω καθίσματα... είναι 3πορτο. Στο ύψος του παραθύρου έχει ένα κενό 2 πόντων και βλέπεις μέσα... αν το πιέσεις με το χέρι κουμπώνει για λίγο αλλά μετά από λίγο ξανα-ανοίγει... υπάρχει κανένας τρόπος μη-καταστρεπτικής στερέωσης... π.χ. καμία ταινία διπλής όψης?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2007, 14:49:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα πλαστικα το κανουν αυτο μαλλον λογο συστολης οποτε δες αμα μπορεις να τα ξελασκαρεις απο καπου μπροσατ η πισω ωστε να μην "τεντωνουν" με την συστολη....

Οσον αφοαρα τα λαστιχα με μικροτερο προλφιλ πρεπει να πας και διαγνωστικο να σου ρυθμησουν το κοντερ ωστε να μην κλεβει...Και δεν θα δεις διαφορα στη οδηγηση...Μπορεις απλα σε 65αρια να βαλεις περισσοτερη πιεση (δοκιμασμενο) και να εχεις πιο αμεση αισθηση και λιγοτερο "βαρκαρισμα" στις στροφες...Περαν αυτου σαν επιλογη ελαστικου εγω εβαλα Goodyear Εxcellence και εδω και περιπου 10.000 χλμ που τα εχω λειτουργουν τελεια (πολυ καλυτερα απο τα conti που ειχα πριν επανω)και ,εγω τουλαχιστον, τα ζεσταινω γρηγορα...

Περι σασμαν μην ακους τι σου λενε τραβα φτιαχτο γιατι αμα ειναι να κατεβασεις μοτερ για να αλλαξεις ολο το σασμαν τοτε δεν εχει αξια...Παντως αμα μπεις σε τετοια διαδικασια σου προτεινω να δωσεις ενα 50αρικο παραπανω και να αλλαξεις και τις βασεις με πιο ενισχυμενες...

Οσον αφορα τις αλλες "ζημιες" ολοι εχουμε τετοια οποτε μην ανχωνεσαι...

Α... και καλως ορισες!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
inmatrixout (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16V) (9ος 2004)

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2007, 15:07:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Τα πλαστικα το κανουν αυτο μαλλον λογο συστολης οποτε δες αμα μπορεις να τα ξελασκαρεις απο καπου μπροσατ η πισω ωστε να μην "τεντωνουν" με την συστολη....

ξεκολάει όλη η ταπετσαρία, όλο αυτό το μεγάλο μαύρο κομάτι που πιάνει από την κολώνα της πόρτας μέχρι τις πίσω ζώνες... δεν έχει να κάνει με συστολή διαστολή...

Παράθεση:
Περι σασμαν μην ακους τι σου λενε τραβα φτιαχτο γιατι αμα ειναι να κατεβασεις μοτερ για να αλλαξεις ολο το σασμαν τοτε δεν εχει αξια...Παντως αμα μπεις σε τετοια διαδικασια σου προτεινω να δωσεις ενα 50αρικο παραπανω και να αλλαξεις και τις βασεις με πιο ενισχυμενες...

Για να αλλαχτεί η τσιμούχα θα πρέπει προφανώς να κατέβει μόνο το σασμάν... σωστά? Τι κόστος έχει η αλλαγή αυτή ενδεικτικά? Οι βάσεις που λές ποιές είναι?

Παράθεση:
Α... και καλως ορισες!

καλώς σας βρήκα!!! Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Οκτ 2007, 15:48:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι τα ελαστομερη που κρατανε το μοτερ και το σαζμαν στην θεση τους και το αφηνουν να εχει ενα τζογο ωστε οταν δουλευει να μην κανεις ασκηση σεισμου εσυ μεσα...Δες για powerflex...
Για κοστος δεν ξερω...Κοντα στα 250-300 λογικα μαζι με την βαλβολινη...
Για τις ταπετσαριες.Δεν τα ξηλωνεις ολα να πηγαινεις και πιο καλα? Laughing Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
inmatrixout (George)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (16V) (9ος 2004)

Ένταξη: 22 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Μάρ 2008, 23:14:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικά το πρόβλημα με τα χαμένα λάδια δεν ήταν η τσιμούχα αλλά φλάτζα κεφαλής!!! Είμαστε για συνεργείο με λίγα λόγια...

άκουσα ότι υπάρχει ένα υγρό που μπαίνει στην αλλαγή λαδιών και μπορεί να "κλείσει" μικρο-διαρροές... γνωρίζει κανείς σχετικά???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,112s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on