Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 10:54:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομίζω οτι ο Νίκος είχε πει οτι ήταν ετοιμες οι τρύπες επάνω στο θόλο
Θυμάμαι λάθος????
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 17:06:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Νομίζω οτι ο Νίκος είχε πει οτι ήταν ετοιμες οι τρύπες επάνω στο θόλο
Θυμάμαι λάθος???? |
Λοιπόν ο Νίκος είναι εδώ για να λύσει τυχόν αποριούλες.
Ναι υπάρχουν υποδοχές για την μπάρα οι οποίες υποδοχές είναι από τους θόλους του gti...και υπάρχουν σε όλα τα μοντέλα....
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό....το θέμα είναι ποια είναι η σωστή μπάρα για το 206...αυτή που προτείνει η OMP ή της SPARCO ο δεύτερος τύπος που έχω βάλει εγώ....???
Επειδή ΔΕΝ είμαι ειδικός έκανα την ερώτηση αυτή στην POWER BOOST στο πλαίσιο μεγάλης κουβέντας περί βελτίωσης 206...
Η απάντηση απλή!
Η μπάρα που έχει βάλει ο SIDOBRE είναι για αγωνιστική χρήση...
Η μπάρα που έχω βάλει εγώ (όπως και ο dimip) είναι για ποιο ήπια χρήση, για χρήση σε αυτοκίνητα πόλης/εμπορίου/ιδιωτών/για ταξίδια κλπ...
ε? Μόνο αυτό?
Επίσης!
Η μπάρα που έχει βάλει ο SIDOBRE σε περίπτωση ατυχήματος δημιουργεί μεγαλύτερη καταστροφή επειδή την πιέζουν και οι δύο βάσεις των αμορτισέρ.
Στην δικιά μου (όπως και στου dimip) αυτό δεν θα γίνει και μάλιστα υπάρχει ενδεχόμενο να μην συμβεί και τίποτα αφού η πίεση θα πέσει όλη στην μια πλευρά...
Τελικά στην ερώτηση που έκανα για το ποια αξίζει για αγορά....στα δικά μας 206.??..πήρα αμέσως απάντηση ότι ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ....ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ....
σ.σ. Οι απαντήσεις δόθηκαν από τον Θανάση Κρασούλη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 17:25:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Η μπάρα που έχει βάλει ο SIDOBRE σε περίπτωση ατυχήματος δημιουργεί μεγαλύτερη καταστροφή επειδή την πιέζουν και οι δύο βάσεις των αμορτισέρ. |
Oλα αυτά που λες σωστά και επαυξάνω εκτός από αυτό.
Δεν ξέρω ποιος στο είπε αλλά εδώ κάνει σοβαρό λάθος.
Και τα δύο θα δεχτούν εγκάρσια την ίδια πίεση στους θόλους.
Και οι δύο το πιο πιθανό είναι να σπάσουν στον σύνδεσμο που είναι διαφορετικό υλικό απ'ότι ο σωλήνας.
Σε περίπτωση που δεν σπάσει ο σύνδεσμος θα γίνει ακριβώς η ήδια ζημιά.
Στην δική μου τοποθέτηση, βάλαμε άλλη μια δικλείδα ασφαλείας, σε περίπτωση που στρεβλωθεί η μπάρα πολύ, να την κόψει η τρύπα του αεραγωγού για να μην γίνει άλλη ζημιά.
Τελος πάντων, το καλύτερο είναι να μην γίνει ζημιά ποτέ σε κανένα και να μην μάθουμε ποτέ τα αποτελέσματα!
Πάντως η πιο σωστή απάντηση που είχα πάρει ήταν:
Αν φτάσει σε σύγκρουση να σου στραβώσει ο ένας θόλος τότε το τελευταίο πράγμα που θα σε νοιάξει είναι ο άλλος. Η ζημιά από τα υπόλοιπα θα είναι τόσο μεγάλη που το κόστος θα είναι μηδαμινό.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 23:44:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aν και ο vini με καλυψε απολυτα δεν προλαβα να γραψω (ατιμες ωρες εργασιας που με ξενυχτατε τα βραδια και με αναγκαζετε να κοιμαμαι τη μερα... μουμπλε μουμπλε..).
Και ο sidobre δεν λεει λαθος πραγματα , απλα ειναι λιγο περισσοτερο "ψειρας" απο οτι οι αλλοι , ετσι ψαχνει το απολυτο.
Εγω συγκεκριμενα ειμαι καλυμενος απο την Sparco μια και δεν ψαχνω το απολυτο.
Ποιο απολυτο; σε 1.4 /8v απολυτο ;;;
αστο καλυτερα , για αλλο αυτοκινητο (αλλο μοτερ εννοω).
Τις τεχνικες λεπτομεριες τις καταλαβατε (γραφτηκαν πιο πανω οποτε τι να λεμε ; ξανα τα ιδια ;;...οχι)
Στο θεμα του τρυπηματος ειναι ο μονος ενδιασμος που ειχα και αυτο οχι γιατι θα τρυπαγα τη λαμαρινα αλλα γιατι δεν ηξερα αν θα εβρισκα το καταλληλο ατομο να ξερει τι κανει και περισσοτερο να εχει ορεξη να προσεξει αυτο που θα κανει και οχι να κανει προχειροδουλεια.
Για να μην βαλω σε δοκιμασια τον εαυτο μου προτιμησα την πιο "καθαρη" λυση.
Ετσι απλα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 09:43:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχθές στην συνάντηση είδα την πιο ωραία μπάρα απ'όλους όσους έχουν βάλει.
Το 206 cc του Σίμου ήταν εξοπλισμένο με μια μπάρα της MOMO η οποία ήταν η πρώτη που είχε πραγματικά σύνδεσμο ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος. Ούτε τρύπες πουθενά ούτε τίποτα. Το μόνο που χρειάστικέ ήταν η αφαίρεση ενός τμήματος της τσιμούχας του αεραγωγού (σιγά τα ωά) και κατά τα άλλα ήταν Α-Ψ-Ο-Γ-Η.
Εκείνο που με εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν η διάμετρός της....
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 09:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Εχθές στην συνάντηση είδα την πιο ωραία μπάρα απ'όλους όσους έχουν βάλει.
Το 206 cc του Σίμου ήταν εξοπλισμένο με μια μπάρα της MOMO η οποία ήταν η πρώτη που είχε πραγματικά σύνδεσμο ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος. Ούτε τρύπες πουθενά ούτε τίποτα. Το μόνο που χρειάστικέ ήταν η αφαίρεση ενός τμήματος της τσιμούχας του αεραγωγού (σιγά τα ωά) και κατά τα άλλα ήταν Α-Ψ-Ο-Γ-Η.
Εκείνο που με εντυπωσίασε πιο πολύ ήταν η διάμετρός της.... |
Θεωρείς άψογη μία μπάρα η οποία όταν μπει δεν κλείνει καλά το καπό?
Από την δεξιά πλευρά δεν κλείνει καλά και σε υποχρεώνει να βγάλεις το ηχοθερμομονωτικό υλικό για να κλείσει....
Εγώ πάντως δεν υπήρχε περίπτωση να την βάλω...
Επίσης ερώτηση! Είδα ότι του είχαν κόψει το λάστιχο ώστε να κάτσει η μπάρα....Δεν περνάει νερό από εκεί ???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 10:00:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρόσεξα ότι το καπώ, έκλεινε μια χαρά, αλλά στην αρχή ίσως δυσκολευότανε λόγω ηχομονωτικού και όχι άλλων μερών. Αυτό με τον καιρό θα διαμορφωθεί έτσι ώστε να κλείνει άψογα.
Για το λάστιχο (τσιμούχα) που έχει κοπεί, δεν έχει καμμία σχέση σε εκείνο το σημείο να περάσει νερό γιατί δεν έχει επαφή με νερό.
Το νερό περνάει από τον αεραγωγό κάθετα και αν παραδεχτούμε (που όμως δεν είχε ΚΑΘΟΛΟΥ χώρο) οτι μπορεί να περάσει θα πέρναγε μια σταγόνα!
Η συγκεκριμένη τσιμούχα παίζει περισσότερο ρόλο ηχομόνωσης (να μην βρίσκει το καπώ στον αεραγωγό) παρά στεγανότητας.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 10:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδία επί της ουσίας τι κερδίζει κανείς βάζοντας μία μπάρα θόλων;
Και ειδικά σε μοτέρ σαν το δικό μου με την τερατώδη ισχύει των 75hp (τι λες dimip; ), αλλά και γενικότερα σε ένα αμάξι με το πλαίσιο του 206 (από τα πιο στιβαρά της κατηγορίας νομίζω). Ξέρουμε αν το RC φοράει μπάρα θόλων από μαμά (το δίλιτρο νομίζω πως όχι), γιατί αν δεν φοράει ούτε αυτό μήπως και το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό για το 99% των περιπτώσεων;; 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 11:17:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Παιδία επί της ουσίας τι κερδίζει κανείς βάζοντας μία μπάρα θόλων;
Και ειδικά σε μοτέρ σαν το δικό μου με την τερατώδη ισχύει των 75hp (τι λες dimip; ), αλλά και γενικότερα σε ένα αμάξι με το πλαίσιο του 206 (από τα πιο στιβαρά της κατηγορίας νομίζω). Ξέρουμε αν το RC φοράει μπάρα θόλων από μαμά (το δίλιτρο νομίζω πως όχι), γιατί αν δεν φοράει ούτε αυτό μήπως και το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό για το 99% των περιπτώσεων;;  |
οπως ειπα και στη συναντηση, οσον αφορα εμενα, τις πρωτες εβδομαδες που ειχα βαλει τη μπαρα ειδα διαφορα στο πως συμπεριφερεται το 206 στο δρομο και σε χωσιματα σε στροφες που βεβαια δεν αποτελουν στυλ καθημερινης οδηγησης. εγινε περισσοτερο στιβαρο και ακαμπτο και μαλιστα οταν πηγε να φυγει 2 φορες γιατι το ζορισα (οχι δεν ηταν το τρακαρισμα - μη γελατε το τρακαρισμα ηταν πολυ πιο γελοιο αφου γλιστρισα με βροχη και μπλοκαραν οι τροχοι...) ευκολα για αρχαριο (σαν εμενα σε τετοιες καταστασεις) το εφερα στον ισιο δρομο, απλα στριβοντας αναποδο τιμονι πηγε εκει που επρεπε να παει.
Αλλα και 2 αλλες φορες (1 λιμανακια ΜΕΡΑ !!! , και 1 σε στροφή στο χωριο ανηφορικη 270 μοιρων !!! * )που το ζορισα να δω τι κανει το αμαξι ενω ειπα οτι θα παει για τσαι , κρατηθηκε (δυσκολα μεν) στον ισιο δρομο.
Εκει ζοριστηκε αρκετα και το λιγο παραπανω θα ειχε αποβει μοιραιο.
Συμπερασμα : ξερεις πως με τη μπαρα οταν και αν χρειαστει μπορεις να χωθεις με περισσοτερα χλμ απο καποιον αλλο που θα πατησει φρενο πριν τη στροφη.
Τελικα μολις τη συνηθησεις δεν καταλαβαινεις τη διαφορα παρα μονο οταν οδηγησεις (ζορισμενα) αλλο 206 χωρις μπαρα.
Τωρα για καποιον που δεν τον απασχολη το θεμα μαλλον ειναι ανουσιο να τη βαλει αν δεν προκειται ποτε να τη χρησιμοποιησει , και ειπαμε πως τη χρησιμοποιεις.!!!
Αυτα προσφερει η μπαρα κατ'εμέ, αλλα και το ψυχολογικο στηριγμα οτι δενει καλυτερα το αμαξι.
Βεβαια ο κινδυνος ερχεται οταν νομισεις πως επειδη εβαλες μπαρα μπορεις να μπαινεις στα λιμανακια με 100 ακομα κιαν εχεις το 2λιτρο η το 1.4 με μπαρα.
Προσοχη η μπαρα δεν θα σου φρεναρει το αμαξι ουτε θα σε σωσει απο μια ατυχια, θα σε βοηθησει απλα να πιλοταρεις το 206 με περισσοτερα χλμ απο αλλα αυτοκινητα.
Χαρακτηριστικο παραδειγμα σε διαδρομη ασφαλτου μετα τη ΛΑΜΙΑ και προς ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ με ανηφορες - κατηφορες - στροφες - στροφαρες, αλλα αμαξια βλεπουν το -> και φρεναρουν , ενω το 206 συνεχιζει με το ποδι στο γκαζι.
αυτα κι ελπιζω να μην φανηκα πολυ υπεροπτης , πραγματικα οδηγω πολυ πιο ησυχα , μεχρι την καταλληλη ωρα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 11:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Παιδία επί της ουσίας τι κερδίζει κανείς βάζοντας μία μπάρα θόλων;
Και ειδικά σε μοτέρ σαν το δικό μου με την τερατώδη ισχύει των 75hp (τι λες dimip; ), αλλά και γενικότερα σε ένα αμάξι με το πλαίσιο του 206 (από τα πιο στιβαρά της κατηγορίας νομίζω). Ξέρουμε αν το RC φοράει μπάρα θόλων από μαμά (το δίλιτρο νομίζω πως όχι), γιατί αν δεν φοράει ούτε αυτό μήπως και το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό για το 99% των περιπτώσεων;;  |
φίλε flame άσε τις μπάρες για αργότερα...
Προς το παρόν κλείσε ένα ραντεβού στην Lion και πήγαινε να σου φτιάξουν το πρόβλημα στην κολώνα στην πόρτα του συνοδηγού....Αφού είσαι στην εγγύηση πρέπει να το εκμεταλευτείς...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 11:26:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
theflame έγραψε: | Παιδία επί της ουσίας τι κερδίζει κανείς βάζοντας μία μπάρα θόλων;
Και ειδικά σε μοτέρ σαν το δικό μου με την τερατώδη ισχύει των 75hp (τι λες dimip; ), αλλά και γενικότερα σε ένα αμάξι με το πλαίσιο του 206 (από τα πιο στιβαρά της κατηγορίας νομίζω). Ξέρουμε αν το RC φοράει μπάρα θόλων από μαμά (το δίλιτρο νομίζω πως όχι), γιατί αν δεν φοράει ούτε αυτό μήπως και το θέμα είναι καθαρά ψυχολογικό για το 99% των περιπτώσεων;;  |
Σίγουρα όχι theflame!
Δεν έχει να κάνει ούτε με το μοτέρ, ούτε με την έκδοση!
Για λόγους ασφαλείας οι εταιρίες σχεδιάζουν τα αυτοκίνητα με το πλαίσο να αποτελείται από 2 ανεξάρτητα τμήματα που ονομάζεται ρύγχος.
Αυτό το αναλύει διεξοδικά στο φυλλάδιο του 206 πως είναι και πως λειτουργεί.
Συμφωνώ ότι το πλαίσιο είναι όντως καλό και αρκετά άκαμπτο.
Ομως, ο θόλος που βρίσκεται στο εσωτερικό της στροφής δέχεται πολύ μεγαλύτερη πίεση από αυτόν που βρίσκεται στο εξωτερικό με αποτέλεσμα να στρεβλώνεται ελαφρα και στιγμιαία το ρύγχος και να μην βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο οι θόλοι.
Η μπάρα θόλων έχει σαν σκοπό να μεταδώσει αυτή την πίεση και στον απέναντι θόλο, έτσι ώστε να εξισορροπήσει τις δυνάμεις. Ετσι το αυτοκίνητο δείχνει καλύτερα δεμένο, ενώ αυξάνονται τα περιθώρια του "στίβειν".
Επειδή τα αυτοκίνητα είναι σχεδιασμένα κατά κύριο λόγο να είναι "User Friendly" δεν την τοποθετούν, ενισχύοντας απλά όσο μπορούν το πλαίσιο. Θεωρητικά πάντα ο μέσος οδηγός δεν θα πιέσει τόσο το αυτοκίνητο μέσα στις στροφές ώστε να την χρειάζεται.
Ομως απαιτιτικοί οδηγοί, αυτό οι "έξω από τα όρια" σίγουρα την βρίσκουν πάρα μα πάρα πολύ αποτελεσματική.
Ελπίζω να βοήθησα...
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 17:50:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα πώ οτι επειδή οδήγησα έστω και για πολύ λίγο το αμάξι του Dimip που είχε μπάρα, ένοιωσα τη διαφορά με το δικό μου στη στροφή του Parking του Σείριου όπου το αμαξί ήταν -άμεσα αισθητό- οτι ήταν πιο άκαμπτο απ'το δικό μου...
Φυσικά παίζουν ρόλο και τα αμορτισέρ και όλες οι ρυθμισείς ανάρτησεις που ειναι διαφορετικές μεταξύ μας (πχ εχω σκασμένα μαμίσια αμορτισέρ 3 χρονων) αλλά αυτή την εντύπωση πήρα και την μεταφέρω.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 18:35:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Εγώ θα πώ οτι επειδή οδήγησα έστω και για πολύ λίγο το αμάξι του Dimip που είχε μπάρα, ένοιωσα τη διαφορά με το δικό μου στη στροφή του Parking του Σείριου όπου το αμαξί ήταν -άμεσα αισθητό- οτι ήταν πιο άκαμπτο απ'το δικό μου...
Φυσικά παίζουν ρόλο και τα αμορτισέρ και όλες οι ρυθμισείς ανάρτησεις που ειναι διαφορετικές μεταξύ μας (πχ εχω σκασμένα μαμίσια αμορτισέρ 3 χρονων) αλλά αυτή την εντύπωση πήρα και την μεταφέρω.. |
alex, ευχαριστω που με δικαιωνεις στο οτι μετα απο λιγο καιρο η αισθηση της μπαρας χανεται.
εγω την εχω συνηθησει και δεν μου φαινεται, απλα ξερω οτι υπαρχει εκει οταν θα τη χρειαστω.
Ο alex που οδηγησε (γιατι δεν το κανες ρε συ, 2-3 γυρες ακομα;) ειδε τη διαφορα και την καταλαβε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 19:56:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να σου πώ την αλήθεια δεν χρειάστηκε .. Τη μηχανή (που ηταν και ο σκοπός της μίνι-βολτάς) την καταλάβα αμέσως τι είδους διαφορά έχει απ΄τη δική μου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 21:30:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | φίλε flame άσε τις μπάρες για αργότερα...
Προς το παρόν κλείσε ένα ραντεβού στην Lion και πήγαινε να σου φτιάξουν το πρόβλημα στην κολώνα στην πόρτα του συνοδηγού....Αφού είσαι στην εγγύηση πρέπει να το εκμεταλευτείς...  |
Δεν πρόκειται να μείνει φίλε μου. Αλίμονο. Το καθυστερώ λίγο γιατί θέλω να το συνδυάσω με το service του 6μήνου (10.000χλμ) θέλω όμως να μην πάω μόνο για το service. Σκέφτομαι να του κάνω και ένα δωράκι. Κάτι για τις στροφές ρε παιδί μου, αφού το παιχνίδι με τον εγκέφαλο δεν πήγε...
Τώρα ελατήρια για χαμήλωμα θα είναι, μπάρα θα είναι, όλες οι απόψεις δεκτές. Βλέπεις τα ζαντολάστιχα πάνε αρκετά ψηλά 
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Σεπ 2002, 21:45:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Να σου πώ την αλήθεια δεν χρειάστηκε .. Τη μηχανή (που ηταν και ο σκοπός της μίνι-βολτάς) την καταλάβα αμέσως τι είδους διαφορά έχει απ΄τη δική μου. |
ελπιζω μονο να μην επεσες με τα μουτρα σε εκεινο το "χαντακι" στη αρχη του parking προς τη μερια του κτηριου του ΣΕΙΡΙΟΥ, γιατι ετσι χαμηλωμενος που ειμαι....
εγω για να πω την αληθεια οταν το ειδα με το δικο σου 206 εκοψα σε σημειο ΣΤΟΠ και το περασα με 1η.
οσο για τη μηχανη , θα το φτιαξω να ρουφαει σαν αποροφητηρας , που θα παει;
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Οκτ 2002, 01:16:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να πω πως η μπαρα της ΜΟΜΟ (η μηπως SPARCO) που φοραγε ο Σιμος (μαυρο CC) μου αρεσε παρα πολυ καi γιατι δεν χρειαζετε τρυπημα η λαμαρινα (θελει κοψιμο ομως η τσιμουχα) αλλα πανω απ'ολα για τον συνδεσμο της Απο που ειπες οτι την πηρες Σιμο 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Οκτ 2002, 01:53:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Alex έγραψε: | Να σου πώ την αλήθεια δεν χρειάστηκε .. Τη μηχανή (που ηταν και ο σκοπός της μίνι-βολτάς) την καταλάβα αμέσως τι είδους διαφορά έχει απ΄τη δική μου. |
ελπιζω μονο να μην επεσες με τα μουτρα σε εκεινο το "χαντακι" στη αρχη του parking προς τη μερια του κτηριου του ΣΕΙΡΙΟΥ, γιατι ετσι χαμηλωμενος που ειμαι....
εγω για να πω την αληθεια οταν το ειδα με το δικο σου 206 εκοψα σε σημειο ΣΤΟΠ και το περασα με 1η.
οσο για τη μηχανη , θα το φτιαξω να ρουφαει σαν αποροφητηρας , που θα παει; |
Ναι και γω εκοψα πολύ εκει.. Αλλά καταλαβα οτι δεν θα βρισκες με τιποτα καθως αφου περασε το δικο μου με πλησιεστερο σημειο επαφης απεχει 7 cm απο την ασφαλτο ε τοτε δεν βρισκει με τιποτα...
Οσο για τη μηχανη που λες βασικα ειμαι σιγουρος πως θα τα καταφερεις γιατι δεν ειναι κατι δυσκολο... Αν δεν θες να κοψεις εκεινη την γωνια οπως εγω, τοτε απλα κατεβαζεις προφυλακτηρα και τη βγαζεις και μετα εχεις ολο το πεδιο ελευθερο προς δραση ωστε να συνδεσεις το σωληνα που βγαινει προς τα κατω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 02:43:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η άποψή μου για την μπάρα θόλων συμπίπτει με του Sidobre. Θα συμπληρώσω ότι για να γίνει αντιληπτή η ανάγκη της θα χρειαστεί όχι μόνο καλά χέρια αλλά και μία ολοκληρωμένη βελτίωση στην ανάρτηση. Προσωπικά, την μπάρα θόλων θα την βάλω αφού τελειώσω με το θέμα "Ανάρτηση". Όταν ακολουθείς τη σωστή σειρά βημάτων, αποκτάς και πλήρη γνώση του τί κερδίζεις στο κάθε βήμα! Έτσι εάν κάτι δεν σου πάει καλά, θα ξέρεις και τί φταίει...

Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Οκτ 2002, 07:56:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπάρα θόλων θα βάλω και εγώ (κάποια στιγμή, όταν τα οικονομικά θα είναι καλύτερα )! Θεωρώ, ότι εκτός απο τις στροφές, σε προφυλα΄σει και από τους κ@@@ομους της Αθήνας. Του Νίκου που οδήγησα, νομίζω ότι παίφτει πιο "γλυκά" στις λακούβες.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|