Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 13:37:02 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒOOOΟYYYΥΡΡΡΡ ΓΙΑ SPARCO!!!!! |
|
|
Πριν μου πεις τιποτα να σου πω εγω συγγνωμη
Με πηρε τωρα τηλ (θα παρει & εσενα) και μου ειπε να την περασετε αν γινετε Δευτερα απογευμα.
Ειλικρινα συγγνωμη
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 13:39:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒOOOΟYYYΥΡΡΡΡ ΓΙΑ SPARCO!!!!! |
|
|
ΟΧΙ ΒΡΕ ΣΥ! ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΠΟΡΩ.... ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ! ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η SPARCO..... A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 13:42:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒOOOΟYYYΥΡΡΡΡ ΓΙΑ SPARCO!!!!! |
|
|
ΕΝΤΑΞΕΙ!!!!!!! ΟΛΑ ΟΚ!!!!!!!!
ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΘΑ ΠΑΩ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 5.00!!!!! ΕΚΤΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ....ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥ-ΜΠΑΡΑ!!!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΚΗ!!!!! A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 13:47:10 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒOOOΟYYYΥΡΡΡΡ ΓΙΑ SPARCO!!!!! |
|
|
Ολα καλα ολα ανθηρα
Η αληθεια ειναι πως ντραπηκα λιγο για το πως θα στο πω. Ξερω πως ειναι οταν θελεις να βαλεις κατι στο αμαξι. Η αναμονη ειναι ο χειροτερος εχθρος μου
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 09 Μάϊ 2002, 13:52:52 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒOOOΟYYYΥΡΡΡΡ ΓΙΑ SPARCO!!!!! |
|
|
ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!! ΟΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ π.χ. ΣΚΟΥΠΑ/ΦΙΛΤΡΟ, ΠΛΥΣΙΜΟ 206 ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!! A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 06:58:39 Θέμα δημοσίευσης: ΕΛΑΤΗΡΙΑ VS ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ |
|
|
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΧΘΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΦΥΓΑ ΝΩΡΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ VINI ΤΟ MODEM ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΑΜΕΝΟ!!!
ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ! ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΑ EIBACH 3CM ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ! ΓΙΑ 13.000 KM ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ. Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΕ STARLET HR ΤΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!!!! ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ (ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΧΑΜΗΛΩΜΑ ΑΠΟ 2,5 ΕΩΣ 3 CM ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΓΙΑ 15 - 20.000ΚΜ!!! ΕΝΩ ΓΙΑ 5CM ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ!!
VINI ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΑΡΑ ΣΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ!!!! ΒΑΛΕ ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ ΑΛΛΑ Ο Χ Ι ΣΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ!!!! ΌΣΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Μ Ο Ν Ο ΕΑΝ ΤΡΕΞΩ ΣΕ ΡΑΛΥ!!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 07:36:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΤΗΡΙΑ VS ΜΠΑΡΑ ΨΑΛΙΔΙΩΝ |
|
|
ΓΙΩΡΓΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟ ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ...ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ...
ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ 1ο ΜΗΝΑ....
ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ....
ΜΠΑΡΑ ΣΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....ΟΠΟΤΕ ΑΚΥΡΗ!!!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ....
============================================= ΜΑΚΗ ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ 206 ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.... ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΟΥ ΧΡΩΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΦΕ....ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!
ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΤΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΕΡΝΕΙ? ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΕΝΑ REVIEW ΤΟΥ ΜΑΓΑΖΙΟΥ!!!!! A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 08:10:03 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ & ΚΑΦΕΔΕΣ |
|
|
Θα ειμαι οπωσδηποτε στην επομενη συναντηση μονο που η Κυριακη που προτεινει ο dimip (και δη η συγκεκριμενη) μου ειναι καπως δυσκολη μερα αυτο τον καιρο.Το Σαββατο θα βολευε αφανταστα ή ακομα και καθημερινη βραδυ.Εγω προτεινω παντως μια εκδρομουλα μεχρι Χαλκιδα Σαββατο πρωι για καφε-ουζο κλπ
Δεν χρωστας τιποτα θα τα πουμε και απο κοντα.
Το μαγαζι του Ηλιοπουλου ξεκινησε απο Λαστιχα - Ζαντες και αυτη ειναι ακομα η κυρια δραστηριοτητα.Παραλληλα πριν απο μια 5ετια εβαλε και οτι μπορεις να φανταστεις απο αξεσουαρ βελτιωσης δηλ αναρτησεις,τιμονια,φιλτρα κλπ. Θα τα δεις και μονος σου οταν πας.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Μάϊ 2002, 08:14:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ & ΚΑΦΕΔΕΣ |
|
|
Ωραια! Οταν πάω κάτω θα τα δω και από κοντά...το μαγαζί...
Οσο για την συνάντηση....θα γίνει κάποια στιγμή που μπορούν οι περισσότεροι... Πάντως και εγώ αυτή την Κυριακή δεν μπορώ... Για Χαλκίδα είμαι μέσα...μόνο όχι αυτό το ΣΑΒΒΑΤΟ γιατί έχω κάποιους γάμους.... A.M.A.N....Το Κάθαρμα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikel Έχω ξεφύγει !!!


Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 00:54:05 Θέμα δημοσίευσης: Μπάρα Θόλων |
|
|
Οσον αφορα την μπαρα θολων (για τα υπολοιπα ας απαντησουν αλλοι ) ΟΧΙ δεν θα σου βαρυνει το τιμονι αλλα ομως θα αυξησει κατα πολυ την αισθηση κατευθηντικοτητας του αυτοκινητου στο τιμονι Αξιζει αλλα σε περιπτωση ατυχηματος bye bye καλοι μου θολοι 
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 01:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μόνο θόλοι; Bye bye καλή μου μούρη.
Η τοποθέτηση θολόμπαρας είναι δίκοπο μαχαίρι. Αλλά όπως είχα διαβάσει και στο Power: Αν φοβάσαι κάθε βελτίωση που κάνεις με τον φόβο ότι με την πρώτη στούκα θα στα χαλάσει όλα και ξανά από την αρχή, τότε δεν είσαι power τύπος.
Ναι ρε φιλαράκι, οκ, αλλά να έχω δώσει εγώ ότι έχω και δεν έχω να το κάνω κούκλα, και να πέσει το σκουπιδιάρικο επάνω γιατί ο οδηγός μόλις είχε χωρίσει και το είχε ρίξει στις μπύρες;
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 01:05:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αλήθεια καποιος να μου πει ομώς.... για να μπεί πως θα περάσει στον θόλο που ειναι απο την πλευρα του αεραγωγού? (και μην πει κανεις να κοψε ραψε)
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 01:25:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου κίνησες την περιέργεια και άνοιξα το Power να δω την βελτίωση του Δάρα σε 206 να δω αν βάζει θολόμπαρα. Ο Δάρας μας υπόσχεται συγκινήσεις 190-290 ίππων με turbo (καλά!! με αξιοπιστία 10 χλμ; ), αλλά θολόμπαρα δεν έχει βάλει. Από ότι βλέπω υπάρχουν όμως θολόμπαρες που βγαίνουν σε όλα τα σχέδια, όσο και παράξενα κι αν είναι. Ένα από αυτά έχει γωνίες που βγαίνουν προς τα πάνω, αλλά τώρα το θέμα είναι να μην χτυπάει η όλη μπάρα στο καπό. Δεν ξέρω κιόλας αν μπορεί κάποιος βελτιωτής να σου φτιάξει μία με σωλήνες κατόπιν παραγγελίας, όπως πχ η ΑΚΜΗ, αμφιβόλου ποιότητας. Αλλά επίσης πιστεύω οτι οι γνωστοί βελτιωτικοί οίκοι, πχ Sparco,Momo,κλπ θα έχουν φτιάξει κάτι στα standards του 206. Επίσης θυμάμαι συγκεκριμένα οτι το 106 είχε μια δυσκολία στην τοποθέτηση τέτοιας μπάρας λόγω διακόπτη παροχής καυσίμου, που το ξεβίδωνε και τον στερέωνε μέσω πατέντας κάπου σε κάποιο σίδερο πιο κάτω, κάτι που δεν το συστήνω. Και στο 206 που είναι ψηλα ο συγκεκριμένος διακόπτης, ίσως υπάρχει πρόβλημα, ίσως και όχι (για σκληροπυρηνικούς)
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 05:46:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν και στο εξωτερικο βλεπω μπαρες που περνανε μεσα απο το κομματι του θολου στην πλευρα του αεραγωγου, εδω στην Ελλαδα ο vini κι εγω αλαμε μπαρα που δεν χρειαζεται να κοψεις η να ραψεις. μαρκα sparco αν και υπαρχουν και omp.
H συγκεκριμενη ειναι για 206 και πιανει με βιδες στο πλαινο μερος του θολου (απο την πλευρα του αεραγωγου) χωρις να τρυπησεις τιποτα.
Με μια πρωτη ματια σκεφτεσαι : καλα ειναι σωστο αυτο ;;; -Ναι ειναι μια χαρα και δεν υπαρχει προβλημα.
Και βεβαια ουτε στο καπο χτυπαει.
Η μονη δυσκολια ερχεται στα 16v και στα 8v που εχουν λιγο διαφορετικες διαστασεις και διαταξη σε καποια εξαρτηματα οπως το δοχειο του νερου του ψυγειου, κατι καλωδια, ο πολλαπλασιαστης,.... αλλα δεν υπαρχει προβλημα γιατι η κουΜΠΑΡΑ θα μπει!
φωτογραφιες μπορειτε να δειτε απο του vini στο site και δικες μου προσεχως (μολις "ανεβουν")
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 09:20:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dimip δεν είναι ακριβώς έτσι.
Η Sparco όντως από την μία βιδώνει πάνω στο αμορτισέρ (κορυφή του θόλου) αλλά από την άλλη για να παρακάμψει τον αεραγωγό βιδώνει πάνω στον θόλο με τρύπες.
Αυτό όμως αντιτάσεται με την φιλοσοφία ότι η μπάρα θόλων πιάνει στην ουσία τα δυο αμορτισέρ και προσφαίρει μεγαλύτερη ακαμψία μεταξύ αυτών.
Οταν η μια πλευρά πιάνει στον θόλο τότε ναι μεν προσφαίρει μεγαλύτερη ακαμψία στο πλαίσιο όχι όμως την απόλυτη ακαμψία μεταξύ των δύο αναρτήσεων.
Πάντως είναι φτηνή οπότε δεν είναι μια κακή βελτίωση.
Προσωπικά επέλεξα την μπάρα θόλων της OMP γιατί πιάνει και τα δύο αμορτισέρ με την μόνη παραχώρηση να κάνεις μια μικρή τρύπα στον αεραγωγό.
Αυτό γίνεται εύκολα και χωρίς επιπλοκές πουθενά. Ο αεραγωγός ούτως ή άλλως είναι (αν προσέξετε καλά) ανεξάρτητο κολλημένο κομμάτι στο πλαίσιο, οπότε δεν γίνεται σε καμμία περίπτωση ζημιά.
Η τρύπα γίνεται εύκολα με ένα τρυπάνι που στην άκρη του έχει κόφτη για λαμαρίνες ενώ στο τέλος προσωπικά το έβαψα και κόλλησα λάστιχο (σαν τσιμούχα) για να μήν υπάρχουν θόρυβοι ή τραυματισμοί στην μπάρα.
Οσο αφορά την χρηστικότητα της μπάρας, να αναφέρω ότι δεν υπάρχει αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς την μπάρα θόλων και είναι Must για όποιον επιθυμεί απόλυτα κρατήματα στο αυτοκίνητό του.
Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος επιθυμεί να φτιάξει το 206 του για κόντρες ή καθημερινές βόλτες δεν χρειάζεται να την τοποθετήσει ενώ αν επιθυμεί στροφές και... σβουριλίκια, τότε η τοποθέτησή της είναι μονόδρομος.
Για την πιθανότητα ατυχήματος, να αναφέρω ότι τα περισσότερα που λέγονται είναι υπερβολές, ενώ οι ρυθμιζόμενες μπάρες προσφαίρουν την δυνατότητα λόγω διαφορετικών υλικών όταν ζοριστούν να σπάσουν.
Για να πείς ότι θα γίνει ζημιά (και θα είσαι άτυχος), θα πρέπει σε μία έξοδο να χτυπήσεις τον ένα τροχό, να στραβώσει όλο το ψαλίδι - θόλος (οπότε μιλάμε για μεγάλη ταχύτητα) και η μπάρα να σπρώξει και τον άλλο θόλο που να στραβώσει και αυτός λίγο.
Στις υπόλοιπες περιπτώσεις σε ένα ατύχημα η πιθανότητα στέβλωσης είναι ίδια και με την μπάρα και χωρίς!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 09:51:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάσο sorry αλλα ο σκοπος της μπάρας θόλων δεν ειναι να δενει τα αμορτισερ αλλα να δένει τους θόλους μεταξύ τους (που πανω τους στηρίζονται τα αμορτισερ) ετσι ωστε να μην παρατηρειται αλλαγή στην γωμετρία της ανάρτησης απο στρεβλώσεις των θόλων σε υψηλές ταχύτητες και σε κλειστες φουρκέτες.Με το σκεπτικό αυτό η μπάρα του Νίκου είναι ωραιότατη.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 10:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω ότι είναι ακριβώς έτσι. Οκ, μπορεί στην ουσία να κάνω και λάθος.
Στο σημείο βρίσκεται αφήνει περιθώρεια για στρεβλώσεις και ταλαντώσεις διότι δεν βρίσκεται στην κορυφή όπου συναντάται και η μεγαλύτερη πίεση.
Η πίεση εκτονώνεται στο σημείο που βρίσκεται πάνω όπου βλέπουμε ότι ο θόλος είναι ιδιαίτερα ενυσχημένος. Αυτό γιατί εκτός από την στρέβλωση της στέψης πάνω στον θόλο υπάρχει και η πίεση που ασκεί το αμορτισέρ πάνω στο θόλο. Εκεί που βιδώνει λοιπόν το αμορτισέρ είναι και το σημείο εκτόνωσης της πίεσης.
Προσπαθούσα να περιγράψω αυτό πιο πάνω για αυτό αναφέρθηκα (διαχώρισα) σε ανάρτηση και θόλους.
Οντως η μπάρα του Νίκου και του DimiP είναι καλή όμως η διαφορά της παρ'ότι είναι μικρή σε σχέση με αυτή που πιάνει στην κορυφή του θόλου, ωστόσο σε συνθήκες απόλυτων χρόνων κάποιος θα καταλάβαινε την διαφορά.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 10:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστό αλλα σκέψου οτι η κάθετη πίεση απο τα αμορτισερ εκτονώνεται πανω στα λαστιχένια top mounts και ουσιαστικά δεν επηρεάζει την στρέβλωση που προσπαθεί να εξαλείψει η μπάρα θόλων η οποία εχει σχέση με οριζόντιες/διαμήκεις δυνάμεις.Η μπάρα του Νίκου είναι αρκετά ψηλά πάντως

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Σεπ 2002, 10:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tην έχω δει την μπάρα του Νίκου, μάλιστα είχα κάνει την ανάλογη έρευνα αγοράς πριν αποφασίσω ποιά θα βάλω.
Αυτό που σίγουρα παραδέχομαι είναι οτι ορισμένες φορές γίνομαι ψείρας γι'αυτό και έκανα αυτή την παρατήρηση.
Σαν μπάρα θόλων είναι καλή (αν μη τι άλλο η sparco δεν θα έβγαζε καμμιά χαζομάρα) και όντως δουλεύει καλά. Προτίμησα την ΟΜΡ θεωρώντας την λίγο καλύτερη.
Με ενόχλησε ότι της Sparco τρύπαγες θόλο για να την βιδώσεις όπως με ενόχλησε αυτές οι πολλές κλίσεις που έχει (η ΟΜΡ είναι μια ευθεία).
Να μου πείς δεν σε ενόχλησε που έκανες μια μεγάλη τρύπα στον αεραγωγό;
Οχι γιατί δεν έχει καμμία χρηστική σημασία ο αεραγωγός!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|