Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 15:51:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιούλιο βγαίνει Grande Punto TURBO 1.4 με 120 ίππους και 21 κιλά ροπή διαθέσιμη από τις 2000 σαλ... τιμή 15.500 στην πιό πλούσια έκδοση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 17:09:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
15500 ειναι πολυ καλη τιμη για 120 και full extra.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 17:20:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν μέχρι πρότινος ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του Punto ήταν ο αναιμικός κινητήρας, τώρα η Fiat έρχεται με μία ανανεωμένη και ενδιαφέρουσα υπερτροφοδοτούμενη έκδοση
Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του νέου Grande Punto ήταν η παρουσία μίας σειράς κινητήρων κάτω από το εμπρός μέρος του, οι οποίοι δεν ήταν ικανοί να προσφέρουν ευχαρίστηση στον οδηγό, με δεδομένο το πολύ καλό του πλαίσιο. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της Fiat έδωσαν τη λύση παρουσιάζοντας το Grande Punto με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της νέας γενιάς, με τον κωδικό T-Jet, το οποίο και αποδίδει 120 ίππους.
Καλεσμένοι της επίσημης αντιπροσωπείας, λοιπόν, βρεθήκαμε στην πίστα του Μπαλόκο, όπου και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες του αυτοκινήτου, μόνο εντός πίστας. Και λέμε εντός πίστας, γιατί αυτό είναι ένα στοιχείο που έχει σημασία, ειδικά αν αναφερόμαστε σε μία χώρα σαν τη δικιά μας, της οποίας οι δρόμοι φημίζονται για τον πολύ χαμηλό συντελεστή τριβής.
Πίσω στο Μπαλόκο, όμως, το Grande Punto T-Jet δύσκολα ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Οι εκδόσεις είναι δύο, με τις ονομασίες Dynamic και Sport, με την χρήση πιο σφικτών ελατηρίων και ελαστικών διάστασης 17 ιντσών στο δεύτερο, να είναι οι μοναδικές, αλλά παράλληλα σημαντικές διαφορές. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αυτό που μας είναι η παρουσία του 1.400άρη κινητήρα που με την προσθήκη υπερτροφοδότησης αποδίδει πλέον 120 ίππους, αλλά και 21 χλγμ. ροπής, και μάλιστα διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ.! Όσοι περιμένουν, όμως, τον διάδοχο του Punto GT, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν λίγο ακόμα, αφού η έκδοση των 150 ίππων δεν θα αργήσει να εμφανιστεί.
Η συγκεκριμένη που γνωρίσαμε τώρα, είναι ουσιαστικά αυτό που έλειπε από τη σειρά του Punto. Ένα ελαστικό σύνολο, με ροπή από χαμηλά, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να μην καταφεύγει συνέχεια στον επιλογέα εντός και εκτός πόλης, σε περίπτωση που επιθυμεί να επιταχύνει. Έχει πολύ καλή απόκριση από πολύ χαμηλά, κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., χωρίς όμως να υπάρχει λόγος να διατηρείς τις στροφές περιστροφές άνω των 5.000 σ.α.λ. Ουσιαστικά, θυμίζει σε μεγάλο βαθμό, όσον αφορά το χαρακτήρα λειτουργίας του, τα αντίστοιχα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα της VW και Peugeot, υστερώντας κάπως σε δύναμη ψηλά, κάτι λογικό, αν αναλογιστούμε και την ισχύ του.
Έτσι, με αυτόν τον τρόπο το Grande Punto αποκτά έναν σαφώς πιο ενδιαφέρον χαρακτήρα, αφού πλέον η ισχύς δεν λείπει από το ιδιαίτερα κομψό αμάξωμα. Η έκδοση Dynamic δεν θα ενθουσιάσει τον λάτρη, αφού η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαίτερα μαλακή, ενώ στην Sport η αίσθηση είναι πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε σπορτίφ, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι σαφώς μειωμένες, διατηρώντας σε κάθε περίπτωση τη φιλικότητα του προς τον χειριστή.
Στην Ελλάδα το Grande Punto με τον κινητήρα 1.4 16v T-JET θα διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Dynamic & Sport ενώ από πλευράς βασικού εξοπλισμού και τα δύο επίπεδα εμπλουτίζονται περισσότερο σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντας στην γκάμα του μοντέλου. Οι τιμές πώλησης ορίζονται (ενδεικτικά) από 14.800 Euro (3θυρη DYNAMIC έκδοση) και από 15.500 Εuro (3θυρη SPORT έκδοση) ενώ η διαφορά για το 5θυρο αμάξωμα παραμένει στα 400 Euro. Στη χώρα μας θα αρχίσει να διατίθεται από τα τέλη Ιουνίου, αρχές Ιουλίου. Και με δεδομένο το κόστος κτήσης ίσως να αποτελέσει μία άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση.
4T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 22:13:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Fiat?
Καπως δεν ειναι?
Δηλαδη λιγο γτπ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baphomet (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)
Ένταξη: 06 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 4616 Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 22:46:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Fiat?
Καπως δεν ειναι?
Δηλαδη λιγο γτπ? |
ναι είναι GTP δηλαδή GRANDE TURBO PUNTO!
για μένα αυτά είναι σαπουνάδες... πλέον γτπ αμάξια δεν υπάρχουν... απλά το καθένα έχει συγκριτικό πλεονέκτημα σε κάτι σε σχέση με τα άλλα και ανάλογα με το τι θες επιλέγεις. Άλλος προσφέρει φτηνό αυτοκίνητο, άλλος στριφτερό, άλλος πολλά γκάζια, άλλος τρελή ασφάλεια, άλλος after sales και άλλος μόνο ομορφιά. Και όσο βγαίνουν καινούρια μοντέλα ακόμα και αυτή η διαφοροποίηση έχει εξαλειφθεί... ούτε τα γαλλικά είναι πλέον τόσο μπροστά σε στήσιμο, ούτε τα γερμανικά σε στιβαρότητα και αξιοπιστία, ούτε ιταλικά σε design, ουτε τα ασιατικά ανασφαλή και φτηνές απομιμήσεις.
Και το grande punto θεωρώ πως είναι ένα από τα top αυτοκίνητα της κατηγορίας από όλες τις απόψεις. Και με την προσθήκη αυτής της έκδοσης σε αυτά τα κυβικά και με τέτοια τιμή μάλλον παίζει μπάλα μόνο του...
Τώρα αν κάποιος κολλάει στο όνομα τότε μάλλον δεν θα έπρεπε να οδηγεί peugeot αλλά Bmw και porche μονο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 13:03:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν η Peugeot φοβάται πέφτει και κοιμάται...
Fiat Grande Punto Abarth SS
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 13:26:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
COOL ALEXIS έγραψε: | Αν η Peugeot φοβάται πέφτει και κοιμάται...
|
δέν πέφτει............
έχει............................... πέσει..........
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 15:03:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αξιος αντικαταστατης του πουντοτζιτου (μου θυμιζει εποχες απο κατι novitecιασμενα gt... )
Ξερουμε τιμη?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 16:56:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Grande ΠΟΥΛΟ Abbarth Super S...
autotriti.gr έγραψε: | Αντίστοιχη βελτίωση υπάρχει και στις επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 7,7 δεύτερα (8,2 στο Abarth) και η τελική να αγγίζει τα 215 χλμ./ώρα (έναντι 208 χλμ./ώρα). |
cityauto.gr έγραψε: | Oι επιδόσεις που υπόσχεται η Peugeot είναι σαφέστατα ικανοποιητικές και το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 7,1'' για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. |
Αλέκο και Stevon,
ΧΛΟΥΠΟΥ ΧΛΟΥΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΝΟ. 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 20:39:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά άμα κάνει το RC 7.1 με βάρος φάλαινας τότε 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 00:23:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κι ονειρέψου Σταύρε...
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 10:12:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά.....
Λόγω της ιδιότητας μου....μπορώ(και αναγκάζομαι ) να τα βλέπω τα πράγματα απο διαφορετική σκοπιά ...και ακριβώς απο αυτήν μπορώ να σου πώ ότι η Peugeot για πολοστή φορά τα τελευταία χρόνια το έχασε και πάλι το "παιχνίδι"...
Όπως έγινε με το 206RC , με την μή ύπαρξη κορυφαίου(έστω στα χαρτιά) 307....κτλ...κτλ...κτλ...
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 10:21:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΓΩ μετρησα στη κυμης το πρωι ενα ξερο 9,3
με πολυ σπιναιρισμα
κοφτες και 1η και 2α (χαζευα το περφορμας)
και ανηφορα
θεωρω οτι με ολα τα παραπανω διορθωμενα θα χτυπησω ενα ξερο 7αρι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|