PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Νεο Fiat Grande Punto
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 15:51:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ιούλιο βγαίνει Grande Punto TURBO 1.4 με 120 ίππους και 21 κιλά ροπή διαθέσιμη από τις 2000 σαλ... τιμή 15.500 στην πιό πλούσια έκδοση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 17:09:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

15500 ειναι πολυ καλη τιμη για 120 και full extra.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 17:20:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν μέχρι πρότινος ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του Punto ήταν ο αναιμικός κινητήρας, τώρα η Fiat έρχεται με μία ανανεωμένη και ενδιαφέρουσα υπερτροφοδοτούμενη έκδοση

Ένα από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του νέου Grande Punto ήταν η παρουσία μίας σειράς κινητήρων κάτω από το εμπρός μέρος του, οι οποίοι δεν ήταν ικανοί να προσφέρουν ευχαρίστηση στον οδηγό, με δεδομένο το πολύ καλό του πλαίσιο. Ευτυχώς, οι άνθρωποι της Fiat έδωσαν τη λύση παρουσιάζοντας το Grande Punto με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της νέας γενιάς, με τον κωδικό T-Jet, το οποίο και αποδίδει 120 ίππους.

Καλεσμένοι της επίσημης αντιπροσωπείας, λοιπόν, βρεθήκαμε στην πίστα του Μπαλόκο, όπου και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες του αυτοκινήτου, μόνο εντός πίστας. Και λέμε εντός πίστας, γιατί αυτό είναι ένα στοιχείο που έχει σημασία, ειδικά αν αναφερόμαστε σε μία χώρα σαν τη δικιά μας, της οποίας οι δρόμοι φημίζονται για τον πολύ χαμηλό συντελεστή τριβής.

Πίσω στο Μπαλόκο, όμως, το Grande Punto T-Jet δύσκολα ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Οι εκδόσεις είναι δύο, με τις ονομασίες Dynamic και Sport, με την χρήση πιο σφικτών ελατηρίων και ελαστικών διάστασης 17 ιντσών στο δεύτερο, να είναι οι μοναδικές, αλλά παράλληλα σημαντικές διαφορές. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αυτό που μας είναι η παρουσία του 1.400άρη κινητήρα που με την προσθήκη υπερτροφοδότησης αποδίδει πλέον 120 ίππους, αλλά και 21 χλγμ. ροπής, και μάλιστα διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ.! Όσοι περιμένουν, όμως, τον διάδοχο του Punto GT, μάλλον θα πρέπει να περιμένουν λίγο ακόμα, αφού η έκδοση των 150 ίππων δεν θα αργήσει να εμφανιστεί.

Η συγκεκριμένη που γνωρίσαμε τώρα, είναι ουσιαστικά αυτό που έλειπε από τη σειρά του Punto. Ένα ελαστικό σύνολο, με ροπή από χαμηλά, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να μην καταφεύγει συνέχεια στον επιλογέα εντός και εκτός πόλης, σε περίπτωση που επιθυμεί να επιταχύνει. Έχει πολύ καλή απόκριση από πολύ χαμηλά, κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., χωρίς όμως να υπάρχει λόγος να διατηρείς τις στροφές περιστροφές άνω των 5.000 σ.α.λ. Ουσιαστικά, θυμίζει σε μεγάλο βαθμό, όσον αφορά το χαρακτήρα λειτουργίας του, τα αντίστοιχα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα της VW και Peugeot, υστερώντας κάπως σε δύναμη ψηλά, κάτι λογικό, αν αναλογιστούμε και την ισχύ του.

Έτσι, με αυτόν τον τρόπο το Grande Punto αποκτά έναν σαφώς πιο ενδιαφέρον χαρακτήρα, αφού πλέον η ισχύς δεν λείπει από το ιδιαίτερα κομψό αμάξωμα. Η έκδοση Dynamic δεν θα ενθουσιάσει τον λάτρη, αφού η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαίτερα μαλακή, ενώ στην Sport η αίσθηση είναι πιο κοντά σε αυτό που ονομάζουμε σπορτίφ, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι σαφώς μειωμένες, διατηρώντας σε κάθε περίπτωση τη φιλικότητα του προς τον χειριστή.

Στην Ελλάδα το Grande Punto με τον κινητήρα 1.4 16v T-JET θα διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού Dynamic & Sport ενώ από πλευράς βασικού εξοπλισμού και τα δύο επίπεδα εμπλουτίζονται περισσότερο σε σχέση με τα ήδη υπάρχοντας στην γκάμα του μοντέλου. Οι τιμές πώλησης ορίζονται (ενδεικτικά) από 14.800 Euro (3θυρη DYNAMIC έκδοση) και από 15.500 Εuro (3θυρη SPORT έκδοση) ενώ η διαφορά για το 5θυρο αμάξωμα παραμένει στα 400 Euro. Στη χώρα μας θα αρχίσει να διατίθεται από τα τέλη Ιουνίου, αρχές Ιουλίου. Και με δεδομένο το κόστος κτήσης ίσως να αποτελέσει μία άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση.


4T
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 22:13:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Fiat?
Καπως δεν ειναι?
Δηλαδη λιγο γτπ?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baphomet (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Citroen C4 1.6 (16V) VTR (2007)

Ένταξη: 06 Νοέ 2003
Δημοσιεύσεις: 4616
Τόπος: Αθήνα - Γαλάτσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 22:46:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Fiat?
Καπως δεν ειναι?
Δηλαδη λιγο γτπ?


ναι είναι GTP δηλαδή GRANDE TURBO PUNTO! Laughing
για μένα αυτά είναι σαπουνάδες... πλέον γτπ αμάξια δεν υπάρχουν... απλά το καθένα έχει συγκριτικό πλεονέκτημα σε κάτι σε σχέση με τα άλλα και ανάλογα με το τι θες επιλέγεις. Άλλος προσφέρει φτηνό αυτοκίνητο, άλλος στριφτερό, άλλος πολλά γκάζια, άλλος τρελή ασφάλεια, άλλος after sales και άλλος μόνο ομορφιά. Και όσο βγαίνουν καινούρια μοντέλα ακόμα και αυτή η διαφοροποίηση έχει εξαλειφθεί... ούτε τα γαλλικά είναι πλέον τόσο μπροστά σε στήσιμο, ούτε τα γερμανικά σε στιβαρότητα και αξιοπιστία, ούτε ιταλικά σε design, ουτε τα ασιατικά ανασφαλή και φτηνές απομιμήσεις.

Και το grande punto θεωρώ πως είναι ένα από τα top αυτοκίνητα της κατηγορίας από όλες τις απόψεις. Και με την προσθήκη αυτής της έκδοσης σε αυτά τα κυβικά και με τέτοια τιμή μάλλον παίζει μπάλα μόνο του...
Τώρα αν κάποιος κολλάει στο όνομα τότε μάλλον δεν θα έπρεπε να οδηγεί peugeot αλλά Bmw και porche μονο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 13:03:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν η Peugeot φοβάται πέφτει και κοιμάται...

Fiat Grande Punto Abarth SS


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 13:26:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

COOL ALEXIS έγραψε:
Αν η Peugeot φοβάται πέφτει και κοιμάται...




δέν πέφτει............
έχει............................... πέσει..........



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 15:03:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αξιος αντικαταστατης του πουντοτζιτου Cool (μου θυμιζει εποχες απο κατι novitecιασμενα gt... Shocked )
Ξερουμε τιμη??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 16:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Grande ΠΟΥΛΟ Abbarth Super S...

autotriti.gr έγραψε:
Αντίστοιχη βελτίωση υπάρχει και στις επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 7,7 δεύτερα (8,2 στο Abarth) και η τελική να αγγίζει τα 215 χλμ./ώρα (έναντι 208 χλμ./ώρα).


cityauto.gr έγραψε:
Oι επιδόσεις που υπόσχεται η Peugeot είναι σαφέστατα ικανοποιητικές και το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 7,1'' για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.


Αλέκο και Stevon,

ΧΛΟΥΠΟΥ ΧΛΟΥΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΝΟ. Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 20:39:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά άμα κάνει το RC 7.1 με βάρος φάλαινας τότε Rotfl


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 04 Οκτ 2007, 20:52:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είσαι 1μισι αμάξι πίσω μου στο 400άρι... φώναξε λίγο μήπως και σε ακούσω εδώ μπροστά που είμαι Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 00:23:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sleeping κι ονειρέψου Σταύρε...


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...)
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Επίσημο Μέλος

VF7 + VF3 = P.S.A.

Ένταξη: 22 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 2584

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 10:12:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά.....
Λόγω της ιδιότητας μου....μπορώ(και αναγκάζομαι ) να τα βλέπω τα πράγματα απο διαφορετική σκοπιά ...και ακριβώς απο αυτήν μπορώ να σου πώ ότι η Peugeot για πολοστή φορά τα τελευταία χρόνια το έχασε και πάλι το "παιχνίδι"...


Όπως έγινε με το 206RC , με την μή ύπαρξη κορυφαίου(έστω στα χαρτιά) 307....κτλ...κτλ...κτλ...



Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 05 Οκτ 2007, 10:21:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΓΩ μετρησα στη κυμης το πρωι ενα ξερο 9,3
με πολυ σπιναιρισμα
κοφτες και 1η και 2α (χαζευα το περφορμας)
και ανηφορα

θεωρω οτι με ολα τα παραπανω διορθωμενα θα χτυπησω ενα ξερο 7αρι Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1165s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on