Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Σεπ 2007, 18:32:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
oxi to μετακαταλυτη πριν τη μετακαυση...
σοβαρευτειτε πια.
ενα καταλυτη ενσωματωμενο πανω στο χταποδι εχει το μοτερ αυτο.
μιλτο ο μακης φραπεολε που εφτιαξε το αμαξι σε εξατμιση? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Σεπ 2007, 19:58:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν κατάλαβα, ασόβαρος είμαι;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Σεπ 2007, 20:40:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
@ αυτούς που έχουν αμφιβολία για την εξατμισοδουλεία !
Το 206 μου δουλεύει μια χαρά και πάει και πολύ καλύτερα με την εξάτμιση !
Άλλες μετατροπές δεν έχει ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Σεπ 2007, 21:20:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Mixxx έγραψε: | Η άλλη απορία μου έιναι τι διαφορά έχει το grN Remus Φ48 από Φ54 εκτός από τον θόρυβο; |
έχει διαφορά στην ροή των καυσαερίων
αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν το 48 ή 54 είναι εσωτερική ή εξωτερική διάμετρο
αν είναι εσωτερική εσύ χρειάζεσαι το 48.
Miltellas έγραψε: | ...Το πρόγραμμα δεν πέτυχε; Ίσως... Αλλά ρε παιδιά τα μαλλιά μου πλήρωσα και θα πληρώνω για κανα χρόνο τώρα... Όχι, κάποιοι έλεγαν ότι πριν οι εκκεντροφόροι δεν ταΐζονταν... κι εγώ έκανα πιο πλούσιο μίγμα ψηλά και τί βλέπω; Πήρε μεσαίες... Τρίχες... Τώρα θα φταίει ο προγραμματιστής... Ίσως... Ίσως και να είναι καλύτερα να πάω σε άλλον (που δεν μπορώ οικονομικά πλέον ούτε για κασέρι στο σούπερ μάρκετ - με ξετίναξαν τα "ίσως")... Ίσως θα έπρεπε να έκανα αυτό ή το άλλο... Ίσως να πήγαινα στον τάδε ή στον δείνα... Ίσως θα έπρεπε να ήξερα τί να κάνω... Ίσως θα έπρεπε να "πρόσεχα"... Ίσως έτσι... Ίσως αλλιώς... Ίσως... Αλλά... Σαν πολλά δεν είναι τα λεφτά και η ταλαιπωρία για να λέω "ΙΣΩΣ"; Είμαι τόσο φτωχός ή εσείς που τα κάνετε αυτά είστε τόσο πλούσιοι; Και η πλάκα είναι ότι όποιος κάνει βελτίωση διαλαλεί ότι πάει καλύτερα από πριν... εκτός από μένα!... |
αυτά κάποτε τα είχα ξανακούσει...
τότε επέλεξα το 2,0...
από τότε το μόνο 16αρι που έχω δει να δουλευει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλά (και σχετικά απροβληματίστα και να πηγαίνει σαν το 2λιτρο, ίσως και λίγο καλήτερα) είναι του volvos (και του Τάσου πότε~πότε = όποτε το αφήσει σε ησηχία... υπήρξε μια τέτοια μικρή περίοδος)
Μεταξύ των 206 του volvos και του Μίλτου από όσο έχω καταλάβει διαφορετικά είναι ουσιαστικά το πρόγραμμα και ίσως το χρόνισμα των εκκεντροφόρων.
Τα της εξάτμισης από όσα εχω ακούσει/διαβάσει για τα δύο αυτοκίνητα είναι παραπλήσια και με μικρές διαφορές που δεν θεωρώ ότι κάνουν την διαφορά.
Οπότε Μίλτο το "ίσως" σου πρέπει να εστιαστεί στο πρόγραμμα (συνεχίζουμε την κουβέντα στο σχετικό τόπικ). |
Μηπως,λεω τωρα η διαφορα δεν ειναι μονο το προγραμμα αλλα και η ταχυτητα επεξεργασιας της υπολογιστικης μοναδας;Του Μιλτου ειναι 2001 ενω του Παναγιωτη νεοτερο.Και με αυτα που ακουω για τους εγκεφαλους μηπως παιζει να υπαρχουν και κρυφοι χαρτες κλειδωμενοι οι οποιοι δημιουργουν και τα οποια προβληματα;Και για να παω παραπερα:αδειαζοντας την εξατμιση σε πολυ μεγαλο βαθμο μηπως ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ οι αισθητηρες να διαβασουν σωστα τα καυσαερια;Βεβαια τα παραπανω ειναι τρια διαφορετικα πραγματα αλλα ενα να παιζει μπορει να εξηγει πολλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Σεπ 2007, 22:43:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αύριο (Πέμπτη) βράδυ εχουμε TrackNight στο Ρύσιο. Θα είναι και ο Μάκης με το δικό του, θα είναι και ο Βαγγέλης με το Sunny GTi. Όλα εδώ πληρώνονται...
Παναγιώτη, τα γραναζοσημάδια είναι στη μέση.
Δε νομίζω να την πατάω από τα ελεύθερα καζανάκια. Το πρόσεξα το σημείο. Κατ'αρχήν το μεσαίο είναι γαϊδουροκάζανο για να κόβει ήχο και κατα δεύτερον οι σωληνώσεις και το τελικό είναι Φ48, ούτε καν 50 και σύμφωνα με Ρομύλο μπορούσα να ανέβω και Φ52 αλλά και να επιμηκύνω την 54άρα εξαγωγή του διχάλου που δεν το έκανα.
Reset στον εγκέφαλο; Βαρέθηκα να ρυθμίζω τους σταθμούς στο Pioneer τελευταία... Άντε να τον κάνω άλλη μία μπας και έφαγε μπέρδεμα από τον χαλασμένο λάμδα που άλλαξα προχθές.
Όπως είπα αύριο θα δω πώς στέκομαι δίπλα στου Μάκη... Η ώρα της αλήθειας.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2007, 00:24:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an θες να με ακουσεις
α. παρε ενα μαρκαδωρο και σημαδεψε ακριβως που ειναι τωρα τα μαμα.εγω δεν το εκανα και τωρα το εχω μετανιωσει γιατι δε ξερω τελικα ποσο εχω παιξει.
β. ασε τον εξαγωγης ως εχει και γυρισε λιγο τον εισαγωγης προς το καθρεπτη του αμαξιου...δηλαδη προς τα αριστερα.αυτο
ο εισαγωγης ειναι ο αριστερα εεεε
οσον αφορα τον 1ο λ ειναι στανταρ οτι χαλαει ευκολα στο βαλε βγαλε.
εδω θα σου εξηγησω τη διαφορα του αρχ**ια μηχανικου με του μηχανικου με αρχ**ια...
αυτο επειδη το ηξερε ο αργυρης οταν εφυγα για πατρα μου εδωσε ενα δευτερο λ στο χερι καβατζα...
οταν ειδα το μηχανικο να ζοριζεται να βγαλει τον λ απο τη μαμα μου εξαγωγη του εδωσα τον αλλο που ειχα καβατζα.
πηρα την εξαγωγη τη πηγα στον αργυρη και εκατσε με την ησυχια του και χωρις να βιαζεται και μου τον εβγαλε απο πανω...ετσι ουτε ζημια εγινε ουτε ο μηχανικος στη πατρα καθυστερησε...αν τον ειχα αφησει σα και σενα να παλευει θα ημουν οπως και εσυ εναν αισθητηρα μειιον...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2007, 23:08:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αααααα έτσι Mr. Volve !
Πάντως εγώ καβάτζα δεν είχα, και πρόβλημα επίσης κανένα δεν έχω έως και τώρα !
Αρά τα πραγματικά @@ σε αυτό το τομέα ανήκουν σε όσους έκαναν κάτι αντίστοιχο με εμένα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2007, 23:50:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι ακριβως εκανες εσυ περα απο ενα διχαλο για κιτ καρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 07:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι έκανα ?
Από πολλαπλή έως και πίσω !
Λέγοντας ->
fynos έγραψε: | σε όσους έκαναν κάτι αντίστοιχο με εμένα ! |
Θέλω να πω, ότι ο εξατμισάς έβγαλε τους λάμδα και τους ξανά τοποθέτησε φυσικά με μεγάλη επιτυχία !
Μα καλά το ξέχασες ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 09:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν... Τελικά ήμουν τυχερός και ήρθε και ο Γιάννης που τον έχω για μέτρο. Οπότε και να η μεγάλη ευκαιρία να μπούνε τα πράγματα στην θέση τους...
Τα βαρέσαμε εν κινήσει από 3ες με 3000σαλ για να εντοπίσουμε και την ροπή στις χαμηλομεσαίες.
3-2-1 φύγαμε
Αρχικά ο Γιαννάκης βγάζει μούρη όπως μου έκανε πριν το πρόγραμμα, μόνο που την έβγαλε λίγο λιγότερο αυτή τη φορά. Με άγχωσε... σκέφτηκα "είχα δύναμη στις μεσαίες, πάει κι αυτή".
Γύρω στις 45000σαλ τον σταθεροποιώ και στις 5000σαλ αρχίζω να μαζεύω. Μέχρι τις 6900-6950σαλ που άλλαξα σε 4η είχα βγάλει μούρη.
Αλλαγή σε 4η για μπαμ. Αρχίζω και ανοίγω σταθερά. Μέχρι την αλλαγή σε 5η (6800-6850σαλ) είχα ανοίξει 4 αυτοκίνητα. Η διαφορά συνέχισε να ανοίγει ελαφρώς και συνεχίζοντας με την 5η αλλά ενώ έδειχνε κάπου να σταθεροποιείται (στα 200χαω στο κοντέρ μου όπου όμως γίνεται δύσκολο σε τέτοια απόσταση να καταλάβεις εάν και πόσο ανοίγεις) πλησίαζα σε κίνηση και κόψαμε. Ούτως ή άλλως δεν χρειαζόταν για να εκδοθούν συμπεράσματα.
Επιτέλους, ο Γιάννης νικήθηκε. Γ@μώ το κοντό του που μου έχει βγάλει το λάδι τόσον καιρό... Αν και όταν (εύχομαι να αργήσει εκτός αν κονομήσω) ανοίξω σασμάν θα μπει κορωνοπήνιο 16/65 σαν του Γιάννη. Εκεί θα έχουμε γλέντια.
Η διαφορά είναι μικρή αλλά:
1) Του Γιάννη είναι κατά γενική ομολογία το δυνατότερο μαμά 206 που έχω δει. (Κωλόφαρδε!!!!)
2) Ο Γιάννης φοράει σασμάν με 16/65 (σημαίνει τελική σχέση 4.062 ενώ εγώ έχω 3.765)
3) Στην κόντρα είχα την γυναίκα μου δίπλα, 65κιλά, και ένα κιβώτιο λάδια (ξέρετε τί μάρκα) μαζί με μερικά συμπράγκαλα που κουβαλάω μονίμως, περίπου 15 κιλά, σύνολο περίπου 80 κιλά. Είχα όμως και ρεζερβουάρ κοντά στην ρεζέρβα, ας πούμε 5κιλά. Ο Γιάννης είχε και αυτός φορτωμένο πορτ παγκάζ με κάτι πράγματα, ας πούμε 20 κιλά, για ρεζερβουάρ θα είχε το μισό σίγουρα, μια και ήρθε από Σέρρες, περίπου 25κιλά. Εγώ κι ο Γιάννης είμαστε σε κοντινά κιλά αλλά συνήθως του ρίχνω 5. Πάνω-κάτω (μετράω για εσάς) πρέπει να είχα δηλαδή και περίπου 45 κιλά παραπάνω, ας πούμε 40 για να μην κλέβω στα κιλα.
Άρα σε σχέση με το δικό μου μαμά (το σωστότερο μέτρο σύγκρισης όταν βελτιώνουμε) θα πρέπει να έχω μεγάλη διαφορά.
Υπάρχει όμως και αντίλογος (που ίσχυε και στην προηγούμενή μας κόντρα):
1) Παρότι το δικό μου με του Γιάννη είναι ακριβώς ίδια παρτίδα (μην είναι και ίδια μέρα), εγώ έχω 121000χλμ και ο Γιάννης 180000χλμ ίσως και περισσότερα. Στην πράξη βέβαια δεν είδα ποτέ του Γιάννη να δείχνει κουρασμένο, να μην αποδίδει όπως πάντα, ή έστω να καίει παραπάνω λάδια.
2) Ο Γιάννης έχει χαλασμένο 2ο λάμδα (το είδαμε χθες στο καινούριο φορητό διαγνωστικό του PRCC) και ανάβει το Check Engine. Άρα διορθώσεις στο μίγμα από 2ο λάμδα δεν γίνονται (βγάζει ρύπους και κάπως μυρίζει πίσω) και αυτό δεν ξέρω αν και πόση συνέπεια θα έχει στην απόδοση. Αν το κάνει να αποδίδει χειρότερα ας κλαίω από τώρα... Αλλά δεν αποκλείω η απουσία διόρθωσης από τον 2ο λ να αποβαίνει και προς ελαφρό όφελος της απόδοσης.
3) Ο Γιάννης έχει ραγισμένη πολλαπλή εξαγωγής. Κι εγώ είχα παλιότερα και ξέρω. Η πλάκα είναι ότι όταν την άλλαξα δεν είδα καμία βελτίωση της απόδοσης. Τότε κόντραρα συχνά με Γιάννη (δοκίμαζα στην ουσία γιατί με τον Γιάννη η κάθε είδους "κόντρα", είτε στην εθνική είτε στο βουνό, πάντα αυτό το νόημα είχε, πάνω από όλα η ασφάλεια) και είχα βαρεθεί να χάνω, μου έφταιγε δεν μου έφταιγε κάτι...
Τώρα πρέπει να παρακαλάω να μην βελτιώσει ο Γιάννης, γιατί την έβαψα 100%. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 10:48:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
to να ανοιξεις σε 206 με 16/65 στη 4η ειναι μεγαλο πραμα...μη το βλεπεις ετσι απλα..
σκεψου οτι σε 2 μαμα 206 (coolalexi-dimzaf) με 16/65 και οι δυο εβλεπαν 5+μεγαλυτερη τελικη απο το κ/π μονο!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 11:19:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες ε; Πάντως σε αίσθηση είναι δύσκολο να επισημαίνεις τέτοιες διαφορές σαν αποτέλεσμα. Μάλλον φταίει που το όποιο κέρδος χαμηλά ή ψηλά συχνά σημαίνει και ένα μικρό χάσιμο κάπου σαν αντιδιαστολή. Αυτό δυσκολεύει την ευθυκρισία βάση αισθήσεως, τουλάχιστον όσον αφορά εμένα (δηλ. στο περίπου καταλαβαίνω τί παίζει αλλά δεν καταλαβαίνω εάν τελικά στο σύνολο κέρδισα ή έχασα).
Δεν είπα ότι το πρωί εχθές αφαίρεσα τον πόλο της μπαταρίας για κανα δεκάλεπτο. Διαφορά στην πράξη δεν κατάλαβα. Το έκανα όμως και το καταθέτω κι αυτό.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 11:32:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν βρω κανα διαγραμμα θα το βαλω..
θα δεις οτι με την εξατμιση κερδιζεις παντου...ανεβαινει ολο το διαγραμμα.
οποτε ειναι αρκετα δυσκολο να καταλαβεις αυτη τη διαφορα αφου παραμενει η γραμμικοτητα και η συμπεριφορα του μοτερ ιδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Σεπ 2007, 02:30:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω καιρό να γράψω αλλά σας διαβάζω...
Είμαι απο τους "πρώτους" στο κλαμπ που τόλμησαν να λύσουν το αμάξι τους για ραλλοχτάποδο, πάνε κοντα 3 χρόνια νομίζω και μου τα είχε πει τότε όλα ο Sidobre ως πρωτοπόρος.
Γενικά Μίλτο η ταλαιπωρία είναι δεδομένη και την πέρασαν όλοι, εμένα κάπου έγινε η στραβή και τρύπησε το ψυγείο, αγχώθηκα λίγο με την βίδα (αλλα τα ήξερα απο πριν λόγω Τασου), ο λάμδα παρέδωσε σπείρωμα αλλά μου τον αντάλαξε δώρο ο μηχανικός με έναν που έχω ακόμα και άλλα πολλά.
Όταν μπείς σε τέτοιο χωρό πληρώνεις παλιοσίδερα για μεταξωτές κορδέλες και πάντα είναι περισότερα απο όσα περίμενες.
Από τότε έχω περάσει πολλά στάδια εξάτμισης, προβλήματα με κάρτα αλλά ποτέ με θόρυβο, λόγω custom fit sebring τελικού.
Τελικά με ενα καταλήτη των 120 ευρώ (έχω γράψει ακριβός info για τα πάντα παλιοτερα) καινούργιο (λάθος ο μεταχειρισμένος αν και τον πλήρωσα φτηνα τότε) βγάζω κάρτα για πλάκα με μοτέρ σχεδόν κρύο.
Αν αξίζει δεν ξέρω πια,
έχω ξεχάσει τελείως το νορμαλ και έχω καιρο να βάλω κόντρα (ΣΠΥΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ)
Βασικά για μένα αυτό που με έκανε να κοιμάμαι ύσηχος είναι η τελική που στο κοντέρ έφτασε τα 205 απο 195 χεσμένα, όλα αυτά τότε βέβαια στην αρχή, τώρα έχω καιρό να το σκίσω.
Γενικά εμένα δουλεψε με την μία, ο βρωμοπαρατιμένος μετέχειρος έκανε 5000+χλμ για να ξεβρωμήσει και να βγάλει κάρτα μόνο μετα απο ζέσταμα σκίσιμο.
Τι να πω στεναχωριέμαι που με τόση εμπιρία εδω μέσα παιδευτηκες τόσο, τέλος καλό όμως πιστευω και το πάθημα μάθημα
Φιλικά Κώστας
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 13:47:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μίλτο μήπως ρε συ έχεις τον κωδικό από το τελικό Remus GrN που έβαλες;
Το 0021....
Γιατί βλέπω το δικό σου έχει σήμα το λύκο, ενώ αυτό που είδα εγώ έγραφε Group R  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;
Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε;
η συνέχεια για την εισαγωγή εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=219848#219848
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος

 306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Οκτ 2007, 17:37:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπορεί να φανεί χαζή η ερώτησή μου αλλά με μπέρδεψε λίγο το παρακάτω
σκηνικό! Στο ATS λοιπόν, ρώτησα έναν γνωστό εξατμησά για εξαγωγή...
κυρίως για χταπόδι...και μόλις του λέω 1.6 16v μου λέει "δεν νομίζω να το
σηκώνει το χταπόδι"... τι εννοούσε οτι δεν το σηκώνει?!?! έχω διαβάσει
διάφορους εδώ που φοράνε χταπόδι χωρίς καμια τρελή βελτίωση στο μοτέρ...
το δικό μου γιατί να μην σηκώνει χταπόδι? 
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tsikis (Νικος) Φανατικό μέλος

 peugeot 307 1.6
Ένταξη: 03 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 366 Τόπος: ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Οκτ 2007, 19:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα πάντως με την εξάτμιση μόνο απο χταπόδι μέχρι πίσω έιχε φτάσει δυναμομετριμένα 128 άλογα και 17 κιλά ροπή απλά ήταν το διάγραμμα του μαμά μοτέρ πιο ψηλά ! Με το που έβαλα και τους εκκεντροφόρους έχει δύναμη μέχρι τον κόφτη 7350  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|