Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 11:53:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ.
Λέω να κάνω οδηγό με φωτογραφίες. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 13:01:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποιος θα μου το παραγγειλει>???
μανθοοοο???
δεν εχω ιδεα απο τετοια κολπα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 13:07:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα κοιτάξω πάντως μήπως μπορούμε να το αντιγράψουμε.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 13:21:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιώτη κάνε υπομονή για αυτό που λέει ο drdino
σαν συσκευή δεν πρέπει να είναι κάτι το δύσκολο να φτιαχτεί
εσωτερικά λογικά ένας αντάπτορας είναι, δεν πρέπει να έχει κάποιο επιστημονικό κύκλωμα
ετσι πιστευω τουλάχιστον...
από κει και πέρα αν δεν παραγγέλνουμε
για όσους θέλουν 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 15:17:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εγω.
Λεω να το βαλω για να μην αγοραζω ραδιο για το carpc.
Βασικα ακομα δεν το εχω παρει και πολυ ζεστα γιατι περιμενω το HQCT(Radio για carpc)του ξαδερφου μου και αν με ικανοποιει ο ηχος θα τα πεταξω ολα και θα βαλω το HQCT.
Αν παλι με αφησει καποια ψηλοπαραπονακια και δεν μου γεμισει το ματι τοτε καρφωτα θα παρω αυτον τον ανταπτορα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 22:19:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λυπάμαι, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν μπορώ να το κάνω. Ίσως ασχοληθώ μόλις τελειώσω την εξεταστική. Είναι αρκετή δουλειά και θέλει πολύ ψάξιμο.

Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 00:28:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 06:48:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Λυπάμαι, αλλά προς το παρόν τουλάχιστον δεν μπορώ να το κάνω. Ίσως ασχοληθώ μόλις τελειώσω την εξεταστική. Είναι αρκετή δουλειά και θέλει πολύ ψάξιμο.
 |
Είσαι φιλόδοξος ε ?
Μπορεί και να τα καταφέρεις . . . εξαρτάτε ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 08:15:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπααααααααα
δε το βλεπω ευκολο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 09:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To πρόβλημα είναι ο ελεγκτής που έχει. Atmel at-tss461c που είναι van controller, δλδ πρέπει να συνεργάζεται με την bsi του αμαξιού. Δύσκολα τα πράγματα... 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
netblaster (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (16v) XS (2005)
Ένταξη: 14 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 1763 Τόπος: Αθήνα-Άλιμος
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 10:44:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | To πρόβλημα είναι ο ελεγκτής που έχει. Atmel at-tss461c που είναι van controller, δλδ πρέπει να συνεργάζεται με την bsi του αμαξιού. Δύσκολα τα πράγματα...  |
Οντως δυσκολο για κατασκευη... Ειναι και οι κολλησεις, πολλες και μικρες καθως η πλακετα ειναι μικρη...
Αν το επιχειρησεις παντως, καλη επιτυχια!!!
Δεν έχει σημασία πόσο γρήγορο αυτοκίνητο έχεις, αλλά πόσο γρήγορα μπορείς να το πας!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 10:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Atmel δεν ειναι τιποτα ρε συ.Και το εννοω.
Μικρουπολογιστες και ρομποτικη που εκανα τους ειχα μαθει απ'εξω.
Εχω και ολοκληρο βιβλιο αποκλιστικα για Atmel.
Ειναι απο τους ευκολες επεξεργαστες και προγραμματιζονται ευκολα.
Το ζητημα ειναι οι κολλησεις που ειναι βιομηχανικες.
Δυσκολα βαζεις χερι.
Επισης ο Atmel δεν μπορει να κουμπωσει πουθενα αν τον ξεκολλησεις για να διαβασουμε τον κωδικα σε δεκαεξαδικο συστημα.Δεν ειναι αποσπομενο chipακι.
Πρεπει να σκεφτεις κατ'αρχην αν αξιζει να κανεις κατι τετοιο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 11:49:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κωσταντινε επειδη δε βλεπω να βγαζουμε ακρη αν παραγγειλεις εσυ ή καποιος αλλος υπογιστε και μενα και σας βαζω τα λεφτα τραπεζα
δε βιαζομαι απλα το λεω για να με υπολογιζετε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 12:17:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ.
Εγω παιδια θα το παραγγειλω μονο αν δεν με ικανοποιησει το αλλο ραδιο που περιμενει ο ξαδερφος για το Civic του.
Αν δεν τοτε θα την κανω την κινηση.Αλλιως θα παρω το HQCT για να τα ελενχο και να τα εχω εχω ολα σε PC.
Απλα ενα αλλο θεμα που παιζει τοτε ειναι οτι το ραδιο θα το χειριζομαι απο καποιο software που αν κολλησει δεν θα θα μπορω να κανω τιποτα.
Ενω ετσι με το μαμα ραδιο δεν προκειτε να παθω κατι ποτε γιατι ειναι σε μορφη hardware.Οτι και να παθει το PC το ραδιο θα λαλαει ανεξαρτητως.

The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 14:04:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα λοιπόν ξύπνησα όλος χαρά, ήταν η μέρα της επέμβασης.
Η πρώτη σκέψη όταν είχα αγοράσει τον αντάπτορα ήταν να τον εγκαταστήσω σε ένα ηχοσυστηματάδικο. Τα εργατικά που μου ζητούσαν ήταν κανένα 40-50αρι, οπότε δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Στην συνέχεια όμως κατέληξα να το εγκαταστήσω μόνος μου. Και για τα χρήματα που θα μπορούσα να τα φάω σε πολλά σουβλάκια, αλλά και γιατί το αμάξι μου το ξέρω καλύτερα από κάθε άλλον και έτσι θα το ταλαιπωρούσα λιγότερο.
Οπότε μετά τον απαραίτητο πρόλογο, πάμε κατευθείαν στο ψητό.
How-To: Εγκατάσταση ipod interface σε εργοστασιακή πηγή RD-3 για Peugeot 307 ph.1
Αρχικά, ας δούμε τι χρειαζόμαστε:
--> 1 σουβλάκι μαζί με το καλαμάκι του (ή ένα καλαμάκι μαζί με το καλαμάκι του)
--> 1 κρουασάν (σε γαλλικό αμάξι γίνεται η εγκατάσταση) και έναν καφέ. Βοηθάει πολύ να μασουλάς κάτι όταν είσαι σε αδιέξοδο, ενώ ο καφές είναι απαραίτητος για την πνευματική διαύγεια.
--> Κόλα στιγμής, κολλητική ταινία διπλής όψης, tie-wrap, ο αντάπτορας, ένας σουγιάς
--> μονωτικός σωλήνας
Ας ξεκινήσουμε την τοποθέτηση λοιπόν.
Αφού φάμε το σουβλάκι, παίρνουμε το ξυλάκι και το σπάμε στα τέσσερα. Προσέχουμε ώστε τα κοψίματα να είναι καλά, να μην ξεφτίσει δλδ πολύ το ξυλάκι, και τοποθετούμε τα κομμάτια στις 4 τρύπες που βρίσκονται στις άκρες της πηγής. Τα σπρώχνουμε περίπου 3 πόντους προς τα μέσα, έτσι ώστε να νιώσουμε μια αντίσταση.
Τραβάμε την πηγή προς τα έξω με την βοήθεια των ξυλακίων, αφαιρούμε τα 3 καλώδια (ρεύμα, κεραία, interface με την bsi) και βάζουμε την πηγή στην άκρη. Στην κονσόλα μας τώρα έχουμε ένα ωραίο κενό.
Στο σημείο αυτό καλό είναι να πιάσουμε τα 3 καλώδια μαζί και να τα κολλήσουμε στην αριστερή άκρη. Εγώ δεν το έκανα, αλλά αν κάποιος δυσκολεύεται είναι μια καλή λύση.
Αυτό είναι το καλώδιο που κουμπώνει στην υποδοχή για την σιντιέρα στην πηγή. Δεν μου άρεσε που ήταν έτσι χύμα τα καλώδια, οπότε εδώ άρχισαν οι μαγκαϊβερισμοί.
Με τα tie-wrap πιάνουμε τα καλώδια μεταξύ τους κατά μήκος της πλεξούδας και κόβουμε τα περισσευούμενα κομμάτια. Στην συνέχεια, παίρνουμε τον μονωτικό σωλήνα, τον κόβουμε στο απαραίτητο μήκος και μετά τον κόβουμε κάθετα, ώστε να έχουμε ένα μακρόστενο ημικύκλιο. Τυλίγουμε την πλεξούδα, και δένουμε με tie-wrap. Το αποτέλεσμά μας πρέπει να είναι κάπως έτσι (σαν λουκάνικο, φασκιωμένο ).
Η επένδυση με το μονωτικό στην πλεξούδα δεν είναι απαραίτητη. Εγώ φοβόμουν όμως μήπως χτυπάει στο ταμπλό και ακούγεται, οπότε το έκανα έτσι.
Εδώ βλέπουμε την τρύπα στο ντουλαπάκι από όπου θα περάσει το λουκανικάκι μας. Είναι κομμένη και στηρίζεται σε 4-5 πλαστικά ποδαράκια, οπότε απλά τραβώντας βγαίνει σπάζοντάς τα (αυτό δεν μου άρεσε, αλλά όπως θα δούμε στην συνέχεια δεν πειράζει :iconcool: .
Το πρόβλημα με την πλεξούδα και την επένδυσή της με το χοντρό αυτό μονωτικό είναι ότι βρίσκει στο πίσω μέρος της πηγής. Αν δεν μπει το μονωτικό, το καλώδιο χωράει άνετα από πίσω. Στην δικιά μου περίπτωση, αφού μελέτησα τον χώρο πίσω από την πηγή, αποφάσισα να το περάσω πίσω από 2 μεταλλικά στηρίγματα που υπάρχουν στο βάθος, και φαίνονται με κόκκινο στην παρακάτω φωτογραφία. Έχουν αρκετό χώρο από πίσω και είναι ό,τι πρέπει.
Εδώ βλέπουμε την πλεξούδα αφότου έχει περαστεί από το πρώτο (από δεξιά) μεταλλικό στήριγμα. Στην άκρη του έχω δέσει μερικά tie-wrap, ώστε να μπορέσω να το τραβήξω με το χέρι μέσα από την κονσόλα, από το ντουλαπάκι προς την κονσόλα.
Αφού το περάσουμε από το 2 στήριγμα, προωθώντας κατάλληλα την πλεξούδα από το ντουλαπάκι και τραβώντας από την κεντρική κονσόλα, συνδέουμε την τροφοδοσία, την κεραία, το καλώδιο της bsi και το καλώδιο του interface μας και επανατοποθετούμε με προσοχή την πηγή. Όπως την τοποθετούμε, χρειάζεται παράλληλα να τραβάμε το καλώδιο από το ντουλαπάκι, ώστε να μαζέψουμε τα μπόσικα.
Προσοχή χρειάζεται στην τρύπα από το ντουλαπάκι, καθώς αρκετά κοντά της βρίσκονται τα καλώδια για το φως του ντουλαπιού και του αισθητήρα θερμοκρασίας καμπίνας.
Σπρώχνουμε την πηγή προς τα μέσα και αφαιρούμε τα 4 ξυλάκια. Ελέγχουμε αν έχει ασφαλίσει καλά η πηγή σπρώχνοντας τις 4 γωνίες της πηγής προς τα μέσα.
Μας μένει τώρα να κανονίσουμε τα πράγματα στο ντουλαπάκι.
Εδώ βλέπουμε την τρύπα στο τοίχωμα και την πλεξούδα από μέσα. Κανονικά το μονωτικό φτάνει μέχρι την άκρη, αλλά εδώ δεν το είχα τραβήξει μέχρι τέλους.
Συνδέουμε την άκρη της πλεξούδας στον αντίστοιχο ακροδέκτη του box, και το κολλάμε με κάποιον τρόπο στο ντουλαπάκι. Εγώ χρησιμοποίησα ταινία διπλής όψης, αλλά μάλλον θα βρω άλλο τρόπο, γιατί δεν μου άρεσε η αντοχή. Αν έχετε καμιά ιδέα, ρίξτε... :hmmm:
Το αποτέλεσμα:
Γενική άποψη. Δεν μου αρέσει η εικόνα με τα καλώδια να φαίνονται έτσι, οπότε ίσως τα τυλίξω με μονωτική ταινία. Θα δείξει.
Εδώ βλέπουμε το πλαστικό που είχαμε σπάσει αλλά επανατοποθετήθηκε. Χρειάστηκε να ανοίξω λίγο την τρύπα στο πάνω μέρος με τον σουγιά μου ώστε να χωράει το λουκάνικο-πλεξούδα. Στην συνέχεια, αφού το τοποθέτησα σκέτο, το ξανακόλλησα με κόλα στιγμής. Μια χαρά.
Το ipod συνδεδεμένο παίζει:
Η ένδειξη στην οθόνη:
Δυστυχώς το όνομα του τραγουδιού δεν το εμφανίζει. Το ωραίο είναι όμως πως βλέπει το ipod σαν πολύδισκο σύστημα, στο οποίο την θέση του κάθε δίσκου παίρνει μια playlist. Οπότε όπως αλλάζεις δίσκο από τα χειριστήρια στο τιμόνι και την πηγή μπορείς να αλλάζεις και playlist στο ipod. Φυσικά τα χειριστήρια ήχουν λειτουργούν κανονικά, όπως και οι επιλογές για μπρος/πίσω, κάτι που δεν μπορεί να κάνει ένα απλό line-in.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι επειδή η έξοδος δεν έχει προενίσχυση, πρέπει να ανεβάσεις τον ήχο σε σχέση με το ραδιόφωνο ή το cd της πηγής για να ακούς σε καλή ένταση από το ipod. Αλλά μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος;
Συνολικός χρόνος εγκατάστασης: 1μιση ώρα περίπου μαζί με τα πήγαινε-έλα στο σπίτι και σε μαγαζί για αγορά των μονωτικών, της ταινίας διπλής όψεως και της κόλας στιγμής. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την drdino στις Σαβ 15 Μάρ 2008, 00:09:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 14:23:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για τσεκαρε μηπως μιιια στο τοσο δεν <καταλαβαινει> το ipod και σου βγαζει καποιο σφαλμα (πιθανον "error-11"),βεβαια εγω το εχω με aftermarket πηγη αλλα τεσπα...
Μου το κανει αραιαααα και που...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 14:53:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε τι πηγή και με τι αντάπτορα; Στις δοκιμές που έκανα δεν μου έβγαλε τπτ πάντως... 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 15:05:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pioneer 8600 με ανταπτορα της pioneer...
Εχεις ψωμι ακομα <μικρε> ...μια φορα "το μηνα" να το κανει (και το εχω ενα χρονο) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 16:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραία δουλειά και μπράβο σου για το tutorial, αλλά όμως να ξέρεις πως το tie-warp δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υφίσταται σαν λέξη. Αν εννοείς το tie-wrap, ή το κοινό, χωριάτικο και λανθασμένο tire-up, τότε μάλλον εννοείς το πλαστικό ζωναράκι που πιάνει τα καλώδια
Α, το σουβλάκι πάει με μπύρα... όχι με κρουασάν και καφέ 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Steve στις Πεμ 27 Σεπ 2007, 16:12:20, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 16:10:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχω κάπου warp;
Όσο για το σουβλάκι, περί ορέξεως σπανακόπιτα. Εγώ πάντως δεν έφαγα σουβλάκι, έχω ξυλάκια για σουβλάκια. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|