Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Ιαν 2003, 20:56:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | DimiP έγραψε: | Λοιπον μετα απο 10 περιπου μερες χρησης του 206 με τα motul 300v 10/40 και την βαλβολινη elf trj, oι πρωτες εντυπωσεις ειναι οι εξης:
οσον αφορα τα λαδια , δεν εχω οργανο μετρησης θερμοκρασιας κι ετσι δεν μπορω να ξερω τιποτα απο θερμοκρασια.
Επισης δεν παρατηρησα καποια διαφορετικη συμπεριφορα της μηχανης σε συνθηκες πολης.
Οσον αφορα τη βαλβολινη και παλι το κιβωτιο δεν φαινεται να συμπεριφερεται καλυτερα η χειροτερα.
Το προβλημα με την 3η παραμενει.
Ομως η οπισθεν μπαινει πιο ευκολα η μαλλον επαψε να αρνειται να μπει τοσο συχνα οσο πριν (μπορει και να ειναι τυχαιο).
Στο κρυο ξεκινημα (ωρα 06.30 ξημερωματα) παρατηρησα μια ελαχιστη καλυτερευση στο κιβωτιο, για την ακριβεια ο χρονος που χρειαζοταν να περασει ωστε να "ζεσταθει" και να κουμπωνουν οι ταχυτητες πιο ευκολα φαινεται να μικρυνε, οχι ομως θεαματικα και θαυματουργα πραγματα. ετσι;
Θα ακολουθησει κιαλλο review εφοσον μπορεσω να βρω χρονο και τοπο για "σκισιμο" του 206.
Τελικο συμπερασμα μεχρι τωρα: Αν βρω φθηνοτερα λαδια σιγουρα θα τα δοκιμασω μια και τα motul ειναι ακριβα για να τα αλαζουμε καθε 5000 η 6μηνο, ισως ακομα και χρονο... |
1ον. Ποια λάδια χρησιμοποιούσες μέχρι τώρα;
2ον. Έχω κάνει συμφωνία για τη σειρά 6100 της MOTUL (100% συνθετικό) από εκεί που πήρες τα 300V για 7,5 ευρώ το λίτρο (15 το δίλιτρο).
3ον. Με τη θερμοκρασία του κινητήρα είδες καμία διαφορά;
4ον. Με την ευστροφία;  |
Λοιπον svstouk, πριν μου εβαζαν shell helix (δεν ξερω ποια)
θα το ξαναδω για τα 6100 σε 5-7000 χλμ. που 15/2λτ και που 20/2λτ ;;;
με τη θερμοκρασια οπως ειπα δεν ειδα διαφορα αλλα α.δεν εχω τροπο μετρησης β. δεν το εχω σκισει ακομη.
τωρα που αναφερεις ευστροφια , παει ελαφρως καλυτερα αλλα τα λαδια φταινε, το βαρελακι ;;; θα σε γελασω...
Αλεξ, ειπαμε ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΣΚΙΣΕΙ ΑΚΟΜΗ!!!

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιαν 2003, 04:24:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ειναι αγωνιστικα λαδια 15W50 COMPETITION full synthetic..Ειναι γαλλικης προελευσης και χρησιμοποιουνται κατα κορον σε αγωνες.ανελεητο σκισιμο στο αυτοκινητο και εκει που τα προηγουμενα εβραζαν αυτα δεν καταλαβαν χριστο!!!!!!!και τα αγορασα 45ευρα το διλιτρο. |
Δεν διαφωνώ... Κορυφή τα Yacco... Αλλά ρε παιδί μου, 90Ε τα 4 λίτρα;!
...Μπα... Ειδικά όταν είμαι υπερ-υπερ-υπερευχαριστημένος με ανώνυμο λάδι που μου κόστιζε 26Ε τα 4 λίτρα (συμφωνεί 100% και ο PDuke μαζί μου)... Θα δοκιμάσω από εδώ και πέρα λάδι με 30Ε ή 32Ε ή 36Ε τα 4 λίτρα, που και πάλι θα είμαι στα μισά. Και τα λάδια τα αλλάζω 3-4 φορές το χρόνο. Το κόστος παίζει καθοριστικό ρόλο στις επιλογές μου, και χωρίς υποχωρήσεις στην ποιότητα φυσικά!
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιαν 2003, 16:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρώτες εντυπώσεις από τα TOTAL QUARTZ 9000 5W/40
Ο κινητήρας δουλεύει πιο "γλυκά" ιδιαίτερα το πρωί που είναι κρύος σε σχέση με τα MOTUL. Προφανώς ευθύνεται το πιο λεπτόρευστο λάδι (5/40 αντί για 10/40).
Η θερμοκρασία του λαδιού σε κίνηση παίζει στα ίδια επίπεδα με το MOTUL. Έξω δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη.
Ο κινητήρας φτάνει λίγο πιο σύντομα στη θερμοκρασία λειτουργίας του σε σχέση με το 300V.
Η ευστροφία είναι στα ίδια περίπου επίπεδα, αν και έχω την εντύπωση ότι με το MOTUL ήταν σε άλλη κλάση η ευστροφία.
Ο θόρυβος του κινητήρα με αυτό το λάδι είναι περισσότερος σε σχέση με το MOTUL. Λιγάκι μεν, αλλά σίγουρα περισσότερος.
Μόλις βγω εκτός Αθηνών, μάλλον το ΣΚ, θα σας πω περισσότερα! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιαν 2003, 23:00:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λες να φτιαξουμε κανα κοκτεηλ με μοτουλ και τοτάλ?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Ιαν 2003, 00:35:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Λες να φτιαξουμε κανα κοκτεηλ με μοτουλ και τοτάλ?  |
Συστατικά
1,5 lt Motul 300V 10/40
1,5 lt Total 10/40
1 lt Aldon
Οδηγίες
Βάζουμε όλα τα υλικά στο σέηκερ μαζί με πάγο και ανακινούμε. Σουρώνουμε στον κινητήρα και προσθέτουμε ενισχυτικό λίπανσης για υψηλή πίεση.
Ποτήρι:Το μπλοκ του κινητήρα σας.
Taken by:Slash's book of recipes-cocktails 
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Ιαν 2003, 02:09:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Ιαν 2003, 14:27:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είστε τρελοί κι δύο!
Νομίζω ότι το "κοκτέιλ" ακούει στο όνομα Motul 8100 X-CESS 5W/40 Ester.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 23 Ιαν 2003, 16:47:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έστειλα mail στη PEUGEOT ρώτησα για τα λαδια γενικά και ειδικά!γενικά μου είπαν ότι το λάδι που θα βάλει ο κέθε ένας στο αυτοκίνητο είναι προσωπικό!όσο για το ΤΟΤΑL 5W40 για το 1.6 16ν λένε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!!
Υ.Γ Η απάντηση ήρθε μέσα σε 4 ώρες,ήταν και μεσημέρι!Μπράβο την LION!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 10:58:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σας πρόλαβα! Έφτιαξα κοκτέιλ και το σέρβιρα στη μηχανή μου!
Βασικά (καλησπέρα σας....), έπρεπε να αλλάξω λάδια, αλλά σε 5000χλμ θα μου ανοίξουν τη μηχανή για ρύθμιση βαλβίδων, οπότε για να μην πετάξω τόσο νωρίς ημισυνθετικό λάδι, είπα να βάλω ορυκτέλαιο. Είχα 1 λίτρο από το ωραιότατο ημισυνθετικό Aral 10W/40 που βάζω, και αγόρασα και 2 λίτρα ορυκτέλαιο Aral 20W/50. Χρειάστηκαν λίγο παραπάνω από 3 λίτρα (λόγω αλλαγής φίλτρου) και συμπλήρωσα με λίγο Elf Competition ST 10W/40, που θα είναι η επόμενη μου αλλαγή!
Εντυπώσεις; Ο κινητήρας επέστρεψε στη 'δυστροφία' που είχε όταν έβαζα Helix. Αυξήθηκε και ο θόρυβος, ειδικά στις ρεπρίζ. Μετά τις 4000στροφές/λπτ δυσκολεύεται αισθητά να ανεβάσει.
Αυτό που συμπέρανα, είναι πως τα ορυκτέλαια είναι για οδηγούς που κάνουν λίγα χιλιόμετρα το χρόνο, και δεν έχουν απαιτήσεις.
Αν θέλει επιδόσεις όμως κάποιος και φοράει ορυκτέλαια, τα χρήματα που θα δώσει για βενζίνη λόγω της αυξημένης κατανάλωσης υπό φορτίο, φτάνουν και περισσεύουν για ένα ημισυνθετικό λάδι.
Αυτά. 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 11:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νομιζω οτι το ανακατεμα διαφορετικων λαδιων οτιδηποτε αλλο παρα καλο κανει στη μηχανη! Τα προσθετα που εχει μεσα το λαδι οταν ερθουν σε επαφη με διαφορετικου τυπου λαδι αλληλοκαταστρεφονται και αυτο επιδρα αρνητικα στη μηχανη..Μηπως να το ψαξουμε λιγο..?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 12:34:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν είναι ίδιου τύπου 10W40 ας πούμε δεν έχει τόσο πρόβλημα αν είναι όμως αλλα εεεε!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 13:33:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγώ ξέρω ότι δεν πρέπει να αναμιγνύουμε λιπαντικά διαφορετικής βάσης.
Επί των TOTAL συνέχεια......
Ίσως να θυμούνται μερικοί ότι ένα από τα πράγματα που μου είχαν κάνει εντύπωση στα QUARTZ 9000 RACING 10W/50, ήταν το ότι κρατούσαν τη θερμοκρασία του κινητήρα σε πολύ πιο χαμηλά πλαίσια από τα άλλα λάδια.
Ναι μεν στο μποτιλιάρισμα άναβε το βεντιλατέρ, και η θερμοκρασία χτύπαγε τους 100, αλλά λίγο αν ξεμπλοκαριζόμουν, η θερμοκρασία έπεφτε στους 90.
Το ίδιο κύριοι ισχύει και με τα 5W/40, τουλάχιστον μέχρι η θερμοκρασία λαδιού να φτάσει τους 90. Μετά........δεν ξέρω, γιατί δεν μου έχει ανεβάσει τη θερμοκρασία λαδιού πάνω από τους 90 ακόμα!
Έχω μπερδευτεί. Αυτό το λάδι δεν έχει την ευστροφία του MOTUL, ΑΛΛΑ κρατάει τη θερμοκρασία του κινητήρα σε χαμηλότερα πλαίσια, και ο κινητήρας λειτουργεί πολύ "χαλαρότερα" και "μαλακότερα" χαμηλά, μέσα στην πόλη, που οφείλεται όμως και στο πιο λεπτόρευστο λάδι. Δεν έχει όμως και το χαμηλότερο θόρυβο που είχαν τα MOTUL όταν ανεβαίναν οι στροφές.
Μέχρι στιγμής (και αυτό αποτελεί πρώτη εντύπωση) το TOTAL είναι καλύτερα μέσα στην πόλη, και τα MOTUL για έξω. Όταν δω και τα TOTAL στον αυτοκινητόδρομο, στις ίδιες συνθήκες με τα MOTUL, θα μπορώ να σας πω περισσότερα.
Άντε, καλά το είπε ο Μίλτος, βιβλίο κοντεύουμε να γράψουμε! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 24 Ιαν 2003, 18:11:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λέτε να το έκανα έτσι αυθαίρετα; Προηγήθηκε λίγο ψάξιμο.
Το ορυκτέλαιο και το ημισυνθετικό λάδι της Aral έχουν την ίδια βάση. Το βασικό λάδι βγαίνει από τα ίδια διυλιστήρια. Απλώς το ημισυνθετικό περιέχει ορισμένα πρόσθετα παραπάνω, για να μειώσει τις τριβές, να αυξήσει την αντοχή και να αυξήσει το εύρος λειτουργίας (πχ από 20W/50 15W/50)κλπ,κλπ.
Με το ιξώδες δεν υπάρχει πρόβλημα, εφόσον αναμιγνύουμε όπως είπα ίδια πράγματα. Το τελικό ιξώδες του λαδιού θα πάρει μια ενδιάμεση τιμή, σύμφωνα με τις αναλογίες. Από το elf μπήκε ελάχιστο, για να συμπληρώσει.
Με την ίδια λογική, τα αυτοκίνητα όλων μας έπρεπε να είχαν χαλάσει, γιατί όταν αλλάζουμε μάρκα λαδιού, μένουν κατάλοιπα από το προηγούμενο και αντιδρά με αυτό που βάλαμε,και,και,και....
Δεν το συνιστώ σε κανέναν, απλώς όπως σας είπα πριν το έκανα ως λύση ανάγκης (και για να πειραματιστώ ακίνδυνα ).
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 14:03:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά θα ήθελα να μου πει κανείς αν τα Shell Hellix Plus (μπλέ κουτί) 10W-40 προσφέρουν καλή προστασία στους κινητήρες 1.6 16v. Η διάρκεια χρήσης τους κυμαίνεται μεταξύ 6000 και 6500 χλμ.
Αυτο που κατάλαβα πάντως είναι πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες θέλουν πλήρως συνθετικό λάδι 10W-40, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με ένα επίσης συνθετικό 15W-50 (ή καλύτερα 10W-50) όταν περάσουν τα χρόνια.
Πάντως στην πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου βάλανε τα Plus της Shell 15W-50. Μετά εγώ τα άλλαξα με τα παραπάνω λάδια αφού προήγηθηκε εσωτερικός καθαρισμός του κινητήρα (με ένα χημικό των 18 ευρώ). Δεν μπορεσα να διακρίνω διαφορές στην ευστροφία (απο το ρελαντι έως τον κόφτη) αλλά η θερμοκρασία του λαδίου δεν ανεβαίνει τόσο εύκολα στα ταξίδια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 18:09:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Βασικά θα ήθελα να μου πει κανείς αν τα Shell Hellix Plus (μπλέ κουτί) 10W-40 προσφέρουν καλή προστασία στους κινητήρες 1.6 16v. Η διάρκεια χρήσης τους κυμαίνεται μεταξύ 6000 και 6500 χλμ.
Αυτο που κατάλαβα πάντως είναι πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες θέλουν πλήρως συνθετικό λάδι 10W-40, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με ένα επίσης συνθετικό 15W-50 (ή καλύτερα 10W-50) όταν περάσουν τα χρόνια.
Πάντως στην πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου βάλανε τα Plus της Shell 15W-50. Μετά εγώ τα άλλαξα με τα παραπάνω λάδια αφού προήγηθηκε εσωτερικός καθαρισμός του κινητήρα (με ένα χημικό των 18 ευρώ). Δεν μπορεσα να διακρίνω διαφορές στην ευστροφία (απο το ρελαντι έως τον κόφτη) αλλά η θερμοκρασία του λαδίου δεν ανεβαίνει τόσο εύκολα στα ταξίδια. |
Φίλε Δημήτριε, αν ψάξεις σε αυτή την ενότητα, θα βρεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες. Οποιδήποτε λάδι τηρεί(ή υπερκαλύπτει) τις προδιαγραφές που βρίσκονται στο manual, είναι ασφαλές. Το Helix που βάζεις, συμπεριλαμβάνεται στα κατάλληλα λάδια.
Από κει και πέρα, αν είσαι ψείρας, όπως είμαστε οι περισσότεροι εδώ μέσα, και θες το κάτι παραπάνω στην απόδοση, επιλέγεις από ημι-συνθετικό και πάνω, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις και την τσέπη σου. Τα παιδιά του club στην πλειοψηφία προτιμούν Motul ενώ αρχίζουν να κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις τα TOTAL-ELF. Ακόμα υπάρχουν και λιγότερο δημοφιλείς επιλογές, που όμως αποδίδουν καλά. Τα Helix είναι παλιότερων προδιαγραφών και σε σχέση με άλλα που έχω δοκιμάσει, δεν είναι ότι καλύτερο από πλευράς απόδοσης και θερμοκρασίας.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 25 Ιαν 2003, 18:53:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Βασικά θα ήθελα να μου πει κανείς αν τα Shell Hellix Plus (μπλέ κουτί) 10W-40 προσφέρουν καλή προστασία στους κινητήρες 1.6 16v. Η διάρκεια χρήσης τους κυμαίνεται μεταξύ 6000 και 6500 χλμ.
Αυτο που κατάλαβα πάντως είναι πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες θέλουν πλήρως συνθετικό λάδι 10W-40, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με ένα επίσης συνθετικό 15W-50 (ή καλύτερα 10W-50) όταν περάσουν τα χρόνια.
Πάντως στην πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου βάλανε τα Plus της Shell 15W-50. Μετά εγώ τα άλλαξα με τα παραπάνω λάδια αφού προήγηθηκε εσωτερικός καθαρισμός του κινητήρα (με ένα χημικό των 18 ευρώ). Δεν μπορεσα να διακρίνω διαφορές στην ευστροφία (απο το ρελαντι έως τον κόφτη) αλλά η θερμοκρασία του λαδίου δεν ανεβαίνει τόσο εύκολα στα ταξίδια. |
Πάντα ακολουθούμε αυτό που προτείνει η "μαμά" όσον αφορά τις ρευστότητες, που σημαίνει ότι αν το 10W/50 το προτείνει, έχει καλώς, αν όχι, ξέχνα το!
Θα σου συνιστούσα να κινηθείς στη ρευστότητα 10 ή 5 (δηλ. 5W/40 και 10W/40) αν θες να δεις διαφορές στην ευστροφία.
Προσωπικά, δεν ξαναγυρνάω στη Shell, για λόγους που έχουν αναπτυχθεί εκτενέστατα σε αυτό και σε άλλα topics. Ο φίλος BTS έχει δίκιο. Motul ή ΤΟΤΑL-ELF (Για μένα μιλάω) . Τελεία και παύλα! Άλλωστε με τις κινήσεις που έχουν γίνει έχουμε τις καλύτερες τιμές για τα λιπαντικά αυτά!
Ό,τι άλλο θες, ρώτα μην φοβάσαι, όσο "κουτή" κι αν μπορεί να σου φαίνεται κάποια ερώτηση! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 00:38:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Total, Elf, Motul.... Τελικα οι Γαλλοι εκτος απο καλα αυτοκινητα βγαζουν και καλα λιπαντικα ..
Ασχετο: Dimip δεν μας ειπες τι φοραγες ΠΡΙΝ το 300V? (η δεν θυμαμαι..) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 03:37:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Βασικά θα ήθελα να μου πει κανείς αν τα Shell Hellix Plus (μπλέ κουτί) 10W-40 προσφέρουν καλή προστασία στους κινητήρες 1.6 16v. Η διάρκεια χρήσης τους κυμαίνεται μεταξύ 6000 και 6500 χλμ.
Αυτο που κατάλαβα πάντως είναι πως οι συγκεκριμένοι κινητήρες θέλουν πλήρως συνθετικό λάδι 10W-40, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με ένα επίσης συνθετικό 15W-50 (ή καλύτερα 10W-50) όταν περάσουν τα χρόνια.
Πάντως στην πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο μου βάλανε τα Plus της Shell 15W-50. Μετά εγώ τα άλλαξα με τα παραπάνω λάδια αφού προήγηθηκε εσωτερικός καθαρισμός του κινητήρα (με ένα χημικό των 18 ευρώ). Δεν μπορεσα να διακρίνω διαφορές στην ευστροφία (απο το ρελαντι έως τον κόφτη) αλλά η θερμοκρασία του λαδίου δεν ανεβαίνει τόσο εύκολα στα ταξίδια. |
Σου βάζουν 15W50 ημισυνθετικό οι "εγκληματίες" στον απαιτητικό 1.6 16V;!
Αχχ.... πόσο σε προσέχουν Δημήτρη μου...
Με κλειστά μάτια, 5W40 ful synthetic κι ας είναι ό,τι μάρκα θέλει!
Βάλε και θα πάθεις πλάκα από το αποτέλεσμα.
Έχουμε συνεργασία με TOTAL οπότε αφού δεις και το σχετικό ταμπελάκι κάτω από το καπώ σου θα ξέρεις τί πρέπει να κάνεις!
Έχεις PM.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 02:28:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπορεί η επόμενη αλλαγή μου να είναι Motul συνθετικά 10W-40. Αυτή θα γίνει σε 6000 με 6500 χλμ, όπως συνήθως. Απ' την άλλη όμως δεν έχω ιδέα που μπορώ να βρώ τα λάδια αυτά (σε τί είδους καταστήματα να ψάξω; Σε κεντρικά βενζινάδικα, σε καταστήματα ανταλλακτικών αυτοκινήτων, ή να το αφήσω στον μάστορα;) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Ιαν 2003, 02:34:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θεωρητικα θα βρεις μεχρι και super market πχ Carrefour, Makro ... Σου προτεινω τα 8100 με δευτερη προτιμηση τα 6100... Τα 300V ειναι η αγωνιστικη σειρα των motul με αριστες δυνατοτητες αλλα για πιο συντομη αλλαγη λαδιων (πχ 5000 χλμ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|