Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 04:20:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: | Χμμ να σου πω την αληθεια δεν γνωριζω. Ξερω οτι ειναι συνθετικα αλλα δεν γνωριζω απο τι συνθετικα. Το 8100 παντως ειναι σιγουρα εστερικο αφου λεγεται και E-Tech
Και κατι αλλο.. αν προβληματιζεσαι για την καθαροτητα του κινητηρα υπαρχουν αυτα τα ειδικα "καθαριστικα" που τα βαζεις πριν τις αλλαγες λαδιου. Δουλευει ο κινητηρας κανα τεταρτακι και μετα ολα στον κουβα (λαδι & καθαριστικο)... |
Αυτά τα πρόσθετα, φίλε μου, απαγορεύονται δια ροπάλου από τη "μαμά". Διάβασε προσεκτικά το βιβλιαράκι, αν δεν το έχεις ήδη δει. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 12:15:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: |
Helix PLUS είναι ημισυνθετικό λιπαντικό, ρευστότητας 15W/50!
|
Σωστός, είχα στο νου μου το 10W/40 και ...βγήκε.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 13:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Αυτό με οδηγεί στο εξής συμπέρασμα : η σειρά 300V είναι φτιαγμένη για αγωνιστική χρήση, που σημαίνει ότι αυτό το λάδι δεν είναι φτιαγμένο για να μένει για μεγάλα χρονικά διαστήματα στον κινητήρα (μη μου πείτε ότι στους αγώνες τρέχουν με τα λάδια του προηγούμενου αγώνα! ). Θέλω να καταλήξω στο ότι η σειρά 300V είναι αναμφισβήτητα ΑΡΙΣΤΗ, αλλά μήπως δεν είναι για τη δική μας χρήση, στο δικό μας αυτοκίνητο; Μήπως ξέρει κάτι παραπάνω η Motul που δεν τα προτείνει για το αυτοκίνητό μας; Ρίξτε μια ματιά στο forum της και θα δείτε να προτείνει τα 6100 για αυτοκίνητα που δεν θα φανταζόσασταν ποτέ (Honda Acura κτλ).
|
Πείτε κι άλλα, πείτε κι άλλα, να έρθετε στα λόγια μου...
Δεν είναι τυχαία η αναφορά στα κουτιά ότιο προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Το ξέρετε ότι όλες οι εταιρίες βγάζουν λάδια για αγωνισική χρήση; Πχ η ELF βγάζει τη σειρά Competition ΗTX τα οποία εάν θέλεις τα παραγγέλνεις για να στα φέρουν και με κόστος αντίστοιχο με τα full συνθετικά. Γιατί η ELF δεν τα κάνει κανονική εισαγωγή; Γιατί προτείνει συγκεκριμένα λάδια για τους κινητήρες μας. O εισαγωγέας της MOTUL πιο μάγκας είναι; Γιατί η Motul πουλάει τα 300V σε παραπλήσια τιμή τα 8100 και 6100, αφού τα 300V είναι για αγωνιστική χρήση, άρα κατ' εμάς καλύτερα;
Έχω ξαναπεί ότι οι εταιρίες που βγάζουν λάδια για αγωνιστική χρήση γνωρίζουν ότι το πιθανότερο είναι οι κινητήρες να πάνε για επισκευή μετά τον αγώνα. Δείτε τί γίνεται και στα ελαστικά. Τα αγωνιστικά κρατάνε καλύτερα, αλλά κάνουν πολύ θόρυβο και έχουν ασύμφορα μικρή διάρκεια ζωής.
Για σκεφτείτε το λίγο...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 13:38:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα όσα σωστά λέει ο Μίλτος, θα ήθελα να προσθέσω κάτι που μόλις θυμήθηκα.
Με τα TOTAL πρόλαβα και έκανα μόνο 300 χλμ. Κι όμως, κύριοι, όταν τα έβγαλαν (με τις γνωστές, δυσάρεστες συνέπειες) ήταν ΚΑΤΡΑΜΙ!
Πιο παλιά που είχα κατεβάσει το κάρτερ για το σπασμένο δείκτη λαδιού (οι πιο παλιοί θα θυμούνται ) και μου είχαν βάλει τα συνθετικά τα SHELL, θα θυμάστε ότι και εκείνα τα κράτησα 300 περίπου χλμ και μετά τα αντικατέστησα με το MOTUL. Επίσης, θα θυμάστε ότι όταν είχα πρωτοβάλει τα MOTUL, και αφού είχα κάνει περίπου 2000 χλμ, σας είχα πει ότι μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι ΔΕΝ είχαν μαυρίσει.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Τα TOTAL μέχρι στιγμής μου έχουν δείξει ότι καθαρίζουν καλύτερα τον κινητήρα μου, από τα τρία λάδια που έχω δοκιμάσει.
Αλέξη, πρέπει να σκεφτούμε στα σοβαρά το αν πρέπει να χρησιμοποιούμε τη σειρά 300V στους κινητήρες μας. Τι λες;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 14:42:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Δεν είναι τυχαία η αναφορά στα κουτιά ότιο προορίζονται για αγωνιστική χρήση. |
Είμαι σίγουρος για αυτό. Καμιά φορά θέλοντας να βάλουμε το 'καλύτερο' στο αυτοκίνητο μας, προσπερνάμε το 'καταλληλότερο'. Είτε είναι λιπαντικό, είτε λάστιχο , είτε αμορτισέρ.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 16:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Δεν είναι τυχαία η αναφορά στα κουτιά ότιο προορίζονται για αγωνιστική χρήση. |
Είμαι σίγουρος για αυτό. Καμιά φορά θέλοντας να βάλουμε το 'καλύτερο' στο αυτοκίνητο μας, προσπερνάμε το 'καταλληλότερο'. Είτε είναι λιπαντικό, είτε λάστιχο , είτε αμορτισέρ. |
Έχεις απόλυτο δίκιο!
Και δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να κυνηγάς το καλύτερο και να πετυχαίνεις το αντίθετο. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 17:05:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Alex έγραψε: | Χμμ να σου πω την αληθεια δεν γνωριζω. Ξερω οτι ειναι συνθετικα αλλα δεν γνωριζω απο τι συνθετικα. Το 8100 παντως ειναι σιγουρα εστερικο αφου λεγεται και E-Tech
Και κατι αλλο.. αν προβληματιζεσαι για την καθαροτητα του κινητηρα υπαρχουν αυτα τα ειδικα "καθαριστικα" που τα βαζεις πριν τις αλλαγες λαδιου. Δουλευει ο κινητηρας κανα τεταρτακι και μετα ολα στον κουβα (λαδι & καθαριστικο)... |
Αυτά τα πρόσθετα, φίλε μου, απαγορεύονται δια ροπάλου από τη "μαμά". Διάβασε προσεκτικά το βιβλιαράκι, αν δεν το έχεις ήδη δει.  |
Το χω δει, οπως επισης εχω δει οτι πρεπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να φοραμε βαλβολινες καθως και παραφλου εγκεκριμενα της Peugeot.. Ποσοι το κανουν αυτο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Δεκ 2002, 17:43:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβαζω πισω απ'το κουτι του 300V 10w40 και τα γραφω οπως τα βλεπω..
Recommended Use:
-Qualifying, timed practice, hill climbing, one-design races, group N races (αυτα τα γραφει κυριως για διαχωρισμο του ρολου του σε σχεση με το 50αρι)
-For engine without excessive blowby.
-For all competition on racetracks, open road...
Excellent for non racing high-performance gasoline or Diesel engines with or without catalytic converters
Eπισης αν θυμαμαι καλα στο διεθνες site της Motul εγραφε οτι ειναι επισης καταλληλο για short-trips where the engine doesn't get to operating temparature (πραγμα που δειχνει προβλεψη σε μεγαλο βαθμο για καθημερινη κινηση στο δρομο)
Οπως βλεπετε δεν γραφει πουθενα οτι προοριζονται αποκλειστικα για αγωνιστικη χρηση! Το αντιθετο μαλιστα. Λεει οτι ειναι excellent για μη αγωνιστικα αμαξια...
Τωρα αυτο που λες Στεφανε οτι σε 300 χιλιομετρα μεσα σου εβγαλε ολη τη μαυριλα το ΤΟΤΑΛ εμενα το ιδιο μου χε κανει το 300V οταν φοραγα κατι ημι-συνθετικα 15w40. Αφου εβγαλα τα συγκεκριμενα ημι-συνθετικα, κρατησα τα 300V μονο για 2500 χιλιομετρα και βγηκαν κατραμι. Τα επομενα 300V τα κρατησα 10.000 και βγηκαν ελαφρως πιο light!! Εγω αυτο το ερμηνευσα οτι το πρωτο 300V που εβαλα οντως καθαρισε τα καταλοιπα του καμενου ημι-συνθετικου και ταυτοχρονα δεν δημιουργησε νεα καταλοιπα το οποιο φανηκε στο οτι το επομενο 300V μεχρι τα 10.000 δεν ειχε φθασει το ιδιο χρωμα που το αλλο εφθασε στα 2500...
Τωρα βεβαια με αυτο που λες σαν να ανατρεπονται τα πραγματα. Αλλα ειπαμε.. Υπαρχει η λυση που λεγεται αναμειξη και εγω αυτο σκοπευω να κανω. 1,2-1,5 λιτρο E-Tech και 2 λιτρα 300V. Οχι γιατι εχω προβληματα αλλα πιο πολυ να εχω το κεφαλι μου ησυχο.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Δεκ 2002, 18:45:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σήμερα που λάσκαρα, είπα κι εγώ να πάρω το έτερο ήμισυ και να πάμε μια βόλτα.
Πού να πάμε, πού να πάμε, πάμε Αρχαία Επίδαυρο να δούμε το θέατρο και μετά Ναύπλιο (για πολλοστή φορά)
Η ώρα της κρίσης για τα MOTUL πλησίαζε. Τι θερμοκρασίες θα μου έδειχναν;
Στον αυτοκινητόδρομο, για 2-3 λεπτά στα 170-180 με ~5000 σαλ, είδα μέγιστη τιμή θερμοκρασίας λαδιού 112 βαθμούς!
Όταν λίγο αργότερα έκοψα και πήγαινα σταθερά με 140, η θερμοκρασία έπεσε στους 100 περίπου βαθμούς.
Στις ανηφόρες για Επίδαυρο και Ναύπλιο, σε χαλαρούς ρυθμούς και ~3000 σαλ οι αλλαγές, η θερμοκρασία κυμαινόταν από 95 έως 100 βαθμούς.
Με θερμοκρασία λαδιού 100 βαθμούς, έσβησα τον κινητήρα στην Επίδαυρο. Μετά από περίπου 10 λεπτά, όταν τον ξαναέβαλα εμπρός για να φύγω η θερμοκρασία είχε ήδη πέσει στους 70!
Κάτι άλλο φοβερό. Το αμάξι δεν κόμπιαζε, ό,τι στροφές και να του ανέβαζες. Το φοβερό είναι ότι κοντά στις 4000 και πάνω, λες και το κλωτσούσαν από πίσω και έφευγε λίγο πιο γρήγορα! Πραγματικά εκπληκτικό! Μια BMW 320 με τέσσερα άτομα ήθελε να μου την πει. Στην αρχή σκέφτηκα ότι το παιχνίδι ήταν χαμένο από τα αποδυτήρια. Κι όμως, κύριοι. Μέχρι τα 170-180 που τελίκιαζα, δεν μπορούσε να με περάσει! Μετά, φτάναμε σε κίνηση και αναγκαστικά κόβαμε, οπότε και έμεινε να κοιτάει το λογότυπο "206". Λίγο πιο κάτω, τον άφησα και πέρασε. Δεν ξέρω αν δεν ήθελε να το ξεσκίσει, ή αν όντως το ξέσκιζε και δεν μπορούσε να με περάσει. Στην πρώτη περίπτωση, έχει καλώς. Στη δεύτερη, όμως,.......
.............νομίζω ότι κατάλαβε τι εστί "Λέων"!
Κάτι ακόμα. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να τον κοντράρω αν δεν είχα τα MOTUL. Πιο παλιά θυμάμαι με τα συνθετικά τα SHELL, δεν διανοούμουν να έχω ρεπρίζ μετά τα 120, τουλάχιστον αυτού του επιπέδου (δεν είναι και λίγο να τα βάζεις με δύο λίτρα! ) Τα TOTAL δυστυχώς δεν πρόλαβα να τα δω σε τέτοιες συνθήκες.
Δεν έχω σημείο αναφοράς για να μπορώ να κρίνω τα MOTUL όσον αφορά τις θερμοκρασίες, αλλά αυτά από εδώ και πέρα θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς για τις μελλοντικές συγκρίσεις. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 16:09:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ELF λέει για τα αγωνιστικά της:
Ongoing research, state-of-the-art technology, and completely reliable products are the main ingredients for the fuels and lubricants used in motor-racing.
The same imperatives govern the development of our retail products. In every case, the capacity for innovation remains an essential success factor.
The technological advances resulting from this research have been applied to Elf's high-quality lubricants for the general public.
Κανείς δεν είπε ότι τα 300V δεν κάνουν για χρήση δρόμου, αλλίμονο!
Αλλά από την άλλη η ίδια η MOTUL πρότεινε τα 100% συνθετικά Synergie 5W40 και όχι τα 300V. Όπως και η ELF που δεν προτείνει τα αγωνιστικά της έτσι και η MOTUL ξέρουν καλύτερα.
Δείτε την αγωνιστική γκάμα της ELF και θα καταλάβετε: http://www.lubrifiants.elf.com/en/part13/index.htm
Και είτε τα αγωνιστικά τους είτε τα καλύτερα εμπορικά τους, τα χρεώνουν στην ίδια (περίπου) τιμή. Εϊναι τυχαίο αυτό;
Είναι 100% λογικό να χρησιμοποιούν διαφορετικές αναλογίες στα πρόσθετα. Και ούτε θεωρώ "έξυπνη" επιλογή τη χρήση ανάμικτου λιπαντικού. Από την μια παραδεχόμαστε και εμπιστευόμαστε την Motul για το 300V και από την άλλη δεν την εμπιστευόμαστε για το Synergie. Λες και έχουμε καμιά 300αριά αχαλίνωτα άλογα να δαμάσουμε...
Ύστερα από την εξαιρετική συμπεριφορά του "ανώνυμου" 100% συνθετικού 5W40 της PAZ στον κινητήρα μου δεν δικαιολογώ τον εαυτό μου να πέφτει σε τέτοια διλήμματα. Λες και μόνο μία εταιρία ξέρει να φτιάχνει λάδια, και αυτή ακόμη ίσως καμιά φορά να μην τα καταφέρνει και πρέπει να κάνουμε "δικά" μας λάδια με ανάμιξη, μπας και καταφέρουμε να δαμάσουμε τα 75-80 μας αδάμαστα άλογα...
Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση, η γνώμη μου.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 16:43:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Η επόμενη "λιπαντική" μου κίνηση θα είναι το 5W30 του TOTAL-ELF group.
Αναμένεται μέσα στον Γενάρη... |
Αναμένεται η αξιολόγησή τους...... 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 19:16:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αγορασα σημερα το απογευμα 4 λιτρα MOTUL 300V chrono 10/40 και 5 λιτρα βαλβολινη Elf tranself TRJ 75/80. απο το καταστημα στην Θηβων 407 (αναμεσα καβαλας και Ιερας Οδου) οπως ειχε αναφερει ο Svstouk (αν δεν κανω λαθος).
Ο τυπος ειναι πολυ ωραιος και αν δεν βιαζονταν τοσο θα μπορουσε να με εξυπηρετησει καλυτερα.
Οι τιμες αλλαξαν! και μου ειπε να ενημερωσω οσους ενδιαφερομενους του club (το αναγνωριζει!) οτι θα παιρνουν τα εξης προιοντα στις εξης τιμες:
motul 300V chrono 2lt.........19.5E
Elf tranself TRJ 5lt...............29.5E
οποιος θελει μπορει να προμηθευτει αυτα τα προιοντα . προσωπικα τα motul τα ειχε στην πιο φθηνη τιμη που μπορεσα να βρω.
Φυσικα ανεφερε ξανα οτι μαζικη παραγγελια θα ριξει κιαλλο το κοστος.
Αναφορα περι της λειτουργιας με τα νεα λαδια οταν γινει service και αφου δοκιμασθουν , αργοτερα δηλαδη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2002, 19:42:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Κανείς δεν είπε ότι τα 300V δεν κάνουν για χρήση δρόμου, αλλίμονο!
Αλλά από την άλλη η ίδια η MOTUL πρότεινε τα 100% συνθετικά Synergie 5W40 και όχι τα 300V. Όπως και η ELF που δεν προτείνει τα αγωνιστικά της έτσι και η MOTUL ξέρουν καλύτερα.
Δείτε την αγωνιστική γκάμα της ELF και θα καταλάβετε: http://www.lubrifiants.elf.com/en/part13/index.htm
Και είτε τα αγωνιστικά τους είτε τα καλύτερα εμπορικά τους, τα χρεώνουν στην ίδια (περίπου) τιμή. Εϊναι τυχαίο αυτό;
Είναι 100% λογικό να χρησιμοποιούν διαφορετικές αναλογίες στα πρόσθετα. Και ούτε θεωρώ "έξυπνη" επιλογή τη χρήση ανάμικτου λιπαντικού. Από την μια παραδεχόμαστε και εμπιστευόμαστε την Motul για το 300V και από την άλλη δεν την εμπιστευόμαστε για το Synergie. Λες και έχουμε καμιά 300αριά αχαλίνωτα άλογα να δαμάσουμε...
Ύστερα από την εξαιρετική συμπεριφορά του "ανώνυμου" 100% συνθετικού 5W40 της PAZ στον κινητήρα μου δεν δικαιολογώ τον εαυτό μου να πέφτει σε τέτοια διλήμματα. Λες και μόνο μία εταιρία ξέρει να φτιάχνει λάδια, και αυτή ακόμη ίσως καμιά φορά να μην τα καταφέρνει και πρέπει να κάνουμε "δικά" μας λάδια με ανάμιξη, μπας και καταφέρουμε να δαμάσουμε τα 75-80 μας αδάμαστα άλογα...
Εντελώς φιλικά και χωρίς παρεξήγηση, η γνώμη μου. |
Σωστόοοοςς.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2002, 05:11:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Η επόμενη "λιπαντική" μου κίνηση θα είναι το 5W30 του TOTAL-ELF group.
Αναμένεται μέσα στον Γενάρη... |
Μιλτο ριξε μια ματια εδω...
http://www.tfrc.gr/modules.php?name=XForum&file=viewthread&tid=60&page=5
Μολις το διαβασα σε θυμηθηκα
Εντωμεταξυ εκει μεσα διαβασα τα πιο αντιφατικα πραγματα για το 300V.. Ο ενας ελεγε οτι ειναι υδροσκοπικο και οτι δεν κανει μια, ο αλλος οτι κανει για 15.000 χλμ αλλαγη ΑΒΛΕΠΗ.. καλα κρασια που λενε
Παντως ενας ειπε και κατι σωστο οτι λογω της εστερικης βασης το λαδι εχει σημαντικα πλεονεκτηματα που οντως ισχυει μιας και του δινουν προσταστευτικο φιλμ κατα το κρυο ξεκινημα (>85% της φθορας του κινητηρα γινεται σ'αυτη τη φαση οπου υπαρχει μεταλο με μεταλο τριβη) καθως επισης το λαδι εχει φυσικες ιδιοτητες ρευστοτητας και αντοχης (αρα λιγοτερα προσθετα).. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2002, 06:41:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον προσεχτε τωρα.. Εδω εχω ενα αποσπασμα απο το FAQ (frequently asked questions) της Motul.
http://www.motul.fr/uk/conseils/faq/reponses.html
300V or 8100/6100 ? Make your choice :
Oil choice depends on your use :
300V are especially designed for racing, Motul is providing to end-consumers the lubricants set up for the teams : that is to say that the products you can find on the shop shelves are the same as products used by the teams for races.
These lubricants have to be strong enough to resist at very high temperature, provide the best lubrication, reduce friction… In one word, meet all the stringent requirements for racing.
8100, 6100… are designed for common daily use : in this case, you will ask your car to start every morning, drive it in the stop-and-go traffic to go at work, and drive it back to home in the evening. To complete that you will not agree to go for service too often.
Requirements for daily use are different from racing.
Motul 8100, 6100 … are made for that. In these conditions and with these lubricants, you will be able to follow the car maker recommended drain intervals without any trouble.
Θα χαρακτηριζα το συγκεκριμενο αποσπασμα εως και αντιφατικο σε σχεση με το κουτι και τις περιγραφες στα site που προσδιοριζουν και μη-αγωνιστικη εφαρμογη. Ειναι επισης αντιφατικο καθως εκπροσωπος της Motul μου ειχε απαντησει σε συγκεκριμενη ερωτηση που ειχα κανει σε email οτι το 300V ειναι *μια χαρα* για τον κινητηρα μου.
Και μετα αναρωτιεμαι γιατι υπαρχουν αντιφατικες αποψεις στα φορουμ οταν η ιδια η Motul αντιφασκει.. (που φυσικα αυτο δεν μειωνει την αξια των προιοντων της - απλα την αξια της πληροφορησης για τα προιοντα)
Τελος παντων θα προσπαθησω σε καποια φαση να αφαιρεσω 1 λιτρο 300V (μαλλον θα το βαλω στην ακρη για μελλοντικη χρηση καθως το χω μονο για 1500-2000 χιλιομετρα) και να προσθεσω 1 λιτρο E-Tech 8100 ή Synergie 6100 για να εχω επιτυχω εναν καλυτερο συνδιασμο αποδοσης και καθαριστικων-προσθετων ειδικης χρησης για την καθημερινοτητα. Το θεμα ειναι πως θα επιτυχω αυτη την απομακρυνση του λαδιου χωρις να ξεβιδωσω την κατω ταπα αλλα να κανω κατι σαν αντληση... Παλαιοτερα οταν ενας Αλβανος ειχε βαλει παραπανω λαδι στο βενζιναδικο και επρεπε να το βγαλω, ειχα μπει απο κατω και με αυτο που πιανουν το φιλτρο - σαν αλυσιδα με χερουλι ενα πραμα - ειχα ξεβιδωσει το φιλτρο σιγα σιγα και ετρεχε απο κει μεσα σε ενα ταψι που ειχα... Αλλα τωρα δεν θελω να το ριξω σε ταψι ή κατι τετοιο γιατι θα παει χαμενο .. θελο να το βαλω κατευθειαν σε μπουκαλι με "ακρίβεια"... Καμια ιδέα?
Απο το ιδιο FAQ παρτε και αυτο:
Can I mix two types of oil of different qualities and brands?
For the same type of oil (e.g., four-stroke engine oils), the mixing of different brands and qualities is possible. However, be careful that you respect the minimum quality level recommended by the manufacturer. Moreover, the quality of the mixture obtained will generally be that of least good product, and will depend upon the exact proportions.
It is not possible to mix oils of different types (four-stroke engine oil, two-stroke engine oil, gearbox oil, automatic transmission oil, brake fluid, etc.). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2002, 12:08:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ, Αλέξη, θα σου πρότεινα να τα άλλαζες και τα τρία λίτρα και να δοκίμαζες τη σειρά 6100 ή 8100. Αν διαπιστώσεις ότι οι διαφορές είναι μηδαμινές ή και ανύπαρκτες, τότε δεν υπάρχει λόγος να δίνουμε 38 ευρώ για 4 λίτρα, τη στιγμή που το 6100 στα 4 λίτρα κοστίζει 25ευρώ!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2002, 17:50:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επομενη αλλαγη λαδιων μου θα ειναι με 1 λιτρο 300V που εχω τωρα στο κουτι και 2 λιτρα E-Tech.. Το 6100 θα το αποφυγω γιατι δεν εχει εστερικη βαση καθως επισης γιατι ειναι παλαιοτερης τεχνολογιας απ'το 8100. Αλλα αυτο θα γινει εν καιρω γιατι δεν με τρωει η τσεπη μου να κουβαδιασω 30Ε λαδι ...
Δεν ειναι οτι το 300V εγινε απο καλο -> μαπα σε μια μερα.. Εγω το φοραω πανω απο 30 μηνες οπου το αμαξι εχει ζησει απιστευτο σκισιμο αλλα και καθημερινοτητα (με αλλαγη στα 10.000) και μιας και αποδειχτηκε ΟΚ δεν βλεπω κανα λογο που να με κανει να πιστεψω οτι δεν κανει σωστα τη δουλεια του. Αλλα εντελως "προληπτικα", και οταν φθασει η ωρα του (να μην ξετιναζομαστε και τσαμπα) θα του αλλαξω ενα μερος με το E-Tech και αυτο ειναι ολο. Οταν παλι φθασει η ωρα της αλλαγης θα κανω αυτο που ειπα στην αρχη. 1 Λιτρο 300V και 2 Ε-Τech.. και αυτο θα το κανω επειδη βασικα εχω ηδη ενα λιτρο 300V στην ακρη οποτε θα πληρωσω μονο το 2λιτρο του 8100 ωστε να μου ρθουν πιο λιγα τα λεφτα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Ιαν 2003, 19:15:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση στη ΜΟΤUL : "I have a Peugeot 206 1.4. Your recommendation for this car is the 6100 series. Would there be any problem if I used the 300V series? "
Απάντηση της MOTUL : "For your car, we would recommend Motul 8100 X-cess 5W-40 for daily use or Motul 300V Power 5W-40 for racing applications. "
Τα παραπάνω βρίσκονται στο forum της MOTUL στο topic "300V vs 6100 "
Δεν ήξερα ότι η σειρά 8100 έχει τέτοια ρευστότητα. Το θέμα είναι ότι και στο site τους δεν αναφέρεται αυτή η ρευστότητα!
Επίσης δεν ξέρω αν στην Ελλάδα έρχεται το 300V POWER 5W/40
Κάνα σχόλιο;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 03 Ιαν 2003, 00:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν πω οτι το αμαξι μου το κανω "daily use" θα πω μ@λ@κιες μιας και τις 6300 rpm τις βλεπει ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ... Αν παλι πω οτι το κανω "race" παλι μ@λ@κιες θα πω γιατι δεν το κανω race με την εννοια του ορου.. Οποτε λιγο 8100 και λιγο 300V και ειμαι κομπλε
Τωρα πανω στην ερωτηση σου για το 5-40 ναι το εχω ξαναδει...Κοιταγα στο site της Motul και εγραφε σε καποιο σημειο οτι το 6100 εδινε fuel economy της ταξης του 2.6% και οτι το 8100 εδινε της ταξης του 3%.. Αρα μειωνει κι'αλλο τις τριβες σε σχεση με το 6100 αρα γιατι 6100 και οχι 8100 - που ειναι και εστερικο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|