PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Θόρυβος Συντονισμού σε 206RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GiorK (GIORGIO)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 RC (2005)

Ένταξη: 04 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 13:26:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
αν το point ειναι τα παραπονα μπορουμε να μεταφερουν οι μοντερετορες το αρχικο σου ποστ και εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=184

οπου μιλαμε γενικα για παραπονα απο αντιπροσωπειες και παραλληλα να υπαρχει και αυτο μπας και βοηθηθεις να βρεις το προβλημα..

προβληματα με αντιπροσωπειες εχουμε ΟΛΟΙ και οχι μονο απο λαιον ή γενικα μονο απο πεζο... για αυτο και τα γραφουμε ολα μαζεμενα....


Είδα το topic και σε ευχαριστώ για την ενημέρωση, είναι πράγματι πολύ πιο κοντά στο θέμα μου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GiorK (GIORGIO)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 RC (2005)

Ένταξη: 04 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 13:29:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
α. εχει ληξει η εγγυηση?

β. μηπως να εκανες ενα φαξ που θα το εστελνες στο καταλληλο στη λαιον οπου θα εγραφες τα ιδια οτι εχεις παει 7 φορες εχεις μονος σου πλεον εντοπισει το προβλημα και οτι ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΛΑΒΗ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ...

Γ.επισης θα τους καθιστας και υπευθυνους για οποιαδηποτε βλαβη σωματικη και υλικη στο αμαξι προκληθει απο τη δικια τους αδιαφορια σε περιπτωση που προκληθει ατυχημα απο την εν λογω δυσλειτουργια...
κλπ κλπ δικηγοριστικα γαρ.......

συνηθως μονο ετσι τρεχουν...απο τη στιγμη που εχεις εγγυηση ή εισαι στα τελειωματα καλο ειναι να μην πας αλλου αφου ειναι ευθυνη αντιπροσωπειας και πρεπει καλως ή κακως ΑΥΤΟΙ να το τελειωσουν που το αρχισαν....μετα κοιτας για αλλου Wink

γνωμη μου εε


Thanks για την συμβουλή, και μάλλον θα το κάνω...
Έχω αδερφή και πατέρα δικηγόρους άλλωστε Wink
Απλά είναι πραγματικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να παίζουν έτσι με τα δικαιώματά μας και με τις τσέπες μας ... νομίζω ότι δεν είναι ούτε ντροπή, ούτε παράνομο ούτε άδικο να φωνάζουμε και να δυσφημούμε.... δηλαδή αν όταν έμεινα απο συμπλέκτη είχα καρφωθεί σε κανα δέντρο τι θα γινόταν...

Anyway thanks και πάλι, θα συνεχίσω τον αγώνα μου Wink στο κατάλληλο Topic...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GiorK (GIORGIO)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 RC (2005)

Ένταξη: 04 Μάϊ 2005
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 13:45:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:

Ετσι, και για να βοηθήσουμε να βρεις πιο εύκολα την λύση του προβλήματός σου, άλλαξα τον τίτλο που σίγουρα έτσι θα προσέλκυε κι'άλλους που ή έχουν ήδη αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα (λέγοντάς σου την λύση) ή κάποιους άλλους που στο μέλλον μπορεί να πάθουν το ίδιο πράγμα.


Όσον αφορά τον θόρυβο αυτόν καθεαυτόν, έχω να συνεισφέρω τα εξής:

1. Εμφανίζεται άκρως μεταλλικός θόρυβος συντονισμού γύρω στις 3300 με 3700 στορφές.

2. Το πάω στον Κανελλή, λένε ότι εντόπισαν τον θόρυβο και τον έφτιαξαν...

3. Το παίρνω και ο θόρυβος είναι ακόμη εκεί...

4. Το ξαναπάω, "ξαναεντοπίζουν" τον θόρυβο και μου μιλούν για μια ντίζα η οποία έβρισκε και λένε ότι την "έφτιαξαν", πάλι τσίφος...
5. Επιστρέφω αμέσως στο συνεργείο, όπου μάστορης με βάζει και μαρσάρω γύρο στις 3500 στροφές και ακουμπάει με το κατσαβίδι του την Θερμοασπίδα πολλαπλής - (λαμαρίνα) και ο θόρυβος σταματά, αυτός είναι και ο λόγος που λέω οτι ΞΕΡΩ πιο είναι το πρόβλημα απλά δεν κατάφεραν να μου το φτιάξουν ...
6. Στον κανελλή με βάζουν και παραγγέλνω το ανταλακτικό διότι κάποιος το "είδε κομμένο", πάω μετά από 15 μέρες να μου το βάλουν, και λένε ότι δεν χρειάστηκε διότι δεν ήταν κομμένο (?? Shocked ).

7. Γράφω παράπονο στην LION που με καλλούν για να μου λύσουν το πρόβλημα....

8. Όντως μου αλλάζουν το ανταλακτικό (θερμοασπίδα πολλαπλής) και την επομένη μένω απο συμπλέκτη (με τον τρόπο που αναφέρεται παραπάνω...μάλλον ντίζα).

Αυτά.....

Είμαι απολύτως σίγουρος ότι είναι ΑΥΤΗ η λαμαρίνα που βρίσκει, απλά δεν ήταν θέμα αλλαγής....
Μάλλον λόγο της θέσης ΟΛΗΣ της εξάτμισης (κάπου κάπως για κάποιο λόγο έχει στραβώσει) βρίσκει εκείνη η λαμαρίνα όταν συντονίζει το σύστημα (το σύστημα Εξάτμιση-κινητήρας)...

Αυτά, έυχομαι να μην το έχει πάθει κανείς άλλος διότι είναι ένας ΠΟΛΥ ενοχλητικός θόρυβος....
Όταν κινήσαι στην πόλη έχεις πολύ συχνά γύρω στις 3500 στροφές με ένα RC....(πιο χαμηλά το αμάξι υποφέρει...), όταν μάλιστα βρεθείς δίπλα σε μπαριέρα ή σε τοίχο.... άστα να πάνε.... ο θόρυβος είναι σαν να οδηγείς κατσαρόλα .....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 13:57:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GiorK έγραψε:
Όσον αφορά το πρόβλημα του συμπλέκτη είναι το εξής:
Το πετάλ μένει κάτω και ο συμπλέκτης σε σύμπλεξη, δηλαδή με την ταχύτητα μέσα... σηκώνω το πετάλ με το πόδι μου και ξαναδουλεύει, μέχρι να ξαναμείνει κάτω...


Μπορείς και μόνος σου να ελέγξεις δύο πραγματάκια.

Οσο αφορά τον συμπλέκτη:
1. Ελεγξε αν στο πεντάλ του συμπλέκτη έχει ελατήριο επαναφοράς και αν αυτό είναι στην θέση του.
2. Ελεγξε αν την ώρα που μένει κάτω ο συμπλέκτης δεν βρίσκει πάνω στο πατάκι ή στην μοκέτα. (ξέρω απίθανο αλλά έχει συμβεί στο παρελθόν σε πολλούς από εμάς. Μάλιστα είχε φιαχτεί και τοπικ "Φονικό Πατάκι" με τα προβλήματα που δημιουργεί).

Οσο αφορά την θερμοασπίδα:
Αν είναι θέμα συντονισμού υπάρχουν 2 περιπτώσεις:
1. Αν συντονίζει επειδή εφάπτεται σε κάποιο σημείο με την πολλαπλή εξαγωγής. Βαλε κάποιον να μαρσάρει στις στροφές που ακούγεται πιο έντονα και παρατήρησε ο ίδιος αν συντονίζει (ένα κατσαβίδι όπως έκανε ο μάστρορας είναι ιδανικό). Αν δεις ότι ακούγεται στις άκρες του και κροταλίζει επειδή κουνιούνται οι άκρες του και ακουμπάνε πάνω στην πολλαπλή, δοκίμασε να τις απομακρύνεις ελαφρά με το κατσαβίδι. Προσοχή μην καείς γιατί οι θερμοκρασίες είναι υπερβολικές.

2. Αν συντονίζει στο κέντρο του, τότε χρειάζεται (καλύτερα από μάστορα) να βγεί και να μπεί κάποιο θερμοανθεκτικό μωνοτικό υλικό ανάμεσα στην πολλαπλή και στην θερμοασπίδα σαν ροδελίτσες στις βίδες που συγκρατούν την θερμοασπίδα. Ουσιαστικά κάτι που θα αποροφήσει τους κραδασμούς αυτούς.

Ευχομαι να βοήθησα...



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0539s (PHP: 70% - SQL: 30%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on