PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Το XU10J4R ειναι 1.8 ή 2.0??????
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:41:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
Δες τον εγκεφαλο.
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)



Το 167hp – έβγαινε μονό με Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 16:05:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AAAAAA.... Ρε τοσο καιρο μας μπερδευεις !Δεν ειναι ο XU10J4R.

Ειναι ο LFY 10KJR4 (απο 306 ή Xsara) και ειναι πιθανοτατα κατευθειαν απο Γαλλια (συνηθος απο εκει εισαγει αυτος που σου το εδωσε). Λογικα θα επρεπε να εχει κωδικο XU7JP4.

Κρινοντας απο μια αγγελια στο e-bay, τοτε σιγουρα το μοτερ που εχεις ειναι Γαλλικο 1800.
http://cgi.ebay.fr/MOTEUR-PEUGEOT-306-1,8-L-16v-2001-69000-km-LFY-Xsara_W0QQitemZ290159226049QQcmdZViewItem

Επισης αν δεις εδω http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/vincode.htm στη λιστα EMISSION, LFY εχει μονο ο XU7JP4 (1761) και αν δεις τι εγκεφαλο φοραει....SAGEM SL 96 (ιδιο με το δικο σου).

Οποτε εχεις εναν μαμα 1800 16v me 112 αλογα χρονολογιας (1997-2001)
http://mypugclub.tripod.com/id23.html


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 16:09:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Δες τον εγκεφαλο.
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)



Το 167hp – έβγαινε μονό με Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)


Ναι, νομιζω οι 48P.10 και 1AP.10 πρεπει να ειναι ο ιδιος εγκεφαλος. Απλα αλλαζει η εμπορικη ονομασια αναλογα με τη χωρα γιατι τα βρηκα απο Ελληνικες και Αγγλικες πηγες στο Internet.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 16:45:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ειναι ο XU7JP4.
Βασικα η φωτο γραφει τον κωδικο και αν το ειχα προσεξει απο χθες θα το εψαχνα.
Απλα αυτο που βρηκα ειναι οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας με εγκεφαλο Bosch Motronic MP 7.3 χρησιμοποιουνταν στα Peugeot 406 LX 1.8i 16v, Citroën Xantia SX 1.8i 16v, and Citroën Xsara VTS 1.8i 16v.
Το βρηκα στο Wiki.
Μαλιστα αναφερετε στην Peugeot Persia και ο κινητηρας αυτος στο Ιραν ειναι γνωστος ως L4.
Ειναι 1.8 και αποδιδει 110 αλογα στις 5500.
Αυτα τα λιγα εμαθα.
Δεν μπορω βεβαια να καταλαβω γιατι εκαναν αυτην την αλλαγη και δεν τον εβαζαν και αυτον στην οικογενεια των XU7.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 16:56:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aυτα ακριβως εγνωριζα και εγω τοσο καιρο απλα με παιδευε το γιατι δεν τον ονομασαν απλα XU7.Να στε καλα ρε παιδια που ψαχτηκατε και σεις στο θεμα, χιλια ευχαριστω.Οποτε χρειαζομαι 2λιτρο μπλοκ,πλεξουδα και εγκεφαλο. Χμμμμμ....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 17:23:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγω παντως σου προτεινω να ξεχασεις τη μετατροπη σε 2λιτρο.
Για να το μετατρεψεις ουσιαστικα πρεπει να βρεις σχεδον ενα ολοκληρο μοτερ σε κομματια. Δηλαδη γεματο block (στροφαλο - πιστονια), εκκεντροφορους, εγκεφαλο και πιθανοτατα πλεξουδα.
Μην μπεις στη διαδικασια. Δωστο οπως ειναι και παρε 2λιτρο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


406 coupe 2.2 2005

Ένταξη: 31 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1684
Τόπος: Νικαια city

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 17 Σεπ 2007, 23:05:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pug_306 έγραψε:
Aυτα ακριβως εγνωριζα και εγω τοσο καιρο απλα με παιδευε το γιατι δεν τον ονομασαν απλα XU7.Να στε καλα ρε παιδια που ψαχτηκατε και σεις στο θεμα, χιλια ευχαριστω.Οποτε χρειαζομαι 2λιτρο μπλοκ,πλεξουδα και εγκεφαλο. Χμμμμμ....


κάνε μια δυναμομέτρηση να τελειώνουμε ....

Μας έχει φάει η αγωνια... Laughing Laughing Laughing


PS FERRIES
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pug_306 (Ευάγγελος)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)

Ένταξη: 18 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 186
Τόπος: Γέρακας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Σεπ 2007, 13:41:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λιαν συντομως! Razz Εχετε κανα μηχανικο να μου προτεινετε? Διοτι εδω ολοι την εχουν δει οτι σου κανουν τη σουπερ μετατροπη σε Lamborghini!!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 18 Σεπ 2007, 13:56:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι να τη κανεις τη δηναμομετρηση ? Θα δωσεις 50 ευρω για να επιβεβαιωσεις αυτο που ξερεις ειδη. Το μοτερ που εχεις ειναι 1800 16ν, 112 αλογα μαμα... ολα τα στοιχεια το επιβεβαιωνουν πλεον!
Απ'οτι εχω καταλαβει το εχεις πανω στο αμαξι τωρα. Εισαι ευχαρηστιμενος ?
Αν ναι τοτε ΟΚ, αν οχι βγαλτο και βαλε 2λιτρο να βρεις την υγεια σου.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4
Σελίδα 4 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1217s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 14 - GZIP enabled - Debug on