Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 11:57:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εδώ η ανακοίνωση της peugeot για τον ΕΡ6 γράφει ότι καταργείται. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 12:22:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | υ.γ εγω στο drive ειχα διαβασει οτι πεταλουδα ειχαν ολα και το τουρμπο ακομα |
Βρήκα το τελευταίο drive τ.131. Στη σελίδα 102 έχει ένα άρθρο-αναφορά στον ΕΡ6 με τίτλο "Tech info II" και αναφέρει ξεκάθαρα "...το σύστημα μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής, το οποίο βασίστηκε στο σύστημα Valvetronic της BMW και το οποίο καταργεί την κλασική πεταλούδα γκαζιού. Τα έκκεντρα του εκκεντροφόρου εισαγωγής δεν κινούν απευθείας τα κοκοράκια των βαλβίδων, αλλά με τη βοήθεια ενός σοφιστικέ άξονα, ο οποίος κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που ελέγχεται από το πεντάλ του γκαζιού με αποτέλεσμα να ματαβάλλεται τόσο το βύθισμα όσο και ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής."
Άντε βγάλε άκρη...
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 18:53:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτά γίνονται στους κινητήρες τις BMW.
Στον συγκεκριμένο κινητήρα ο ενδιάμεσος εκκεντροφόρος δεν ελέγχεται από το πετάλι του γκαζιού αλλά από την ECU. Επίσης ο ενδιάμεσος ελέγχει μόνο το βύθισμα και όχι το χρόνιζμα , αυτό το κάνει το γρανάζι του εκκεντροφόρου , όπως και στων εξαγωγής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:08:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προφανώς και στο drive εννοούν πως αυτό ελέγχεται μέσω της ecu,
In addition to this regulation at the beginning and end of the valve opening
sequences, the lift (distance the valve opens) and duration of the intake valve
opening are also completely variable. This variable valve lift technology is
based on BMW’s VALVETRONIC concept. It allows the maximum lift of the
intake valves to be regulated each time they are opened. The maximum lift can
vary according to driving style, between 0.2 mm and 9.5 mm and it ensures
that the exact quantity of air and fuel necessary for combustion is provided for
any engine speed.
To achieve this, the intake camshaft does not act directly on the “rocker arm”
actuating the valves. Instead it acts on an intermediate cam follower, the
position of which varies not only according to the rotation of the camshaft, but
also that of an eccentric shaft driven by an electric motor, controlled directly by
the accelerator pedal.
It takes just 300 thousandths of a second for the electric motor to move the
valve indirectly from the maximum to the minimum lift position. This is also the
time needed for the intake camshaft to rotate by 70° and the exhaust camshaft
to rotate by 60°.
Another benefit of this variable lift system is that it combines with the double
VVT system to reduce further piston pumping losses in the inlet system under
partial load.
Last but not least, the engine power is now no longer regulated by a throttle
housing. This therefore optimises the engine response time under full load
and reduces fuel consumption under partial load (since the engine no longer
has to overcome the resistance created by the throttle butterfly) The system is
therefore controlled by the position of the accelerator pedal, therefore removing
the need for a throttle housing.
Από την ανακοίνωση της peugeot για τον EP6. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:40:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας λένε ότι θέλουν , δεν την έχουν καταργήσει την πεταλούδα.
Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να μην έχει , αποφάσισαν όμως να βάλουν σαν back up σε περίπτωση που πάθαινε βλάβη το valvetronic , τελικά δεν ξέρω τι προέκυψε και η πεταλούδα δεν είναι για back up αλλά δουλεύει κανονικά.
ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τώρα εάν θέλετε να επιμένετε να δω τη θα πείτε όταν θα δείτε τις φωτογραφίες. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:41:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Αργύρη, μην το παίρνεις προσωπικά, κουβέντα κάνουμε. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:44:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν το παίρνω προσωπικά απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένετε……!!!!???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:49:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατί προσπαθώ να καταλάβω πώς δουλεύουν τα μοτέρ αυτά τελικά. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:56:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όπως όλα τα μοτέρ με την διαφορά πως έχουν μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής αυτό είναι όλο.
Πως είναι το vtec ας πούμε, απλά εδώ δεν υπάρχει άγριο έκκεντρο για να έχει ξαφνικά άγριο προφίλ αλλά ο ενδιάμεσος εκκεντροφόρος ο οποίος καθορίζει το βύθισμα των βαλβίδων.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:59:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 20:02:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 07:33:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα; |
Πω,πω μοτερ για πειραγμα ε? 
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!


e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 22:13:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | drdino έγραψε: | Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα; |
Πω,πω μοτερ για πειραγμα ε?  |

Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|