PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 206 1,6 16v / Μοτέρ από 207 1,6 120hp?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 11:57:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εδώ η ανακοίνωση της peugeot για τον ΕΡ6 γράφει ότι καταργείται. Laughing


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 12:22:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
υ.γ εγω στο drive ειχα διαβασει οτι πεταλουδα ειχαν ολα και το τουρμπο ακομα


Βρήκα το τελευταίο drive τ.131. Στη σελίδα 102 έχει ένα άρθρο-αναφορά στον ΕΡ6 με τίτλο "Tech info II" και αναφέρει ξεκάθαρα "...το σύστημα μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής, το οποίο βασίστηκε στο σύστημα Valvetronic της BMW και το οποίο καταργεί την κλασική πεταλούδα γκαζιού. Τα έκκεντρα του εκκεντροφόρου εισαγωγής δεν κινούν απευθείας τα κοκοράκια των βαλβίδων, αλλά με τη βοήθεια ενός σοφιστικέ άξονα, ο οποίος κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που ελέγχεται από το πεντάλ του γκαζιού με αποτέλεσμα να ματαβάλλεται τόσο το βύθισμα όσο και ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής."
Άντε βγάλε άκρη...


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 18:53:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτά γίνονται στους κινητήρες τις BMW.
Στον συγκεκριμένο κινητήρα ο ενδιάμεσος εκκεντροφόρος δεν ελέγχεται από το πετάλι του γκαζιού αλλά από την ECU. Επίσης ο ενδιάμεσος ελέγχει μόνο το βύθισμα και όχι το χρόνιζμα , αυτό το κάνει το γρανάζι του εκκεντροφόρου , όπως και στων εξαγωγής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:08:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προφανώς και στο drive εννοούν πως αυτό ελέγχεται μέσω της ecu,

In addition to this regulation at the beginning and end of the valve opening
sequences, the lift (distance the valve opens) and duration of the intake valve
opening are also completely variable. This variable valve lift technology is
based on BMW’s VALVETRONIC concept.
It allows the maximum lift of the
intake valves to be regulated each time they are opened. The maximum lift can
vary according to driving style, between 0.2 mm and 9.5 mm and it ensures
that the exact quantity of air and fuel necessary for combustion is provided for
any engine speed.

To achieve this, the intake camshaft does not act directly on the “rocker arm”
actuating the valves. Instead it acts on an intermediate cam follower, the
position of which varies not only according to the rotation of the camshaft, but
also that of an eccentric shaft driven by an electric motor, controlled directly by
the accelerator pedal.

It takes just 300 thousandths of a second for the electric motor to move the
valve indirectly from the maximum to the minimum lift position. This is also the
time needed for the intake camshaft to rotate by 70° and the exhaust camshaft
to rotate by 60°.
Another benefit of this variable lift system is that it combines with the double
VVT system to reduce further piston pumping losses in the inlet system under
partial load.
Last but not least, the engine power is now no longer regulated by a throttle
housing.
This therefore optimises the engine response time under full load
and reduces fuel consumption under partial load (since the engine no longer
has to overcome the resistance created by the throttle butterfly) The system is
therefore controlled by the position of the accelerator pedal, therefore removing
the need for a throttle housing.



Από την ανακοίνωση της peugeot για τον EP6. Rolling eyes Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:40:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας λένε ότι θέλουν , δεν την έχουν καταργήσει την πεταλούδα.
Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να μην έχει , αποφάσισαν όμως να βάλουν σαν back up σε περίπτωση που πάθαινε βλάβη το valvetronic , τελικά δεν ξέρω τι προέκυψε και η πεταλούδα δεν είναι για back up αλλά δουλεύει κανονικά.
ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τώρα εάν θέλετε να επιμένετε να δω τη θα πείτε όταν θα δείτε τις φωτογραφίες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:41:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Αργύρη, μην το παίρνεις προσωπικά, κουβέντα κάνουμε. Rolling eyes


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:44:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν το παίρνω προσωπικά απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένετε……!!!!????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:49:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί προσπαθώ να καταλάβω πώς δουλεύουν τα μοτέρ αυτά τελικά. Smile


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:56:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όπως όλα τα μοτέρ με την διαφορά πως έχουν μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής αυτό είναι όλο.
Πως είναι το vtec ας πούμε, απλά εδώ δεν υπάρχει άγριο έκκεντρο για να έχει ξαφνικά άγριο προφίλ αλλά ο ενδιάμεσος εκκεντροφόρος ο οποίος καθορίζει το βύθισμα των βαλβίδων.
Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:59:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 20:02:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς. Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 07:33:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;

Πω,πω μοτερ για πειραγμα ε? Laughing Laughing Cool


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
dimkeras (Δημοσθένης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

e-tuned

Ένταξη: 18 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 1515
Τόπος: Λευκάδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 22:13:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
drdino έγραψε:
Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;

Πω,πω μοτερ για πειραγμα ε? Laughing Laughing Cool


Laughing Laughing Laughing Laughing


Vroum-vroum!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1059s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on