Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 11 Αύγ 2007, 14:17:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν κατόπιν κουβέντας και με τον μηχανικό, έχω 2 επιλογές όπως το βλέπω:
1)Κάνω τα πάντα, 1 και καλή.Ροική,πλάνισμα, αύξηση συμπίεσης, εκκεντροφόρους,πρόγραμμα και περιμένω το μέγιστο αποτέλεσμα (150-160 άλογα, Θεού θέλοντος).
Το μαλλί πάει κοντά 1.500€ (τα 800€ είναι αποκλειστικά τα της κεφαλής με εργασία,τσιμουχάκια,μπουζιά)
Το καλό είναι ότι κάνω ολοκληρωμένη δουλειά, αλλά είναι αρκετά τα λεφτά.
2)Βάζω μόνο εκκεντροφόρους και πρόγραμμα.
Μιλάμε περίπου για τα μισά χρήματα από ό,τι πριν, η κεφαλή δεν πειράζεται, αλλά δεν περιμένεις πάνω από 10-15 άλογα.
Η πρόταση για τον εκκεντροφόρο είναι από τον μηχανικό για τον CAT με:
clearance [cl] 0.00mm 0.00mm
duration [0.1mm+cl] 256° 256°
duration [1.0mm+cl] 230° 230°
valve lift [cl=0] 10.00mm 10.00mm R
peak angle 110° 106° followers: O.E.M.
timing [1.0mm+cl] 5/45° 41/ 9° retainers: O.E.M.
lift at TDC [cl=0] 1.55mm 2.00mm
Επίσης προτείνει και custom της cat με:
valve lift [cl=0] 10.75mm 10.50mm
Εσείς τι λέτε?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2007, 08:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεραααα!
Θωμα οι εκκεντροφοροι που λες να βαλεις παραειναι αγριοι ρε...
Εγω παντως θα προτεινα να κανεις το εξης για αρχη.
Βαλε τους εκκεντροφορους που θες απλα με μια φλαντζα χωρις πλανισμα.
Κανε και το προγραμμα και αστο ετσι.
Επειδη οπως εχει αποδειχτει το 80% βαζει αργοτερα και σφυρηλατα,καλο ειναι να μην πλανισεις κεφαλη και απλα να συμβιβαστεις προσωρινα με καπως λιγοτερη δυναμη.Ετσι και αλλιως περισσοτερο θα σου λειψει το "αδειο φασμα" παρα τα 5 αλογα στο peak...
Για τους 708 παντως,εγω ξαναλεω οτι ειναι λιγο too much για μαμα εγκεφαλο με προγραμμα,ιδιαιτερα οταν μιλαμε για τριφυσο κιολας.
Ενημερωτικα παντως ακουσα οτι σχετικα συντομα θα πουλησει καποιος γνωστος ενα σετ Schrick με χρηση ουτε 6 μηνων...Η τιμη θα ειναι καπου στα 300Ε καθως 500Ε εχουν καινουργιοι.
Δες και αυτην την επιλογη παντως καθως αυτοι δουλευουν πολυ καλα με μαμα πιστονια και σκετη φλαντζα απο 206,ασε που ισως να μην χρειαστουν καν προγραμμα.
Βεβαια περιοριζεσαι στα 145-150 αλογα αλλα τουλαχιστον δεν κοστιζουν πολυ και δουλευουν σε ολο το φασμα μεχρι τις 7000-7200.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2007, 11:09:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μεραααα!
Θωμα οι εκκεντροφοροι που λες να βαλεις παραειναι αγριοι ρε...
Εγω παντως θα προτεινα να κανεις το εξης για αρχη.
Βαλε τους εκκεντροφορους που θες απλα με μια φλαντζα χωρις πλανισμα.
Κανε και το προγραμμα και αστο ετσι.
Επειδη οπως εχει αποδειχτει το 80% βαζει αργοτερα και σφυρηλατα,καλο ειναι να μην πλανισεις κεφαλη και απλα να συμβιβαστεις προσωρινα με καπως λιγοτερη δυναμη.Ετσι και αλλιως περισσοτερο θα σου λειψει το "αδειο φασμα" παρα τα 5 αλογα στο peak...
Για τους 708 παντως,εγω ξαναλεω οτι ειναι λιγο too much για μαμα εγκεφαλο με προγραμμα,ιδιαιτερα οταν μιλαμε για τριφυσο κιολας.
Ενημερωτικα παντως ακουσα οτι σχετικα συντομα θα πουλησει καποιος γνωστος ενα σετ Schrick με χρηση ουτε 6 μηνων...Η τιμη θα ειναι καπου στα 300Ε καθως 500Ε εχουν καινουργιοι.
Δες και αυτην την επιλογη παντως καθως αυτοι δουλευουν πολυ καλα με μαμα πιστονια και σκετη φλαντζα απο 206,ασε που ισως να μην χρειαστουν καν προγραμμα.
Βεβαια περιοριζεσαι στα 145-150 αλογα αλλα τουλαχιστον δεν κοστιζουν πολυ και δουλευουν σε ολο το φασμα μεχρι τις 7000-7200.  |
Για τους 708 τι εννοείς είναι "too much"?Θυμάμαι που σε προηγούμενο post σου είχες πει οτί τους είχε βάλει κάποιος γνωστός σου και δεν είχαν αποδώσει τα μέγιστα.
Για τη φλάντζα που λες, σίγουρα δε θέλει πλάνισμα, αφού θα ανοιχτεί το καπάκι?Δε θα υπάρχουν αυλακώσεις κλπ?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2007, 11:36:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τους 708 τους εχει βαλει ο Alfy απο το "αδελφο" club...Το παιδι ομως(επειδη ηταν τριφυσο) εβαλε αγραφο καθως ο μαμα εγκεφαλος δεν...
Οποτε αν βαλεις αγραφο,ακομα και με μαμα πιστονια θα δουλεψει,αν και δεν το συνιστω.
Για αυτο λεω καλυτερα να επιλεξεις κατι πιο ηπιο.
Απο εκει και περα για την κεφαλη,θα την στειλεις στο ρεκτιφιε για τριψιμο βαλβιδων,κλπ απλα θα στην παρει μια "αχνα" δηλαδη μισο με 1 δεκατο,μονο και μονο για να καθαρισει απο κολλες,κλπ.
Με αυτα θα εισαι περιπου στο 11,3-11,4 απο στατικη συμπιεση που ειναι αποδεκτο νουμερο για μαμα πιστονια και εκκεντροφορους επιπεδου Μπουμπης,Schrick,Kent PT50,κλπ.δηλαδη με οτιδηποτε το οποιο εχει περιπου 260-270 μοιρες και 9,5 βυθισμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2007, 12:51:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τους 708 τους εχει βαλει ο Alfy απο το "αδελφο" club...Το παιδι ομως(επειδη ηταν τριφυσο) εβαλε αγραφο καθως ο μαμα εγκεφαλος δεν...
Οποτε αν βαλεις αγραφο,ακομα και με μαμα πιστονια θα δουλεψει,αν και δεν το συνιστω.
Για αυτο λεω καλυτερα να επιλεξεις κατι πιο ηπιο.
Απο εκει και περα για την κεφαλη,θα την στειλεις στο ρεκτιφιε για τριψιμο βαλβιδων,κλπ απλα θα στην παρει μια "αχνα" δηλαδη μισο με 1 δεκατο,μονο και μονο για να καθαρισει απο κολλες,κλπ.
Με αυτα θα εισαι περιπου στο 11,3-11,4 απο στατικη συμπιεση που ειναι αποδεκτο νουμερο για μαμα πιστονια και εκκεντροφορους επιπεδου Μπουμπης,Schrick,Kent PT50,κλπ.δηλαδη με οτιδηποτε το οποιο εχει περιπου 260-270 μοιρες και 9,5 βυθισμα.  |
Με βύθισμα στα 10-10 ή 10.75-10.5 πού πάμε?
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Αύγ 2007, 13:04:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | ...Με βύθισμα στα 10-10 ή 10.75-10.5 πού πάμε?... |
Στο διαβολο...
Με τετοια βυθισματα θελεις παρα πολυ μεγαλες συμπιεσεις που μπορεις να πετυχεις μονο με πιστονια ή με παρα πολυ πλανισμενη κεφαλη.
Στο ξαναλεω παντως...Τα στοιχεια που δινεις ειναι εναντια στα προφιλ που διαλεγεις
1ον λογω budget
2ον λογω τριφυσου εγκεφαλου
Και αντε,το budget το λυνεις μακροπροθεσμα ,πρεπει να βρεις και μια καλη λυση για το προγραμμα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 18 Αύγ 2007, 11:57:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | ...Με βύθισμα στα 10-10 ή 10.75-10.5 πού πάμε?... |
Στο διαβολο...
Με τετοια βυθισματα θελεις παρα πολυ μεγαλες συμπιεσεις που μπορεις να πετυχεις μονο με πιστονια ή με παρα πολυ πλανισμενη κεφαλη.
Στο ξαναλεω παντως...Τα στοιχεια που δινεις ειναι εναντια στα προφιλ που διαλεγεις
1ον λογω budget
2ον λογω τριφυσου εγκεφαλου
Και αντε,το budget το λυνεις μακροπροθεσμα ,πρεπει να βρεις και μια καλη λυση για το προγραμμα.  |
Back from vacation..
Λοιπόν τα βυθίσματα αυτά τα προτείνει ο Σεβδαλής για custom cat εκκεντροφόρους.Και εννοείται ότι με αυτούς θα έπαιζε μπάλα και πλάνισμα κλπ
Πάντως εφόσον ζ'ητησα το αμάξι να είναι αξιόπιστο και να μη τρέχει συνεργείο μετά από κάθε ταξίδι, πιστεύω να μη μου πρότεινε κάτι που μετά θα το μετάνιωνα.
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Αύγ 2007, 13:19:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Την Παρασκευη χαζευα τους καταλογους με τους εκκεντροφορους που εχω στο σπιτι απο διαφορες μαρκες...
Εβλεπα τα ηπια προφιλ που βγαζουν για "λογικη" συμπιεση,προγραμμα και μαμα πιστονια.
Μεταξυ των παρακατω εταιριων
-Kent
-Piper
-Colombo
-Schrick
-Cat(χρησιμοποιηθηκαν οι group N ως μετρο συγκρισης για τους μαμα καθως οι διαφορες ειναι σχετικα μικρες)
κατεληξα στα εξης.
Οι πιο αγριοι απο ολους σε χαρακτηριστικα ειναι οι Colombo συγκεκριμενα οι road medium που ειναι με περιπου 272 μοιρες,10mm βυθισμα στην εισαγωγη,9,4mm στην εξαγωγη και αντιστοιχα 1,3mm και 0,6mm βυθισμα στο ΑΝΣ για εισαγωγη και εξαγωγη.
Ακολουθουν οι Piper SAXBP270H με συμμετρικο προφιλ 260 μοιρων και 9,65mm βυθισμα ομως με 0,9mm βυθισμα στο ΑΝΣ(που εχουν πιο αγρια εξαγωγη απο τους Colombo οσο αφορα το βυθισμα).
Μετα ερχονται οι Schrick(ενα προφιλ βγαζει μονο),επισης συμμετρικοι με 260 μοιρες,9,3mm βυθισμα και 1,1mm βυθισμα στο ΑΝΣ.
Περναμε στους Kent PT50(βγαινουν και σε reprofile με τα ιδια χαρακτηριστικα).
Ειναι με 262 μοιρες και 9,34mm βυθισμα και 0,9 και 0,95mm βυθισμα στο ΑΝΣ αντιστοιχα για εισαγωγη και εξαγωγη.
Οσο αφορα την αποδοση,η Piper ανακοινωνει οτι με επεξεργασια κεφαλης(ροικη κοινως & συμπιεση) και φιλτρο-εξατμιση(χωρις προγραμμα) φτανεις περιπου στα 150,δηλαδη σχεδον 25 αλογα πανω απο το μαμα.
Η Kent ανακοινωνει 22 αλογα πανω χωρις τιποτα αλλο πλην φιλτρο αερος(σκουπα ή χοανη).
Οι υπολοιποι απλα δεν ανακοινωνουν τιποτα...
Το μετρο συγκρισης ηταν οι Cat group N 1321703(πολυ μικρες διαφορες με τους μαμα) που ειναι με 264 μοιρες,8,85mm βυθισμα και 0,9mm βυθισμα στο ΑΝΣ.
Οι μαμα εκκεντροφοροι ειναι περιπου 3% πιο ηπιοι σε ολα τα μεγεθη απο τους group N δηλαδη στο περιπου 256 μοιρες, 8,6mm βυθισμα και 0,88mm βυθισμα στο ΑΝΣ.
Η παραπανω συγκριση εγινε για να μπορεσει καποιος να επιλεξει το αναλογο προφιλ που του ταιριαζει,αναλογα με το αν θελει "γεματο φασμα" ή αλογα ψηλα χωρις να ξεφυγει πολυ σε κοστολογιο.
Επισης απο τα νουμερα μπορειτε να δειτε σε γενικες γραμμες(ιδιαιτερα οι τριφισοι) για το αν θα χρειαστειτε προγραμμα ή οχι.
Απο οτι φαινεται απο τα νουμερα τουλαχιστον,οι μονοι που απαιτουν προγραμμα ειναι οι Colombo αν και αυτο με επιφυλαξη καθως ενα παιδι τους εβαλε σε τριφισο χωρις προγραμμα και δεν ειχε κανενα απολυτως προγραμμα.
Σημειωση
Τα πραγματα για τα μονοφισα ιιισως ειναι λιγο διαφοροποιημενα καθως ο μονοφισος εγκεφαλος δεν ειναι τοσο "προσαρμοσιμος" οσο οι τριφυσοι οποτε η χαρτογραφηση του ψεκασμου μπορει να μην επαρκει σε καποιο σημειο,αν και λιγο απιθανο.
Επισης και τα νουμερα αλογων που δηλωνουν οι εταιριες,ειναι καπως αισιοδοξα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 20 Αύγ 2007, 13:40:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωραίος ο Στέλιος. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2007, 17:24:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν θέλω σχόλια για την παρακάτω λίστα για τη βελτίωση 2ου σταδίου:
Βελτίωση κεφαλής
Ρεκτιφιέ (Φρεζάρισμα εδρών + πλάνη)
Λάδια - Αντιψυκτικό
Μπουζί
Φλάτζες - Βίδες
Τσιμούχες εκκεντροφόρων
Τσιμουχάκια Βαλβιδών
Εργασία - Μοντάρισμα
Αυτά είναι οκ για 800€ ή τα λεφτά είναι πολλά (Άρη)? 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LEONIDAS 16V (ΛΕΩΝΙΔΑΣ) Μέλος

 106 rallye 1.6 16v
Ένταξη: 17 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: 8.000 rpm
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2007, 18:38:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπόν θέλω σχόλια για την παρακάτω λίστα για τη βελτίωση 2ου σταδίου:
Βελτίωση κεφαλής
Ρεκτιφιέ (Φρεζάρισμα εδρών + πλάνη)
Λάδια - Αντιψυκτικό
Μπουζί
Φλάτζες - Βίδες
Τσιμούχες εκκεντροφόρων
Τσιμουχάκια Βαλβιδών
Εργασία - Μοντάρισμα
Αυτά είναι οκ για 800€ ή τα λεφτά είναι πολλά (Άρη)?  |
εκανες αυτα και δεν εβαλες εκκεντροφορους???? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Σεπ 2007, 19:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LEONIDAS 16V έγραψε: | RASTAVIPER έγραψε: | Λοιπόν θέλω σχόλια για την παρακάτω λίστα για τη βελτίωση 2ου σταδίου:
Βελτίωση κεφαλής
Ρεκτιφιέ (Φρεζάρισμα εδρών + πλάνη)
Λάδια - Αντιψυκτικό
Μπουζί
Φλάτζες - Βίδες
Τσιμούχες εκκεντροφόρων
Τσιμουχάκια Βαλβιδών
Εργασία - Μοντάρισμα
Αυτά είναι οκ για 800€ ή τα λεφτά είναι πολλά (Άρη)?  |
εκανες αυτα και δεν εβαλες εκκεντροφορους???? |
Βρε μπαγάσα με δουλεύεις?
Καταρχήν δεν έκανα τίποτα.Ρωτάω για να δω αν θα κάνω.
Δεύτερον τι βελτίωση 2ου σταδίου θα ήταν αν δεν βάλεις εκκεντροφόρους?
Εγώ απλά ρωτάω αν τα λεφτά για τα παραπάνω είναι πολλά ή νορμαλ..
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Σεπ 2007, 08:09:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμα εμενα μου φαινονται αρκετα εως πολλα.
Εστω οτι με 300-350Ε maximum εχεις κανει πλανισμα,εργατικα ανοιξε-κλεισε,φλαντζα 206.
Τα τσιμουχακια κοστιζουν 20-25Ε και το ρεκτιφιε στο κανει μεσα στο προαναφερομενο κοστολογιο.
Κοινως 370Ε στην χειροτερη περιπτωση.
Τα μπουζονια της κεφαλης(οι βιδες που λες) κοστιζουν αλλα 20Ε.
400Ε εως τωρα.
Αν υποθεσουμε οτι βαζεις τα μαμα μπουζι(15Ε),συνθετικα λαδια(40Ε) και παραφλου(20Ε) ειμαστε χοντρα-χοντρα στα 500Ε,αν και πολλα εβαλα.
Οποτε σου ζητανε 300-350Ε για βελτιωση κεφαλης και φρεζαρισμα εδρων.
Εμενα ψιλοαρκετα μου φαινονται...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
krostand_21 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 09:50:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μήπως ξέρει κανείς από σας αν τα μπουμπάκια δουλεύουν με μαμά συμπίεση; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 09:54:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οτι δουλευουν,ανι σιγουρα δουλευουν,το πως αποδιδουν ομως ειναι το προβλημα.
Με μαμα συμπιεση θα σερνεσαι κατω απο τις 4500-5000 και ακομα και μεχρι τις 8000,αγνωστο αν θα εχουν βγαλει την δυναμη τους μεχρι εκει.
Γενικα δεν ειναι εξυπνη κινηση να μεινεις με την μαμα συμπιεση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
krostand_21 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 10:16:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και πόσο κοστίζει περίπου η αύξηση συμπίεσης; Κανά 250αρι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 10:48:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καπου εκει...
Αν δεν το πας ρεκτιφιε και απλα βαλεις μια φλαντζα κεφαλης απο 206 ισως και φθηνοτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
krostand_21 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 10:58:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για φλάτζα από 206 έλεγα, καθώς όλοι αυτό μου έχουν προτείνει. Το αμάξι είναι μονόφυσσο και έχει ήδη πρόγραμμα. Λογικά δε θα χρειαστεί άλλο, έτσι δεν είναι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 12:02:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
krostand_21 έγραψε: | Και πόσο κοστίζει περίπου η αύξηση συμπίεσης; Κανά 250αρι; |
Ρε τι λέτε!!
Άκου 250... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Οκτ 2007, 12:06:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
krostand_21 έγραψε: | Για φλάτζα από 206 έλεγα, καθώς όλοι αυτό μου έχουν προτείνει. Το αμάξι είναι μονόφυσσο και έχει ήδη πρόγραμμα. Λογικά δε θα χρειαστεί άλλο, έτσι δεν είναι; |
Και προγραμμα θα χρειαστεις...
kpsig έγραψε: | krostand_21 έγραψε: | Και πόσο κοστίζει περίπου η αύξηση συμπίεσης; Κανά 250αρι; |
Ρε τι λέτε!!
Άκου 250... |
Τοσα ζητανε περιπου ρε Κωτσο...
Κανενα 100αρικο για εργασια,αλλα 50Ε η φλαντζα περιπου και τα υπολοιπα ειναι αναλωσιμα(λαδια-φιλτρο).
Τωρα βεβαια αν δεν το στειλει το καπακι στο ρεκτιφιε,μπορει να γλιτωσει κανενα 100αρικο αν και κατα την γνωμη μου αφου θα το ανοιξει ετσι και αλλιως,τσιμουχακια και τριψιμο βαλβιδων ειναι κριμα να μην γινουν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|